Dat hangt er natuurlijk vanaf wanneer je een foto maakt en van wat... Kun je niet zo zeggen welke de beste zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:12 schreef Guxer het volgende:
welke instellingen hebben jullie staan voor mooie duidelijke foto's te maken?
Beetje verkleinen en je ziet het verschil met een goeie camera niet, maarja.. het blijft maar een telefooncamera he. Als je echt mooie foto's wilt maken pak je gewoon een camera.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:55 schreef vosss het volgende:
Ja; leuk, maar zeker niet meer dan dat
card reader?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:46 schreef Gelderland het volgende:
ik had ook een vraag hoe je iets van de pc op de geheugenkaart krijgt...;
ik heb een filmpje van 420 MB, en mijn geheugenkaart is 512 MB..... nu wil ik dat filmpje op mijn telefoon, maar als ik dat met samsung PC Studio doe (bestanden beheren), dan zegtie als ik hem naar 'other files' sleep: te weinig geheugen
hoe moet ik dit oplossenIk heb van de telefoon zelf al gewoon alle filmpjes + plaatjes verwijdert...
ben benieuwd![]()
Je moet het direct op je kaart zetten, als je bij instellingen USB opzoekt staat deze standaard op modem, deze verander je in dataschijf (o.i.d, ik heb mijn tel nu niet bij me) en dan klik je de usb kabel in je pc, en ziet hij een verwisselbare schijf, en dat is je geheugenkaartquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:46 schreef Gelderland het volgende:
ik had ook een vraag hoe je iets van de pc op de geheugenkaart krijgt...;
ik heb een filmpje van 420 MB, en mijn geheugenkaart is 512 MB..... nu wil ik dat filmpje op mijn telefoon, maar als ik dat met samsung PC Studio doe (bestanden beheren), dan zegtie als ik hem naar 'other files' sleep: te weinig geheugen
hoe moet ik dit oplossenIk heb van de telefoon zelf al gewoon alle filmpjes + plaatjes verwijdert...
ben benieuwd![]()
uuuhhh...w8 ff...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:43 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Je moet het direct op je kaart zetten, als je bij instellingen USB opzoekt staat deze standaard op modem, deze verander je in dataschijf (o.i.d, ik heb mijn tel nu niet bij me) en dan klik je de usb kabel in je pc, en ziet hij een verwisselbare schijf, en dat is je geheugenkaart![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:13 schreef Arnold_fan het volgende:
In je telefoon zelf: Menu-->instellingen-->telefooninstellingen-->USB instellingen-->massaopslag
Daarna ziet windows je telefoon zelf al, zonder samsung pc studio, er komt een extra schijf bij bij deze computer.
daar heb ik ook een filmpje van, van usenet... maar dit 3g2 filmpje staat op de telefoon alleen hij kan hem niet afspelen, zegtiequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:06 schreef Arnold_fan het volgende:
3g filmpjes kunnen er wel op, die kijk ik zelf ook, je moet eens op usenet kijken
nu ff niet, heb jij er nog 1? zo ja, moet je maar zeggen kan ik je ff toevoegen op MSn o.i.dquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:54 schreef Arnold_fan het volgende:
Op usenet zijn voldoende programma's te vinden om te converteren, tenminste, toen ik het een half jaar geleden zocht had ik er 3
ja, ok, maar welke moet ik dan hebben om van een 3g2 een mp4 te makenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:02 schreef Arnold_fan het volgende:
3GP:
Puma Video To 3GP Converter v2.34-BRD
Xilisoft DVD to 3GP Converter v4.0.53.0804-CHiCNCREAM
MP4:
Xilisoft DVD to MP4 Converter v4.0.53.0804-CHiCNCREAM
Allen in Boneless
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |