Jezus, je herkent haar zelfs aan haar verticale glimlach...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:56 schreef ranja het volgende:
Kylie
peaceman +1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:23 schreef peaceman het volgende:
zal toppertje wel zijn.. van ehm....tropicaal danny & ???
Ranja +1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:37 schreef ranja het volgende:
Arthur Lee van Love
Alles beter dan 'I wish i was a cocksucker'quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:23 schreef peaceman het volgende:
zal toppertje wel zijn.. van ehm....tropicaal danny & ???
In ieder geval The Damnedquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:47 schreef ranja het volgende:
Noem 3 bands of artiesten die "Alone Again Or" van Love gecovered hebben.
Ja, ik weet het, ik heb al heel wat meer covers van dat nummer gehoord, maar van wie ook alweer....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Opgezocht; wat is dát nummer vaak gecoverd zeg!
welk nummer is dat dan nou weer?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:39 schreef Berkery het volgende:
[..]
Alles beter dan 'I wish i was a cocksucker'
Sandi Thom ofzo?quote:
over de Carpenters kan ik niks vinden, dus is dit de 3e.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:09 schreef schaap001 het volgende:
Ik heb een versie van UFO
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:59 schreef peaceman het volgende:
The like?
Oh die, dat dacht ik al.....Helaas afgelopen vrijdag zo'n beetje het hele album gehoord en dat nummer is met afstand het beste op de plaat.....De rest gaat mij veel te ver richting female singer songwriter clitrock. Irritant is het wel trouwensquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:40 schreef Berkery het volgende:
[..]
Sandi Thom ofzo?
Ik geloof trouwens dat ze 'punkrocker' zingt. Megahit op 3 FM![]()
Ik vind het wel een leuk nummerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:14 schreef bartrid het volgende:
[..]
Oh die, dat dacht ik al.....Helaas afgelopen vrijdag zo'n beetje het hele album gehoord en dat nummer is met afstand het beste op de plaat.....De rest gaat mij veel te ver richting female singer songwriter clitrock. Irritant is het wel trouwens
TSE +1quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sebadoh
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
TSE +1
En tot volgende week waarschijnlijk... ik ga ff naar de eilanden
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:14 schreef bartrid het volgende:
De rest gaat mij veel te ver richting female singer songwriter clitrock.
Of zoals Gilby Clarke afgelopen week opmerkte, it's a bit too Lilith Fair and we want more Ozzfestquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Deze term kende ik nog niet, maar vind 'm zeer geinig. Krijg meteen een ander beeld bij bepaalde vrouwelijke artiesten...
Take That had ik als hint achter de hand gehouden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
En Take That
Allemaal members met de achternaam Barlow.
Da's niet wat ik bedoel. Het feit waar ik op doel is veel opvallender. In de liner notes bedankt de betreffende act the Dukes of Stratosphear voor het lenen van hun instrumenten tijdens opnames. Op zich ook nog eens vrij ludiek...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:42 schreef Walvisje het volgende:
Volgens mij de uitvoering van Dear God doo Sarah. Ik heb zo het idee dat deze dame nogal uit de grefo hoek komt en Dear God is een anti God nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |