Arras. Dat was idd een klein hoogtepuntje in mijn te saaie leven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, dat verbaast me helemaal niets. Je was toch laatst ook naar dat gezellige plein in Frankrijk![]()
Dat vonden zij ook.quote:Alleen lijkt Israël me niet zo handig nu.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:29 schreef broer het volgende:
Je zou bijna denken dat ik fan ben. Dat is niet zo, hoor.
Ik heb de live versie nuquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
25000 handen in de maat heen en weer op Never let me down again.
Power Out en In the Backseat zijn wel erg verslavend anders.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:29 schreef broer het volgende:
Je zou bijna denken dat ik fan ben. Dat is niet zo, hoor.
Nèh, ik ben aan de Buck 65 tegenwoordig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:34 schreef Lamon het volgende:
Blijf ze maar draaien.
Je gaat me toch niet vertellen dat je nu alwéér dronken bent?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, en ik ben teut. Had ik dat al gezegd?
Maar jj bent echt een muziekontdekker. Dat is de lol op zich al, vermoed ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:38 schreef broer het volgende:
[..]
Nèh, ik ben aan de Buck 65 tegenwoordig.
Ik trek net pas mijn eerste fles wijn openquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:42 schreef broer het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je nu alwéér dronken bent?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:42 schreef broer het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je nu alwéér dronken bent?
Ik vind het leuk om nieuwe dingen te leren kennen, maar om mij een ontdekker te noemen gaat me veel te ver. Ik hou me ondertussen ook lekker vast aan resultaten uit het verleden, hoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:44 schreef Lamon het volgende:
Maar jj bent echt een muziekontdekker. Dat is de lol op zich al, vermoed ik.
Ramses, DM, The Police en Placebo wel. Frank Boeijen kan ik niet horen. En dan ben ik nog wel Nijmegenaar. Maar kom op, zeg. Die teksten! Dat kan toch simpelweg niet!?quote:Ik niet ik irriteer me altijd aan het zoeken van goede muziek, tot ik het vind. Dan hou ik het zo lang mogelijk vast, en fixeer ik me.
Niet alle bands blijven eeuwig hangen overigens, maar dingen als Ramses Shaffy, Depeche Mode, The Police, Frank Boeijen, Placebo, dat zijn waarschijnijk dingen die ik blijf draaien tot ik dood ben.
Hé wat gek, dat heb ik ook in MyAT. Maar ik ben zo ver heen dat ik er helemaal in kan meegaanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:43 schreef broer het volgende:
Er zal een hoop geks gebeuren hier op dit forum, maar dit is echt het vreemdste topic dat ik ook in mijn MyAT heb gehad: Pirates 4 life..aye matey!.
Ja, dat is niet zo fijn. Maar je combineert het wel met familiebezoek en zo?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik trek net pas mijn eerste fles wijn open
En ik zie ertegenop om volgende week naar NL te moeten. Ik heb al nooit zin om naar NL te moeten, maar nu helemaal niet omdat we, in plaats van tenminste nog wat mensen bezoeken die de moeite waard zijn, dat stomme huis daar leeg moeten halen en schoonpoetsen. Gewoon werken dus![]()
Dan doe je iets verkeerd.quote:
Geen commentaar.quote:Ik ben trouwens blij dat je wat ruimte hebt gelaten tussen 'domme mensen' en mijn quote. Mensen mochten eens denken dat je bedoelt dat ik dom ben![]()
Dat heb je heel netjes opgelost. Toch niet zo'n prutser als ik wel dacht.quote:Heb je trouwens gezien hoe creatief ik jouw quotes heb opgelost? Ik kon ze van de week niet in die vorm in mijn sig kwijt, te veel tekens. Hoe is het met je ego?![]()
Zomaar een tekst:quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:47 schreef broer het volgende:
Die teksten! Dat kan toch simpelweg niet!?
Ik kan niet inschatten of wij tijd genoeg hebben om iedereen te bezoeken en dan ook nog heel dat huis leeg te halen. Mijn man heeft nogal een veeleisende en grote familie die ook mij nog eens beschuldigen van 'het wegnemen van hun zoon/broer/vriend/neef uit NLquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat is niet zo fijn. Maar je combineert het wel met familiebezoek en zo?
Oh, maakt me niet uit. Geef maar wat data hoor. Alleen in oktober zitten we volgeboekt en in maart volgend jaar. Verder kan het wat mij betreft elk weekend.quote:
Die quote had ik vrij snel gevonden, het was alleen meer dan 250 tekens en te laat om het te fixen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:49 schreef broer het volgende:
Dat heb je heel netjes opgelost. Toch niet zo'n prutser als ik wel dacht.
Het is altijd wel goed met mijn ego. Maar ik zal niet rusten totdat heel FOK! met een quote van mij in z'n sig rondlooptquote:Mijn ego is gegroeid sinds ik die quotes las. Hoe is het met jouw ego?
Het is kitsch. Het is onzin. Het is vals pretentieus. Het is onzin. Het is irritante moeilijkdoenerij. En het is vooral onzin.quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:53 schreef ElizabethR het volgende:
Oh, maakt me niet uit. Geef maar wat data hoor. Alleen in oktober zitten we volgeboekt en in maart volgend jaar. Verder kan het wat mij betreft elk weekend.
Ja, die quote had je snel genoeg gevonden. Uhuh! Dat geloof ik onmiddellijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Die quote had ik vrij snel gevonden, het was alleen meer dan 250 tekens en te laat om het te fixen.
O, ik dacht dat mijn sig wel voldoende zou zijn.quote:Het is altijd wel goed met mijn ego. Maar ik zal niet rusten totdat heel FOK! met een quote van mij in z'n sig rondloopt![]()
Wat een stumpersquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:51 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn man heeft nogal een veeleisende en grote familie die ook mij nog eens beschuldigen van 'het wegnemen van hun zoon/broer/vriend/neef uit NL![]()
Cheersquote:Proost Wicked![]()
Neuj ik ben erquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:58 schreef broer het volgende:
O, ik ben blijkbaar nog maar in mijn eentje hier.
Hoewel ik je naam leuk vind, heb ik geen idee wie je bent. Vertel eens.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
NB is er ff niet dus vandaar![]()
Dus wel hè. En toen kreeg ik 'meer dan 250 tekens, probeer het opnieuw'quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:58 schreef broer het volgende:
Ja, die quote had je snel genoeg gevonden. Uhuh! Dat geloof ik onmiddellijk.
Zeker wel. Voorlopigquote:O, ik dacht dat mijn sig wel voldoende zou zijn.
Wat een opluchting.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj ik ben erNB is er ff niet dus vandaar
![]()
Prutser.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
Dus wel hè. En toen kreeg ik 'meer dan 250 tekens, probeer het opnieuw'![]()
Heel goed.quote:Zeker wel. Voorlopig![]()
En nou verslikte ik me in een pindaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:55 schreef broer het volgende:
[..]
Leg het gerust naast een tekst van Doe Maar en zie hoe Frank ineenschrompelt als een piemel tijdens de Unox-nieuwjaarsduik.
Ach ja, makkelijk... ik weet niet. Ik denk gewoon jou een beetje te kennen via het forum en je manier van posten en ik denk gewoon dat je een leuke vent bent en geen massamoordenaar, dus van harte welkom hoor. Bovendien heb IK de sleutel van je slaapkamerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:56 schreef broer het volgende:
[..]Jij bent daar echt heel gemakkelijk in, hè?
Ik vind dat knap. En leuk ook. Ik wou dat ik er zo gemakkelijk in was.
Welnee, je was zeer gematigdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:03 schreef Lamon het volgende:
Hmm, ik geloof dat ik in FB iets te ver gegaan ben.
Dat krijg je als je hier al de hypes pas 2 jaar later doorleest.
Nahjah surveillance-fiets, nog niet bekend, baggert graag en dat doe ik het liefste snachts in NB het nachtbagger topic, in ONZ altijd reuze gezelligquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:00 schreef broer het volgende:
[..]
Hoewel ik je naam leuk vind, heb ik geen idee wie je bent. Vertel eens.
En vertel dan meteen wie of wat NB is.
Ach, te ver, te ver...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:03 schreef Lamon het volgende:
Hmm, ik geloof dat ik in FB iets te ver gegaan ben.
Dat krijg je als je hier al de hypes pas 2 jaar later doorleest.
Waar treffen wij elkaar anders dan alleen 's nachts? Ik post nooit vanaf mijn werkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:06 schreef broer het volgende:
Ik vind het een beetje confronterend dat je alleen maar nachtelijk quotes van mij in je sig hebt staan. Kun je er niet iets in zetten wat ik om 14.24 uur heb gezegd? Iets intelligents, of zo?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:06 schreef ElizabethR het volgende:
Bovendien heb IK de sleutel van je slaapkamer
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:06 schreef ElizabethR het volgende:
Ach ja, makkelijk... ik weet niet. Ik denk gewoon jou een beetje te kennen via het forum en je manier van posten en ik denk gewoon dat je een leuke vent bent en geen massamoordenaar, dus van harte welkom hoor.
quote:Bovendien heb IK de sleutel van je slaapkamer
O, kom dan gerust nog eens vaker buurten in semi-bikkeltijd. Wij baggeren ook graag.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nahjah surveillance-fiets, nog niet bekend, baggert graag en dat doe ik het liefste snachts in NB het nachtbagger topic, in ONZ altijd reuze gezellig![]()
Dit is een serieus topic hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nahjah surveillance-fiets, nog niet bekend, baggert graag en dat doe ik het liefste snachts in NB het nachtbagger topic, in ONZ altijd reuze gezellig![]()
Ja, ja, ja! Tegen zoveel gezond verstand kan ik niet op, hoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
Waar treffen wij elkaar anders dan alleen 's nachts? Ik post nooit vanaf mijn werk![]()
Je hebt het niet tegen Lamon, hoor!quote:Alsof jij ooit iets anders post dan intelligente dingen, trouwens.
Ik was hier ook maar tijdelijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is een serieus topic hoor![]()
Ja, je was braafquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik was hier ook maar tijdelijkEr werd om info gevraagt nahjah ff geven dacht ik
![]()
Het wordt toch tijd dat IR weer terugkomt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:11 schreef broer het volgende:
O, kom dan gerust nog eens vaker buurten in semi-bikkeltijd. Wij baggeren ook graag.
Zwaktebodquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het wordt toch tijd dat IR weer terugkomt.
Wij kunnen dit echt niet managen samen, zoals ie vroeg.
(voor zover dat uberhaupt nodig is natuurlijk.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |