Da's met veel producten zo tegenwoordigquote:Op woensdag 27 september 2006 23:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat is niet het enige hoor![]()
Nog iets: SMS via de PC, die software is leuk maar kan maar 160 tekens aanen bedankt
Spelletjes of zo erop zettenhomaar, moet je apart een kabeltje voor kopen, etc etc
Dat is dan weer jou mening!quote:Op donderdag 28 september 2006 18:52 schreef Arnold_fan het volgende:
Mijn kabel kreeg ik bij mijn telefoon erbij bij telfort, bij mijn verlenging. Een telefoon is niet alleen om mee te bellen, maar ook om even je mail te kijken en muziek te luisteren, en heel af en toe ook spellen te spelen.
Klopt, en daarom vind ik het jammer dat ik dat niet vantevoren wist toen ik hem 3/4 jaar geleden bestelde, anders had ik waarschijnlijk een MDA vario genomen......quote:Op donderdag 28 september 2006 20:12 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dat is dan weer jou mening!![]()
Geqxon jij hier... Het gaat hier om een telefoon hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 18:56 schreef Geqxon het volgende:
Toen ik laatst een navigatiesysteem aangeschaft had zat daar bij:
-USB-Kabel
-Autolader
-AC-Adapter
-Reisomzetstukje
-Zuignaphouder
-Fietshouder
-Oordopjes
-Volwaardig tasje
-Jogstrap
-TMC antenne
-
hoe bedoel je meerder tegelijk? Een smsbom?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar euh, bestaat er ook een programma die meerdere smsjes tegelijk kan versturen?
Dat kan met je D600?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar euh, bestaat er ook een programma die meerdere smsjes tegelijk kan versturen?
Als je met je telefoon smst kun je een heleboel mensen tegelijk smsen, ik stuur nooit smsjes vanaf de pc, daar heb ik een telefoon voorquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die uitleg heb ik wel eens eerder gegeven
Ik heb de D600, software geinstaleert en met die software zit ook sms zooi bij, ook kun je smsjes sturen...dan wel 1 tegelijken daar baal ik van. Kan deze limiet niet verwijderd worden?
Sorry, maar ik heb mijn geluid veranderd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:19 schreef Piolunu het volgende:
Kan iemand die zijn geluid níet harder heeft gezet, even kijken wat de standaardinstellingen zijn?
Dit is de code:
*#8999*8378#
Jammer, want ik wil het wel graag snel weten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:12 schreef Niwa het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb mijn geluid veranderd.
Dat is het niet, ik kan maar 160 tekens intoetsenquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:47 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als je met je telefoon smst kun je een heleboel mensen tegelijk smsen, ik stuur nooit smsjes vanaf de pc, daar heb ik een telefoon voor![]()
Dat kan sowiezo niet. Ook niet met telefoon.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is het niet, ik kan maar 160 tekens intoetsenhet gaat niet om meerdere personen, het gaat om 1 lange sms van meer dan 160 tekens
geluidsinstellingen - normaal (of bedoel je een andere?)quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:13 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Jammer, want ik wil het wel graag snel weten.
Nee, eerst die code, dan H/w test, geluidsinstellingen, ISS normaal en dan naar RX vol, welke instellingen staan daar bij jou?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:54 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
geluidsinstellingen - normaal (of bedoel je een andere?)
Versterker Microfoon
0
Tx PGA
70
Zij PGA
0
Niveau 1 : 60quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:56 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Nee, eerst die code, dan H/w test, geluidsinstellingen, ISS normaal en dan naar RX vol, welke instellingen staan daar bij jou?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |