Volgens goed Nederlands gebruik suddert dat nog wel verder.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:42 schreef broer het volgende:
Heeft niet echt lang geduurd, hè?
Wel leuk voor Danny. Dat betekent dat het in de toekomst alleen maar makkelijker gaat worden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:42 schreef broer het volgende:
Heeft niet echt lang geduurd, hè?
Nu heeft ie zelfs eigen pr0n forum. Die zit wel goed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wel leuk voor Danny. Dat betekent dat het in de toekomst alleen maar makkelijker gaat worden.
Vroeger kreeg ie echt ongelooflijke narigheid over zich heen voor minder.
Wat verwacht je daar te vinden, wat je zonder niet kunt vinden dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:51 schreef broer het volgende:
O, ja. Dat pr0n-forum. Daar moest ik me ook nog voor inschrijven.
Dank voor de tip.
Ik ken een gozer en die verdient er ook nog geld mee? Dat zecht ie zelf dan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:51 schreef broer het volgende:
O, ja. Dat pr0n-forum. Daar moest ik me ook nog voor inschrijven.
Dank voor de tip.
O, ja. Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:54 schreef Lamon het volgende:
Wat verwacht je daar te vinden, wat je zonder niet kunt vinden dan?
Graag gedaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:58 schreef broer het volgende:
[..]
O, ja. Dat is ook weer waar.
Dank voor de tip.
Als ik het zo op schrift zie, klinkt het een stuk vreemder als dat het in mijn hoofd lijkt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:09 schreef broer het volgende:
Zelfbevrediging als lichaamsbeweging...
Good call.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens goed Nederlands gebruik suddert dat nog wel verder.![]()
Welk topic had je geopend dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:12 schreef broer het volgende:
Ik heb zojuist besloten geen enkel topic over De Rel meer te openen.
Wat een rust opeens...!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |