correct! Z+1quote:
quote:Kane wil af van piraterij door fans
Uitgegeven: 8 augustus 2006 12:18
AMSTERDAM - Kane heeft de fans op de officiële website van de band streng toegesproken. Tijdens enkele try-outs, die de afgelopen weken plaatsvonden in Amsterdam, Den Haag en Rotterdam, zouden fans met hun mobiele telefoons en mp3-spelers opnamen hebben gemaakt van nieuwe nummers als 'Scream' en 'I belong to you'. De opnamen zijn op fansites geplaatst en ze zijn te downloaden.
Op de site roept Kane onder de kop 'Stay away from the new songs' op de nummers onmiddellijk van de sites te verwijderen. "We doen nooit echt moeilijk over dit soort dingen, behalve waar het gaat om nieuwe dingen. Vriendelijk dus nog deze keer, maar wel rap moven dus
Jij kent ze toch slechtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:39 schreef MadMaster het volgende:
Radiohead, denk ik bij nader inzien...![]()
Misschien is Kane bang dat het met slechte opnamekwaliteit wel goed klinktquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:51 schreef MadMaster het volgende:
Mobiele telefoons en mp3-spelers?
Waar maken ze zich druk om???
Zowel U2 als Radiohead hebben onlangs nieuwe nummers, die nog albums moeten verschijnen, gespeeld en van beide ken ik de opname's. In dit geval van Radiohead zelfs nog iets beter dan die van U2, zeker na 28e deze maand...quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zowel U2 als Radiohead hebben onlangs nieuwe nummers, die nog albums moeten verschijnen, gespeeld en van beide ken ik de opname's. In dit geval van Radiohead zelfs nog iets beter dan die van U2, zeker na 28e deze maand...
Ik denk dat jij denkt dat ik denk te weten wat jij niet bedoeld hebt...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:56 schreef peaceman het volgende:
Ik bedoel natuurlijk niet wat je nu zegt
![]()
Sterker nog, het issem.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:04 schreef ranja het volgende:
doet me denken aan Sebadoh - III
Nee, maar je denkt goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Cornershop?
Dat is hem zeker.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Paul's Boutique?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |