Wacht maar tot de live topics weer beginnen.quote:
Nee, ik heb geen tijd voor VBL.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
Wil jij geen dubbelfunctie pfaf?
Een Feyenoord - Ajax zonder mods, dat lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Wacht maar tot de live topics weer beginnen.
Gewoon niet in de live topics kijken joh Popo.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Wacht maar tot de live topics weer beginnen.
Op fora is men al veel erger dan in het dagelijkse leven en wanneer we naar het dagelijks leven van voetbal kijken mogen we de politieinzet rond vbl wel opschroeven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:56 schreef just me het volgende:
Eigenlijk zou het VBL-forum het zonder modje moeten kunnen doen !
Dat kan het ook. Kijk maar naar jouw tijdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:56 schreef just me het volgende:
Eigenlijk zou het VBL-forum het zonder modje moeten kunnen doen !
Ik ben op het forum vele malen milder dan in het dagelijke levenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:29 schreef snabbi het volgende:
[..]
Op fora is men al veel erger dan in het dagelijkse leven
Inkoppertjequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat kan het ook. Kijk maar naar jouw tijd
Ik kende dr niet, maar ik vind Duderinnetje als mod wel wat. Haar onwetendheid heeft wel zn charme en laat toch ook alle ophef over de bal relativeren...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen tijd voor VBL.
Overigens help ik net als Duderinnetje ook een beetje mee nu.
Voor VBL moet je feeling hebben, dat kan niet iemand zomaar van buitenaf.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:09 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik kende dr niet, maar ik vind Duderinnetje als mod wel wat. Haar onwetendheid heeft wel zn charme en laat toch ook alle ophef over de bal relativeren...
INderdaad het moeten wel (drie,of hoeveel de FA;s ook willen) mensen zijn die regelmatig posten in VBL.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:16 schreef twi het volgende:
[..]
Voor VBL moet je feeling hebben, dat kan niet iemand zomaar van buitenaf.
Inderdaad, nu was het wel te doen zo zonder de competitie. Dat gaat vanaf volgende week (nu in mindere mate door Jupiler league) wel anders worden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:16 schreef twi het volgende:
[..]
Zéér eens.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:16 schreef twi het volgende:
[..]
Bovendien heeft Danny z'n weekje de dictator uithangen weer gehad, en zien we 'm de komende 51 weken dus niet meer.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:14 schreef popolon het volgende:
For crying out loud, laat die jongens weer terug. Dit zielige gebeuren heeft nu lang genoeg mogen duren.
Betere mods had je in VBL niet kunnen hebben.
Dat hoef ik ook nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:26 schreef Falco het volgende:
Nee X-fi, jij zal nooit mod worden.
EenSCHquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:14 schreef popolon het volgende:
For crying out loud, laat die jongens weer terug. Dit zielige gebeuren heeft nu lang genoeg mogen duren.
Betere mods had je in VBL niet kunnen hebben.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 09:33 schreef WeebI het volgende:
Volgens mij willen ze geen nieuwe mods ofzo
quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
we willen gewoon Suijkie, Vaduzzie en Eendje terug
quote:Op zondag 13 augustus 2006 09:42 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ook maar even een mailtje gestuurd
Sommige hebben er bijna alles voor over om maar ergens mod te kunnen wordenquote:
Ik hoop dat Sven het wordtquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Sommige hebben er bijna alles voor over om maar ergens mod te kunnen worden
quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Sommige hebben er bijna alles voor over om maar ergens mod te kunnen worden
Neuh, niet helemaal, maar wel leuk dat er iemand geloofde dat ik echt gemaild hadquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:17 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij zijn dit Sven zijn eerste posts in voetbal.
heb je het nu over pfaf?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik hoef hier geen mod van buiten vbl te zien![]()
Ik tip hem ook steeds. Heb je iemand met feeling met de eerste divisie en van onder de grote rivieren. Toch een gebied met veel users.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:08 schreef rubbereend het volgende:
Robbie je lijkt me nog steeds kandidaat nummer 1, je wist het al die tijd tenminste altijd beter
de makkelijke weg kiezen, vanaf de kant je menig gevenquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb het over niemand in het bijzonder. Maar ik bedoelde geen mod van een ander forum die vbl er nog maar even bijdoet. Het scorpion op wk effect. Nee dat zie ik niet echt zitten.
@eend, in nog geen 100 jaar wil ik op fok mod worden, maar ik geef enkel mijn mening/visie.
Vanaf waar moet ik het anders doen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de makkelijke weg kiezen, vanaf de kant je menig geven
de blauwe kantquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vanaf waar moet ik het anders doen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |