Wat de wat? Waar heb je het over?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:34 schreef Ruuub het volgende:
de wat?
Hoe kun je dat nou denken?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:42 schreef broer het volgende:
O, ik dacht dat je gewoon nieuwe aanwas wilde. En dat het niet uitmaakte wie.
Geen buitenstaander die er een oordeel over kan vellen, dat scheelt gelukkig.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:43 schreef broer het volgende:
Ik moet echt eens wat andere sites zien te vinden die ik 's nachts kan bezoeken. Het wordt zo langzamerhand een beetje sneu, geloof ik.
Maar is andere sites bezoeken dan de oplossing om je zelfkritiek weg te nemen, kun je je dan afvragen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:49 schreef broer het volgende:
Nee, maar ikzelf wel. En dat is dan toch het belangrijkst.
Zeg eens eerlijk, vind je het echt zo moeilijk om even wakker te blijven of zoek je gewoon wat afleiding totdat je in de auto kunt stappen..?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:53 schreef liiszle het volgende:
ik probeer mezelf nog steeds wakker te houden...
ik heb nog 1. uur en 10 min te gaan
Ja, ik vind van wel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:51 schreef Lamon het volgende:
Maar is andere sites bezoeken dan de oplossing om je zelfkritiek weg te nemen, kun je je dan afvragen.
De misleiding is meteen de beloning toch? Dan werkt het toch altijd?quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:05 schreef broer het volgende:
Ik ook. En misschien levert het deze keer ook wat op.
Dat zou mooi zijn!
Godsamme, het water loopt me in de mond nu!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, en ik heb voor het eerst in meer dan een half jaar weer eens shoarma bij de shoarmazaak aan de overzijde gehaald. En het smaakt weer als vanouds.
Ja en morgen is het maandagquote:
Je zit maar mooi even op de blaren, jongeman!quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:12 schreef Ruuub het volgende:
kan een mod mijn posts hier verwijderen?
ik hoef deze niet in mijn AT
Nu moet ie wachten totdat ie vol is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:14 schreef broer het volgende:
[..]
Je zit maar mooi even op de blaren, jongeman!
Had je eerder moeten bedenkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:12 schreef Ruuub het volgende:
kan een mod mijn posts hier verwijderen?
ik hoef deze niet in mijn AT
Dat klinkt wel goed.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja en morgen is het maandag![]()
En dan heb ik bankholiday![]()
We zijn vandaag een eindje wezen rijden en zijn tioen bij zomaar een bos de auto uit gegaan om een stuk te wandelen. Het was een prachtig bos, verstild, met bomen zo dicht op elkaar dat je geen enkel streepje zonlicht ertussen zag. Op het pad waar wij liepen wel gelukkig! Het rook heerlijk! We zagen bomen vol met maretak, vol met mos, het was echt sprookjesachtig. En toen gingen we een hoek om.............
Zeker een 1,5 uur hebben we doorgebracht bij het meertje waar we toen tegenaan liepen. Alles was aanwezig, waterlelies, kikkertjes, visjes, bomen, kabbelend water, zon, geen andere mensen, geen huizen in de wijde omtrek, alleen maar bomen, water zon en lucht libelles, hier en daar een schaap of koe, bergen op de achtergrond........
Heerlijke dag gehad!
Euj! Ik was eerst!quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:18 schreef sig000 het volgende:
Nu nog ff een manier verzinnen om in in Ierland te komen.![]()
quote:
Dat zei Saddam Hoessein ook tegen George Bush senior.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:23 schreef sig000 het volgende:
Ik heb een oude Golf , misschien kunnen we samen wat regelen?
Dat stuk ben ik kwijt, maak me meer zorgen of ik er Ierland mee haal.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:27 schreef broer het volgende:
Of, wacht... Die kwam er toen wél mee weg...
Dat is 't grootste probleem.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:38 schreef broer het volgende:
Alleen als-ie waterdicht is.
Ik weet niet hoe waterdicht ze zijn bij aflevering maar na 20 jaar zijn ze 't zeker niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:49 schreef broer het volgende:
Hoewel dat met een 'Golf' niet zo moeilijk moet zijn, zou je zeggen.
Volgens goed Nederlands gebruik suddert dat nog wel verder.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:42 schreef broer het volgende:
Heeft niet echt lang geduurd, hè?
Wel leuk voor Danny. Dat betekent dat het in de toekomst alleen maar makkelijker gaat worden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:42 schreef broer het volgende:
Heeft niet echt lang geduurd, hè?
Nu heeft ie zelfs eigen pr0n forum. Die zit wel goed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wel leuk voor Danny. Dat betekent dat het in de toekomst alleen maar makkelijker gaat worden.
Vroeger kreeg ie echt ongelooflijke narigheid over zich heen voor minder.
Wat verwacht je daar te vinden, wat je zonder niet kunt vinden dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:51 schreef broer het volgende:
O, ja. Dat pr0n-forum. Daar moest ik me ook nog voor inschrijven.
Dank voor de tip.
Ik ken een gozer en die verdient er ook nog geld mee? Dat zecht ie zelf dan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:51 schreef broer het volgende:
O, ja. Dat pr0n-forum. Daar moest ik me ook nog voor inschrijven.
Dank voor de tip.
O, ja. Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:54 schreef Lamon het volgende:
Wat verwacht je daar te vinden, wat je zonder niet kunt vinden dan?
Graag gedaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:58 schreef broer het volgende:
[..]
O, ja. Dat is ook weer waar.
Dank voor de tip.
Als ik het zo op schrift zie, klinkt het een stuk vreemder als dat het in mijn hoofd lijkt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:09 schreef broer het volgende:
Zelfbevrediging als lichaamsbeweging...
Good call.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens goed Nederlands gebruik suddert dat nog wel verder.![]()
Welk topic had je geopend dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:12 schreef broer het volgende:
Ik heb zojuist besloten geen enkel topic over De Rel meer te openen.
Wat een rust opeens...!
quote:
Stelletje fucking mierenneukers.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
We zijn je dankbaar, broer. Maar een blik op je posthistorie onthult dat je geen enkel topic meer hebt geopend sinds nummer 65 uit deze fijne semi-bikkelreeks![]()
Arcee blijft voorlopig weg, vrees ik.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
Nog tien posts (postings?) en ik ben aan de 10.000. En natuurlijk is Arcee in geen velden of wegen te bekennen![]()
Negen.
En dat is slecht, want?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
En natuurlijk is Arcee in geen velden of wegen te bekennen
De rel verspreid zich ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:19 schreef Lamon het volgende:
Wow, ik zie echt tig oude posters, sinds die "rel" in allerlei topics.
Ramptoerisme indeed.
Begrijp jij waarom Golfer is geband? Heb me suf zitten zoeken, maar kan niets vinden wat nou zo vreselijk is. En dan dat tagje: 'klootviool'quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:19 schreef Lamon het volgende:
Wow, ik zie echt tig oude posters, sinds die "rel" in allerlei topics.
Ramptoerisme indeed.
Openen, klikken, sorry, begreep het verkeerdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:20 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Stelletje fucking mierenneukers.
"Ik heb zojuist besloten op geen enkel topic over De Rel meer te klikken."
Happy now?
Zal wel ergens gewist zijn die reden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Begrijp jij waarom Golfer is geband? Heb me suf zitten zoeken, maar kan niets vinden wat nou zo vreselijk is. En dan dat tagje: 'klootviool'![]()
Nee, hij was inmiddels al terug van weggeweest.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Arcee blijft voorlopig weg, vrees ik.
Als ie eenmaal even weg is, komt ie ook niet zomaar weer terug.
Heb geen edits van zijn postings gezienquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zal wel ergens gewist zijn die reden.![]()
Hij zal wel net even op een paar ballen getrapt hebben per ongeluk ergens.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Begrijp jij waarom Golfer is geband? Heb me suf zitten zoeken, maar kan niets vinden wat nou zo vreselijk is. En dan dat tagje: 'klootviool'![]()
Dat is een geruststelling, ik dacht dat het er vandaag bij was gezetquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:23 schreef broer het volgende:
Golfer heeft dat tagje al veel langer. Dat is niet van vandaag.
Ok. Next.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:25 schreef broer het volgende:
Hallo, trouwens! Ik wil er niks meer over lezen. Moet het in semi-bikkeltijd natuurlijk niet zomaar verder gaan!
Och, broer toe. Het was best wel saai in dit topic de afgelopen dagen. Ik heb uit wanhoop cd uit kast pak spelletjes gedaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:25 schreef broer het volgende:
Hallo, trouwens! Ik wil er niks meer over lezen. Moet het in semi-bikkeltijd natuurlijk niet zomaar verder gaan!
Er zijn complete topics verdwenen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb geen edits van zijn postings gezien![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hij zal wel net even op een paar ballen getrapt hebben per ongeluk ergens.
Ze zijn echt het spoor even beetje bijster op dit moment.
Danny zei dat ie heeft lopen huilen vanavond. De melodramatiek neemt een hoogtepunt nu.
Wauw! Dat het zó gemakkelijk gaat!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Ok. Next.
Nee, laat maar. Ik ben in de minderheid. En ik zat fout.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
en dan gaan we 't op verzoek van broer over het weer (of zo) hebben.
Jezusquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er zijn complete topics verdwenen.![]()
Wauw! Dat het zó gemakkelijk gaat!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:29 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, laat maar. Ik ben in de minderheid. En ik zat fout.
Ik draai mijn besluit terug. Jullie mogen het er gewoon over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |