Ben je gek, dan moet je wat meer je best doen hoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:01 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg lui, ik ga zometeen een ban krijgen waarschijnlijk
Dus tot over een tijdje ofzo!!
Misschien, maar ze zijn nogal 'geprikkeld' zal ik maar zeggenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben je gek, dan moet je wat meer je best doen hoor.![]()
Ook dat nieuwe singletje?quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:22 schreef Marble het volgende:
Persoonlijk vind ik NF nieuwe stijl ook nog steeds steengoed.
Maneater vind ik hetzelfde probleem hebben.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:31 schreef Marble het volgende:
Nou ja, van de drie nieuwe singles vind ik Promiscuous idd ook de minste, hoewel nog best oké. Maar Say It Right is echt mooi en Maneater is zonder twijfel één van de meest revolutionaire nummers van het jaar. Man oh man, wat een plaat.
Dat is een minder hype achtig nummer idd, maar daar vind ik het refrein weer weinigzeggend.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:42 schreef Marble het volgende:
Check dan Say It Right eens uit, voor zover ik jou ken uit je posts moet die meer in je straatje liggen. Prachtige melodielijn.
Als je dat ook niks vindt, geef ik me gewonnen..
Ik ben me natuurlijk ook enkel maar in Nelly Furtado aan het verdiepen zodat ik weer iets heb om hier te posten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:54 schreef broer het volgende:
Ik ken Nelly Furtado amper en wil me ook eigenlijk niet in haar verdiepen. En tóch wil ik hier graag wat posten.
Het lijkt wel dwangmatig.
Aangezien ik met plezier in Nederland woon, kun je van mij niet op veel sympathie rekenen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:01 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zit me hier gewoon druk te maken omdat ik overmorgen naar NL moet![]()
IK WIL HELEMAAL NIET!!!
Ik wil lekker hier blijven! Maar dat kan niet omdat wij het huis verkocht hebben in NL. En dat moet leeg en schoon en gepasseerd worden bij de notaris, en daarom moet ik overmorgen naar NL, en dan moet ik daar 7 hele dagen doorbrengen![]()
Zonde van mijn vrije dagen. Ik hoop dat we het zó druk hebben dat ze omvliegen!!
Koester je dwangmatigheid dan met muziek die ik óók leuk vind.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:03 schreef Lamon het volgende:
Ik koester mijn dwangmatigheid zonder gepaste schaamte.
Dat lokt geen discussie uit.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:08 schreef broer het volgende:
Koester je dwangmatigheid dan met muziek die ik óók leuk vind.
Welles! Ik heb het niet gezien. Maar ik vind dat ze goed waren!quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:13 schreef thaleia het volgende:
Placebo was ook niet zo goed op Pinkpop
Placebo is altijd matig op concerten is mijn ervaring.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:13 schreef thaleia het volgende:
Placebo was ook niet zo goed op Pinkpop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |