Dan moeten ze net als Myexplorer voon Sony Ericsson gewoon een programma ontwerpenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:52 schreef Niwa het volgende:
[..]
Dat kan sowiezo niet. Ook niet met telefoon.
Bedankt, nu klinkt mijn telefoon weer zoals hij hoort.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:00 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Niveau 1 : 60
Niveau 2 : 50
Niveau 3 : 45
Niveau 4 : 40
Niveau 5 : 35
Niveau 6 : 30
Niveau 7 : 25
Niveau 8 : 21
Niveau 9 : 18
Niveau 10 : 15
Dat kan wel degelijk, je kunt gewoon doortypen dan maakt hij er 2 berichten van, totdat je ook daarover gaat, dan maakt hij er 3 van, dit kan zo doorgaan tot 12 berichten. Je kunt dus ongeveer 1500 tekens per sms versturen, het wordt alleen wat duurder.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:52 schreef Niwa het volgende:
[..]
Dat kan sowiezo niet. Ook niet met telefoon.
Yep weet ik, maar als ik voor de pc zit doe ik het liever op de pc, ik kan dan wel uit mijn hoofd smsen, maar toch..quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:28 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dat kan wel degelijk, je kunt gewoon doortypen dan maakt hij er 2 berichten van, totdat je ook daarover gaat, dan maakt hij er 3 van, dit kan zo doorgaan tot 12 berichten. Je kunt dus ongeveer 1500 tekens per sms versturen, het wordt alleen wat duurder.
wat een klotefunctiequote:Op woensdag 8 november 2006 23:23 schreef Badabingea het volgende:
Dat heb ik ook. Als je foto's van je pc naar je telefoon doet worden ze klein. Ik weet het ook niet.
Dat heb ik ook, als ik daarentegen van een andere telefoon via bluetooth ontvang zijn de foto's normaalquote:Op woensdag 8 november 2006 23:23 schreef Badabingea het volgende:
Dat heb ik ook. Als je foto's van je pc naar je telefoon doet worden ze klein. Ik weet het ook niet.
Ik nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:24 schreef jopper27 het volgende:
Oke, ik heb ook een probleem, heb mijn telefoon 9 maanden. Maar nu doet de trilfunctie het sinds een week haast niet meer, hij trilde eerst veel harder en nu merk ik ook niet meer wanneer ik een sms krijg of wanneer ik gebeld wordt.
Ik heb natuurlijk een jaar garantie, is dit een reden om hem ter reparatie terug te brengen, want de trilfunctie doet het nog een kleinbeetje ???
En heeft iemand anders misschien ook ervaring met dit probleem?
hehehe allemaal over gestaptquote:Op maandag 27 november 2006 11:37 schreef Badabingea het volgende:
Of geen problemen of de meeste zijn al overgestapt op een andere.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:34 schreef GertJanB het volgende:
Nou je foto van je smsje was mooi in beeld hoor GJ
Ja, lachen manquote:Op zondag 31 december 2006 03:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]je hebt em gezien
![]()
iedereen herkent me gelijk
ik zal voortaan maar SpeedyGJ erbij zetten, zo weet heel FOK! het gelijk, sterker nog, meerdere forum'en
![]()
Hehe tuurlijk herkende ik jou er meteen inquote:Op zondag 31 december 2006 03:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]je hebt em gezien
![]()
iedereen herkent me gelijk
ik zal voortaan maar SpeedyGJ erbij zetten, zo weet heel FOK! het gelijk, sterker nog, meerdere forum'en
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:53 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Hehe tuurlijk herkende ik jou er meteen inZo gek van het weer om automatische smsjes er van te onvangen...
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:05 schreef Badabingea het volgende:
ja
Idd, vertel dan gelijk even hoe.quote:
nee, want dan maak ik dezelfde fout als jijquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:14 schreef Vakkie_W het volgende:
Mensen hier nog een nieuwe Mini SD kaart nodig voor je D600??
[TK] SanDisk Micro SD kaart 512 mb
In een D600 zit toch een Micro SD kaart en geen Mini SD kaart?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, want dan maak ik dezelfde fout als jij
In een D600 gaat wel een Micro SD kaart, volgens de site van Samsung. Dus die advertentie is wel voor jouquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:19 schreef eer-ik het volgende:
hier gaat een SD kaart van 1 cm breedte in.
Alle kaarten van vrienden die ik erin wilde doen, pastten niet.
T-Flash staat er op de telefoon
Ok, dan, heb ik me vergist.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:22 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
In een D600 gaat wel een Micro SD kaart, volgens de site van Samsung. Dus die advertentie is wel voor jou
Ja... interesse?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, dan, heb ik me vergist.
kan gebeuren toch![]()
Dat dan weer nietquote:
Alleen die standaard toon?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:24 schreef Sloggi het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn berichttoon kan veranderen? Volgens mij kan het niet op een normale manier, maar is er geen workaround voor?
1) Start een nieuw SMS bericht.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
Idd, vertel dan gelijk even hoe.
Want de weeralarm sms paste niet helemaal![]()
[afbeelding]
Die "Mail Motherfucker" had ik ook als SMS toon op mijn vorige telefoonquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:26 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Alleen die standaard toon?
Wel jammer want ik heb echt een leuke
"mail motherfucker!"
Die is echt briljant, jammer dat het niet kan. Of is er toch een mogelijkheid?
Bedoel niet de smsjes die ik verstuur maar die ik binnen krijgenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:15 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
1) Start een nieuw SMS bericht.
2) Opties
3) Tekstopmaak
4) Kies voor klein, middel of groot
[..]
Die "Mail Motherfucker" had ik ook als SMS toon op mijn vorige telefoon
Bij de D600 is het me nog niet gelukt om een eigen toon te kiezen.
En mbv google kom ik helaas ook niet verder.
Bij mijn weten kan dat ook niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:15 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
1) Start een nieuw SMS bericht.
2) Opties
3) Tekstopmaak
4) Kies voor klein, middel of groot
[..]
Die "Mail Motherfucker" had ik ook als SMS toon op mijn vorige telefoon
Bij de D600 is het me nog niet gelukt om een eigen toon te kiezen.
En mbv google kom ik helaas ook niet verder.
Je kunt een blauwe tanden sticky kopen. Vele malen sneller en makkelijk te verbinden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
En dan nog eens niet even zonder problemen dat ding verbinden met de PC![]()
Tig keer opnieuw opgestart, ja verrot maar, geen verbinding, kom op man, dat ding is aangeslotennou voor mij volgende keer geen samsung meer
![]()
En hoe duur zijn die dingen? Neem aan dat het om bluethooth gaat?quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:54 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Je kunt een blauwe tanden sticky kopen. Vele malen sneller en makkelijk te verbinden.
vanaf 10 euro dacht ik.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En hoe duur zijn die dingen? Neem aan dat het om bluethooth gaat?
dixons heeft wel goedkope dacht ik.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke thnxzometeen even de stad in dan
Nope dan moet ik naar Leeuwarden. Heb wel Expert, electro world, EP, Stockman..quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dixons heeft wel goedkope dacht ik.
Zit vast wel in je stad
Naja, daar zullen ze ook wel van die dingen hebben naar ik aanneemquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nope dan moet ik naar Leeuwarden. Heb wel Expert, electro world, EP, Stockman..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |