Je telliequote:Op dinsdag 19 september 2006 19:52 schreef GertJanB het volgende:
Je dat kan, in de map Other files (andere bestanden)!
dat vind ik ook wel geinigquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:11 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Je telliekan dr dan wel geen reet mee.
Wat ik overigens wel leuk vind is dat je word documenten wel kunt lezen.
Niet alles is full screen te zien op tv.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat vind ik ook wel geinig
Ook excel shit enzo..
gebruik het verder niet, maar het zou nog wel eens handig kunnen zijn.
Is het trouwens ook mogelijk om je beeld op tv fullscreen te kunnen zien alsin de reclame?
Want dat is me nog niet gelukt...
Wel heb ik een samsung tv ()
schraaltjesquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:00 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Niet alles is full screen te zien op tv.
Video, word, exel, powerpoint wel... Foto's heleaas niet...![]()
Inzoomen kan je met je volumeknop aan de linker zijkant.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef JapieGijs het volgende:
Zijn die word/excel etc dingen wel goed te lezen dan? of wordt het heel klein?
Ja, ok.. maar als je je D600tje op je tv aansluit ook?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:22 schreef eer-ik het volgende:
en al druk je op 1 wordt ie fullscreen dacht ik
ja dan blijft de bediening het zelfde!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:24 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ja, ok.. maar als je je D600tje op je tv aansluit ook?
jep!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:04 schreef Badabingea het volgende:
Dus dan zie je op je tv fullscreen met afspelen?
Vet!
Wat dacht je van *0,01 voor 1%?quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kun je met de rekenmachine ook in % rekenen? aangezien ik dat af en toe wel eens nodig heb. Ik kan het iig nergens vinden
Dit volg ik nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:59 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wat dacht je van *0,01 voor 1%?
procent --> per cent --> per honderd, snapjequote:
Dan is het antwoord neequote:Op woensdag 27 september 2006 23:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
ja zo ik snap emmaar dat was mijn vraag niet
Wat zou je met procenten moeten uitrekenen wat niet met een willekeurige andere simpele methode kan danquote:Op woensdag 27 september 2006 23:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Samsunghet leek zo mooi, maar inmiddels begin ik steeds meer aan dit tel te twijfelen
Haha.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Samsunghet leek zo mooi, maar inmiddels begin ik steeds meer aan dit tel te twijfelen
Deze manier is wel makkelijk idd....quote:Op woensdag 27 september 2006 23:29 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat zou je met procenten moeten uitrekenen wat niet met een willekeurige andere simpele methode kan dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |