Dat hangt er natuurlijk vanaf wanneer je een foto maakt en van wat... Kun je niet zo zeggen welke de beste zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:12 schreef Guxer het volgende:
welke instellingen hebben jullie staan voor mooie duidelijke foto's te maken?
Beetje verkleinen en je ziet het verschil met een goeie camera niet, maarja.. het blijft maar een telefooncamera he. Als je echt mooie foto's wilt maken pak je gewoon een camera.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:55 schreef vosss het volgende:
Ja; leuk, maar zeker niet meer dan dat
card reader?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:46 schreef Gelderland het volgende:
ik had ook een vraag hoe je iets van de pc op de geheugenkaart krijgt...;
ik heb een filmpje van 420 MB, en mijn geheugenkaart is 512 MB..... nu wil ik dat filmpje op mijn telefoon, maar als ik dat met samsung PC Studio doe (bestanden beheren), dan zegtie als ik hem naar 'other files' sleep: te weinig geheugen
hoe moet ik dit oplossenIk heb van de telefoon zelf al gewoon alle filmpjes + plaatjes verwijdert...
ben benieuwd![]()
Je moet het direct op je kaart zetten, als je bij instellingen USB opzoekt staat deze standaard op modem, deze verander je in dataschijf (o.i.d, ik heb mijn tel nu niet bij me) en dan klik je de usb kabel in je pc, en ziet hij een verwisselbare schijf, en dat is je geheugenkaartquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:46 schreef Gelderland het volgende:
ik had ook een vraag hoe je iets van de pc op de geheugenkaart krijgt...;
ik heb een filmpje van 420 MB, en mijn geheugenkaart is 512 MB..... nu wil ik dat filmpje op mijn telefoon, maar als ik dat met samsung PC Studio doe (bestanden beheren), dan zegtie als ik hem naar 'other files' sleep: te weinig geheugen
hoe moet ik dit oplossenIk heb van de telefoon zelf al gewoon alle filmpjes + plaatjes verwijdert...
ben benieuwd![]()
uuuhhh...w8 ff...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:43 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Je moet het direct op je kaart zetten, als je bij instellingen USB opzoekt staat deze standaard op modem, deze verander je in dataschijf (o.i.d, ik heb mijn tel nu niet bij me) en dan klik je de usb kabel in je pc, en ziet hij een verwisselbare schijf, en dat is je geheugenkaart![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:13 schreef Arnold_fan het volgende:
In je telefoon zelf: Menu-->instellingen-->telefooninstellingen-->USB instellingen-->massaopslag
Daarna ziet windows je telefoon zelf al, zonder samsung pc studio, er komt een extra schijf bij bij deze computer.
daar heb ik ook een filmpje van, van usenet... maar dit 3g2 filmpje staat op de telefoon alleen hij kan hem niet afspelen, zegtiequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:06 schreef Arnold_fan het volgende:
3g filmpjes kunnen er wel op, die kijk ik zelf ook, je moet eens op usenet kijken
nu ff niet, heb jij er nog 1? zo ja, moet je maar zeggen kan ik je ff toevoegen op MSn o.i.dquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:54 schreef Arnold_fan het volgende:
Op usenet zijn voldoende programma's te vinden om te converteren, tenminste, toen ik het een half jaar geleden zocht had ik er 3
ja, ok, maar welke moet ik dan hebben om van een 3g2 een mp4 te makenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:02 schreef Arnold_fan het volgende:
3GP:
Puma Video To 3GP Converter v2.34-BRD
Xilisoft DVD to 3GP Converter v4.0.53.0804-CHiCNCREAM
MP4:
Xilisoft DVD to MP4 Converter v4.0.53.0804-CHiCNCREAM
Allen in Boneless
De onderste, ik neem aan dat hij wel 3g2 kan lezen, zo niet even de film downloaden en zelf omzetten.....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:12 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja, ok, maar welke moet ik dan hebben om van een 3g2 een mp4 te maken
Goeie foto's, goeie filmpjes. gewoon een goed toestel.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:16 schreef Visitor.Q het volgende:
Dit ziet er wel leuk uit, ik kan er voor weinig aan komen en ook al is ie rete-oud (reteöud?) voor een mobieltje, hij maakt tenminste foto's enzo
Ik doe het allen niet en nog is die binnen 2 á 3 dagen leeg.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:12 schreef eer-ik het volgende:
en zelfs daar heb ik geen last van.
De mijne gaat 6 dagen mee gemiddeld, bevalt me prima.
Niet altijd dat blauwtand aan laten staan, en niet teveel mp3 luisteren, (heb er een mp3 speler voor)en dan gaat het al snel goed.
Tenzij je je lamp als fietslicht gaat gebruiken 's avonds, dan trek ik hem ook leeg in 1 ritje.
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:18 schreef TheThirdMark het volgende:
OK, volgende. Ik heb de code gekregen om in de instelling van mijn telefoon te komen.
Daar schijn je ook de ''beveiliging'' van het geluid te kunnen uitschakelen.
Dit omdat ik vindt dat het wel erg zacht staat.
Al een uur aan het kloten geweest maar ik krijg het niet voor elkaar. Iemand die het weet?
Voor Badabingea ( deze? [afbeelding])
Mijn accu gaat zo'n 4 tot 5 dagen mee, inclusief 24uurs BlauweTand en relatief veel Mp3 luisteren. Vindt ik nog geeneens zo slecht.
En wat hierbover gezegd werd: zonder dat idd bijna 7dagen.
Die code? Of watquote:Op donderdag 7 september 2006 23:20 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Wat is dat dan?
Ik heb vorige keer ook met me geluid zitten kloten, maar dat is af te raden, want dan kan je je stille stand niet meer gebruiken.
Ik doelde op ditquote:Op donderdag 7 september 2006 23:21 schreef Badabingea het volgende:
Het gebruiken van die code en het volgen daarop is af te raden.
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:20 schreef Badabingea het volgende:
Wat is dat dan?
Jouw naam zegt zij constant in die filmquote:Op donderdag 7 september 2006 23:22 schreef Badabingea het volgende:
Ja, die foto?
Wtf moet ik daarmee?
Eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:23 schreef eer-ik het volgende:
stille stand moet bij mij echt niet wegvallen.
Die gebruik ik juist het meest
Ja, de stille stand met de filmpjes bedoel ik dan he. Als je hem dan op zn zachts zet dan gaat die het hardstquote:Op donderdag 7 september 2006 23:23 schreef eer-ik het volgende:
stille stand moet bij mij echt niet wegvallen.
Die gebruik ik juist het meest
En hoe heet die film? Laat me raden?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jouw naam zegt zij constant in die film![]()
Hoe kom je daar dan bij? Sopranos is een serie, geen filmquote:Op donderdag 7 september 2006 23:24 schreef Badabingea het volgende:
[..]
En hoe heet die film? Laat me raden?
Sopranos?
Ja kut.. Sorry.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:36 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
1e 8 moet * zijn.
Ga het nu testen
Maakt niet uitquote:
Ik bedoel dit:quote:Op donderdag 7 september 2006 23:42 schreef Badabingea het volgende:
De niveau's. Dus 1 klikje naar beneden is dan 9 en zo verder.
Je hebt ook nog Nieveau 1t/m 9, waar gaan die dan over?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:29 schreef Badabingea het volgende:
En dan H/w test. En dan Geluidsinstellingen en dan 9 toetsen dus (ISS normaal) En dan naar RX vol en dan maak je van Niveau 10 een 1 of een 0 of een 2. En dan maar testen.
Ik moest hem opsturen en had hem na 2 á 3 dagen weer terug, maar nu werd het 1 dag meer, jeej!quote:Op donderdag 7 september 2006 23:55 schreef eer-ik het volgende:
hmm, ik word er niet echt wijzer van
Daarbij hem ik écht geen zin om mijn telefoon te laten updaten in een winkel ofzo.
Dat had ik ook maar nu doet die het weer.quote:Op maandag 11 september 2006 15:41 schreef eer-ik het volgende:
heeft iemand enig idee hoe het kan dat ik niet meer met PC studio kan connecten?
overnieuw geinstalleerd, drivers ook, updates gerund, werkt niet meer...
Iemand?
Anders post je ff een normaal bericht!quote:Op maandag 11 september 2006 16:29 schreef eer-ik het volgende:
gvd, niks werkt.
graftyfuszooi.
@$)(#^*)$#{!@*%.
dingen moeten gewoon werken, en anders moeten ze dood.
misschien geen slechte optiequote:Op maandag 11 september 2006 20:20 schreef GertJanB het volgende:
Ik zou je die telefoon door het ram gooien
Ik heb er geen extra geheugenkaart inzitten.quote:Op maandag 11 september 2006 20:23 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik heb hem juist om massaopslag staan, en ik kan gewoon werken zonder samsung pc suite, direct op mijn geheugenkaart.
quote:Op maandag 11 september 2006 20:38 schreef GertJanB het volgende:
Heb je al eens geprobeerd om de hele boel van Samsung te deďnstalleren, en die cd-rom er eens opnieuw in te doen, instaleren, en dan je telefoon weer eens aan je usb poort hangen. Kijken wat hij doet...
ik werkte met bloetoet idd, maar heb het met die kabel geprobeerd omdat m'n bloetoetstaaf naar de klote gegaan is vandaag door mijn toedoen...quote:Op maandag 11 september 2006 21:37 schreef Arnold_fan het volgende:
Als ik het goed begrijp werk je met bluetooth, de pc studio werkt standaard met de kabel, misschien moet je dat instellen?
kan idd ook, serieeel of infrarood kan ook nog..quote:Op maandag 11 september 2006 21:56 schreef GertJanB het volgende:
ja dat kan bij verbinding, maar ik heb pc studio ook vaak gewoon met Bluetooth gebruikt hoor. Werkt alle twee, prima! (bij mij dan)
Ik kan je wel zeggen dat Telfort gewoon het brakste bereik heeft van alle providers in NLquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:05 schreef JapieGijs het volgende:
Ben van plan om over te stappen van prepaid naar abbo.
Nu zag ik een reclame van Tele2, deze
Met de D600 dus.
Heeft er al iemand ervaring met deze aanbieding?
en er staat 60 minuten OF 100 smsjes.. is dat dan een totale bundel ofzo, dat als je 50 smsjes stuurt je nog 30 belminuten over hebt?
Betekent icm 2 jarig abbo, dat je gewoon 2 jaar vastzit aan dat abbo van 10,- p.m. en dus zegmaar totaal gewoon 240 euri voor 2 jaar is?
En kunnen jullie me deze aanbieding aanraden![]()
Ook even ander vraagje, heb nu Telfort, maar thuis heb ik helemaal geen bereik, dus moet dan snel achterin de tuin gaan staan om fatsoenlijk te kunnen bellen, maar zou het kunnen dat als ik even Tele2 bel dat hun dan de garantie geven dat ik hier wel bereik mee heb?
Nou dat bereik zal er met tele 2 niet beter op worden hoor! En geloof me tele 2 is een kut bedrijf,quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:05 schreef JapieGijs het volgende:
Ben van plan om over te stappen van prepaid naar abbo.
Nu zag ik een reclame van Tele2, deze
Met de D600 dus.
Heeft er al iemand ervaring met deze aanbieding?
en er staat 60 minuten OF 100 smsjes.. is dat dan een totale bundel ofzo, dat als je 50 smsjes stuurt je nog 30 belminuten over hebt?
Betekent icm 2 jarig abbo, dat je gewoon 2 jaar vastzit aan dat abbo van 10,- p.m. en dus zegmaar totaal gewoon 240 euri voor 2 jaar is?
En kunnen jullie me deze aanbieding aanraden![]()
Ook even ander vraagje, heb nu Telfort, maar thuis heb ik helemaal geen bereik, dus moet dan snel achterin de tuin gaan staan om fatsoenlijk te kunnen bellen, maar zou het kunnen dat als ik even Tele2 bel dat hun dan de garantie geven dat ik hier wel bereik mee heb?
hmm.. 22,50 zie k op de Orange site niet staan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:37 schreef Badabingea het volgende:
Orange 22,50
Die heb ik, en dat is echt goed.
Goeie service ook. Ik had problemen met me toestel, stuurde hem op. Binnen 3 dagen had ik hem weer .
http://www.tele2.nl/webwi(...)ord/tele2netwerk.xmlquote:Tele2 maakt gebruik van het netwerk van Telfort.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:59 schreef magnifor het volgende:
[..]
http://www.tele2.nl/webwi(...)ord/tele2netwerk.xml
Ja.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:15 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
hmm.. 22,50 zie k op de Orange site niet staan.
Maar voor 15 en 20 kost het toestel zelf ook nog wel 85,-![]()
Heb jij hem wel gratis gehad met 22,50?
quote:Op zondag 17 september 2006 09:51 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
![]()
laat die Tele2 dan maar zitten![]()
Hier Gratis Samsung D600 met een HI 20,- abonnementquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:58 schreef JapieGijs het volgende:
rustig rustig![]()
Is er ergens anders, bij een goede provider, nog een abo met (gratis)D600 voor max 20,- per maand?
Je telliequote:Op dinsdag 19 september 2006 19:52 schreef GertJanB het volgende:
Je dat kan, in de map Other files (andere bestanden)!
dat vind ik ook wel geinigquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:11 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Je telliekan dr dan wel geen reet mee.
Wat ik overigens wel leuk vind is dat je word documenten wel kunt lezen.
Niet alles is full screen te zien op tv.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat vind ik ook wel geinig
Ook excel shit enzo..
gebruik het verder niet, maar het zou nog wel eens handig kunnen zijn.
Is het trouwens ook mogelijk om je beeld op tv fullscreen te kunnen zien alsin de reclame?
Want dat is me nog niet gelukt...
Wel heb ik een samsung tv ()
schraaltjesquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:00 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Niet alles is full screen te zien op tv.
Video, word, exel, powerpoint wel... Foto's heleaas niet...![]()
Inzoomen kan je met je volumeknop aan de linker zijkant.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef JapieGijs het volgende:
Zijn die word/excel etc dingen wel goed te lezen dan? of wordt het heel klein?
Ja, ok.. maar als je je D600tje op je tv aansluit ook?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:22 schreef eer-ik het volgende:
en al druk je op 1 wordt ie fullscreen dacht ik
ja dan blijft de bediening het zelfde!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:24 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ja, ok.. maar als je je D600tje op je tv aansluit ook?
jep!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:04 schreef Badabingea het volgende:
Dus dan zie je op je tv fullscreen met afspelen?
Vet!
Wat dacht je van *0,01 voor 1%?quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kun je met de rekenmachine ook in % rekenen? aangezien ik dat af en toe wel eens nodig heb. Ik kan het iig nergens vinden
Dit volg ik nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:59 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wat dacht je van *0,01 voor 1%?
procent --> per cent --> per honderd, snapjequote:
Dan is het antwoord neequote:Op woensdag 27 september 2006 23:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
ja zo ik snap emmaar dat was mijn vraag niet
Wat zou je met procenten moeten uitrekenen wat niet met een willekeurige andere simpele methode kan danquote:Op woensdag 27 september 2006 23:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Samsunghet leek zo mooi, maar inmiddels begin ik steeds meer aan dit tel te twijfelen
Haha.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Samsunghet leek zo mooi, maar inmiddels begin ik steeds meer aan dit tel te twijfelen
Deze manier is wel makkelijk idd....quote:Op woensdag 27 september 2006 23:29 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat zou je met procenten moeten uitrekenen wat niet met een willekeurige andere simpele methode kan dan
Da's met veel producten zo tegenwoordigquote:Op woensdag 27 september 2006 23:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat is niet het enige hoor![]()
Nog iets: SMS via de PC, die software is leuk maar kan maar 160 tekens aanen bedankt
Spelletjes of zo erop zettenhomaar, moet je apart een kabeltje voor kopen, etc etc
Dat is dan weer jou mening!quote:Op donderdag 28 september 2006 18:52 schreef Arnold_fan het volgende:
Mijn kabel kreeg ik bij mijn telefoon erbij bij telfort, bij mijn verlenging. Een telefoon is niet alleen om mee te bellen, maar ook om even je mail te kijken en muziek te luisteren, en heel af en toe ook spellen te spelen.
Klopt, en daarom vind ik het jammer dat ik dat niet vantevoren wist toen ik hem 3/4 jaar geleden bestelde, anders had ik waarschijnlijk een MDA vario genomen......quote:Op donderdag 28 september 2006 20:12 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dat is dan weer jou mening!![]()
Geqxon jij hier... Het gaat hier om een telefoon hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 18:56 schreef Geqxon het volgende:
Toen ik laatst een navigatiesysteem aangeschaft had zat daar bij:
-USB-Kabel
-Autolader
-AC-Adapter
-Reisomzetstukje
-Zuignaphouder
-Fietshouder
-Oordopjes
-Volwaardig tasje
-Jogstrap
-TMC antenne
-
hoe bedoel je meerder tegelijk? Een smsbom?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar euh, bestaat er ook een programma die meerdere smsjes tegelijk kan versturen?
Dat kan met je D600?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar euh, bestaat er ook een programma die meerdere smsjes tegelijk kan versturen?
Als je met je telefoon smst kun je een heleboel mensen tegelijk smsen, ik stuur nooit smsjes vanaf de pc, daar heb ik een telefoon voorquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die uitleg heb ik wel eens eerder gegeven
Ik heb de D600, software geinstaleert en met die software zit ook sms zooi bij, ook kun je smsjes sturen...dan wel 1 tegelijken daar baal ik van. Kan deze limiet niet verwijderd worden?
Sorry, maar ik heb mijn geluid veranderd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:19 schreef Piolunu het volgende:
Kan iemand die zijn geluid níet harder heeft gezet, even kijken wat de standaardinstellingen zijn?
Dit is de code:
*#8999*8378#
Jammer, want ik wil het wel graag snel weten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:12 schreef Niwa het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb mijn geluid veranderd.
Dat is het niet, ik kan maar 160 tekens intoetsenquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:47 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als je met je telefoon smst kun je een heleboel mensen tegelijk smsen, ik stuur nooit smsjes vanaf de pc, daar heb ik een telefoon voor![]()
Dat kan sowiezo niet. Ook niet met telefoon.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is het niet, ik kan maar 160 tekens intoetsenhet gaat niet om meerdere personen, het gaat om 1 lange sms van meer dan 160 tekens
geluidsinstellingen - normaal (of bedoel je een andere?)quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:13 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Jammer, want ik wil het wel graag snel weten.
Nee, eerst die code, dan H/w test, geluidsinstellingen, ISS normaal en dan naar RX vol, welke instellingen staan daar bij jou?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:54 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
geluidsinstellingen - normaal (of bedoel je een andere?)
Versterker Microfoon
0
Tx PGA
70
Zij PGA
0
Niveau 1 : 60quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:56 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Nee, eerst die code, dan H/w test, geluidsinstellingen, ISS normaal en dan naar RX vol, welke instellingen staan daar bij jou?
Dan moeten ze net als Myexplorer voon Sony Ericsson gewoon een programma ontwerpenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:52 schreef Niwa het volgende:
[..]
Dat kan sowiezo niet. Ook niet met telefoon.
Bedankt, nu klinkt mijn telefoon weer zoals hij hoort.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:00 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Niveau 1 : 60
Niveau 2 : 50
Niveau 3 : 45
Niveau 4 : 40
Niveau 5 : 35
Niveau 6 : 30
Niveau 7 : 25
Niveau 8 : 21
Niveau 9 : 18
Niveau 10 : 15
Dat kan wel degelijk, je kunt gewoon doortypen dan maakt hij er 2 berichten van, totdat je ook daarover gaat, dan maakt hij er 3 van, dit kan zo doorgaan tot 12 berichten. Je kunt dus ongeveer 1500 tekens per sms versturen, het wordt alleen wat duurder.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:52 schreef Niwa het volgende:
[..]
Dat kan sowiezo niet. Ook niet met telefoon.
Yep weet ik, maar als ik voor de pc zit doe ik het liever op de pc, ik kan dan wel uit mijn hoofd smsen, maar toch..quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:28 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dat kan wel degelijk, je kunt gewoon doortypen dan maakt hij er 2 berichten van, totdat je ook daarover gaat, dan maakt hij er 3 van, dit kan zo doorgaan tot 12 berichten. Je kunt dus ongeveer 1500 tekens per sms versturen, het wordt alleen wat duurder.
wat een klotefunctiequote:Op woensdag 8 november 2006 23:23 schreef Badabingea het volgende:
Dat heb ik ook. Als je foto's van je pc naar je telefoon doet worden ze klein. Ik weet het ook niet.
Dat heb ik ook, als ik daarentegen van een andere telefoon via bluetooth ontvang zijn de foto's normaalquote:Op woensdag 8 november 2006 23:23 schreef Badabingea het volgende:
Dat heb ik ook. Als je foto's van je pc naar je telefoon doet worden ze klein. Ik weet het ook niet.
Ik nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:24 schreef jopper27 het volgende:
Oke, ik heb ook een probleem, heb mijn telefoon 9 maanden. Maar nu doet de trilfunctie het sinds een week haast niet meer, hij trilde eerst veel harder en nu merk ik ook niet meer wanneer ik een sms krijg of wanneer ik gebeld wordt.
Ik heb natuurlijk een jaar garantie, is dit een reden om hem ter reparatie terug te brengen, want de trilfunctie doet het nog een kleinbeetje ???
En heeft iemand anders misschien ook ervaring met dit probleem?
hehehe allemaal over gestaptquote:Op maandag 27 november 2006 11:37 schreef Badabingea het volgende:
Of geen problemen of de meeste zijn al overgestapt op een andere.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:34 schreef GertJanB het volgende:
Nou je foto van je smsje was mooi in beeld hoor GJ
Ja, lachen manquote:Op zondag 31 december 2006 03:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]je hebt em gezien
![]()
iedereen herkent me gelijk
ik zal voortaan maar SpeedyGJ erbij zetten, zo weet heel FOK! het gelijk, sterker nog, meerdere forum'en
![]()
Hehe tuurlijk herkende ik jou er meteen inquote:Op zondag 31 december 2006 03:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]je hebt em gezien
![]()
iedereen herkent me gelijk
ik zal voortaan maar SpeedyGJ erbij zetten, zo weet heel FOK! het gelijk, sterker nog, meerdere forum'en
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:53 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Hehe tuurlijk herkende ik jou er meteen inZo gek van het weer om automatische smsjes er van te onvangen...
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:05 schreef Badabingea het volgende:
ja
Idd, vertel dan gelijk even hoe.quote:
nee, want dan maak ik dezelfde fout als jijquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:14 schreef Vakkie_W het volgende:
Mensen hier nog een nieuwe Mini SD kaart nodig voor je D600??
[TK] SanDisk Micro SD kaart 512 mb
In een D600 zit toch een Micro SD kaart en geen Mini SD kaart?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, want dan maak ik dezelfde fout als jij
In een D600 gaat wel een Micro SD kaart, volgens de site van Samsung. Dus die advertentie is wel voor jouquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:19 schreef eer-ik het volgende:
hier gaat een SD kaart van 1 cm breedte in.
Alle kaarten van vrienden die ik erin wilde doen, pastten niet.
T-Flash staat er op de telefoon
Ok, dan, heb ik me vergist.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:22 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
In een D600 gaat wel een Micro SD kaart, volgens de site van Samsung. Dus die advertentie is wel voor jou
Ja... interesse?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, dan, heb ik me vergist.
kan gebeuren toch![]()
Dat dan weer nietquote:
Alleen die standaard toon?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:24 schreef Sloggi het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn berichttoon kan veranderen? Volgens mij kan het niet op een normale manier, maar is er geen workaround voor?
1) Start een nieuw SMS bericht.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
Idd, vertel dan gelijk even hoe.
Want de weeralarm sms paste niet helemaal![]()
[afbeelding]
Die "Mail Motherfucker" had ik ook als SMS toon op mijn vorige telefoonquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:26 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Alleen die standaard toon?
Wel jammer want ik heb echt een leuke
"mail motherfucker!"
Die is echt briljant, jammer dat het niet kan. Of is er toch een mogelijkheid?
Bedoel niet de smsjes die ik verstuur maar die ik binnen krijgenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:15 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
1) Start een nieuw SMS bericht.
2) Opties
3) Tekstopmaak
4) Kies voor klein, middel of groot
[..]
Die "Mail Motherfucker" had ik ook als SMS toon op mijn vorige telefoon
Bij de D600 is het me nog niet gelukt om een eigen toon te kiezen.
En mbv google kom ik helaas ook niet verder.
Bij mijn weten kan dat ook niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:15 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
1) Start een nieuw SMS bericht.
2) Opties
3) Tekstopmaak
4) Kies voor klein, middel of groot
[..]
Die "Mail Motherfucker" had ik ook als SMS toon op mijn vorige telefoon
Bij de D600 is het me nog niet gelukt om een eigen toon te kiezen.
En mbv google kom ik helaas ook niet verder.
Je kunt een blauwe tanden sticky kopen. Vele malen sneller en makkelijk te verbinden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
En dan nog eens niet even zonder problemen dat ding verbinden met de PC![]()
Tig keer opnieuw opgestart, ja verrot maar, geen verbinding, kom op man, dat ding is aangeslotennou voor mij volgende keer geen samsung meer
![]()
En hoe duur zijn die dingen? Neem aan dat het om bluethooth gaat?quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:54 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Je kunt een blauwe tanden sticky kopen. Vele malen sneller en makkelijk te verbinden.
vanaf 10 euro dacht ik.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En hoe duur zijn die dingen? Neem aan dat het om bluethooth gaat?
dixons heeft wel goedkope dacht ik.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke thnxzometeen even de stad in dan
Nope dan moet ik naar Leeuwarden. Heb wel Expert, electro world, EP, Stockman..quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dixons heeft wel goedkope dacht ik.
Zit vast wel in je stad
Naja, daar zullen ze ook wel van die dingen hebben naar ik aanneemquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nope dan moet ik naar Leeuwarden. Heb wel Expert, electro world, EP, Stockman..
Tel winkels toch ook wel?quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Naja, daar zullen ze ook wel van die dingen hebben naar ik aanneem
Zit wat in jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jawel, maar daar zijn ze meestal wat minder zuinig met de prijzen
Hier, bij deze bevestigd dusquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:56 schreef GertJanB het volgende:
Ik heb die van mij bij de mediamarkt vandaan, voor maar 10 euro!Maar the phonehouse, t for telecom heeft ze ook wel hoor....
Dan ga ik daar zo maar even heen danquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:56 schreef GertJanB het volgende:
Ik heb die van mij bij de mediamarkt vandaan, voor maar 10 euro!Maar the phonehouse, t for telecom heeft ze ook wel hoor....
huh?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lol heb nog niet eens zo'n ding gehaald
Weet niet of je kan flashen, maar dat is makkelijk te maken in Flashquote:Op maandag 12 maart 2007 13:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bij stopwatch zit een leuk tikkende klokjewas wel leuk voor mijn website geweest
Ja iddquote:
Houd de # eens ingedruktquote:Op maandag 12 maart 2007 21:32 schreef El-Rico het volgende:
Ik heb de D900, kan iemand mij vertellen hoe ik ; in bericht krijg??
Loop serieus al 2 dagen te kloten, krijg enkel een paar symbolen als : )( en @
Thanks!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja idd
[..]
Houd de # eens ingedrukt![]()
Dat kan 2 dingen betekenen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:53 schreef DenniZ224 het volgende:
Stormlooptopic
Niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:28 schreef dj_ko het volgende:
ff een vraagje, weet iemand toevallig hoe je de D600 zo kan instellen dat als je een smsje verstuurd deze bij je verzonden items komt te staan?
Dat heb ik ook als ik m aanzet, ik hoef alleen maar een minuutje te wachten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:48 schreef eer-ik het volgende:
Zeg, ik heb een calamiteit.
M'n abonnement is stopgezet door kpn, omdat ik iets te laat betaald had
Maar dat doet er niet toe, m'n telefoon is uitgegaan, omdat ik 'm niet meer gebruikte, en nou ik 'm weer aangezet heb, kan ik niet meer in m'n telefoonlijst.
Hij zegt steeds 'initialiseren telefoonlijst'
Pretty fuckin' irritating that is!
Weet iemand hoe ik op een alternatieve manier m'n telefoonlijst kan inzien?
Ja, maar hij doet het nu nog steeds niet..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:55 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dat heb ik ook als ik m aanzet, ik hoef alleen maar een minuutje te wachten.
niemand?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:49 schreef dj_ko het volgende:
Mensen, nog ff een vraagje.
Weet iemand ook hoe ik mijn telefoonnummers die ik op mijn telefoon heb opgeslagen allemaal naar mijn SIM kaart kan kopieren?
kijk!quote:
neuh, zo 123 nietquote:Op maandag 16 juli 2007 20:59 schreef Gelderland het volgende:
[..]
kijk!thx, nog meer van die speciale trucjes? Ik heb al 1.5 jaar deze foon en wist dit nog niet
![]()
![]()
Hoe bedoel je?quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:34 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Hehehe
Wat wil je uit elkaar halen dan?
Juistquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:21 schreef dj_ko het volgende:
iemand enig idee hoe je het schermpje dat voor je lcdscherm zit los maakt?
Hmmz we bedoelen die schuifklepquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:07 schreef GertJanB het volgende:
[..]
dat zit toch gewoon vast geplakt aan de behuizing?
Waarbij je wel mp3's al smstoon in kunt stellen en geen laag volume hebt aan het begin van je beltoonquote:
Haha ja daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:50 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Waarbij je wel mp3's al smstoon in kunt stellen en geen laag volume hebt aan het begin van je beltoon
Voor de rest is de D600 wel okay!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:29 schreef Gelderland het volgende:
Waar kan ik drivers downloaden van de D600? Ik wil mijn telefoontje opladen via de PC, maar hij herkent hem nietHb net een nieuw besturingssysteem en de Cd-rom kwijt...
heb de drivers dus nodig, maar gezocht en niet gevonden.... iemand?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Huh?
Als ik die kabel in m'n laptop doe, en de telefoon eraan doe, gaat ie meteen opladen...
Nooit wat geinstalleerd hier...
Mja, dat zou kunnen ja...quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:51 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hmmz... raar dan... misschien komt het omdat mijn telefoon écht 100% leeg is... datie ook niet meer opstart (en dus geen verbinding maakt)... tja en mijn normale oplader heb ik niet meer... balen![]()
Ok.quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:21 schreef Gelderland het volgende:
Ik woon in Arnhem....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |