Noca en Eilanden hebben al bedankt; Franky is nauwelijks online......quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
Geschikt:
Bos81
Da_Sandman
Yeahinho
Noca
dndiek
WeebI
Beschouw
Erasmusch
Nashje
Eilanden
Cart_man
Zjroentje
FrankyMcG
Keuze genoeg!
Dan heb je niet genoeg aan een blauw kleurtje, minstens roodquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:43 schreef Superheld het volgende:
Ik zou het ook best goed doen, gewoon voor iedereen een ban aanvragen die een grote mond heeft tegen mij en voor de rest kan iedereen de tering krijgen.
forum@fok.nlquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:33 schreef WeebI het volgende:
waar moet ik die email heen sturen als ik modje wil worden
Wil je met me trouwen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:23 schreef tong80 het volgende:
Voor ik weiger, wil ik worden gevraagd.
Weebl jongen..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:33 schreef WeebI het volgende:
waar moet ik die email heen sturen als ik modje wil worden
Eerst neukenquote:
Tijd hebben of tijd vrij willen maken... De voordelen van het zijn van een mod zie ik niet zo. Het is ook niet bepaald een goede CV opvullingquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:09 schreef tha_dark het volgende:
Ik denk dat de meeste er gewoon te weinig tijd voor hebben, net als ik
Ze (Vaduz & Suijk) waren 't niet eens met de botte manier waarop de mods van F&F eruit werden gegooid, gingen samen met een dozijn andere mods in staking wat Danny weer als hoogverraad zag. Kregen een ban aan de broek en werden op zwart gezet. De overige mods waren solidair en wilden op zwart.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:52 schreef F1Bas het volgende:
Ik zal het wel gemist hebben maar waarom zijn de andere mods weg
Danny heeft ze allemaal gebanned nadat ze in staking gingen..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:52 schreef F1Bas het volgende:
Ik zal het wel gemist hebben maar waarom zijn de andere mods weg
Doe jij het anders twiquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
WeebI wil het me net iets te graag worden. Maargoed, iemand moet het doen...
Beetje eenzijdig.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Ok, Watskeburt??
en vooral:
Het einde van een relletje...
*Ajacied meldt zichquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:09 schreef venomsnake het volgende:
Cart_man, Weebl en nog een ajacied.. mooi in evenwicht..![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:11 schreef twi het volgende:
Cart_ManIk stem voor de genomineerden voor de Peter Niemeyer Award.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:11 schreef twi het volgende:
Cart_ManIk stem voor de genomineerden voor de Peter Niemeyer Award.
Waar wacht je dan nog opquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:54 schreef dndiek het volgende:
Zijn er al mensen behalve Weebl die gemaild hebben naar forum@fok.nl
Ik ga het niet doenquote:
Teleurgesteld?quote:
Andersom: forum@fok.nl heeft mij gemaild.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:54 schreef dndiek het volgende:
Zijn er al mensen behalve Weebl die gemaild hebben naar forum@fok.nl
geen ban; maar een permbanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ze (Vaduz & Suijk) waren 't niet eens met de botte manier waarop de mods van F&F eruit werden gegooid, gingen samen met een dozijn andere mods in staking wat Danny weer als hoogverraad zag. Kregen een ban aan de broek en werden op zwart gezet. De overige mods waren solidair en wilden op zwart.
ik ben bang dat Danny er dan een IP tegen aan gaat gooienquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:31 schreef RayMania het volgende:
Een permban. Nou, we zullen ze toch wel terugzien onder een andere nick, denk ik?
golfer post toch ook ondanks een ban?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben bang dat Danny er dan een IP tegen aan gaat gooien
yup maar dit is tegen de grote boze leider gericht...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:26 schreef MaxPower het volgende:
een permban was toch twee maanden?
(als ik de escapades van boebiedoe goed gelezen heb... )
die heeft de juiste contacten opgedaanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:26 schreef MaxPower het volgende:
een permban was toch twee maanden?
(als ik de escapades van boebiedoe goed gelezen heb... )
FOK! knokploeg langs gegaan bij die TS?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die heeft de juiste contacten opgedaan
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:35 schreef mitt het volgende:
JustMe, Duderinnetje en DutchGooner als nieuwe mods
Gefeliciteerd
Laten we dat maar niet doen, ik hoef niet zo nodig bij die Danny sektequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:35 schreef mitt het volgende:
Gefeliciteerd
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:35 schreef mitt het volgende:
Gefeliciteerd
Als Mitt het durft, dan is het goed hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen, ik hoef niet zo nodig bij die Danny sekte![]()
Jawel, gewoon doen, het is hier best te pruimen en aangezien niemand anders wil ben jij de aangewezen persoon..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee ik niet hoor, stel je voor![]()
Verstand van voetbal hoef je niet te hebben, dat heeft niemand hierquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee ik niet hoor, stel je voor![]()
Pardon?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verstand van voetbal hoef je niet te hebben, dat heeft niemand hier.
Ik schrok me 't lazarusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:35 schreef mitt het volgende:
Gefeliciteerd
Sorry almachtige VoreGquote:
Dat is beterquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sorry almachtige VoreG. Jij natuurlijk wel
.
had zomaar gekund toch?quote:
Het had minder met F&F te maken, als ik Suijk moet geloven. Gelukkig maar, want het is onzin om daarvoor te stoppen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ze (Vaduz & Suijk) waren 't niet eens met de botte manier waarop de mods van F&F eruit werden gegooid, gingen samen met een dozijn andere mods in staking wat Danny weer als hoogverraad zag. Kregen een ban aan de broek en werden op zwart gezet. De overige mods waren solidair en wilden op zwart.
dan krijg je een beetje het barbara barend-effect.. een vrouwtje ten midden van al die over voetbal pratende mannen werkt nooit goedquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:16 schreef Kaap het volgende:
Een vrouw als mod is toch ook wel leuk, een zachtaardig schepsel vs al deze relnichten![]()
Nee hoor, ik geef alleen wat opties.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:03 schreef dndiek het volgende:
Ben je als formateur benoemd mm?
Maar het is wel een reden om het niet te doen voor meer mensenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:17 schreef methodmich het volgende:
Tja, dat laatste hoef je vrij weinig van te merken in feite.
Ik nietquote:Wie gaat WeebI helpen?
Dom, als het je in principe wel leuk zou lijken om te doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar het is wel een reden om het niet te doen voor meer mensen
[..]
Heeft ook met principes te makenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dom, als het je in principe wel leuk zou lijken om te doen.
quote:geen tijd
Jammr..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:05 schreef methodmich het volgende:
En venomsnake, uitgesloten. Veel te weinig tijd om mod te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |