Hey, schatje!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:39 schreef VASND het volgende:
, Kennisen en Collega's!
Poessie!quote:
awwhquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Alles goed. Ik heb jullie] je gemist
.
Hoe was de vakantie?
Hoi.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
oi
quote:
oh gelukkig maarquote:
Awwww, kusje erop?quote:
Ja graagquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
oh gelukkig maar
[..]
Awwww, kusje erop?
quote:According to recent research conducted by a German psychologist, most people (66 percent) turn their head to the right when kissing so that the noses don't bump
ik doe mijn hoofd ook weleens naar achteren, als het enge tantes betreftquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:42 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik doe me hoofd ook meestal naar rechts, maar soms wel is naar links, of soms helemaal nie
had meer verwachtquote:Mensen zoenen gemiddeld in totaal twee weken van hun leven.
heel gezond !!quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:08 schreef Gebs het volgende:
Hmmm soms ben ik wel is uren achter elkaar aan het zoenen![]()
quote:Tijdens het zoenen worden in je hersenen een heleboel stoffen aangemaakt, waaronder een hormoon waardoor je je gelukkig gaat voelen. Dit hormoon heet phenylethylamine (oftewel PEA). Met een lange kus train je ook je kaak-en wangspieren en wordt je bloedsomloop gestimuleerd. Daarnaast stimuleert een tongzoen je speekselproductie en dit helpt mee met het voorkomen van gaatjes in je tanden en kiezen.
ik nooitquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:08 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hmmm soms ben ik wel is uren achter elkaar aan het zoenen![]()
Mjah in het openbaar is het een beetje kansloos om zo lang te zoenenquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik nooit!
K zat laatst nog in de shadraq in groningen bier te zuipen s'nachts, zat er zo'n jongen en meisje tegenover ons en die bleven serieus echt 2 uur achter elkaar aan elkaar geplakt! daar word je toch wel flauw van op een gegeven moment?
zaterdag was er hier zo'n stel dat zeer uitgebreid stond te dansen afgewisseld met langdurige enj heftige zoensessies, in beide posities hielden ze zo min mogelijk rekening met andere mensen in de tamelijk volle kroeg, maar uiteindelijk hielden ze op toen ik ze aan bood om de hotelkamer voor ze te betalenquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:11 schreef Gebs het volgende:
[..]
Mjah in het openbaar is het een beetje kansloos om zo lang te zoenen
ze waren mss bezig voor t wereldrecord kussenquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zaterdag was er hier zo'n stel dat zeer uitgebreid stond te dansen afgewisseld met langdurige enj heftige zoensessies, in beide posities hielden ze zo min mogelijk rekening met andere mensen in de tamelijk volle kroeg, maar uiteindelijk hielden ze op toen ik ze aan bood om de hotelkamer voor ze te betalen
quote:De langste kus ooit was op 5 April 1999. Toen zoenden Karmit Tsubera and Dror Orpaz maar liefst 30 uur en 45 minuten.
niet echt, want tijdens het dansen waren ze natuurlijk niet aan het kussenquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:53 schreef Kizim het volgende:
[..]
ze waren mss bezig voor t wereldrecord kussen
[..]
totdat je het zelf bentquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:22 schreef Muck het volgende:
sowieso... kleffe stelletjes in het openbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |