Ik denk dat dat toch wel een vereiste is om mod te zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:26 schreef jojomen4 het volgende:
Als mod hoef je toch niet alle topics door te spitten, of wel?
Dat forum is niet zo drukquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:12 schreef MaxPower het volgende:
Leuk dat je aan me denkt MM, maar Ik ben al mod op een ander forum.![]()
Daarbij heb ik absoluut niet de behoefte om al die Ajax en Feyenoordtopics door te worstelen.
En om daar nog aan toe te voegen: ik heb al helemaal niet de behoefte om onder dit zootje FA's te werken.
Precies. Dus daarom is het goed als mensen de uitdaging aan willen gaan!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:05 schreef Gollemrulez het volgende:
Tsja of noodmensen die eigenlijk niet geschikt zijn. Dat zou dan wel jammer zijn.
Dan is WeebI al een goedequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Precies. Dus daarom is het goed als mensen de uitdaging aan willen gaan!
Het lijkt me dat ik beide wel naast elkaar kan doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:54 schreef Falco het volgende:
Weebl, je bent toch niet gek? Waar is je sport.fok-hart. Je gaat je toch niet in die idiote slangenkuil begeven?
Waar is je zelfrespect? Heb je die rel soms niet meegekregenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:12 schreef WeebI het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ik beide wel naast elkaar kan doen.
In principe doe ik dat nu al, maar dan zonder mod-rechten.
Haha, dat staat wel vast. Je ziet de "golven" mm-posts regelmatig in VBL terugkeren inderdaad. Van allemaal verschillende nicks als "laatste posters", naar een lijstje vol met "methodmich"quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:27 schreef methodmich het volgende:
Mitt: Die posts zijn allemaal in hooguit 2 uur per dag gezet....
Ik heb de hoogste postdichtheid van FOK!
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:41 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, dat staat wel vast. Je ziet de "golven" mm-posts regelmatig in VBL terugkeren inderdaad. Van allemaal verschillende nicks als "laatste posters", naar een lijstje vol met "methodmich"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |