Dat hangt er natuurlijk vanaf wanneer je een foto maakt en van wat... Kun je niet zo zeggen welke de beste zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:12 schreef Guxer het volgende:
welke instellingen hebben jullie staan voor mooie duidelijke foto's te maken?
Beetje verkleinen en je ziet het verschil met een goeie camera niet, maarja.. het blijft maar een telefooncamera he. Als je echt mooie foto's wilt maken pak je gewoon een camera.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:55 schreef vosss het volgende:
Ja; leuk, maar zeker niet meer dan dat
card reader?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:46 schreef Gelderland het volgende:
ik had ook een vraag hoe je iets van de pc op de geheugenkaart krijgt...;
ik heb een filmpje van 420 MB, en mijn geheugenkaart is 512 MB..... nu wil ik dat filmpje op mijn telefoon, maar als ik dat met samsung PC Studio doe (bestanden beheren), dan zegtie als ik hem naar 'other files' sleep: te weinig geheugen
hoe moet ik dit oplossenIk heb van de telefoon zelf al gewoon alle filmpjes + plaatjes verwijdert...
ben benieuwd![]()
Je moet het direct op je kaart zetten, als je bij instellingen USB opzoekt staat deze standaard op modem, deze verander je in dataschijf (o.i.d, ik heb mijn tel nu niet bij me) en dan klik je de usb kabel in je pc, en ziet hij een verwisselbare schijf, en dat is je geheugenkaartquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:46 schreef Gelderland het volgende:
ik had ook een vraag hoe je iets van de pc op de geheugenkaart krijgt...;
ik heb een filmpje van 420 MB, en mijn geheugenkaart is 512 MB..... nu wil ik dat filmpje op mijn telefoon, maar als ik dat met samsung PC Studio doe (bestanden beheren), dan zegtie als ik hem naar 'other files' sleep: te weinig geheugen
hoe moet ik dit oplossenIk heb van de telefoon zelf al gewoon alle filmpjes + plaatjes verwijdert...
ben benieuwd![]()
uuuhhh...w8 ff...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:43 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Je moet het direct op je kaart zetten, als je bij instellingen USB opzoekt staat deze standaard op modem, deze verander je in dataschijf (o.i.d, ik heb mijn tel nu niet bij me) en dan klik je de usb kabel in je pc, en ziet hij een verwisselbare schijf, en dat is je geheugenkaart![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:13 schreef Arnold_fan het volgende:
In je telefoon zelf: Menu-->instellingen-->telefooninstellingen-->USB instellingen-->massaopslag
Daarna ziet windows je telefoon zelf al, zonder samsung pc studio, er komt een extra schijf bij bij deze computer.
daar heb ik ook een filmpje van, van usenet... maar dit 3g2 filmpje staat op de telefoon alleen hij kan hem niet afspelen, zegtiequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:06 schreef Arnold_fan het volgende:
3g filmpjes kunnen er wel op, die kijk ik zelf ook, je moet eens op usenet kijken
nu ff niet, heb jij er nog 1? zo ja, moet je maar zeggen kan ik je ff toevoegen op MSn o.i.dquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:54 schreef Arnold_fan het volgende:
Op usenet zijn voldoende programma's te vinden om te converteren, tenminste, toen ik het een half jaar geleden zocht had ik er 3
ja, ok, maar welke moet ik dan hebben om van een 3g2 een mp4 te makenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:02 schreef Arnold_fan het volgende:
3GP:
Puma Video To 3GP Converter v2.34-BRD
Xilisoft DVD to 3GP Converter v4.0.53.0804-CHiCNCREAM
MP4:
Xilisoft DVD to MP4 Converter v4.0.53.0804-CHiCNCREAM
Allen in Boneless
De onderste, ik neem aan dat hij wel 3g2 kan lezen, zo niet even de film downloaden en zelf omzetten.....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:12 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja, ok, maar welke moet ik dan hebben om van een 3g2 een mp4 te maken
Goeie foto's, goeie filmpjes. gewoon een goed toestel.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:16 schreef Visitor.Q het volgende:
Dit ziet er wel leuk uit, ik kan er voor weinig aan komen en ook al is ie rete-oud (reteöud?) voor een mobieltje, hij maakt tenminste foto's enzo
Ik doe het allen niet en nog is die binnen 2 á 3 dagen leeg.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:12 schreef eer-ik het volgende:
en zelfs daar heb ik geen last van.
De mijne gaat 6 dagen mee gemiddeld, bevalt me prima.
Niet altijd dat blauwtand aan laten staan, en niet teveel mp3 luisteren, (heb er een mp3 speler voor)en dan gaat het al snel goed.
Tenzij je je lamp als fietslicht gaat gebruiken 's avonds, dan trek ik hem ook leeg in 1 ritje.
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:18 schreef TheThirdMark het volgende:
OK, volgende. Ik heb de code gekregen om in de instelling van mijn telefoon te komen.
Daar schijn je ook de ''beveiliging'' van het geluid te kunnen uitschakelen.
Dit omdat ik vindt dat het wel erg zacht staat.
Al een uur aan het kloten geweest maar ik krijg het niet voor elkaar. Iemand die het weet?
Voor Badabingea ( deze? [afbeelding])
Mijn accu gaat zo'n 4 tot 5 dagen mee, inclusief 24uurs BlauweTand en relatief veel Mp3 luisteren. Vindt ik nog geeneens zo slecht.
En wat hierbover gezegd werd: zonder dat idd bijna 7dagen.
Die code? Of watquote:Op donderdag 7 september 2006 23:20 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Wat is dat dan?
Ik heb vorige keer ook met me geluid zitten kloten, maar dat is af te raden, want dan kan je je stille stand niet meer gebruiken.
Ik doelde op ditquote:Op donderdag 7 september 2006 23:21 schreef Badabingea het volgende:
Het gebruiken van die code en het volgen daarop is af te raden.
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:20 schreef Badabingea het volgende:
Wat is dat dan?
Jouw naam zegt zij constant in die filmquote:Op donderdag 7 september 2006 23:22 schreef Badabingea het volgende:
Ja, die foto?
Wtf moet ik daarmee?
Eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:23 schreef eer-ik het volgende:
stille stand moet bij mij echt niet wegvallen.
Die gebruik ik juist het meest
Ja, de stille stand met de filmpjes bedoel ik dan he. Als je hem dan op zn zachts zet dan gaat die het hardstquote:Op donderdag 7 september 2006 23:23 schreef eer-ik het volgende:
stille stand moet bij mij echt niet wegvallen.
Die gebruik ik juist het meest
En hoe heet die film? Laat me raden?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jouw naam zegt zij constant in die film![]()
Hoe kom je daar dan bij? Sopranos is een serie, geen filmquote:Op donderdag 7 september 2006 23:24 schreef Badabingea het volgende:
[..]
En hoe heet die film? Laat me raden?
Sopranos?
Ja kut.. Sorry.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:36 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
1e 8 moet * zijn.
Ga het nu testen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |