Niet DD dan...dat leeft nogquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bedankt.
Mag ik ook met mijn goede vriend Nembrio wat keuvelen in MUZ-topics die we toch al levend houden in ons eentje?
WTF, ik was dat hele SC topic al kwijtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bedankt.
Mag ik ook met mijn goede vriend Nembrio wat keuvelen in MUZ-topics die we toch al levend houden in ons eentje?
Ik heb zojuist een nieuwe aangemaaktquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:29 schreef laffer het volgende:
[..]
WTF, ik was dat hele SC topic al kwijt
maar toch weer gevonden....
hier verder graag slowchatten: [MEN SC] #48 c0nd0r heeft vakantie!
hmmm denk aan de strenge winter van dat jaarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:28 schreef Marinus het volgende:
3 jaar per hoofd --> 12 plus 1 jaar uitloop: 13 jaar
En opvegen:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:28 schreef Marinus het volgende:
3 jaar per hoofd --> 12 plus 1 jaar uitloop: 13 jaar
Winnaar van de gok maar raak voor een knaak wedstrijd!quote:
Nee; een Duitser.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tonny Eyk
Is dat een Duitser, Tong?quote:
Is Hitler een Duitser.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is dat een Duitser, Tong?
En jij ging slapen.
Nee..dat was een Oostenrijker..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is Hitler een Duitser.
Sorry
Weltrusten
Duhquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..dat was een Oostenrijker..
We hebben het waterniveau van de riveren wat opgepompt. Die kunnen er niet meer bijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waar zijn al die Belgen die hier de laatste dagen Fok! zowat overnamen?
Nee, dat was bijzaak. De serie is genoemd naar de eigenaar van zo'n Amphicar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uiteindelijk gaat het alijd over auto's..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |