Foei.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
Hepi en Hepi?
Da's 1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:53 schreef Dr.Aart het volgende:
willy vander steen
Verrassing voor je: Ik ben autistisch. Nog iets?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat een ontieglijk slechte hints en een onwijs slechte vraag, aan een zeer autistisch brein ontsproten.. verder ben je wel lief.
Is geen verrassing voor me hoor. Zelf ben ik licht autistisch, maar ik doe er niets mee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Verrassing voor je: Ik ben autistisch. Nog iets?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Is geen verrassing voor me hoor. Zelf ben ik licht autistisch, maar ik doe er niets mee.
Da's Breda...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:00 schreef Dr.Aart het volgende:
pierre cartner
Dan heb ik nog een hint nodig waarom ik dan hier word uitgezonderd?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Stanley gaat zich voor z'n kop slaan als het antwoord komt.
Omdat je een tijdje geleden z'n naam nog hebt genoemd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een hint nodig waarom ik dan hier word uitgezonderd?
Zo hehe..eindelijk betraptquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een hint nodig waarom ik dan hier word uitgezonderd?
Hèhè... Zware bevalling....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Anton Pieck?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |