En dat is waar vanavond..?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
Stanley..ga eens naar het SC topic
owkee, mijn excuses.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hanzesteden had ik al eens gevraagd...
Moet je ze nog weten?
Check MyATquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
En dat is waar vanavond..?
Volgaarne, o gerstenat wat enigszins op bier lijkt.quote:
quote:
Ik zit in De Dijk. VDH heeft afgedaan. A-religieuze knakkers.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Check MyAT
Op dezelfde plek als altijd.
Hanzehal.. schitterend.. met welke schouwburg ernaast, Daffo??quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Oja: Vraag niet hoe de sporthal in Zutphen heet. Daar hebben ze hier ook al een hekel aan...
open er anders ff een hierquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
En dat is waar vanavond..?
owkee daar heb je gelijk in hoelang duurde het uithakken van de koppen hoofden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Eh.... Ik dacht toch echt dat die berg van nature "gegroeid" is en die koppen er later zijn uitgehakt.
Maar ik kan me vergissen.
yep, je mag best wel ff een slowchat topic openen hier in MEN hoorquote:
Wa niequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha, tong.. da-mag-toch-heul-nie!
Ja kom nou. 't Moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:24 schreef laffer het volgende:
[..]
yep, je mag best wel ff een slowchat topic openen hier in MEN hoor
Bedankt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:24 schreef laffer het volgende:
[..]
yep, je mag best wel ff een slowchat topic openen hier in MEN hoor
optimistquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:26 schreef Marinus het volgende:
3 jaar
Twee keer en dan moet je wachten op een reactie van de vraagsteller.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:27 schreef geenaam het volgende:
hoevaak mag ik gokken?
1 keer, tenzij je ECHT zeker weet dat 't iets anders moet zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:27 schreef geenaam het volgende:
hoevaak mag ik gokken?
Niet DD dan...dat leeft nogquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bedankt.
Mag ik ook met mijn goede vriend Nembrio wat keuvelen in MUZ-topics die we toch al levend houden in ons eentje?
WTF, ik was dat hele SC topic al kwijtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bedankt.
Mag ik ook met mijn goede vriend Nembrio wat keuvelen in MUZ-topics die we toch al levend houden in ons eentje?
Ik heb zojuist een nieuwe aangemaaktquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:29 schreef laffer het volgende:
[..]
WTF, ik was dat hele SC topic al kwijt
maar toch weer gevonden....
hier verder graag slowchatten: [MEN SC] #48 c0nd0r heeft vakantie!
hmmm denk aan de strenge winter van dat jaarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:28 schreef Marinus het volgende:
3 jaar per hoofd --> 12 plus 1 jaar uitloop: 13 jaar
En opvegen:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:28 schreef Marinus het volgende:
3 jaar per hoofd --> 12 plus 1 jaar uitloop: 13 jaar
Winnaar van de gok maar raak voor een knaak wedstrijd!quote:
Nee; een Duitser.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tonny Eyk
Is dat een Duitser, Tong?quote:
Is Hitler een Duitser.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is dat een Duitser, Tong?
En jij ging slapen.
Nee..dat was een Oostenrijker..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is Hitler een Duitser.
Sorry
Weltrusten
Duhquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..dat was een Oostenrijker..
We hebben het waterniveau van de riveren wat opgepompt. Die kunnen er niet meer bijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waar zijn al die Belgen die hier de laatste dagen Fok! zowat overnamen?
Nee, dat was bijzaak. De serie is genoemd naar de eigenaar van zo'n Amphicar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uiteindelijk gaat het alijd over auto's..
Foei.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
Hepi en Hepi?
Da's 1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:53 schreef Dr.Aart het volgende:
willy vander steen
Verrassing voor je: Ik ben autistisch. Nog iets?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat een ontieglijk slechte hints en een onwijs slechte vraag, aan een zeer autistisch brein ontsproten.. verder ben je wel lief.
Is geen verrassing voor me hoor. Zelf ben ik licht autistisch, maar ik doe er niets mee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Verrassing voor je: Ik ben autistisch. Nog iets?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Is geen verrassing voor me hoor. Zelf ben ik licht autistisch, maar ik doe er niets mee.
Da's Breda...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:00 schreef Dr.Aart het volgende:
pierre cartner
Dan heb ik nog een hint nodig waarom ik dan hier word uitgezonderd?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Stanley gaat zich voor z'n kop slaan als het antwoord komt.
Omdat je een tijdje geleden z'n naam nog hebt genoemd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een hint nodig waarom ik dan hier word uitgezonderd?
Zo hehe..eindelijk betraptquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een hint nodig waarom ik dan hier word uitgezonderd?
Hèhè... Zware bevalling....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Anton Pieck?
Ik vrees dat Aart eerder was.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hèhè... Zware bevalling....
Stanley_de_Hattem-kenner +1
quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:03 schreef Dr.Aart het volgende:
pardon was ik niet eerder?
dr-aart de hattem inwoner
[..]
Ik snap 'm echt niet.quote:
Ik zit je maar te sarren man squote:
dominee niet, rest zeker! Kom op geel blauwen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jij kent de straat De Reest dan ook wel en dominee Beiboom, Aart?? Voetbalclub Hatto Heim.
gymnastiek vereniging PRC?? Of een andere afkorting..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:09 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
dominee niet, rest zeker! Kom op geel blauwen!
Prima! werd gelijmt maaar tochquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:09 schreef Gooitzen het volgende:
1999, mei (nacht van Wiegel?)
Dat zeg ik. Op 25 februari 1999 heb ik nog een uitvoering van hen mogen aanschouwen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:09 schreef Dr.Aart het volgende:
PRO
MaJo, hoe was je vakantie?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:09 schreef MaJo het volgende:
De kwestie Srebrenica in ieder geval en de verkiezingen waren mei 2002, dus vandaar mijn februari. Zou ook januari kunnen zijn?
Netjes, en snel. Heb je de strip Agent Oranje al gelezen? Daarin stond het eerst de lidmaatschap kaart van Bernard van de SS.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:13 schreef Asmodian het volgende:
Agent Orange
Yay!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:14 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Netjes, en snel. Heb je de strip Agent Oranje al gelezen? Daarin stond het eerst de lidmaatschap kaart van Bernard van de SS.
Asmodian +1
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Praag is toch ook de gouden stad?? Of..
Ach, ik jubileer, dus waarom niet Jerazalemquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:19 schreef MaJo het volgende:
Tel Aviv en Jerazelem?
Zie deze reactie nu pas, ja was super. Wel moeier er vandaan gekomen dan toen ik erheen gingquote:
Cut me some slack.. gisteren ook al..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:24 schreef Asmodian het volgende:
Daf stelde deze vraag minder dan een week geleden ben ik bang
Ongeveer. Ik noemde zijn naam niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:24 schreef Asmodian het volgende:
Daf stelde deze vraag minder dan een week geleden ben ik bang
Ik weet ook niet in hoeverre het nog altijd geldig is. San Francisco, Barcelona, Boston en Budapest verdienen toch zeker meer dan een eervolle vermelding.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb niet eens zo'n top5.. wel geinig.
Dan maak je een top10..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:25 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik weet ook niet in hoeverre het nog altijd geldig is. San Francisco, Barcelona, Boston en Budapest verdienen toch zeker meer dan een eervolle vermelding.
Ik gun je het punt van harte, Stanley, en als MaJo het wil laten staan vind ik dat prima . Ik had dan natuurlijk niet dat stuk er achter moeten typen, en was je misschien voorgeweest, maar achquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Cut me some slack.. gisteren ook al..
Ik ben een rappe, hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:27 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik gun je het punt van harte, Stanley, en als MaJo het wil laten staan vind ik dat prima . Ik had dan natuurlijk niet dat stuk er achter moeten typen, en was je misschien voorgeweest, maar ach
Goed punt . Ik moet dan even twijfelen welke stad de laatste plek inneemt. Waarschijnlijk toch Athene of zo ietsquote:
Tsss... Zie mijn sigquote:
In dat geval is de vraag anders en verdient stanley een punt denk ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik vroeg welke Zwitser met een "slechte" stem heel bekend was.
Ofzo.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De warmte die dit topic zo kenmerkt wentelt zich als een winterjas om me heen en geeft me het gevoel van het drinken van een kop hete choco na een barre fietstocht in de vrieskou.
Ben je weer in een sentimentele bui Stanley Je bent een schatjequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De warmte die dit topic zo kenmerkt wentelt zich als een winterjas om me heen en geeft me het gevoel van het drinken van een kop hete choco na een fietstocht in de barre vrieskou.
Ach gut..moet ik het voor je kopen knul?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:36 schreef Asmodian het volgende:
Een waanzinnig mooi nummer dat ik trouwens niet heb en nergens online kan vinden om te "kopen"
Z'n edit was alleen om een extra hoofdletter te verwijderen. Hij was eerder dan ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nembrio.. edit?
Ik heb um nu opstaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:36 schreef Asmodian het volgende:
Een waanzinnig mooi nummer dat ik trouwens niet heb en nergens online kan vinden om te "kopen"
wtf? Ik HEB niet eens ge-editquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:37 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Z'n edit was alleen om een extra hoofdletter te verwijderen. Hij was eerder dan ik
Als ik mijn reactie lees dan lijkt het lullig maar zo bedoel ik het helemaal nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben je weer in een sentimentele bui Stanley Je bent een schatje
Dat zou ik op prijs stellen! . Ik betaal het je terugquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach gut..moet ik het voor je kopen knul?
Sorry, die hoofdletter staat er nog steeds. Mea culpa, het stond precies zo toen ik mijn antwoord gepost zag iig.quote:
Dan vergis ik me, sorry.quote:
Je vindt me echt een schatje bedoel je?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik mijn reactie lees dan lijkt het lullig maar zo bedoel ik het helemaal niet
Mijn dank is bijzonder grootquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik mail 'm meteen naar je toe, Asmo.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je vindt me echt een schatje bedoel je?
Klaarblijkelijk . Wanneer volgt de group-hug?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:40 schreef Nembrionic het volgende:
Het is hier zo knus dat ik het jullie allebei vergeef
Hmm..is besmettelijk, sentimentaliteit?
Is daar een smilie voor?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:41 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk . Wanneer volgt de group-hug?
quote:"Your message has been sent"
Dank je! - ben aan het luisteren. Wat een wereldnummer is het ook... En wat een waanzinnige stem heeft de Koning van Nijmegenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Is daar een smilie voor?
[..]
Tuurlijk! Oude mop...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef Jojoortje het volgende:
Als ze zwanger zijn
Ja, is nog uit de tijd van de samenwerking met Wout Pennings. Ook hebben?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, kent iemand het nummer 'Waar Kom Jij Vandaan' van hem?
en?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef Jojoortje het volgende:
Als ze zwanger zijn
Jaaaa! . Dat was het favoriete nummer van m'n eerste vriendin (die mij kennis heeft doen maken met Boeijen) en ik moet bij het nummer toch erg aan haar denken, maar heb het niet meerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, is nog uit de tijd van de samenwerking met Wout Pennings. Ook hebben?
Ik geloof het wel trouwens. Dat geeft het kind namelijk betere overlevingskansen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:49 schreef Jojoortje het volgende:
Als de zwangerschap gecompliceerd is, dan worden ze geestelijk slimmer. (geloof er niks van, maar dat zegt men)
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jojoortje.. als je ooit zwanger bent, mag je even niet meedoen hier, ok?
Welterusten MaJo! Succes met je drukte morgen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:50 schreef MaJo het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer een drukke dag
Prachtig liedje inderdaad... kippenvel nu zelf ook weer..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:48 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jaaaa! . Dat was het favoriete nummer van m'n eerste vriendin (die mij kennis heeft doen maken met Boeijen) en ik moet bij het nummer toch erg aan haar denken, maar heb het niet meer
Vraagje: zingt hij na het eerste refrein "Op zoek naar het geluk in Kronenburger Park" of Kronenburg Park?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ergerde me altijd aan een buurvrouw die zei: "Kronenburger Park vind ik zo'n mooi nummer" of aan de man, die op 1 maart 2005 na de eerste sneeuwval in Meppel op een koud station na een fantastisch optreden van de Koning van Nijmegen zelve in de gerestaureerde schouwburg Ogterop vroeg: "Heeft hij Kronenburger Park ook nog gedaan?"
Het liedje heet namelijk Kronenbrug Park, zo wist ik zeker. Hoe kwamen ze erbij?
De grap is: het echte park, aan de rand van het centrum in Nijmegen, heet Kronenburgerpark. Kleine metrische correctie van Frank dus.
Bedankt voor uw aandacht.
Slaap zacht..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:50 schreef MaJo het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer een drukke dag
Ik wil toch pas over 10 jaar ofzo een kindquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jojoortje.. als je ooit zwanger bent, mag je even niet meedoen hier, ok?
In het liedje is alles Kronenburg, nergens Kronenburger.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Vraagje: zingt hij na het eerste refrein "Op zoek naar het geluk in Kronenburger Park" of Kronenburg Park?
Als dat zo is moet ze hoognodig zwanger worden...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:53 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zal toch niet Tony Bennet zijn? s
Ik ken helaas geen bekende acteurs die John Bennett van hun voornaam hetenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:52 schreef Jojoortje het volgende:
Volgende vraag:
Ik ben 19-08-1969 geboren. Ik ben een Amerikaan en ik ben beroemd. Mijn vader was een bekende acteur. Zijn voornaam was John Bennett. Wie ben ik? (Voornaam + Achternaam)
Wehehequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als dat zo is moet ze hoognodig zwanger worden...
Ok, zal het in m'n agenda zetten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil toch pas over 10 jaar ofzo een kind
Zeer graag gedaan. Ik vond het geweldig deze zaken van je te horen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:54 schreef Asmodian het volgende:
Dank je voor je tweede mail, Stanley
Joaaaaaaaaaaaaah!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:55 schreef geenaam het volgende:
Matthew perry?
Mijn vraag is: waar is deze vrouw nu? Jonge, frisse Boeijen-liefhebster, sounds like a catch.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:56 schreef Asmodian het volgende:
Dank je voor deze mooie trip down memory lane naar 6 jaar geleden, Stanley
Zo'n mooi nummer
Op je 40e een kind nemen is niet altijd even gezondquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil toch pas over 10 jaar ofzo een kind
Waarom wist je het antwoord dan niet?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het moest er wel eentje van Friends zijn..
MaJo is naar bed hè?
Vrouwen zijn zo voorspelbaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |