Gaat wel: die van Paul Anka heeft (iets) meer klasse. Maar het is op zich wel grappig om een keer te horen. Maar niet te vaak: want dan gaat 'ie op je zenuwen werken (bij mij in ieder beval wel)... Het is in ieder geval niet zo flauw gedaan als Richard Cheese of Mambo Kurt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:12 schreef jerver73 het volgende:
Beetje verdienstelijk die covers?
Die weet ik: maar ik doe niet aan Hit And Run!quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:15 schreef knars het volgende:
Van welke band was Michael Kiske van 1987 tot 1993 de zanger?
ik moet nu treinen, dus ben offline. Parkeer gerust!
quote:After going through a series of singers which included Courtney Love, the band was joined by Chuck Mosely in 1983. The same year, Jim Martin was recruited to replace guitarist Mark Bowen. A four-song demo tape recorded in 1984 led to the band's first real album, "," released on Mordam Records in 1985.
als ik niet in de trein had gezeten om die tijd had ik wel geantwoordquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En toen was het stil...
Als ik niet in andere topics zou zitten zou ik alle vragen weten in het algemene kwis topicquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:25 schreef ranja het volgende:
[..]
als ik niet in de trein had gezeten om die tijd had ik wel geantwoord
Nope. Frans gezelschap. Had een vrolijke zomerhit in..1990, meen ik..quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:23 schreef jerver73 het volgende:
the seekers?
Tuurlijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:42 schreef ranja het volgende:
Zouk Machine dan
Bartrid +1quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef bartrid het volgende:
dat is de nieuwe van Cerys Matthews, maar hoe ie heet geen idee.
quote:comprised guitarist/vocalist Daniel Ash, bassist/vocalist David J, and drummer Kevin Haskins, all former members of the pioneering goth band Bauhaus.
Dan weet je het antwoord vast ook wel. Shriekback is het nietquote:
Ja, die FNM vraag was een inkoppertje. Ik mocht echter nog wat wachten op een trein die niet kwamquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:25 schreef ranja het volgende:
[..]
als ik niet in de trein had gezeten om die tijd had ik wel geantwoord
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Love Missile F1-11 van Sigue Sigue Sputnik?
Shoot it up!!!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:39 schreef Berkery het volgende:
Love & Rockets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |