Maakt niet uitquote:
Ik bedoel dit:quote:Op donderdag 7 september 2006 23:42 schreef Badabingea het volgende:
De niveau's. Dus 1 klikje naar beneden is dan 9 en zo verder.
Je hebt ook nog Nieveau 1t/m 9, waar gaan die dan over?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:29 schreef Badabingea het volgende:
En dan H/w test. En dan Geluidsinstellingen en dan 9 toetsen dus (ISS normaal) En dan naar RX vol en dan maak je van Niveau 10 een 1 of een 0 of een 2. En dan maar testen.
Ik moest hem opsturen en had hem na 2 á 3 dagen weer terug, maar nu werd het 1 dag meer, jeej!quote:Op donderdag 7 september 2006 23:55 schreef eer-ik het volgende:
hmm, ik word er niet echt wijzer van
Daarbij hem ik écht geen zin om mijn telefoon te laten updaten in een winkel ofzo.
Dat had ik ook maar nu doet die het weer.quote:Op maandag 11 september 2006 15:41 schreef eer-ik het volgende:
heeft iemand enig idee hoe het kan dat ik niet meer met PC studio kan connecten?
overnieuw geinstalleerd, drivers ook, updates gerund, werkt niet meer...
Iemand?
Anders post je ff een normaal bericht!quote:Op maandag 11 september 2006 16:29 schreef eer-ik het volgende:
gvd, niks werkt.
graftyfuszooi.
@$)(#^*)$#{!@*%.
dingen moeten gewoon werken, en anders moeten ze dood.
misschien geen slechte optiequote:Op maandag 11 september 2006 20:20 schreef GertJanB het volgende:
Ik zou je die telefoon door het ram gooien
Ik heb er geen extra geheugenkaart inzitten.quote:Op maandag 11 september 2006 20:23 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik heb hem juist om massaopslag staan, en ik kan gewoon werken zonder samsung pc suite, direct op mijn geheugenkaart.
quote:Op maandag 11 september 2006 20:38 schreef GertJanB het volgende:
Heb je al eens geprobeerd om de hele boel van Samsung te deïnstalleren, en die cd-rom er eens opnieuw in te doen, instaleren, en dan je telefoon weer eens aan je usb poort hangen. Kijken wat hij doet...
ik werkte met bloetoet idd, maar heb het met die kabel geprobeerd omdat m'n bloetoetstaaf naar de klote gegaan is vandaag door mijn toedoen...quote:Op maandag 11 september 2006 21:37 schreef Arnold_fan het volgende:
Als ik het goed begrijp werk je met bluetooth, de pc studio werkt standaard met de kabel, misschien moet je dat instellen?
kan idd ook, serieeel of infrarood kan ook nog..quote:Op maandag 11 september 2006 21:56 schreef GertJanB het volgende:
ja dat kan bij verbinding, maar ik heb pc studio ook vaak gewoon met Bluetooth gebruikt hoor. Werkt alle twee, prima! (bij mij dan)
Ik kan je wel zeggen dat Telfort gewoon het brakste bereik heeft van alle providers in NLquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:05 schreef JapieGijs het volgende:
Ben van plan om over te stappen van prepaid naar abbo.
Nu zag ik een reclame van Tele2, deze
Met de D600 dus.
Heeft er al iemand ervaring met deze aanbieding?
en er staat 60 minuten OF 100 smsjes.. is dat dan een totale bundel ofzo, dat als je 50 smsjes stuurt je nog 30 belminuten over hebt?
Betekent icm 2 jarig abbo, dat je gewoon 2 jaar vastzit aan dat abbo van 10,- p.m. en dus zegmaar totaal gewoon 240 euri voor 2 jaar is?
En kunnen jullie me deze aanbieding aanraden![]()
Ook even ander vraagje, heb nu Telfort, maar thuis heb ik helemaal geen bereik, dus moet dan snel achterin de tuin gaan staan om fatsoenlijk te kunnen bellen, maar zou het kunnen dat als ik even Tele2 bel dat hun dan de garantie geven dat ik hier wel bereik mee heb?
Nou dat bereik zal er met tele 2 niet beter op worden hoor! En geloof me tele 2 is een kut bedrijf,quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:05 schreef JapieGijs het volgende:
Ben van plan om over te stappen van prepaid naar abbo.
Nu zag ik een reclame van Tele2, deze
Met de D600 dus.
Heeft er al iemand ervaring met deze aanbieding?
en er staat 60 minuten OF 100 smsjes.. is dat dan een totale bundel ofzo, dat als je 50 smsjes stuurt je nog 30 belminuten over hebt?
Betekent icm 2 jarig abbo, dat je gewoon 2 jaar vastzit aan dat abbo van 10,- p.m. en dus zegmaar totaal gewoon 240 euri voor 2 jaar is?
En kunnen jullie me deze aanbieding aanraden![]()
Ook even ander vraagje, heb nu Telfort, maar thuis heb ik helemaal geen bereik, dus moet dan snel achterin de tuin gaan staan om fatsoenlijk te kunnen bellen, maar zou het kunnen dat als ik even Tele2 bel dat hun dan de garantie geven dat ik hier wel bereik mee heb?
hmm.. 22,50 zie k op de Orange site niet staan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:37 schreef Badabingea het volgende:
Orange 22,50
Die heb ik, en dat is echt goed.
Goeie service ook. Ik had problemen met me toestel, stuurde hem op. Binnen 3 dagen had ik hem weer .
http://www.tele2.nl/webwi(...)ord/tele2netwerk.xmlquote:Tele2 maakt gebruik van het netwerk van Telfort.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:59 schreef magnifor het volgende:
[..]
http://www.tele2.nl/webwi(...)ord/tele2netwerk.xml
Ja.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:15 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
hmm.. 22,50 zie k op de Orange site niet staan.
Maar voor 15 en 20 kost het toestel zelf ook nog wel 85,-![]()
Heb jij hem wel gratis gehad met 22,50?
quote:Op zondag 17 september 2006 09:51 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
![]()
laat die Tele2 dan maar zitten![]()
Hier Gratis Samsung D600 met een HI 20,- abonnementquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:58 schreef JapieGijs het volgende:
rustig rustig![]()
Is er ergens anders, bij een goede provider, nog een abo met (gratis)D600 voor max 20,- per maand?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |