Dan moeten ze net als Myexplorer voon Sony Ericsson gewoon een programma ontwerpenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:52 schreef Niwa het volgende:
[..]
Dat kan sowiezo niet. Ook niet met telefoon.
Bedankt, nu klinkt mijn telefoon weer zoals hij hoort.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:00 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Niveau 1 : 60
Niveau 2 : 50
Niveau 3 : 45
Niveau 4 : 40
Niveau 5 : 35
Niveau 6 : 30
Niveau 7 : 25
Niveau 8 : 21
Niveau 9 : 18
Niveau 10 : 15
Dat kan wel degelijk, je kunt gewoon doortypen dan maakt hij er 2 berichten van, totdat je ook daarover gaat, dan maakt hij er 3 van, dit kan zo doorgaan tot 12 berichten. Je kunt dus ongeveer 1500 tekens per sms versturen, het wordt alleen wat duurder.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:52 schreef Niwa het volgende:
[..]
Dat kan sowiezo niet. Ook niet met telefoon.
Yep weet ik, maar als ik voor de pc zit doe ik het liever op de pc, ik kan dan wel uit mijn hoofd smsen, maar toch..quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:28 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dat kan wel degelijk, je kunt gewoon doortypen dan maakt hij er 2 berichten van, totdat je ook daarover gaat, dan maakt hij er 3 van, dit kan zo doorgaan tot 12 berichten. Je kunt dus ongeveer 1500 tekens per sms versturen, het wordt alleen wat duurder.
wat een klotefunctiequote:Op woensdag 8 november 2006 23:23 schreef Badabingea het volgende:
Dat heb ik ook. Als je foto's van je pc naar je telefoon doet worden ze klein. Ik weet het ook niet.
Dat heb ik ook, als ik daarentegen van een andere telefoon via bluetooth ontvang zijn de foto's normaalquote:Op woensdag 8 november 2006 23:23 schreef Badabingea het volgende:
Dat heb ik ook. Als je foto's van je pc naar je telefoon doet worden ze klein. Ik weet het ook niet.
Ik nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:24 schreef jopper27 het volgende:
Oke, ik heb ook een probleem, heb mijn telefoon 9 maanden. Maar nu doet de trilfunctie het sinds een week haast niet meer, hij trilde eerst veel harder en nu merk ik ook niet meer wanneer ik een sms krijg of wanneer ik gebeld wordt.
Ik heb natuurlijk een jaar garantie, is dit een reden om hem ter reparatie terug te brengen, want de trilfunctie doet het nog een kleinbeetje ???
En heeft iemand anders misschien ook ervaring met dit probleem?
hehehe allemaal over gestaptquote:Op maandag 27 november 2006 11:37 schreef Badabingea het volgende:
Of geen problemen of de meeste zijn al overgestapt op een andere.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:34 schreef GertJanB het volgende:
Nou je foto van je smsje was mooi in beeld hoor GJ
Ja, lachen manquote:Op zondag 31 december 2006 03:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]je hebt em gezien
![]()
iedereen herkent me gelijk
ik zal voortaan maar SpeedyGJ erbij zetten, zo weet heel FOK! het gelijk, sterker nog, meerdere forum'en
![]()
Hehe tuurlijk herkende ik jou er meteen inquote:Op zondag 31 december 2006 03:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]je hebt em gezien
![]()
iedereen herkent me gelijk
ik zal voortaan maar SpeedyGJ erbij zetten, zo weet heel FOK! het gelijk, sterker nog, meerdere forum'en
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:53 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Hehe tuurlijk herkende ik jou er meteen inZo gek van het weer om automatische smsjes er van te onvangen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |