Dus daar heb je niks aan, want dan gaan de boefjes zitten rellen buiten die tijden om.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Inderdaad! Methodmich is de ideale mod voor 16:00 t/m 17:30 en voor 19:00 t/m 20:30
.
heel soms pakt dat ook nog goed uit..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:37 schreef TerroRobbie het volgende:
of een paniekaankoop, zoals dat in de voetballerij zo mooi heet, daar wordt niemand beter van...
Vandaag mis ik hemquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Eigenlijk is tong dé kandidaat, die is er bijna de hele dag!
Dan zou er echt veel open blijven!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vandaag mis ik hem. En dan moet tong zeker de hele dag zijn eigen gebagger opruimen?
![]()
En tegen overmatige baggerende uitlokkende ajacieden natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:53 schreef Jajong het volgende:
Laat het trouwens aub niet weer van die verstoken moraalridders worden. Gaan janken als iemand kanker zegt, maar niet optreden bij overmatig gebagger van bijvoorbeeld DK.
Nee ben er niet geschikt voor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:40 schreef methodmich het volgende:
Jij wilt zelf niet Rob?
Ik voel me niet aangesproken, over wie heb je het?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:05 schreef Noca het volgende:
[..]
En tegen overmatige baggerende uitlokkende ajacieden natuurlijk.
Dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken, over wie heb je het?
Tuurlijk wel, dat heb ik ook in mijn mail gezet, er zijn meer 'Ajacieden' waar ik me aan erger dan Feyenoorders hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:23 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Niemand in het speciaal, vraag me alleen af of je dan ook durft in te grijpen
En nu ben ik naar de Euroborg
Laat het iemand zijn die beiden aanpaktquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:53 schreef Jajong het volgende:
Laat het trouwens aub niet weer van die verstoken moraalridders worden. Gaan janken als iemand kanker zegt, maar niet optreden bij overmatig gebagger van bijvoorbeeld DK.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:26 schreef jojomen4 het volgende:
Als er een keer getroll is wordt dat toch in het mod topic gemeld? Als mod hoef je toch niet alle topics door te spitten, of wel?
Idd, schelden met ziektes is ook niet nodig imo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:02 schreef twi het volgende:
[..]
Laat het iemand zijn die beiden aanpakt
doe maarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:11 schreef twi het volgende:
Ik zou haast gaan solliciteren wanneer ik lees wie er een mail gestuurd hebben of zichzelf hier in de etalage zetten
Ik heb gehoord dat D-K en daaaan hebben gesolliciteerd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:11 schreef twi het volgende:
Ik zou haast gaan solliciteren wanneer ik lees wie er een mail gestuurd hebben of zichzelf hier in de etalage zetten
Natuurlijk is dat niet nodig, maar kanker roepen omdat je club achter staat is niks mis mee. Er zit een verschil tussen kanker als krachtterm( Kanker! ASHW is weer kampioen, bereid je voor op een lulverhaal van mmquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Idd, schelden met ziektes is ook niet nodig imo.
Goed plan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:32 schreef MaxPower het volgende:
wel eens gedaan voor mijn ouwe voetbalclub..![]()
www.vbl.nl/forum doen?
Bij deze ben je afgetest, echte mods spellen de namen van de clubs goed.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet nodig, maar kanker roepen omdat je club achter staat is niks mis mee. Er zit een verschil tussen kanker als krachtterm( Kanker! ASHW is weer kampioen, bereid je voor op een lulverhaal van mm. ), en kanker als scheldwoord ( Je kankermoeder!! ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |