Is daar een smilie voor?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:41 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk. Wanneer volgt de group-hug?
quote:"Your message has been sent"
Dank je!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Is daar een smilie voor?
[..]
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef Jojoortje het volgende:
Als ze zwanger zijn
Ja, is nog uit de tijd van de samenwerking met Wout Pennings. Ook hebben?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, kent iemand het nummer 'Waar Kom Jij Vandaan' van hem?
en?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef Jojoortje het volgende:
Als ze zwanger zijn
Jaaaa!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, is nog uit de tijd van de samenwerking met Wout Pennings. Ook hebben?
Ik geloof het wel trouwens. Dat geeft het kind namelijk betere overlevingskansen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:49 schreef Jojoortje het volgende:
Als de zwangerschap gecompliceerd is, dan worden ze geestelijk slimmer. (geloof er niks van, maar dat zegt men)
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jojoortje.. als je ooit zwanger bent, mag je even niet meedoen hier, ok?
Welterusten MaJo! Succes met je drukte morgen!quote:
Prachtig liedje inderdaad... kippenvel nu zelf ook weer..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:48 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jaaaa!. Dat was het favoriete nummer van m'n eerste vriendin (die mij kennis heeft doen maken met Boeijen) en ik moet bij het nummer toch erg aan haar denken, maar heb het niet meer
Vraagje: zingt hij na het eerste refrein "Op zoek naar het geluk in Kronenburger Park" of Kronenburg Park?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ergerde me altijd aan een buurvrouw die zei: "Kronenburger Park vind ik zo'n mooi nummer" of aan de man, die op 1 maart 2005 na de eerste sneeuwval in Meppel op een koud station na een fantastisch optreden van de Koning van Nijmegen zelve in de gerestaureerde schouwburg Ogterop vroeg: "Heeft hij Kronenburger Park ook nog gedaan?"
Het liedje heet namelijk Kronenbrug Park, zo wist ik zeker. Hoe kwamen ze erbij?
De grap is: het echte park, aan de rand van het centrum in Nijmegen, heet Kronenburgerpark. Kleine metrische correctie van Frank dus.
Bedankt voor uw aandacht.
Ik wil toch pas over 10 jaar ofzo een kindquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jojoortje.. als je ooit zwanger bent, mag je even niet meedoen hier, ok?
In het liedje is alles Kronenburg, nergens Kronenburger.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Vraagje: zingt hij na het eerste refrein "Op zoek naar het geluk in Kronenburger Park" of Kronenburg Park?
Als dat zo is moet ze hoognodig zwanger worden...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:53 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zal toch niet Tony Bennet zijn?s
Ik ken helaas geen bekende acteurs die John Bennett van hun voornaam hetenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:52 schreef Jojoortje het volgende:
Volgende vraag:
Ik ben 19-08-1969 geboren. Ik ben een Amerikaan en ik ben beroemd. Mijn vader was een bekende acteur. Zijn voornaam was John Bennett. Wie ben ik? (Voornaam + Achternaam)
Wehehequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als dat zo is moet ze hoognodig zwanger worden...
Ok, zal het in m'n agenda zetten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil toch pas over 10 jaar ofzo een kind![]()
Joaaaaaaaaaaaaah!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:55 schreef geenaam het volgende:
Matthew perry?
Mijn vraag is: waar is deze vrouw nu? Jonge, frisse Boeijen-liefhebster, sounds like a catch.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:56 schreef Asmodian het volgende:
Dank je voor deze mooie trip down memory lane naar 6 jaar geleden, Stanley
Zo'n mooi nummer![]()
Op je 40e een kind nemen is niet altijd even gezondquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil toch pas over 10 jaar ofzo een kind![]()
Waarom wist je het antwoord dan niet?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het moest er wel eentje van Friends zijn..
MaJo is naar bed hè?
Vrouwen zijn zo voorspelbaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |