Zie deze reactie nu pas, ja was super. Wel moeier er vandaan gekomen dan toen ik erheen gingquote:
Cut me some slack.. gisteren ook al..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:24 schreef Asmodian het volgende:
Daf stelde deze vraag minder dan een week geleden ben ik bang
Ongeveer. Ik noemde zijn naam niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:24 schreef Asmodian het volgende:
Daf stelde deze vraag minder dan een week geleden ben ik bang
Ik weet ook niet in hoeverre het nog altijd geldig is. San Francisco, Barcelona, Boston en Budapest verdienen toch zeker meer dan een eervolle vermelding.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb niet eens zo'n top5.. wel geinig.
Dan maak je een top10..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:25 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik weet ook niet in hoeverre het nog altijd geldig is. San Francisco, Barcelona, Boston en Budapest verdienen toch zeker meer dan een eervolle vermelding.
Ik gun je het punt van harte, Stanley, en als MaJo het wil laten staan vind ik dat primaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Cut me some slack.. gisteren ook al..
Ik ben een rappe, hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:27 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik gun je het punt van harte, Stanley, en als MaJo het wil laten staan vind ik dat prima. Ik had dan natuurlijk niet dat stuk er achter moeten typen, en was je misschien voorgeweest, maar ach
Goed puntquote:
Tsss... Zie mijn sigquote:
In dat geval is de vraag anders en verdient stanley een punt denk ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik vroeg welke Zwitser met een "slechte" stem heel bekend was.
Ofzo.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De warmte die dit topic zo kenmerkt wentelt zich als een winterjas om me heen en geeft me het gevoel van het drinken van een kop hete choco na een barre fietstocht in de vrieskou.
Ben je weer in een sentimentele bui Stanleyquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De warmte die dit topic zo kenmerkt wentelt zich als een winterjas om me heen en geeft me het gevoel van het drinken van een kop hete choco na een fietstocht in de barre vrieskou.
Ach gut..moet ik het voor je kopen knul?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:36 schreef Asmodian het volgende:
Een waanzinnig mooi nummer dat ik trouwens niet heb en nergens online kan vinden om te "kopen"
Z'n edit was alleen om een extra hoofdletter te verwijderen. Hij was eerder dan ikquote:
Ik heb um nu opstaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:36 schreef Asmodian het volgende:
Een waanzinnig mooi nummer dat ik trouwens niet heb en nergens online kan vinden om te "kopen"
wtf? Ik HEB niet eens ge-editquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:37 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Z'n edit was alleen om een extra hoofdletter te verwijderen. Hij was eerder dan ik
Als ik mijn reactie lees dan lijkt het lullig maar zo bedoel ik het helemaal nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben je weer in een sentimentele bui StanleyJe bent een schatje
![]()
Dat zou ik op prijs stellen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach gut..moet ik het voor je kopen knul?
Sorry, die hoofdletter staat er nog steeds. Mea culpa, het stond precies zo toen ik mijn antwoord gepost zag iig.quote:
Je vindt me echt een schatje bedoel je?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik mijn reactie lees dan lijkt het lullig maar zo bedoel ik het helemaal niet![]()
Mijn dank is bijzonder grootquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik mail 'm meteen naar je toe, Asmo.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je vindt me echt een schatje bedoel je?
Klaarblijkelijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:40 schreef Nembrionic het volgende:
Het is hier zo knus dat ik het jullie allebei vergeef
Hmm..is besmettelijk, sentimentaliteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |