Idd. Het wordt toch een dom concept.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:36 schreef broer het volgende:
Geen idee waarom ik dat vraag...

quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:36 schreef broer het volgende:
Geen idee waarom ik dat vraag...

Oh Lamon! Had je deze al gehoord: ze gaan een weekendje proefdraaien met afvallers. Afvallers! Dus niet goed genoeg bevonden om mee te doen, maar wel komen opdraven omdat we nou eenmaal Nederlanders zijn en graag een gratis weekendje meepikkenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Idd. Het wordt toch een dom concept.
Mijn sociologische hobby-bezigheden, worden iedere keer ondermijnd door domme "sensationele" non-sensatie concepten.

Ik wil het niet weten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh Lamon! Had je deze al gehoord: ze gaan een weekendje proefdraaien met afvallers. Afvallers! Dus niet goed genoeg bevonden om mee te doen, maar wel komen opdraven omdat we nou eenmaal Nederlanders zijn en graag een gratis weekendje meepikken![]()

Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:45 schreef broer het volgende:
Verdomme. Gaat het opeens over BB6. Kunnen we het niet weer over De Rel hebben?

Jij begon erover.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:45 schreef broer het volgende:
Verdomme. Gaat het opeens over BB6. Kunnen we het niet weer over De Rel hebben?

Kijkcijfers.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten.
En dat gouden kooi idee zuigt ook al.
Harder en confronterender dan ooit, maar het moet minstens een jaar duren en psychologische oorlogsvoering mag niet..
Ik snap niet waarom ik zo'n andere definitie heb van sensationele televisie dan mensen die er schijnbaar verstand van zouden moeten hebben.

Volgens mij heb ik nog nooit 'sensationele' tv gezien. Programma's waarbij je op het puntje van je stoel zit. Maar kennelijk heb jij een soort definitie, dus ik ben heel benieuwd hoe dat er dan uit zou moeten zien.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:46 schreef Lamon het volgende:
Ik snap niet waarom ik zo'n andere definitie heb van sensationele televisie dan mensen die er schijnbaar verstand van zouden moeten hebben.

Dat is ook zoquote:
Ach, wat moet jij toch lijden, Lamon.quote:Ik wil het stiekem eigenlijk altijd alleen over muziek, films en emotionele revelaties hebben in dit topic, maar pas me steeds maar aan.

Wat ben je meegaand vannacht.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
Vooruit dan maar.

Oh doe me dat niet aan! Nou moet ik hier weer mijn nieuwe sig van makenquote:

Muziek: waarom vindt iedereen opeens Panic! At The Disco goed? Wat! Een! Kutband!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:48 schreef Lamon het volgende:
Ik wil het stiekem eigenlijk altijd alleen over muziek, films en emotionele revelaties hebben in dit topic

Er zijn twee vormen van sensationele tv wat mij betreft.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:50 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit 'sensationele' tv gezien. Programma's waarbij je op het puntje van je stoel zit. Maar kennelijk heb jij een soort definitie, dus ik ben heel benieuwd hoe dat er dan uit zou moeten zien.

Sorry.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
Oh doe me dat niet aan! Nou moet ik hier weer mijn nieuwe sig van maken![]()

absoluut!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:54 schreef broer het volgende:
[..]
Muziek: waarom vindt iedereen opeens Panic! At The Disco goed? Wat! Een! Kutband!
Film: ik moet nog steeds Thursday huren. Of kopen. Maar dat laatste gaat niet lukken, geloof ik.
Emotionele revelatie: ik twijfel of ik me ga inschrijven bij een datingsite of niet.
Zoiets?

Het tweede seizoen vond ik anders helemaal kut. Er zaten veel te veel mensen in met zo'n ben-ik-in-beeld-hoofd en het is sindsdien niet veel anders geweest. De eerste was de puurste omdat de deelnemers geen idee van de impact hadden en die spontaniteit krijg je ook nooit meer terug. Maar Hummie en Johnnie willen er altijd weer een andere draai aan geven, omdat het scoort.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
En sociologisch gezien interessante tv, zoals het eerste en tweede Big Brother seizoen, en de Gouden Kooi, als ze het 1-jarige en psychologische oorlogsvoering is not done concept zouden laten varen.
Reality tv is kut, tenzijn het volledig ongepolijst op tv komt.
Wat mij betreft dan..

Whahahaha je sig!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:56 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry.
Ik vind deze trouwens wel beter dan de vorige.

Mja, ik heb gewoon te weinig met tv om het sensationeel te kunnen vinden, denk ik. Wát er ook op is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:55 schreef Lamon het volgende:
Er zijn twee vormen van sensationele tv wat mij betreft.
...
Wat mij betreft dan..

quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:58 schreef Lamon het volgende:
Ik vind Panic! at the disco verrassend leuk.
Neuh. Het is gewoon een overweging. Een manier om mensen te ontmoeten. Maar de twijfel is er omdat ik weet dat het niet echt mijn manier is. En het dus eigenlijk zinloos is.quote:En een datingsite, broer? Betekent dat dat je verwacht dat iemand die echt aansluit op je karakter daar op je wacht, of heb je gewoon behoefte aan iemand om je leven mee te delen?

Je punt zou duidelijker worden als je ze er allebei in zou zetten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vond die andere eigenlijk leuker. Maar hopelijk denken de mensen die m'n eerste sig hebben meegekregen, dat je schizofreen bent

Dan zou ik het niet overwegen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:03 schreef broer het volgende:
Neuh. Het is gewoon een overweging. Een manier om mensen te ontmoeten. Maar de twijfel is er omdat ik weet dat het niet echt mijn manier is. En het dus eigenlijk zinloos is.
Dus dat.

Briljant. Maar dan moet ik even zoeken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:05 schreef broer het volgende:
[..]
Je punt zou duidelijker worden als je ze er allebei in zou zetten.
(Om het over mijn ego maar niet te hebben.)

Hm... Dat is wel waar, inderdaad.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:06 schreef Lamon het volgende:
Anders ga je heel sceptisch kijken naar iedereen die je via die manier zou ontmoeten, en dat is zonde van je tijd.

Veel succes. En slaap lekker.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
Briljant. Maar dan moet ik even zoeken.

quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:12 schreef broer het volgende:
[..]
Hm... Dat is wel waar, inderdaad.
Nou, daar zijn we ook weer uit.
Wat staat er nog meer op het programma?

Prutser!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
Ja dat lukt niet, langer dan 250 tekens![]()
quote:

Ja, ik heb het korreltje zout elke nacht weer bij de hand. Maar in dit geval heb je gewoon gelijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:18 schreef Lamon het volgende:
Want dan moet ik je wel waarschuwen dat ik mijn eigen leven niet eens kan managen, dus dat alles klakkeloos van me aannemen zeer onverstandig kan zijn.

En ik wilde je net een tip voor een datingsite aan de hand doen!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:23 schreef broer het volgende:
Dat ga ik dus maar doen.

Ja, niet omdat ik me er wil inschrijven, hoor (want ik had besloten om dat toch maar te laten voor wat het is), maar meer uit nieuwsgierigheid: over welke site heb je het?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:35 schreef thaleia het volgende:
En ik wilde je net een tip voor een datingsite aan de hand doen!

Matig, he? Niet echt een Radiohead, Faithless of Manic Street Preachers ertussen, die ze vroeger gewoon wisten te boeken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:02 schreef broer het volgende:
En als ik het programma zo eens bekijk, heb je nog gelijk ook...

Ik vind jou ook wel een Mary Black type.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga naar Christy Moore in september![]()
Ik hou van Christy Moore!!

Toch wel. Er zijn al veel Ierse bands, danwel zangers of -essen die ik gezien en gehoord heb, maar mevrouw Black spreekt me totaal niet aan. Net zo min als meneer Logan, Clannad en meneer O'Donnel. Zelfs Bono heb ik nou wel gehad hoor.....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel een Mary Black type.
Heb ik dat mis of niet?

Inmiddels ben ik bij Depeche Mode aanbeland. Ik heb van de week hun gehele oeuvre gedownload, geloof ik. Ik had een hoop gemist. En nu heb ik meer nummers van Depeche dan van mijn vriendjes van U2quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:13 schreef broer het volgende:
Nobody escapes The Arcade Fire!

Zeg het maar alsof het niets is.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
Inmiddels ben ik bij Depeche Mode aanbeland.

Jij quote te creatief, er kwam nog meerquote:
Nee, dat verbaast me helemaal niets. Je was toch laatst ook naar dat gezellige plein in Frankrijkquote:Wisten jullie dat ik voor het afgelast werd stiekem heb zitten denken om naar Depeche Mode in Tel Aviv te gaan?

Als je nu al bij Depeche Mode bent, heb je aantoonbaar te weinig Arcade Fire op je iPod.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:15 schreef Wickedangel het volgende:
Inmiddels ben ik bij Depeche Mode aanbeland.

Ik ben aan het shuffelenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:21 schreef broer het volgende:
[..]
Als je nu al bij Depeche Mode bent, heb je aantoonbaar te weinig Arcade Fire op je iPod.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |