Dat was het precies! Het is niet dat het slecht klonk oid, maar ze stonden totaal futloos te spelen, met een houding van "dit is dan concert nr 397 waarbij we exact hetzelfde rijtje nummers in godsnaam maar weer een keer afwerken"quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:15 schreef Lamon het volgende:
Geen energie te herkennen tijdens optredens.
Dat weet ik hoor. Jij past je aan aan de NL gedachtengang, eenheidsworst. Rijtjeshuizen en flats. Trieste steden. Om 6 uur thuis van het werk, eten en voetbal op tv. Als de buren ruzie hebben mag je meegenieten. Bijna de helft van je inkomen verdwijnt in de staatskas of aan sociale premies, waarvan jij op je oude dag niets meer terug zult zien omdat het dan afgeschaft is. Om een stukje groen te zien moet je kilometers rijden. En vooral niet vergeten je auto op slot te doen, want anders ......quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Aangezien ik met plezier in Nederland woon, kun je van mij niet op veel sympathie rekenen.
Dat wil ik pas beamen als ik het nieuwe album hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:22 schreef Marble het volgende:
En dan heb je ook nog van die bands zoals The Killers, die zowel op cd als live de allerbeste band ter wereld zijn.
En Bram Som!quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:24 schreef ElizabethR het volgende:
Maar jullie hebben altijd nog klompen, tulpen en Anne Frank!!
Wauw!
Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Helaas ben ik niet zo wijs en verstandig om eerst te wachten op het hele album. Ik was zo enthousiast over When You Were Young dat ik ze maar meteen gepromoot heb tot mijn nieuwe beste band ever.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat wil ik pas beamen als ik het nieuwe album hoor.
De eerste single klinkt zo veelbelovend, dat ik je misschien een soort van gelijk ga geven, als de rest net zo goed of beter is.(met de kanttekening dat ik beste ter wereld nooit en te nimmer wil gebruiken, maar die single is echt rete-goed)
Ik geef niet om voetbal, ik woon niet in een rijtjeshuis, in Wassenaar kun je makkelijk je auto open zetten zonder dat er wat gebeurt (maar ik rijd geen auto, dus dat is geen persoonlijke ervaring, maar een inschatting), ik betaal graag voor anderen omdat ik alleen naar nettoloon kijk, overal groen hier, en mijn buren hebben nooit ruzie.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:24 schreef ElizabethR het volgende:
Dat weet ik hoor. Jij past je aan aan de NL gedachtengang, eenheidsworst. Rijtjeshuizen en flats. Trieste steden. Om 6 uur thuis van het werk, eten en voetbal op tv. Als de buren ruzie hebben mag je meegenieten. Bijna de helft van je inkomen verdwijnt in de staatskas of aan sociale premies, waarvan jij op je oude dag niets meer terug zult zien omdat het dan afgeschaft is. Om een stukje groen te zien moet je kilometers rijden. En vooral niet vergeten je auto op slot te doen, want anders ......
Maar jullie hebben altijd nog klompen, tulpen en Anne Frank!!
Wauw!
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
ik betaal graag voor anderen omdat ik alleen naar nettoloon kijk
Pffff, I rest my case..quote:Wassenaar
Hij zou beter Bram Sok kunnen heten, als ik dat zo bekijk...quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:29 schreef thaleia het volgende:
En Bram Som!
Je generaliseert.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:37 schreef ElizabethR het volgende:
Pffff, I rest my case..
Ik ook!quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:46 schreef Lamon het volgende:
en stem al jaren SP
quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:24 schreef ElizabethR het volgende:
Bijna de helft van je inkomen verdwijnt in de staatskas of aan sociale premies, waarvan jij op je oude dag niets meer terug zult zien omdat het dan afgeschaft is.
Klinkt een beetje paradoxaal.quote:
Morgen ben ik weg. Moet ik naar dat kutkikkerland.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
[..]
Klinkt een beetje paradoxaal.
Maar ik zal geen generalisaties maken. Je mag het morgen, overmorgen of wanneer je zin hebt aan me uitleggen.
Ik heb geen datum gewed, maar ben wel erg benieuwd hoe ze straks verdergaan daar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:18 schreef thaleia het volgende:
Het is de vijftiende. Ik ging uit van vandaag, wat betreft het verscheiden van Fidel. Gezien het filmpje met Hugo gok ik dat ik ongelijk ga krijgen, maar het leek me wel aardig, zo op Maria Hemelvaart.
Dat was gisteren broer, dat namijmeren over gedane onderwerpen is zo rete-irritant.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:26 schreef broer het volgende:
Fidel stemde ook SP, heb ik van horen zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |