Noca en Eilanden hebben al bedankt; Franky is nauwelijks online......quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
Geschikt:
Bos81
Da_Sandman
Yeahinho
Noca
dndiek
WeebI
Beschouw
Erasmusch
Nashje
Eilanden
Cart_man
Zjroentje
FrankyMcG
Keuze genoeg!
Dan heb je niet genoeg aan een blauw kleurtje, minstens roodquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:43 schreef Superheld het volgende:
Ik zou het ook best goed doen, gewoon voor iedereen een ban aanvragen die een grote mond heeft tegen mij en voor de rest kan iedereen de tering krijgen.
forum@fok.nlquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:33 schreef WeebI het volgende:
waar moet ik die email heen sturen als ik modje wil worden
Wil je met me trouwen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:23 schreef tong80 het volgende:
Voor ik weiger, wil ik worden gevraagd.
Weebl jongen..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:33 schreef WeebI het volgende:
waar moet ik die email heen sturen als ik modje wil worden
Eerst neukenquote:
Tijd hebben of tijd vrij willen maken... De voordelen van het zijn van een mod zie ik niet zo. Het is ook niet bepaald een goede CV opvullingquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:09 schreef tha_dark het volgende:
Ik denk dat de meeste er gewoon te weinig tijd voor hebben, net als ik
Ze (Vaduz & Suijk) waren 't niet eens met de botte manier waarop de mods van F&F eruit werden gegooid, gingen samen met een dozijn andere mods in staking wat Danny weer als hoogverraad zag. Kregen een ban aan de broek en werden op zwart gezet. De overige mods waren solidair en wilden op zwart.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:52 schreef F1Bas het volgende:
Ik zal het wel gemist hebben maar waarom zijn de andere mods weg
Danny heeft ze allemaal gebanned nadat ze in staking gingen..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:52 schreef F1Bas het volgende:
Ik zal het wel gemist hebben maar waarom zijn de andere mods weg
Doe jij het anders twiquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
WeebI wil het me net iets te graag worden. Maargoed, iemand moet het doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |