Als jij de band geeft, vul ik aan met de titel. Delen we het punt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:20 schreef Berkery het volgende:
Ik weet de band wel, maar ben niet zo'n liefhebber dat ik de albumtitel weet![]()
't Album heet hetzelfde als 1 van de nummers....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:20 schreef Berkery het volgende:
Ik weet de band wel, maar ben niet zo'n liefhebber dat ik de albumtitel weet![]()
fuck.. ja.. zo heet dat albumquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:25 schreef ranja het volgende:
Strange Days dan
Als ik niks zeg moet je pas argwanend wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:34 schreef peaceman het volgende:
Als Ranja momentje zegt, word ik altijd wat argwanend...
meer van de cover hoor je hier: http://cdbaby.com/cd/gingersquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Kodachrome van Paul Simon
Of als je over 'treinen' begint...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Als ik niks zeg moet je pas argwanend worden
Hij heeft dan ook dezelfde vertraging als de NS....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Of als je over 'treinen' begint...
maar das logischquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:42 schreef peaceman het volgende:
Hij heeft dan ook dezelfde vertraging als de NS....
als we toch over 'trijnen' beginnen..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Trijntje Oosterhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |