abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40550762
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:12 schreef Guxer het volgende:
welke instellingen hebben jullie staan voor mooie duidelijke foto's te maken?
Dat hangt er natuurlijk vanaf wanneer je een foto maakt en van wat... Kun je niet zo zeggen welke de beste zijn.
pi_40550826
Je kan er geen mooie duidelijke foto's mee maken

Ookal is het een 2megapixel telefoontje, het ziet er bagger uit
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_40551187
nee je moet het niet met een gewone digitale camera vergelijken nee, dat is appels met peren vergelijken.

Maar onder goeie omstandigheden en de juiste instellingen kun je er best leuke plaatjes mee maken.
pi_40551403
tvp
pi_40604274

MWuah, best leuk toch?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_40669437
Ja; leuk, maar zeker niet meer dan dat
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_40677313
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:55 schreef vosss het volgende:
Ja; leuk, maar zeker niet meer dan dat
Beetje verkleinen en je ziet het verschil met een goeie camera niet, maarja.. het blijft maar een telefooncamera he. Als je echt mooie foto's wilt maken pak je gewoon een camera.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_40691631
Ik kan trouwens nu wel direct filmpjes op mijn geheugenkaart zetten, dat is in te stellen bij de usbopties.

Eerst moest ik mijn geluiden/filmpjes naar mijn telefoon kopieeren, en daarna naar de losse kaart.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_40923674
ik had ook een vraag hoe je iets van de pc op de geheugenkaart krijgt...;

ik heb een filmpje van 420 MB, en mijn geheugenkaart is 512 MB..... nu wil ik dat filmpje op mijn telefoon, maar als ik dat met samsung PC Studio doe (bestanden beheren), dan zegtie als ik hem naar 'other files' sleep: te weinig geheugen

hoe moet ik dit oplossen Ik heb van de telefoon zelf al gewoon alle filmpjes + plaatjes verwijdert...

ben benieuwd
Haleloeja
pi_40924930
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 00:46 schreef Gelderland het volgende:

ik heb een filmpje van 420 MB, en mijn geheugenkaart is 512 MB..... nu wil ik dat filmpje op mijn telefoon, maar als ik dat met samsung PC Studio doe (bestanden beheren), dan zegtie als ik hem naar 'other files' sleep: te weinig geheugen

hoe moet ik dit oplossen Ik heb van de telefoon zelf al gewoon alle filmpjes + plaatjes verwijdert...

ben benieuwd
card reader?
pi_40929271
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 00:46 schreef Gelderland het volgende:

ben benieuwd
Je moet het direct op je kaart zetten, als je bij instellingen USB opzoekt staat deze standaard op modem, deze verander je in dataschijf (o.i.d, ik heb mijn tel nu niet bij me) en dan klik je de usb kabel in je pc, en ziet hij een verwisselbare schijf, en dat is je geheugenkaart
pi_40930855
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:43 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Je moet het direct op je kaart zetten, als je bij instellingen USB opzoekt staat deze standaard op modem, deze verander je in dataschijf (o.i.d, ik heb mijn tel nu niet bij me) en dan klik je de usb kabel in je pc, en ziet hij een verwisselbare schijf, en dat is je geheugenkaart
uuuhhh...w8 ff... ik moet de kaart uit mijn telefoon halen en dan Ik snap 't ff niet meer, sorry en waar staat instellingen? bij dat Samsung PC studio 3 ?
Haleloeja
pi_40933153
In je telefoon zelf: Menu-->instellingen-->telefooninstellingen-->USB instellingen-->massaopslag

Daarna ziet windows je telefoon zelf al, zonder samsung pc studio, er komt een extra schijf bij bij deze computer.
pi_40933692
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:13 schreef Arnold_fan het volgende:
In je telefoon zelf: Menu-->instellingen-->telefooninstellingen-->USB instellingen-->massaopslag

Daarna ziet windows je telefoon zelf al, zonder samsung pc studio, er komt een extra schijf bij bij deze computer.

kijk daar heb ik wat aan! THX!

Ik heb hem nu in de map 'video's' gezet..... en hierna moet ik die instellingen weer terug veranderen!
Haleloeja
pi_40935290
alleen nu heb ik een ander probleem, waar komt die video nu te staan Hij stond in de map 'video's' (van verwisselbare schijf) en toen heb ik de kabel eruit gehaald, en ben op de telefoon gaan kijken waar die stond.... : NERGENS.... Toen de kabel er weer in, instellingen naar USB, en hij staat nog gewoon in de map verwisselbare schijf (onder video's)..

maar waar staatie op de telefoon Het is wél 3g2, ondersteunt D600 dat niet ofzo

[ Bericht 10% gewijzigd door Gelderland op 18-08-2006 13:33:03 ]
Haleloeja
pi_40935533
Menu-->mijn bestanden-->geheugenkaart-->videos

de andere is de map voor je interne geheugen....
pi_40936098
maargoed, eerst moet ik 3g2 naar mp4 omzetten, want nu zegtie datie hem niet ondersteund eerst ff goed (gratis) proggie daarvoor zoeken nu als iemand me daarmee ook kan helpen, graag
Haleloeja
pi_40936316
3g filmpjes kunnen er wel op, die kijk ik zelf ook, je moet eens op usenet kijken
pi_40936422
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:06 schreef Arnold_fan het volgende:
3g filmpjes kunnen er wel op, die kijk ik zelf ook, je moet eens op usenet kijken
daar heb ik ook een filmpje van, van usenet... maar dit 3g2 filmpje staat op de telefoon alleen hij kan hem niet afspelen, zegtie dus waarschijnlijk ondersteunt D600 geen 3g2 filmpjes

melding: 'niet ondersteunende bestandsindeling' ... , dus maar opzoek naar 3g2 converter (om omtezetten naar mp4)
Haleloeja
pi_40937674
Op usenet zijn voldoende programma's te vinden om te converteren, tenminste, toen ik het een half jaar geleden zocht had ik er 3
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:23:33 #22
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_40943035
tvp.
Signature.
pi_40943606
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:54 schreef Arnold_fan het volgende:
Op usenet zijn voldoende programma's te vinden om te converteren, tenminste, toen ik het een half jaar geleden zocht had ik er 3
nu ff niet, heb jij er nog 1? zo ja, moet je maar zeggen kan ik je ff toevoegen op MSn o.i.d
Haleloeja
pi_40947607
Wat tips

[ Bericht 94% gewijzigd door Arnold_fan op 18-08-2006 22:18:10 ]
pi_40949952
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:02 schreef Arnold_fan het volgende:
3GP:

Puma Video To 3GP Converter v2.34-BRD
Xilisoft DVD to 3GP Converter v4.0.53.0804-CHiCNCREAM

MP4:

Xilisoft DVD to MP4 Converter v4.0.53.0804-CHiCNCREAM
Allen in Boneless
ja, ok, maar welke moet ik dan hebben om van een 3g2 een mp4 te maken
Haleloeja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo