Op knop druktquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:23 schreef mitt het volgende:
Wie is eerst komt, wie het eerst maalt.
OP = OP.
ik heb in een eerder gesprek met oa jump wat users aangegeven die geschikt zouden zijn. Dus nu mag ik zeker niet meer mee wedden?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:09 schreef mitt het volgende:
je bent nog blauw eend
heb je serieus al mensen voorgedragen?
Crew is uitgesloten aan deelnamequote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb in een eerder gesprek met oa jump wat users aangegeven die geschikt zouden zijn. Dus nu mag ik zeker niet meer mee wedden?
Namen!!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb in een eerder gesprek met oa jump wat users aangegeven die geschikt zouden zijn. Dus nu mag ik zeker niet meer mee wedden?
AMD64 misschienquote:
DAM?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het grote afstreepwerk is begonnen, aan 't eind zullen ze wel op ijsmeis uitkomenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als je nou een .rar maakt, heb je ook wel kans!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:32 schreef twi het volgende:
[..]
Het grote afstreepwerk is begonnen, aan 't eind zullen ze wel op ijsmeis uitkomen
Niet op de hoogte?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:33 schreef X-fi het volgende:
wat is dat bestandje 300.rar?
tijdelijk probleemquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:32 schreef twi het volgende:
[..]
Het grote afstreepwerk is begonnen, aan 't eind zullen ze wel op ijsmeis uitkomen
Een rar met plaatjes of een rar met in de subtitel "Je bent ingelogd als twi"?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je nou een .rar maakt, heb je ook wel kans!
Je wilt toch geen Soccer forum he?quote:
Ik weet wel wat er is gebeurd, maar ik snap hem niet echt (bestandje)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet op de hoogte?
Lees je in.
We kunnen beter zeggen. Normale users zijn uitgesloten aan de deelnamequote:
soccer.fok.comquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Je wilt toch geen Soccer forum he?
Oe, lastig!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:34 schreef twi het volgende:
[..]
Een rar met plaatjes of een rar met in de subtitel "Je bent ingelogd als twi"?
Ach ja, we zitten inmiddels al op niveautje Soccerquest.nlquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Je wilt toch geen Soccer forum he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |