Wat de wat? Waar heb je het over?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:34 schreef Ruuub het volgende:
de wat?
Hoe kun je dat nou denken?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:42 schreef broer het volgende:
O, ik dacht dat je gewoon nieuwe aanwas wilde. En dat het niet uitmaakte wie.
Geen buitenstaander die er een oordeel over kan vellen, dat scheelt gelukkig.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:43 schreef broer het volgende:
Ik moet echt eens wat andere sites zien te vinden die ik 's nachts kan bezoeken. Het wordt zo langzamerhand een beetje sneu, geloof ik.
Maar is andere sites bezoeken dan de oplossing om je zelfkritiek weg te nemen, kun je je dan afvragen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:49 schreef broer het volgende:
Nee, maar ikzelf wel. En dat is dan toch het belangrijkst.
Zeg eens eerlijk, vind je het echt zo moeilijk om even wakker te blijven of zoek je gewoon wat afleiding totdat je in de auto kunt stappen..?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:53 schreef liiszle het volgende:
ik probeer mezelf nog steeds wakker te houden...
ik heb nog 1. uur en 10 min te gaan
Ja, ik vind van wel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:51 schreef Lamon het volgende:
Maar is andere sites bezoeken dan de oplossing om je zelfkritiek weg te nemen, kun je je dan afvragen.
De misleiding is meteen de beloning toch? Dan werkt het toch altijd?quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:05 schreef broer het volgende:
Ik ook. En misschien levert het deze keer ook wat op.
Dat zou mooi zijn!
Godsamme, het water loopt me in de mond nu!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, en ik heb voor het eerst in meer dan een half jaar weer eens shoarma bij de shoarmazaak aan de overzijde gehaald. En het smaakt weer als vanouds.
Ja en morgen is het maandagquote:
Je zit maar mooi even op de blaren, jongeman!quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:12 schreef Ruuub het volgende:
kan een mod mijn posts hier verwijderen?
ik hoef deze niet in mijn AT
Nu moet ie wachten totdat ie vol is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:14 schreef broer het volgende:
[..]
Je zit maar mooi even op de blaren, jongeman!
Had je eerder moeten bedenkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:12 schreef Ruuub het volgende:
kan een mod mijn posts hier verwijderen?
ik hoef deze niet in mijn AT
Dat klinkt wel goed.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja en morgen is het maandag![]()
En dan heb ik bankholiday![]()
We zijn vandaag een eindje wezen rijden en zijn tioen bij zomaar een bos de auto uit gegaan om een stuk te wandelen. Het was een prachtig bos, verstild, met bomen zo dicht op elkaar dat je geen enkel streepje zonlicht ertussen zag. Op het pad waar wij liepen wel gelukkig! Het rook heerlijk! We zagen bomen vol met maretak, vol met mos, het was echt sprookjesachtig. En toen gingen we een hoek om.............
Zeker een 1,5 uur hebben we doorgebracht bij het meertje waar we toen tegenaan liepen. Alles was aanwezig, waterlelies, kikkertjes, visjes, bomen, kabbelend water, zon, geen andere mensen, geen huizen in de wijde omtrek, alleen maar bomen, water zon en lucht libelles, hier en daar een schaap of koe, bergen op de achtergrond........
Heerlijke dag gehad!
Euj! Ik was eerst!quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:18 schreef sig000 het volgende:
Nu nog ff een manier verzinnen om in in Ierland te komen.![]()
quote:
Dat zei Saddam Hoessein ook tegen George Bush senior.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:23 schreef sig000 het volgende:
Ik heb een oude Golf , misschien kunnen we samen wat regelen?
Dat stuk ben ik kwijt, maak me meer zorgen of ik er Ierland mee haal.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:27 schreef broer het volgende:
Of, wacht... Die kwam er toen wél mee weg...
Dat is 't grootste probleem.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:38 schreef broer het volgende:
Alleen als-ie waterdicht is.
Ik weet niet hoe waterdicht ze zijn bij aflevering maar na 20 jaar zijn ze 't zeker niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:49 schreef broer het volgende:
Hoewel dat met een 'Golf' niet zo moeilijk moet zijn, zou je zeggen.
Volgens goed Nederlands gebruik suddert dat nog wel verder.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:42 schreef broer het volgende:
Heeft niet echt lang geduurd, hè?
Wel leuk voor Danny. Dat betekent dat het in de toekomst alleen maar makkelijker gaat worden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:42 schreef broer het volgende:
Heeft niet echt lang geduurd, hè?
Nu heeft ie zelfs eigen pr0n forum. Die zit wel goed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wel leuk voor Danny. Dat betekent dat het in de toekomst alleen maar makkelijker gaat worden.
Vroeger kreeg ie echt ongelooflijke narigheid over zich heen voor minder.
Wat verwacht je daar te vinden, wat je zonder niet kunt vinden dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:51 schreef broer het volgende:
O, ja. Dat pr0n-forum. Daar moest ik me ook nog voor inschrijven.
Dank voor de tip.
Ik ken een gozer en die verdient er ook nog geld mee? Dat zecht ie zelf dan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:51 schreef broer het volgende:
O, ja. Dat pr0n-forum. Daar moest ik me ook nog voor inschrijven.
Dank voor de tip.
O, ja. Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:54 schreef Lamon het volgende:
Wat verwacht je daar te vinden, wat je zonder niet kunt vinden dan?
Graag gedaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:58 schreef broer het volgende:
[..]
O, ja. Dat is ook weer waar.
Dank voor de tip.
Als ik het zo op schrift zie, klinkt het een stuk vreemder als dat het in mijn hoofd lijkt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:09 schreef broer het volgende:
Zelfbevrediging als lichaamsbeweging...
Good call.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens goed Nederlands gebruik suddert dat nog wel verder.![]()
Welk topic had je geopend dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:12 schreef broer het volgende:
Ik heb zojuist besloten geen enkel topic over De Rel meer te openen.
Wat een rust opeens...!
quote:
Stelletje fucking mierenneukers.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
We zijn je dankbaar, broer. Maar een blik op je posthistorie onthult dat je geen enkel topic meer hebt geopend sinds nummer 65 uit deze fijne semi-bikkelreeks![]()
Arcee blijft voorlopig weg, vrees ik.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
Nog tien posts (postings?) en ik ben aan de 10.000. En natuurlijk is Arcee in geen velden of wegen te bekennen![]()
Negen.
En dat is slecht, want?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
En natuurlijk is Arcee in geen velden of wegen te bekennen
De rel verspreid zich ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:19 schreef Lamon het volgende:
Wow, ik zie echt tig oude posters, sinds die "rel" in allerlei topics.
Ramptoerisme indeed.
Begrijp jij waarom Golfer is geband? Heb me suf zitten zoeken, maar kan niets vinden wat nou zo vreselijk is. En dan dat tagje: 'klootviool'quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:19 schreef Lamon het volgende:
Wow, ik zie echt tig oude posters, sinds die "rel" in allerlei topics.
Ramptoerisme indeed.
Openen, klikken, sorry, begreep het verkeerdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:20 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Stelletje fucking mierenneukers.
"Ik heb zojuist besloten op geen enkel topic over De Rel meer te klikken."
Happy now?
Zal wel ergens gewist zijn die reden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Begrijp jij waarom Golfer is geband? Heb me suf zitten zoeken, maar kan niets vinden wat nou zo vreselijk is. En dan dat tagje: 'klootviool'![]()
Nee, hij was inmiddels al terug van weggeweest.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Arcee blijft voorlopig weg, vrees ik.
Als ie eenmaal even weg is, komt ie ook niet zomaar weer terug.
Heb geen edits van zijn postings gezienquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zal wel ergens gewist zijn die reden.![]()
Hij zal wel net even op een paar ballen getrapt hebben per ongeluk ergens.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Begrijp jij waarom Golfer is geband? Heb me suf zitten zoeken, maar kan niets vinden wat nou zo vreselijk is. En dan dat tagje: 'klootviool'![]()
Dat is een geruststelling, ik dacht dat het er vandaag bij was gezetquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:23 schreef broer het volgende:
Golfer heeft dat tagje al veel langer. Dat is niet van vandaag.
Ok. Next.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:25 schreef broer het volgende:
Hallo, trouwens! Ik wil er niks meer over lezen. Moet het in semi-bikkeltijd natuurlijk niet zomaar verder gaan!
Och, broer toe. Het was best wel saai in dit topic de afgelopen dagen. Ik heb uit wanhoop cd uit kast pak spelletjes gedaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:25 schreef broer het volgende:
Hallo, trouwens! Ik wil er niks meer over lezen. Moet het in semi-bikkeltijd natuurlijk niet zomaar verder gaan!
Er zijn complete topics verdwenen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb geen edits van zijn postings gezien![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hij zal wel net even op een paar ballen getrapt hebben per ongeluk ergens.
Ze zijn echt het spoor even beetje bijster op dit moment.
Danny zei dat ie heeft lopen huilen vanavond. De melodramatiek neemt een hoogtepunt nu.
Wauw! Dat het zó gemakkelijk gaat!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Ok. Next.
Nee, laat maar. Ik ben in de minderheid. En ik zat fout.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
en dan gaan we 't op verzoek van broer over het weer (of zo) hebben.
Jezusquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er zijn complete topics verdwenen.![]()
Wauw! Dat het zó gemakkelijk gaat!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:29 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, laat maar. Ik ben in de minderheid. En ik zat fout.
Ik draai mijn besluit terug. Jullie mogen het er gewoon over hebben.
Dat is een erfenisje van BB5. Op een gegeven moment stond ik daar op 50 per dag of zoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:32 schreef Lamon het volgende:
32 per dag. Tering, da's best doorbikkelen.
Ja, het is dubieus.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:33 schreef broer het volgende:
Gefeliciteerd, Wickedangel.
Denk ik...
Idd. Het wordt toch een dom concept.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:36 schreef broer het volgende:
Geen idee waarom ik dat vraag...
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:36 schreef broer het volgende:
Geen idee waarom ik dat vraag...
Oh Lamon! Had je deze al gehoord: ze gaan een weekendje proefdraaien met afvallers. Afvallers! Dus niet goed genoeg bevonden om mee te doen, maar wel komen opdraven omdat we nou eenmaal Nederlanders zijn en graag een gratis weekendje meepikkenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Idd. Het wordt toch een dom concept.
Mijn sociologische hobby-bezigheden, worden iedere keer ondermijnd door domme "sensationele" non-sensatie concepten.
Ik wil het niet weten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh Lamon! Had je deze al gehoord: ze gaan een weekendje proefdraaien met afvallers. Afvallers! Dus niet goed genoeg bevonden om mee te doen, maar wel komen opdraven omdat we nou eenmaal Nederlanders zijn en graag een gratis weekendje meepikken![]()
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:45 schreef broer het volgende:
Verdomme. Gaat het opeens over BB6. Kunnen we het niet weer over De Rel hebben?
Jij begon erover.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:45 schreef broer het volgende:
Verdomme. Gaat het opeens over BB6. Kunnen we het niet weer over De Rel hebben?
Kijkcijfers.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten.
En dat gouden kooi idee zuigt ook al.
Harder en confronterender dan ooit, maar het moet minstens een jaar duren en psychologische oorlogsvoering mag niet..
Ik snap niet waarom ik zo'n andere definitie heb van sensationele televisie dan mensen die er schijnbaar verstand van zouden moeten hebben.
Volgens mij heb ik nog nooit 'sensationele' tv gezien. Programma's waarbij je op het puntje van je stoel zit. Maar kennelijk heb jij een soort definitie, dus ik ben heel benieuwd hoe dat er dan uit zou moeten zien.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:46 schreef Lamon het volgende:
Ik snap niet waarom ik zo'n andere definitie heb van sensationele televisie dan mensen die er schijnbaar verstand van zouden moeten hebben.
Dat is ook zoquote:
Ach, wat moet jij toch lijden, Lamon.quote:Ik wil het stiekem eigenlijk altijd alleen over muziek, films en emotionele revelaties hebben in dit topic, maar pas me steeds maar aan.
Wat ben je meegaand vannacht.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
Vooruit dan maar.
Oh doe me dat niet aan! Nou moet ik hier weer mijn nieuwe sig van makenquote:
Muziek: waarom vindt iedereen opeens Panic! At The Disco goed? Wat! Een! Kutband!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:48 schreef Lamon het volgende:
Ik wil het stiekem eigenlijk altijd alleen over muziek, films en emotionele revelaties hebben in dit topic
Er zijn twee vormen van sensationele tv wat mij betreft.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:50 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit 'sensationele' tv gezien. Programma's waarbij je op het puntje van je stoel zit. Maar kennelijk heb jij een soort definitie, dus ik ben heel benieuwd hoe dat er dan uit zou moeten zien.
Sorry.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
Oh doe me dat niet aan! Nou moet ik hier weer mijn nieuwe sig van maken![]()
absoluut!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:54 schreef broer het volgende:
[..]
Muziek: waarom vindt iedereen opeens Panic! At The Disco goed? Wat! Een! Kutband!
Film: ik moet nog steeds Thursday huren. Of kopen. Maar dat laatste gaat niet lukken, geloof ik.
Emotionele revelatie: ik twijfel of ik me ga inschrijven bij een datingsite of niet.
Zoiets?
Het tweede seizoen vond ik anders helemaal kut. Er zaten veel te veel mensen in met zo'n ben-ik-in-beeld-hoofd en het is sindsdien niet veel anders geweest. De eerste was de puurste omdat de deelnemers geen idee van de impact hadden en die spontaniteit krijg je ook nooit meer terug. Maar Hummie en Johnnie willen er altijd weer een andere draai aan geven, omdat het scoort.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
En sociologisch gezien interessante tv, zoals het eerste en tweede Big Brother seizoen, en de Gouden Kooi, als ze het 1-jarige en psychologische oorlogsvoering is not done concept zouden laten varen.
Reality tv is kut, tenzijn het volledig ongepolijst op tv komt.
Wat mij betreft dan..
Whahahaha je sig!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:56 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry.
Ik vind deze trouwens wel beter dan de vorige.
Mja, ik heb gewoon te weinig met tv om het sensationeel te kunnen vinden, denk ik. Wát er ook op is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:55 schreef Lamon het volgende:
Er zijn twee vormen van sensationele tv wat mij betreft.
...
Wat mij betreft dan..
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:58 schreef Lamon het volgende:
Ik vind Panic! at the disco verrassend leuk.
Neuh. Het is gewoon een overweging. Een manier om mensen te ontmoeten. Maar de twijfel is er omdat ik weet dat het niet echt mijn manier is. En het dus eigenlijk zinloos is.quote:En een datingsite, broer? Betekent dat dat je verwacht dat iemand die echt aansluit op je karakter daar op je wacht, of heb je gewoon behoefte aan iemand om je leven mee te delen?
Je punt zou duidelijker worden als je ze er allebei in zou zetten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vond die andere eigenlijk leuker. Maar hopelijk denken de mensen die m'n eerste sig hebben meegekregen, dat je schizofreen bent
Dan zou ik het niet overwegen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:03 schreef broer het volgende:
Neuh. Het is gewoon een overweging. Een manier om mensen te ontmoeten. Maar de twijfel is er omdat ik weet dat het niet echt mijn manier is. En het dus eigenlijk zinloos is.
Dus dat.
Briljant. Maar dan moet ik even zoeken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:05 schreef broer het volgende:
[..]
Je punt zou duidelijker worden als je ze er allebei in zou zetten.
(Om het over mijn ego maar niet te hebben.)
Hm... Dat is wel waar, inderdaad.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:06 schreef Lamon het volgende:
Anders ga je heel sceptisch kijken naar iedereen die je via die manier zou ontmoeten, en dat is zonde van je tijd.
Veel succes. En slaap lekker.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
Briljant. Maar dan moet ik even zoeken.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:12 schreef broer het volgende:
[..]
Hm... Dat is wel waar, inderdaad.
Nou, daar zijn we ook weer uit.
Wat staat er nog meer op het programma?
Prutser!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
Ja dat lukt niet, langer dan 250 tekens![]()
quote:
Ja, ik heb het korreltje zout elke nacht weer bij de hand. Maar in dit geval heb je gewoon gelijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:18 schreef Lamon het volgende:
Want dan moet ik je wel waarschuwen dat ik mijn eigen leven niet eens kan managen, dus dat alles klakkeloos van me aannemen zeer onverstandig kan zijn.
En ik wilde je net een tip voor een datingsite aan de hand doen!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:23 schreef broer het volgende:
Dat ga ik dus maar doen.
Ja, niet omdat ik me er wil inschrijven, hoor (want ik had besloten om dat toch maar te laten voor wat het is), maar meer uit nieuwsgierigheid: over welke site heb je het?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:35 schreef thaleia het volgende:
En ik wilde je net een tip voor een datingsite aan de hand doen!
Matig, he? Niet echt een Radiohead, Faithless of Manic Street Preachers ertussen, die ze vroeger gewoon wisten te boeken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:02 schreef broer het volgende:
En als ik het programma zo eens bekijk, heb je nog gelijk ook...
Ik vind jou ook wel een Mary Black type.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga naar Christy Moore in september![]()
Ik hou van Christy Moore!!
Toch wel. Er zijn al veel Ierse bands, danwel zangers of -essen die ik gezien en gehoord heb, maar mevrouw Black spreekt me totaal niet aan. Net zo min als meneer Logan, Clannad en meneer O'Donnel. Zelfs Bono heb ik nou wel gehad hoor.....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel een Mary Black type.
Heb ik dat mis of niet?
Inmiddels ben ik bij Depeche Mode aanbeland. Ik heb van de week hun gehele oeuvre gedownload, geloof ik. Ik had een hoop gemist. En nu heb ik meer nummers van Depeche dan van mijn vriendjes van U2quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:13 schreef broer het volgende:
Nobody escapes The Arcade Fire!
Zeg het maar alsof het niets is.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
Inmiddels ben ik bij Depeche Mode aanbeland.
Jij quote te creatief, er kwam nog meerquote:
Nee, dat verbaast me helemaal niets. Je was toch laatst ook naar dat gezellige plein in Frankrijkquote:Wisten jullie dat ik voor het afgelast werd stiekem heb zitten denken om naar Depeche Mode in Tel Aviv te gaan?
Als je nu al bij Depeche Mode bent, heb je aantoonbaar te weinig Arcade Fire op je iPod.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
Inmiddels ben ik bij Depeche Mode aanbeland.
Ik ben aan het shuffelenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:21 schreef broer het volgende:
[..]
Als je nu al bij Depeche Mode bent, heb je aantoonbaar te weinig Arcade Fire op je iPod.
Arras. Dat was idd een klein hoogtepuntje in mijn te saaie leven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, dat verbaast me helemaal niets. Je was toch laatst ook naar dat gezellige plein in Frankrijk![]()
Dat vonden zij ook.quote:Alleen lijkt Israël me niet zo handig nu.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:29 schreef broer het volgende:
Je zou bijna denken dat ik fan ben. Dat is niet zo, hoor.
Ik heb de live versie nuquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
25000 handen in de maat heen en weer op Never let me down again.
Power Out en In the Backseat zijn wel erg verslavend anders.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:29 schreef broer het volgende:
Je zou bijna denken dat ik fan ben. Dat is niet zo, hoor.
Nèh, ik ben aan de Buck 65 tegenwoordig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:34 schreef Lamon het volgende:
Blijf ze maar draaien.
Je gaat me toch niet vertellen dat je nu alwéér dronken bent?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, en ik ben teut. Had ik dat al gezegd?
Maar jj bent echt een muziekontdekker. Dat is de lol op zich al, vermoed ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:38 schreef broer het volgende:
[..]
Nèh, ik ben aan de Buck 65 tegenwoordig.
Ik trek net pas mijn eerste fles wijn openquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:42 schreef broer het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je nu alwéér dronken bent?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:42 schreef broer het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je nu alwéér dronken bent?
Ik vind het leuk om nieuwe dingen te leren kennen, maar om mij een ontdekker te noemen gaat me veel te ver. Ik hou me ondertussen ook lekker vast aan resultaten uit het verleden, hoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:44 schreef Lamon het volgende:
Maar jj bent echt een muziekontdekker. Dat is de lol op zich al, vermoed ik.
Ramses, DM, The Police en Placebo wel. Frank Boeijen kan ik niet horen. En dan ben ik nog wel Nijmegenaar. Maar kom op, zeg. Die teksten! Dat kan toch simpelweg niet!?quote:Ik niet ik irriteer me altijd aan het zoeken van goede muziek, tot ik het vind. Dan hou ik het zo lang mogelijk vast, en fixeer ik me.
Niet alle bands blijven eeuwig hangen overigens, maar dingen als Ramses Shaffy, Depeche Mode, The Police, Frank Boeijen, Placebo, dat zijn waarschijnijk dingen die ik blijf draaien tot ik dood ben.
Hé wat gek, dat heb ik ook in MyAT. Maar ik ben zo ver heen dat ik er helemaal in kan meegaanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:43 schreef broer het volgende:
Er zal een hoop geks gebeuren hier op dit forum, maar dit is echt het vreemdste topic dat ik ook in mijn MyAT heb gehad: Pirates 4 life..aye matey!.
Ja, dat is niet zo fijn. Maar je combineert het wel met familiebezoek en zo?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik trek net pas mijn eerste fles wijn open
En ik zie ertegenop om volgende week naar NL te moeten. Ik heb al nooit zin om naar NL te moeten, maar nu helemaal niet omdat we, in plaats van tenminste nog wat mensen bezoeken die de moeite waard zijn, dat stomme huis daar leeg moeten halen en schoonpoetsen. Gewoon werken dus![]()
Dan doe je iets verkeerd.quote:
Geen commentaar.quote:Ik ben trouwens blij dat je wat ruimte hebt gelaten tussen 'domme mensen' en mijn quote. Mensen mochten eens denken dat je bedoelt dat ik dom ben![]()
Dat heb je heel netjes opgelost. Toch niet zo'n prutser als ik wel dacht.quote:Heb je trouwens gezien hoe creatief ik jouw quotes heb opgelost? Ik kon ze van de week niet in die vorm in mijn sig kwijt, te veel tekens. Hoe is het met je ego?![]()
Zomaar een tekst:quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:47 schreef broer het volgende:
Die teksten! Dat kan toch simpelweg niet!?
Ik kan niet inschatten of wij tijd genoeg hebben om iedereen te bezoeken en dan ook nog heel dat huis leeg te halen. Mijn man heeft nogal een veeleisende en grote familie die ook mij nog eens beschuldigen van 'het wegnemen van hun zoon/broer/vriend/neef uit NLquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat is niet zo fijn. Maar je combineert het wel met familiebezoek en zo?
Oh, maakt me niet uit. Geef maar wat data hoor. Alleen in oktober zitten we volgeboekt en in maart volgend jaar. Verder kan het wat mij betreft elk weekend.quote:
Die quote had ik vrij snel gevonden, het was alleen meer dan 250 tekens en te laat om het te fixen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:49 schreef broer het volgende:
Dat heb je heel netjes opgelost. Toch niet zo'n prutser als ik wel dacht.
Het is altijd wel goed met mijn ego. Maar ik zal niet rusten totdat heel FOK! met een quote van mij in z'n sig rondlooptquote:Mijn ego is gegroeid sinds ik die quotes las. Hoe is het met jouw ego?
Het is kitsch. Het is onzin. Het is vals pretentieus. Het is onzin. Het is irritante moeilijkdoenerij. En het is vooral onzin.quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:53 schreef ElizabethR het volgende:
Oh, maakt me niet uit. Geef maar wat data hoor. Alleen in oktober zitten we volgeboekt en in maart volgend jaar. Verder kan het wat mij betreft elk weekend.
Ja, die quote had je snel genoeg gevonden. Uhuh! Dat geloof ik onmiddellijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Die quote had ik vrij snel gevonden, het was alleen meer dan 250 tekens en te laat om het te fixen.
O, ik dacht dat mijn sig wel voldoende zou zijn.quote:Het is altijd wel goed met mijn ego. Maar ik zal niet rusten totdat heel FOK! met een quote van mij in z'n sig rondloopt![]()
Wat een stumpersquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:51 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn man heeft nogal een veeleisende en grote familie die ook mij nog eens beschuldigen van 'het wegnemen van hun zoon/broer/vriend/neef uit NL![]()
Cheersquote:Proost Wicked![]()
Neuj ik ben erquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:58 schreef broer het volgende:
O, ik ben blijkbaar nog maar in mijn eentje hier.
Hoewel ik je naam leuk vind, heb ik geen idee wie je bent. Vertel eens.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
NB is er ff niet dus vandaar![]()
Dus wel hè. En toen kreeg ik 'meer dan 250 tekens, probeer het opnieuw'quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:58 schreef broer het volgende:
Ja, die quote had je snel genoeg gevonden. Uhuh! Dat geloof ik onmiddellijk.
Zeker wel. Voorlopigquote:O, ik dacht dat mijn sig wel voldoende zou zijn.
Wat een opluchting.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj ik ben erNB is er ff niet dus vandaar
![]()
Prutser.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
Dus wel hè. En toen kreeg ik 'meer dan 250 tekens, probeer het opnieuw'![]()
Heel goed.quote:Zeker wel. Voorlopig![]()
En nou verslikte ik me in een pindaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:55 schreef broer het volgende:
[..]
Leg het gerust naast een tekst van Doe Maar en zie hoe Frank ineenschrompelt als een piemel tijdens de Unox-nieuwjaarsduik.
Ach ja, makkelijk... ik weet niet. Ik denk gewoon jou een beetje te kennen via het forum en je manier van posten en ik denk gewoon dat je een leuke vent bent en geen massamoordenaar, dus van harte welkom hoor. Bovendien heb IK de sleutel van je slaapkamerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:56 schreef broer het volgende:
[..]Jij bent daar echt heel gemakkelijk in, hè?
Ik vind dat knap. En leuk ook. Ik wou dat ik er zo gemakkelijk in was.
Welnee, je was zeer gematigdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:03 schreef Lamon het volgende:
Hmm, ik geloof dat ik in FB iets te ver gegaan ben.
Dat krijg je als je hier al de hypes pas 2 jaar later doorleest.
Nahjah surveillance-fiets, nog niet bekend, baggert graag en dat doe ik het liefste snachts in NB het nachtbagger topic, in ONZ altijd reuze gezelligquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:00 schreef broer het volgende:
[..]
Hoewel ik je naam leuk vind, heb ik geen idee wie je bent. Vertel eens.
En vertel dan meteen wie of wat NB is.
Ach, te ver, te ver...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:03 schreef Lamon het volgende:
Hmm, ik geloof dat ik in FB iets te ver gegaan ben.
Dat krijg je als je hier al de hypes pas 2 jaar later doorleest.
Waar treffen wij elkaar anders dan alleen 's nachts? Ik post nooit vanaf mijn werkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:06 schreef broer het volgende:
Ik vind het een beetje confronterend dat je alleen maar nachtelijk quotes van mij in je sig hebt staan. Kun je er niet iets in zetten wat ik om 14.24 uur heb gezegd? Iets intelligents, of zo?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:06 schreef ElizabethR het volgende:
Bovendien heb IK de sleutel van je slaapkamer
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:06 schreef ElizabethR het volgende:
Ach ja, makkelijk... ik weet niet. Ik denk gewoon jou een beetje te kennen via het forum en je manier van posten en ik denk gewoon dat je een leuke vent bent en geen massamoordenaar, dus van harte welkom hoor.
quote:Bovendien heb IK de sleutel van je slaapkamer
O, kom dan gerust nog eens vaker buurten in semi-bikkeltijd. Wij baggeren ook graag.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nahjah surveillance-fiets, nog niet bekend, baggert graag en dat doe ik het liefste snachts in NB het nachtbagger topic, in ONZ altijd reuze gezellig![]()
Dit is een serieus topic hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nahjah surveillance-fiets, nog niet bekend, baggert graag en dat doe ik het liefste snachts in NB het nachtbagger topic, in ONZ altijd reuze gezellig![]()
Ja, ja, ja! Tegen zoveel gezond verstand kan ik niet op, hoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
Waar treffen wij elkaar anders dan alleen 's nachts? Ik post nooit vanaf mijn werk![]()
Je hebt het niet tegen Lamon, hoor!quote:Alsof jij ooit iets anders post dan intelligente dingen, trouwens.
Ik was hier ook maar tijdelijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is een serieus topic hoor![]()
Ja, je was braafquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik was hier ook maar tijdelijkEr werd om info gevraagt nahjah ff geven dacht ik
![]()
Het wordt toch tijd dat IR weer terugkomt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:11 schreef broer het volgende:
O, kom dan gerust nog eens vaker buurten in semi-bikkeltijd. Wij baggeren ook graag.
Zwaktebodquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het wordt toch tijd dat IR weer terugkomt.
Wij kunnen dit echt niet managen samen, zoals ie vroeg.
(voor zover dat uberhaupt nodig is natuurlijk.)
Ja, ik dacht, ik zeg het maar even.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan jullie heus wel uit elkaar houden![]()
Waarmeequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:18 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, ik zeg het maar even.
Lamon heeft daar namelijk nogal moeite mee, af en toe.
Ja, dat hij dat vraagt, betekent niet dat ik dat ook doe.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:14 schreef Lamon het volgende:
Wij kunnen dit echt niet managen samen, zoals ie vroeg.
Welnee, we worden het gewoon niet eens, dus mag IR het maar oplossen, en is het beter als we allebei stoppen het topic in toom te houden.quote:
Hij heeft 't opgegeven, denk ik wel eens.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Welnee, we worden het gewoon niet eens, dus mag IR het maar oplossen, en is het beter als we allebei stoppen het topic in toom te houden.
(alsof we dat ooit gedaan hebben..)
Geeft IR ook misschien een extra stimulans om zijn gezicht weer te laten zien.
Dat zou wel weer eens leuk zijn, ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:21 schreef Lamon het volgende:
Geeft IR ook misschien een extra stimulans om zijn gezicht weer te laten zien.
Zijn Voormalige Vlam.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:22 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zou wel weer eens leuk zijn, ja.
Ik ben wel benieuwd naar zijn ex-huidige-ex-huidige-ex-huidige Deense.
Ja, het was gezellig, I.R.quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
vanaf een uur of 3 weer op het terras gezeten met o.a. Mike en Tijn
Nou, zo ingelezen op FOK! als sommigen ben ik ook niet hoor! Maar dit weet ik dan toevallig wel en hij heeft het hier ook gemeld van de week.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:27 schreef Lamon het volgende:
Je weet meer dan ik, ik ben helemaal niet ingelezen.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, ik vertrek morgenmiddag naar sziget, nu nog even m'n tas inpakken.
We zijn niet alleen slechte oppassers, Lamon. We lézen ook nog een slecht. Ik had het niet opgemerkt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:30 schreef Jane het volgende:
Nou, zo ingelezen op FOK! als sommigen ben ik ook niet hoor! Maar dit weet ik dan toevallig wel en hij heeft het hier ook gemeld van de week.
Ben je gek, dan moet je wat meer je best doen hoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:01 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg lui, ik ga zometeen een ban krijgen waarschijnlijk
Dus tot over een tijdje ofzo!!
Misschien, maar ze zijn nogal 'geprikkeld' zal ik maar zeggenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben je gek, dan moet je wat meer je best doen hoor.![]()
Ook dat nieuwe singletje?quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:22 schreef Marble het volgende:
Persoonlijk vind ik NF nieuwe stijl ook nog steeds steengoed.
Maneater vind ik hetzelfde probleem hebben.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:31 schreef Marble het volgende:
Nou ja, van de drie nieuwe singles vind ik Promiscuous idd ook de minste, hoewel nog best oké. Maar Say It Right is echt mooi en Maneater is zonder twijfel één van de meest revolutionaire nummers van het jaar. Man oh man, wat een plaat.
Dat is een minder hype achtig nummer idd, maar daar vind ik het refrein weer weinigzeggend.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:42 schreef Marble het volgende:
Check dan Say It Right eens uit, voor zover ik jou ken uit je posts moet die meer in je straatje liggen. Prachtige melodielijn.
Als je dat ook niks vindt, geef ik me gewonnen..
Ik ben me natuurlijk ook enkel maar in Nelly Furtado aan het verdiepen zodat ik weer iets heb om hier te posten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:54 schreef broer het volgende:
Ik ken Nelly Furtado amper en wil me ook eigenlijk niet in haar verdiepen. En tóch wil ik hier graag wat posten.
Het lijkt wel dwangmatig.
Aangezien ik met plezier in Nederland woon, kun je van mij niet op veel sympathie rekenen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:01 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zit me hier gewoon druk te maken omdat ik overmorgen naar NL moet![]()
IK WIL HELEMAAL NIET!!!
Ik wil lekker hier blijven! Maar dat kan niet omdat wij het huis verkocht hebben in NL. En dat moet leeg en schoon en gepasseerd worden bij de notaris, en daarom moet ik overmorgen naar NL, en dan moet ik daar 7 hele dagen doorbrengen![]()
Zonde van mijn vrije dagen. Ik hoop dat we het zó druk hebben dat ze omvliegen!!
Koester je dwangmatigheid dan met muziek die ik óók leuk vind.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:03 schreef Lamon het volgende:
Ik koester mijn dwangmatigheid zonder gepaste schaamte.
Dat lokt geen discussie uit.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:08 schreef broer het volgende:
Koester je dwangmatigheid dan met muziek die ik óók leuk vind.
Welles! Ik heb het niet gezien. Maar ik vind dat ze goed waren!quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:13 schreef thaleia het volgende:
Placebo was ook niet zo goed op Pinkpop
Placebo is altijd matig op concerten is mijn ervaring.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:13 schreef thaleia het volgende:
Placebo was ook niet zo goed op Pinkpop
Dat was het precies! Het is niet dat het slecht klonk oid, maar ze stonden totaal futloos te spelen, met een houding van "dit is dan concert nr 397 waarbij we exact hetzelfde rijtje nummers in godsnaam maar weer een keer afwerken"quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:15 schreef Lamon het volgende:
Geen energie te herkennen tijdens optredens.
Dat weet ik hoor. Jij past je aan aan de NL gedachtengang, eenheidsworst. Rijtjeshuizen en flats. Trieste steden. Om 6 uur thuis van het werk, eten en voetbal op tv. Als de buren ruzie hebben mag je meegenieten. Bijna de helft van je inkomen verdwijnt in de staatskas of aan sociale premies, waarvan jij op je oude dag niets meer terug zult zien omdat het dan afgeschaft is. Om een stukje groen te zien moet je kilometers rijden. En vooral niet vergeten je auto op slot te doen, want anders ......quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Aangezien ik met plezier in Nederland woon, kun je van mij niet op veel sympathie rekenen.
Dat wil ik pas beamen als ik het nieuwe album hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:22 schreef Marble het volgende:
En dan heb je ook nog van die bands zoals The Killers, die zowel op cd als live de allerbeste band ter wereld zijn.
En Bram Som!quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:24 schreef ElizabethR het volgende:
Maar jullie hebben altijd nog klompen, tulpen en Anne Frank!!
Wauw!
Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Helaas ben ik niet zo wijs en verstandig om eerst te wachten op het hele album. Ik was zo enthousiast over When You Were Young dat ik ze maar meteen gepromoot heb tot mijn nieuwe beste band ever.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat wil ik pas beamen als ik het nieuwe album hoor.
De eerste single klinkt zo veelbelovend, dat ik je misschien een soort van gelijk ga geven, als de rest net zo goed of beter is.(met de kanttekening dat ik beste ter wereld nooit en te nimmer wil gebruiken, maar die single is echt rete-goed)
Ik geef niet om voetbal, ik woon niet in een rijtjeshuis, in Wassenaar kun je makkelijk je auto open zetten zonder dat er wat gebeurt (maar ik rijd geen auto, dus dat is geen persoonlijke ervaring, maar een inschatting), ik betaal graag voor anderen omdat ik alleen naar nettoloon kijk, overal groen hier, en mijn buren hebben nooit ruzie.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:24 schreef ElizabethR het volgende:
Dat weet ik hoor. Jij past je aan aan de NL gedachtengang, eenheidsworst. Rijtjeshuizen en flats. Trieste steden. Om 6 uur thuis van het werk, eten en voetbal op tv. Als de buren ruzie hebben mag je meegenieten. Bijna de helft van je inkomen verdwijnt in de staatskas of aan sociale premies, waarvan jij op je oude dag niets meer terug zult zien omdat het dan afgeschaft is. Om een stukje groen te zien moet je kilometers rijden. En vooral niet vergeten je auto op slot te doen, want anders ......
Maar jullie hebben altijd nog klompen, tulpen en Anne Frank!!
Wauw!
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
ik betaal graag voor anderen omdat ik alleen naar nettoloon kijk
Pffff, I rest my case..quote:Wassenaar
Hij zou beter Bram Sok kunnen heten, als ik dat zo bekijk...quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:29 schreef thaleia het volgende:
En Bram Som!
Je generaliseert.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:37 schreef ElizabethR het volgende:
Pffff, I rest my case..
Ik ook!quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:46 schreef Lamon het volgende:
en stem al jaren SP
quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:24 schreef ElizabethR het volgende:
Bijna de helft van je inkomen verdwijnt in de staatskas of aan sociale premies, waarvan jij op je oude dag niets meer terug zult zien omdat het dan afgeschaft is.
Klinkt een beetje paradoxaal.quote:
Morgen ben ik weg. Moet ik naar dat kutkikkerland.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
[..]
Klinkt een beetje paradoxaal.
Maar ik zal geen generalisaties maken. Je mag het morgen, overmorgen of wanneer je zin hebt aan me uitleggen.
Ik heb geen datum gewed, maar ben wel erg benieuwd hoe ze straks verdergaan daar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:18 schreef thaleia het volgende:
Het is de vijftiende. Ik ging uit van vandaag, wat betreft het verscheiden van Fidel. Gezien het filmpje met Hugo gok ik dat ik ongelijk ga krijgen, maar het leek me wel aardig, zo op Maria Hemelvaart.
Dat was gisteren broer, dat namijmeren over gedane onderwerpen is zo rete-irritant.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:26 schreef broer het volgende:
Fidel stemde ook SP, heb ik van horen zeggen.
Niets geleerd vandaag dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:34 schreef broer het volgende:
O, sorry. Maar ik heb nu eenmaal geen nieuwe onderwerpen.
Dat papiertjes prikken zal hem heur wel tegenvallen denk ik zoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:37 schreef broer het volgende:
Nou ja, hoogstens dat KinkFM nu Boy George (of Culture Club) draait. En dat ze dat volgens mij niet per ongeluk doen.
Ik blijf sceptisch, maar zak morgen even een intensieve luisterpoging doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:02 schreef broer het volgende:
Lamon, de laatste dertig seconden van 'Harrowdown Hill' maken de hele cd van Thom Yorke gerechtvaardigd. Wat! Een! Briljant! Riffje!
Dat wilde ik nog graag even oprakelen.
Nog even dan is die volquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:48 schreef Lamon het volgende:
Na een korte overdaad, is het topic per deel bekeken inmiddels weer op zijn oude vertrouwde duurzaamheid gekomen. We doen al 10 dagen met deze.
I.R. zal blij zijn.
Mooi dan durf ik ook weer te posten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:48 schreef Lamon het volgende:
Na een korte overdaad, is het topic per deel bekeken inmiddels weer op zijn oude vertrouwde duurzaamheid gekomen. We doen al 10 dagen met deze.
I.R. zal blij zijn.
Was je even bang dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:11 schreef sig000 het volgende:
Mooi dan durf ik ook weer te posten.![]()
Ik vind de definitie van slowchat altijd een beetje moeilijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:29 schreef sig000 het volgende:
Ja ik wordt altijd zenuwachtig van slowchat .![]()
Hier is 't al snel vind ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind de definitie van slowchat altijd een beetje moeilijk.
Eigenlijk is alles op een forum slowchat, denk ik dan..
Bij mij heeft het toch meer met de inhoud en niet zozeer de snelheid te maken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:42 schreef sig000 het volgende:
Hier is 't al snel vind ik.Tof is als 't gewoon rustig aan gaat met wat overpeinzingen enzo.
![]()
Ik vraag me ook ernstig af in wat voor topics ik beland ben deze nacht maar gelukkig is mijn bier nu op en kan ik weer met een gerust hart gaan slapen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Bij mij heeft het toch meer met de inhoud en niet zozeer de snelheid te maken.
Als je vannacht kijkt tussen wat voor topics dit topic weer zweeft, zou ik bijna wensen dat dit topic wat sneller ging, omdat er dan blijkbaar minder mensen met een nog officieel onerkende geestelijke handicap op de wereld zouden zijn.
Ik doel dan niet op de simpele topics, met een beetje humor, want al zijn die niet mijn ding, daar zou ik me nooit aan storen.
Het is die niet eens als grappig bedoeld zijn kunnende hersenloze bagger, waarvan ik zelfs niet wil zeggen dat het door een 10-jarige op het forum gekotst is, omdat ik normale 10-jarigen veel hoger inschat.
Bofkont!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook ernstig af in wat voor topics ik beland ben deze nacht maar gelukkig is mijn bier nu op en kan ik weer met een gerust hart gaan slapen.![]()
Tss... Moet je nu echt de topicstarter van dit deel verraden?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:08 schreef tong80 het volgende:
Waar blijft de opvolger van Herman Brood ?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:12 schreef broer het volgende:
[..]
Tss... Moet je nu echt de topicstarter van dit deel verraden?
Ja, ik ga niet verder raden, hoor.quote:
Het voorprogramma was wel de knapste man van Nederland op dat momentquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:19 schreef broer het volgende:
De zanger van het voorprogramma neuken terwijl het hoofdprogramma ernaast ligt, is toch wat treurig trouwens.
Een beetje alsof je alcoholarm bier drinkt terwijl je vrienden naast je lekker dronken staan te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |