quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:03 schreef schaap001 het volgende:
Ongeveer tweehonderd fans van rockgroephebben zaterdag gedemonstreerd voor de Rock and Roll Hall of Fame and Museum. Zij eisten dat de rockers worden opgenomen in de eregalerij in het Amerikaanse Cleveland.
Welke band =![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:13 schreef schaap001 het volgende:
Artiesten komen 25 jaar na het uitbrengen van hun eerste plaat in aanmerking voor plaatsing in het museum.werd opgericht in 1972; twee jaar later bracht de groep de eerste plaat uit. Mensen die zich verdienstelijk hebben gemaakt voor de rock-'n-roll maken kans op een plaats in het museum. Tot de nieuwste toevoegingen behoren U2, The Pretenders en Buddy Guy.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:03 schreef schaap001 het volgende:
Ongeveer tweehonderd fans van rockgroephebben zaterdag gedemonstreerd voor de Rock and Roll Hall of Fame and Museum. Zij eisten dat de rockers worden opgenomen in de eregalerij in het Amerikaanse Cleveland.
Welke band =![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:13 schreef schaap001 het volgende:
Artiesten komen 25 jaar na het uitbrengen van hun eerste plaat in aanmerking voor plaatsing in het museum.werd opgericht in 1972; twee jaar later bracht de groep de eerste plaat uit. Mensen die zich verdienstelijk hebben gemaakt voor de rock-'n-roll maken kans op een plaats in het museum. Tot de nieuwste toevoegingen behoren U2, The Pretenders en Buddy Guy.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:31 schreef ranja het volgende:
Ramones?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:32 schreef Berkery het volgende:
Aerosmith?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als een artiest 25 jaar na het uitbrengen van hun eerste plaat in aanmerking komen voor plaatsing in het museum, moet dat debuut dat niet uit 1981 komen i.p.v. 1974? Of komen ze na 32 jaar ook nog steeds in aanmerking?
quote:
Met een allercharmanste foto, ja.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:26 schreef ranja het volgende:
Kus?
quote:If's name sounds like sexual innuendo, it's because it is. The band eventually changed their appellation to the modest
. Often chastised by the U.K. press in the '80s,
's music is not as suggestive as their name. The group's hybrid of soul, electronic experimentation, and synth-pop should've landed them hits when that sound was in flavor, but the band merely flirted with the Top 40 in England and was virtually unknown in America except for new wave diehards.
was formed in 1980 at the Royal College of Music in London, England.
MadMaster +1quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:00 schreef MadMaster het volgende:
maar gok op Kissing The Pink...
quote:Well now way back in the Bible, temptations always come along
There's always somebody tempting you
Somebody into doing something they know is wrong
Well they tempt you man with silver and they tempt you sir with gold
And they tempt you with the pleasures that the flesh does surely hold
They say Eve tempted Adam with an apple
Man I ain't going for that
Ach, die lyrics zeggen me zo niets maar ik dacht dat een gokje op iets met U2 nooit kwaad kan bij jou, haha! Silver and Gold heb ik zelf op die Artists United Against Apartheid verzamelaar staan, maar de tekst ken ik eigenlijk niet echt dus...quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:36 schreef MadMaster het volgende:
Neen, niet mijn favo band...
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:41 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ach, die lyrics zeggen me zo niets maar ik dacht dat een gokje op iets met U2 nooit kwaad kan bij jou, haha! Silver and Gold heb ik zelf op die Artists United Against Apartheid verzamelaar staan, maar de tekst ken ik eigenlijk niet echt dus...![]()
Er is ook een film geweest met de zelfde titel als het gezochte nummer.quote:Now some folks say it's too big and uses too much gas
Some folks say it's too old and that it goes too fast
But my love is bigger than a Honda, it's bigger than a Subaru
Hey man there's only one thing and one car that will do
Anyway we don't have to drive it honey, we can park it out in back
Welles!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:05 schreef Mark het volgende:
Had Bruce Springsteen niet zo'n titel?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:24 schreef Neleos het volgende:
Een album van Hayseed Dixie?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:37 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Richard Cheese ?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zoeken we die ene Fransoos?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:52 schreef ranja het volgende:
Paul Anka?
Gaat wel: die van Paul Anka heeft (iets) meer klasse. Maar het is op zich wel grappig om een keer te horen. Maar niet te vaak: want dan gaat 'ie op je zenuwen werken (bij mij in ieder beval wel)... Het is in ieder geval niet zo flauw gedaan als Richard Cheese of Mambo Kurt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:12 schreef jerver73 het volgende:
Beetje verdienstelijk die covers?
Die weet ik: maar ik doe niet aan Hit And Run!quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:15 schreef knars het volgende:
Van welke band was Michael Kiske van 1987 tot 1993 de zanger?
ik moet nu treinen, dus ben offline. Parkeer gerust!
quote:After going through a series of singers which included Courtney Love, the band was joined by Chuck Mosely in 1983. The same year, Jim Martin was recruited to replace guitarist Mark Bowen. A four-song demo tape recorded in 1984 led to the band's first real album, "," released on Mordam Records in 1985.
als ik niet in de trein had gezeten om die tijd had ik wel geantwoordquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En toen was het stil...
Als ik niet in andere topics zou zitten zou ik alle vragen weten in het algemene kwis topicquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:25 schreef ranja het volgende:
[..]
als ik niet in de trein had gezeten om die tijd had ik wel geantwoord
Nope. Frans gezelschap. Had een vrolijke zomerhit in..1990, meen ik..quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:23 schreef jerver73 het volgende:
the seekers?
Tuurlijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:42 schreef ranja het volgende:
Zouk Machine dan
Bartrid +1quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef bartrid het volgende:
dat is de nieuwe van Cerys Matthews, maar hoe ie heet geen idee.
quote:comprised guitarist/vocalist Daniel Ash, bassist/vocalist David J, and drummer Kevin Haskins, all former members of the pioneering goth band Bauhaus.
Dan weet je het antwoord vast ook wel. Shriekback is het nietquote:
Ja, die FNM vraag was een inkoppertje. Ik mocht echter nog wat wachten op een trein die niet kwamquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:25 schreef ranja het volgende:
[..]
als ik niet in de trein had gezeten om die tijd had ik wel geantwoord
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Love Missile F1-11 van Sigue Sigue Sputnik?
Shoot it up!!!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:39 schreef Berkery het volgende:
Love & Rockets?
Ik denk dat Bartrid bedoelt: Berkery +1...quote:
Voor belsen, die 'm meteen al zag... + 1quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:27 schreef belsen het volgende:
Je veux l'amour van Van 't Groenewoud, natuurlijk.
'k Zag hem bij de eerste al...
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:39 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Arthur Lee?
quote:"And they have some harsh words for Danger Mouse"have said they are struggling to make progress on their third album, their first new material for nine years.
The third album will be the first release from the group since, and the official follow up to their self-titled second studio record.
Founding memberhas posted on the band's Myspace page, explaining that work on the record remains slow.
He said: "Work ain't good at the moment. We've got stuck. Just a few more months and we can really go at it. Working everyday on this fucker. It's really hard not to sound like you're doing a bad impression of yourself.
"We should become a boy band...2 blokes and (-
singer), like Steps. Only a few more to go...stay on target...stay on target."
than goes on to dismiss the suggestion that the band should work with up and coming producers like Gnarls Barkley and Gorillaz member Danger Mouse.
"I'd rather poo in my mum's Sunday roast," he said, "than have Danger Mouse produce arecord. No offence."
ja mijn connectie thuis lag een beetje dwarsquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:28 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik denk dat Bartrid bedoelt: Berkery +1...
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:10 schreef ranja het volgende:
Waar lees je dat ze een zangeres hebben?
Of zou ik het verkeerd intepreteren?quote:We should become a boy band...2 blokes and ... (singer), like Steps.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:13 schreef cafca het volgende:
Omdat ie tien jaar in het vak zat
Hebben die dan nog maar twee albums uit?quote:
Ja, 2 studio-albums (Dummy en Portishead) en een live-cd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Hebben die dan nog maar twee albums uit?
Verder zou het heel goed kunnen.
Er vanuit gaande dat (was namelijk een gok op basis van de bandsamenstelling)...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:53 schreef bartrid het volgende:
portishead is goed.
Klubbheadsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat (was namelijk een gok op basis van de bandsamenstelling)...
Als ik zeg Addy van der Zwan, Koen Groeneveld en Jan Voermans, dan zeggen jullie?
Ben zo anderhalf uur in overleg, dus als iemand de gegeven antwoorden wil checken/accorderen...
Kan dus zelf het punt nog uitdelen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:01 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Klubbheads
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:10 schreef MadMaster het volgende:
DJ BoozyWoozy en DJ IttyBitty
Nee, maar het was nog vroegquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:17 schreef bartrid het volgende:
is het al weer vrijdag?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:22 schreef belsen het volgende:Pink Floyd - Bike Peter Koelewijn - KL204 The Beatles - Yellow submarine Three Jacquets - 't Autootje The Hollies - Bus stop Ocean Colour Scene - River boat song The Kinks - Last of the steam-powered trains Salad - Motorbike to heaven Wim Sonneveld - Op de step Dolly Dots - Rollerskating Bloc Party - Helicopter
En dat zijn er elf.
Queen - Bicycle racequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:18 schreef Mark het volgende:
Mag ik 10 songtitels (met uitvoerende) over vervoersmiddelen (liefst zoveel mogelijk verschillende)?
Maar ranja heeft geen geluid op z'n werkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:27 schreef belsen het volgende:
Speciaal voor Ranja dan:
Lees de vraag even goed!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Lilian Vieiry (ofzo) van Zuco 103
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar ranja heeft geen geluid op z'n werk![]()
Pfoei!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Over de botenparade in Utrecht en de gevallen trap natuurlijk....
de Spiral Staircase wellicht?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:36 schreef cafca het volgende:
Supersister, iets met staircase....
Wie isquote:wil af van piraterij door fans
heeft de fans op de officiële website van de band streng toegesproken. Tijdens enkele try-outs, die de afgelopen weken plaatsvonden, zouden fans met hun mobiele telefoons en mp3-spelers opnamen hebben gemaakt van nieuwe nummers. De opnamen zijn op fansites geplaatst en ze zijn te downloaden.
Op de site roeptonder de kop 'Stay away from the new songs' op de nummers onmiddellijk van de sites te verwijderen. "We doen nooit echt moeilijk over dit soort dingen, behalve waar het gaat om nieuwe dingen. Vriendelijk dus nog deze keer, maar wel rap moven dus
correct! Z+1quote:
quote:Kane wil af van piraterij door fans
Uitgegeven: 8 augustus 2006 12:18
AMSTERDAM - Kane heeft de fans op de officiële website van de band streng toegesproken. Tijdens enkele try-outs, die de afgelopen weken plaatsvonden in Amsterdam, Den Haag en Rotterdam, zouden fans met hun mobiele telefoons en mp3-spelers opnamen hebben gemaakt van nieuwe nummers als 'Scream' en 'I belong to you'. De opnamen zijn op fansites geplaatst en ze zijn te downloaden.
Op de site roept Kane onder de kop 'Stay away from the new songs' op de nummers onmiddellijk van de sites te verwijderen. "We doen nooit echt moeilijk over dit soort dingen, behalve waar het gaat om nieuwe dingen. Vriendelijk dus nog deze keer, maar wel rap moven dus
Jij kent ze toch slechtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:39 schreef MadMaster het volgende:
Radiohead, denk ik bij nader inzien...![]()
Misschien is Kane bang dat het met slechte opnamekwaliteit wel goed klinktquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:51 schreef MadMaster het volgende:
Mobiele telefoons en mp3-spelers?
Waar maken ze zich druk om???
Zowel U2 als Radiohead hebben onlangs nieuwe nummers, die nog albums moeten verschijnen, gespeeld en van beide ken ik de opname's. In dit geval van Radiohead zelfs nog iets beter dan die van U2, zeker na 28e deze maand...quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zowel U2 als Radiohead hebben onlangs nieuwe nummers, die nog albums moeten verschijnen, gespeeld en van beide ken ik de opname's. In dit geval van Radiohead zelfs nog iets beter dan die van U2, zeker na 28e deze maand...
Ik denk dat jij denkt dat ik denk te weten wat jij niet bedoeld hebt...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:56 schreef peaceman het volgende:
Ik bedoel natuurlijk niet wat je nu zegt
![]()
Sterker nog, het issem.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:04 schreef ranja het volgende:
doet me denken aan Sebadoh - III
Nee, maar je denkt goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Cornershop?
Dat is hem zeker.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Paul's Boutique?
Welk nummer en van wie?quote:The opening salvo in's bid to win over America in the same way it conquered their native UK, "
" isn't necessarily the best track off of
. However, it does balance the more theatrical, [knip] -inspired poses found on the rest of the album with a relatively straightforward feel that makes it a good introduction to the band's [knip], anthemic excesses. "
" augments its to-the-point riffing with heroic doses of gooey background harmonies,
's over-the-top falsetto and, of course, spiralling, shredding guitar solos by his brother
, all of which give the song the giddy, revved-up, ready to explode feeling of falling in love (or lust). The first half of
is so strong that "
" almost gets lost in the shuffle, but as a single, it's a perfect example of their gloriously cheeky hybrid of pop, [knip] and metal.
Jup, en TSE is erbij!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Summer Darkness
Ik ben d'r zondagquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jup, en TSE is erbij!SACK + 1
Zaterdag is ook gaaf. Maar organisatorisch en financieel technisch gezien konden we maar 1 dag.quote:
Wat knipjes en smileys weggehaalt.....quote:The opening salvo in's bid to win over America in the same way it conquered their native UK, "
" isn't necessarily the best track off of
. However, it does balance the more theatrical, glam-rock and hair metal-inspired poses found on the rest of the album with a relatively straightforward feel that makes it a good introduction to the band's [knip], anthemic excesses. "
" augments its to-the-point riffing with heroic doses of gooey background harmonies,
's over-the-top falsetto and, of course, spiralling, shredding guitar solos by his brother Dan, all of which give the song the giddy, revved-up, ready to explode feeling of falling in love (or lust). The first half of
is so strong that "
" almost gets lost in the shuffle, but as a single, it's a perfect example of their gloriously cheeky hybrid of pop, glam rock and metal.
quote:
Das dan ook een betere gokquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:48 schreef belsen het volgende:
Ik heb hem ge-edit, maar gok nu dan toch maar op I believe in a thing called love.
Welk genre?quote:Often confused with '80s hair metal (at least by American listeners),was an almost entirely British phenomenon that became wildly popular during the first half of the '70s. It was fairly simple, crunchy guitarrock put across with outrageous theatricality. Most of the music was unabashedly catchy, with melodies drawn from teenage bubblegum pop and hip-shaking rhythms from early rock & roll. But those innocent-sounding influences were belied by the delivery, which was all campy, glitzy showmanship and sexuality.
Ik ga ze eind van de maand zien op Infest in Leeds en als het een heel klein beetje meezit ook ontmoetenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zaterdag is ook gaaf. Maar organisatorisch en financieel technisch gezien konden we maar 1 dag.En vriendin is Frontline Assembly die-hard dus dan is de keus makkelijk. FLA
![]()
Coolquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:16 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik ga ze eind van de maand zien op Infest in Leeds en als het een heel klein beetje meezit ook ontmoeten
quote:Many of the songs onhad been written around the same time as the ones that appeared on TD, and with hindsight one has the sense that the best of the batch had already been cherry picked for the debut album. For that reason, the band's second effort isn't as consistently stunning as their debut, though overall it's a very successful continuation of the themes of their classic album. Besides the hit "SD," highlights included the funky "MD", the eerie "YLLG", and the jerkily rhythmic "LMTT", which gave the band a small chart single. "MEHSY" and "ICSYFIMM" are minor but pleasing entries in the group's repertoire that share a subdued Eastern psychedelic air. The 11-minute "WTMO" would often be featured as a live showstopper, yet it also illustrated their tendency to occasionally slip into drawn-out bombast.
Dat je het zo nog niet weet doet echt de deur dichtquote:
Ik ben hier gewoon echt niet goed in. Zelf de platen die ik zelf in de kast heb staan herken ik meestal nog niet...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat je het zo nog niet weet doet echt de deur dicht![]()
Als jij de band geeft, vul ik aan met de titel. Delen we het punt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:20 schreef Berkery het volgende:
Ik weet de band wel, maar ben niet zo'n liefhebber dat ik de albumtitel weet![]()
't Album heet hetzelfde als 1 van de nummers....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:20 schreef Berkery het volgende:
Ik weet de band wel, maar ben niet zo'n liefhebber dat ik de albumtitel weet![]()
fuck.. ja.. zo heet dat albumquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:25 schreef ranja het volgende:
Strange Days dan
Als ik niks zeg moet je pas argwanend wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:34 schreef peaceman het volgende:
Als Ranja momentje zegt, word ik altijd wat argwanend...
meer van de cover hoor je hier: http://cdbaby.com/cd/gingersquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Kodachrome van Paul Simon
Of als je over 'treinen' begint...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Als ik niks zeg moet je pas argwanend worden
Hij heeft dan ook dezelfde vertraging als de NS....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Of als je over 'treinen' begint...
maar das logischquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:42 schreef peaceman het volgende:
Hij heeft dan ook dezelfde vertraging als de NS....
als we toch over 'trijnen' beginnen..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Trijntje Oosterhuis
Jezus, je herkent haar zelfs aan haar verticale glimlach...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:56 schreef ranja het volgende:
Kylie
peaceman +1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:23 schreef peaceman het volgende:
zal toppertje wel zijn.. van ehm....tropicaal danny & ???
Ranja +1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:37 schreef ranja het volgende:
Arthur Lee van Love
Alles beter dan 'I wish i was a cocksucker'quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:23 schreef peaceman het volgende:
zal toppertje wel zijn.. van ehm....tropicaal danny & ???
In ieder geval The Damnedquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:47 schreef ranja het volgende:
Noem 3 bands of artiesten die "Alone Again Or" van Love gecovered hebben.
Ja, ik weet het, ik heb al heel wat meer covers van dat nummer gehoord, maar van wie ook alweer....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Opgezocht; wat is dát nummer vaak gecoverd zeg!
welk nummer is dat dan nou weer?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:39 schreef Berkery het volgende:
[..]
Alles beter dan 'I wish i was a cocksucker'
Sandi Thom ofzo?quote:
over de Carpenters kan ik niks vinden, dus is dit de 3e.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:09 schreef schaap001 het volgende:
Ik heb een versie van UFO
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:59 schreef peaceman het volgende:
The like?
Oh die, dat dacht ik al.....Helaas afgelopen vrijdag zo'n beetje het hele album gehoord en dat nummer is met afstand het beste op de plaat.....De rest gaat mij veel te ver richting female singer songwriter clitrock. Irritant is het wel trouwensquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:40 schreef Berkery het volgende:
[..]
Sandi Thom ofzo?
Ik geloof trouwens dat ze 'punkrocker' zingt. Megahit op 3 FM![]()
Ik vind het wel een leuk nummerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:14 schreef bartrid het volgende:
[..]
Oh die, dat dacht ik al.....Helaas afgelopen vrijdag zo'n beetje het hele album gehoord en dat nummer is met afstand het beste op de plaat.....De rest gaat mij veel te ver richting female singer songwriter clitrock. Irritant is het wel trouwens
TSE +1quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sebadoh
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
TSE +1
En tot volgende week waarschijnlijk... ik ga ff naar de eilanden
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:14 schreef bartrid het volgende:
De rest gaat mij veel te ver richting female singer songwriter clitrock.
Of zoals Gilby Clarke afgelopen week opmerkte, it's a bit too Lilith Fair and we want more Ozzfestquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Deze term kende ik nog niet, maar vind 'm zeer geinig. Krijg meteen een ander beeld bij bepaalde vrouwelijke artiesten...
Take That had ik als hint achter de hand gehouden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
En Take That
Allemaal members met de achternaam Barlow.
Da's niet wat ik bedoel. Het feit waar ik op doel is veel opvallender. In de liner notes bedankt de betreffende act the Dukes of Stratosphear voor het lenen van hun instrumenten tijdens opnames. Op zich ook nog eens vrij ludiek...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:42 schreef Walvisje het volgende:
Volgens mij de uitvoering van Dear God doo Sarah. Ik heb zo het idee dat deze dame nogal uit de grefo hoek komt en Dear God is een anti God nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |