Daarnaast een opmerking die wat mij betreft mag worden opgenomen in de FOK!-wiki:quote:Ik word zo langzamerhand gek van mijn ouders zeg.....
Vandaag was het weer die heerlijke dag, de laatste zaterdag van de maand, de dag dat mijn portomonnee gespekt zal worden...maar het ging iets anders..
Gewoonlijk geeft mijn vader s'morgens mijn zakgeld, maar vandaag kwam ik laat uit bed, dus ik vroeg hem vanavond om mijn zakgeld.....,,Je gaat maar werken voor je centen, je geeft je geld veels te makkelijk uit, op jouw leeftijd werkte ik al blablabla" kreeg ik naar mijn hoofd gesmeten....echt, om ziek van te worden. Nu zit ik dus zonder geld, en met dat ,,ga werken" op mijn kamer, pissig
Misschien heeft één van jullie hier ook ervaring mee? Of misschien een argument om mijn vader mee te verpletteren?
Inmiddels heeft Met-Yvana een klein baantje gevonden. Nouja, niet gevonden, maar aangedragen gekregen. Door haar vader. We wachten af hoe ze dit zal doorstaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef Met-Yvana het volgende:
Studeren doe ik natuurlijk voor de status, om een leuke tijd te hebben, en het is altijd handig...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tuurlijk geef ik niets ! Zie ik eruit als een filantropische instelling?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook redelijk multifunctioneel.......
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik schilder, teken, boetseer, ik lees, ik ben vermakelijk, en zie er nog leuk uit ook !![]()
En op de vraag waarom ze al zoveel posts heeft gedaan in deze topicreeks:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[Welke baan is de ultieme baan volgens jou?]
Och , Kunstenares, Directrice van een goed lopend bedrijf,Hersen chirurg, dat soort baantjes
Hieronder nog wat leuke vergelijkingen van Nawienquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Om het plebs te laten zien dat ik uit beter hout gesneden ben.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:07 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zelfs Maxima is niet zo verwaand, en das wel een echte prinses![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:58 schreef Nawien het volgende:
[..]
Echt, jij bent het wandelende exemplaar van: Naiviteit, arrogantie, en luiheid. Zelfs van dale kan dat niet beter omschrijven![]()
En waar iedereen het mee eens is:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij lijkt op Oom Dagobert, net zo gierig, maar dies wel rijk en werkt wel hard !![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:19 schreef optifree het volgende:
[..]
[Yvana-modus]
Ooooh , en nu projecteer je je eigen onzekerheid , veroorzaakt door een dikke kont, op mij?
[/Yvana-modus]
Leuke verhalen van Yannicke:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij bent echt het eerste wijf waar ik moe van wordt zonder dat ze eerst haar benen spreidt![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Y a n n i i C k e _* zegt:
dit is wel grappig yvana had een keer haar benen met pindakaas ingesmeerd want ze had gelezen dat het werkte als ontharingsmiddel.
Yvana's schorriemorrie top 10 !quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:49 schreef YanniiCke het volgende:
Nou ik weet niet of het serieus is ofzomaar Yvana wilde eerst een haar borsten laten vergroten en toen mocht dat niet van haar stiefmoeder en toen hadden ze echt heel lang ruzie en wilde yvana weglopen toen had ze nog naar mij en mijn ouders opgebeld om te vragen of ze hier mocht logeren
Deze OP en instructies voor nieuw topic: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Met-Yvanaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
10 Furia: Die schept op met niks, zooo not done![]()
9 Arendbarend: niet boeiend, niet slim![]()
8 Optifree: Anorexia -Nervosa patient, en ook nog eens wannabe-chique
7Twetwe: Weet niet wat proletariër is - dom![]()
6Xalopalyps: Walgelijk vulgair, en weet niets van manieren![]()
5 Appelsap: Die pretendeert ook vanalles te zijn, maar is gewoon laag bij de grond![]()
4 unclefunk: Denkt dat hij slim is, maar is het nietOok nog eens ordinairig
3zarGon: Plebejer pur sang, ook nog eens wannabe-slim, en zijn spelling is dieptriest
2 Silentchaos: Ook weer zo'n nep intellectueel, heeft waarschijnlijk maar nèt VWO kunnen halen
1 Nawien: Geen VWO, geen klasse, geen stijl, wel stoned, en heeft een![]()
![]()
![]()
X-BOX
![]()
![]()
Ah! Goed nieuws, ik ben al onderweg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:43 schreef Furia het volgende:
[..]
Nu staat er alleen "hier verder". Volgens mij staat de OP zelfs in FOK! Wiki of zoiets
Hulde!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:44 schreef UncleFunk het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Met-Yvana
Ikkequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:49 schreef Blaxje het volgende:
Welke mongool verandert mijn avatar constant? Gewoon eerlijk zeggen, dan spaar ik je.
Oooh doll, je hebt al mijn onverdeelde aandacht toch al op msnquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:51 schreef optifree het volgende:
[..]
IkkeHet moet natuurlijk wel zo zijn dat ik hem lelijk genoeg vind, anders trek je teveel aandacht
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooh doll, je hebt al mijn onverdeelde aandacht toch al op msn![]()
Jij was tog niet op zoek enzo?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat was ook precies mijn reactie, maar ik d8 ik typ er wat bijquote:
Dat betekent niet dat ik niet lief tegen hem kan doen, wel?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij was tog niet op zoek enzo?
Hoe zat het ook alweer met die cliche's Opti?![]()
Ik geloof niet in cliche's. Die worden in stand gehouden door mensen die menen er in te verkeren.
Dat was me even teveel moeite, daarnaast, het wordt toch systematisch genegeerd, dus de moeite ist ook niet!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat was ook precies mijn reactie, maar ik d8 ik typ er wat bij![]()
Redelijk argument.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:51 schreef optifree het volgende:
[..]
IkkeHet moet natuurlijk wel zo zijn dat ik hem lelijk genoeg vind, anders trek je teveel aandacht
![]()
So true.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat noem jij lief doen? Als ik zo "lief" zou doen tegen elk meisje, dan zou mijn vriendin aardig boos wordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ik niet lief tegen hem kan doen, wel?
Dat bekijk je zelf maar terug in het vorige topicquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij was tog niet op zoek enzo?
Hoe zat het ook alweer met die cliche's Opti?![]()
Ik geloof in mezelfquote:Ik geloof niet in cliche's. Die worden in stand gehouden door mensen die menen er in te verkeren.
Nee echt hequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:56 schreef Furia het volgende:
[..]
Dat was me even teveel moeite, daarnaast, het wordt toch systematisch genegeerd, dus de moeite ist ook niet!![]()
Beter krijg je niet vandaagquote:
Je klinkt uhm nog al....hoe zal ik het eens zeggen.....noujah je snapt het welquote:Als je even de Fokradio uitzending van afgelopen maandag terugluistert en dan de link van "22:00 - 22:30" aanklikt, dan weet je meteen hoe ik klink met een aantal glazen achter de kiezen.
hahah, jij hebt het wel kundig gepareerdquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:00 schreef optifree het volgende:
[..]
Dat bekijk je zelf maar terug in het vorige topic![]()
[..]
Ik geloof in mezelf![]()
En nu ga je het echt luisteren. Liegbeest.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:01 schreef optifree het volgende:
[..]
Beter krijg je niet vandaag![]()
[..]
Je klinkt uhm nog al....hoe zal ik het eens zeggen.....noujah je snapt het wel![]()
Ik wil EUK op fokradio !quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En nu ga je het echt luisteren. Liegbeest.
Kut je hebt me doorquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En nu ga je het echt luisteren. Liegbeest.
Tja, komt vast door de mensen waar mee ik omgaquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:01 schreef Nawien het volgende:
[..]
hahah, jij hebt het wel kundig gepareerd![]()
Jammer.....anders kon ik die walgelijke DJ's eens vertellen dat ik ze maar vies plebs vindquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:05 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De enige uithangplek voor echt talent.
Sorry, je mag niet door.![]()
Je haalt me de woorden uit de mond, de kans om ze hiervoor terug te bellen was mislukt omdat ze me destijds op de block gooiden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jammer.....anders kon ik die walgelijke DJ's eens vertellen dat ik ze maar vies plebs vind
Hoe durven zequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond, de kans om ze hiervoor terug te bellen was mislukt omdat ze me destijds op de block gooiden.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:04 schreef optifree het volgende:
[..]
Tja, komt vast door de mensen waar mee ik omga![]()
Vind ik wel een goed idee. Aangezien het live is, en jij nooit goede argumenten hebtquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jammer.....anders kon ik die walgelijke DJ's eens vertellen dat ik ze maar vies plebs vind
Uit wrok zal ik proberen heel FOK! op te kopen....quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:11 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het zijn lefgozers, daar twijfel ik niet aan.
Das het enige dat minder is aan em, jammerquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En hij vind mij nog lief op de koop toe !![]()
Aan een lege FP / Forum heb je weinig..., daarnaast is FOK! een initiatief van Tweakers, en die zijn tog low-classed voor jouquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:12 schreef Met-Yvana het volgende:
Oooooh, dat zou me toch een feest zijn, als ik de bazin van FOK! ben,.....ik weet wat ik voor kerst vraag dit jaar !![]()
Dat is geen goede investering. Ik denk dat het verstandiger is om op deze leeftijd het te houden bij beleggen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Uit wrok zal ik proberen heel FOK! op te kopen....
Dan zal het prijskaartje van FOK! ookwel meevallenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
Aan een lege FP / Forum heb je weinig..., daarnaast is FOK! een initiatief van Tweakers, en die zijn tog low-classed voor jou![]()
Incorrect naar mijn weten. Danny is geen tweaker. Of stiekem wel?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
Aan een lege FP / Forum heb je weinig..., daarnaast is FOK! een initiatief van Tweakers, en die zijn tog low-classed voor jou![]()
Je snapt het ook niet he. Fok is populair, dus veel waard. Op het moment dat jij het koopt, zal niemand het denk ik nog bezoeken, dus daalt het in waarde.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dan zal het prijskaartje van FOK! ookwel meevallen
Het antwoord moet ik je schuldig blijven want dat weet ik niet. Maar wat ik wel weet:quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:16 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Incorrect naar mijn weten. Danny is geen tweaker. Of stiekem wel?
De meeste fokkers zullen wel doorposten denk ik hoor.....en dan heb ik total power !quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:18 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je snapt het ook niet he. Fok is populair, dus veel waard. Op het moment dat jij het koopt, zal niemand het denk ik nog bezoeken, dus daalt het in waarde.
Power to the people!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
De meeste fokkers zullen wel doorposten denk ik hoor.....en dan heb ik total power !
En wat ga je dan doen? Mij bannen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
De meeste fokkers zullen wel doorposten denk ik hoor.....en dan heb ik total power !
Ik moet altijd aan die wiggers denken, die op hun borstjes kloppen met hun vuist en dan powah roepen, en laten zien dat ze down zijn met hun homiesquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Power to the people!
Wat een onmenselijk slechte zin, anderzijds briljant.
Dan heb je pech. Tweakers is laatst al van eigenaar gewisseld, en ik betwijfel *understatement* of jij het geld ervoor kan op hoesten. Ik bedoel, toen je 50 euro misliep barstte de hel al losquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:23 schreef Met-Yvana het volgende:
Oooooch schei uit, dan koop ik dat goedkopige tweakers erbij, en dan ga ik fok eens een nieuw jasje geven.
1 woord.......kerstmisquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dan heb je pech. Tweakers is laatst al van eigenaar gewisseld, en ik betwijfel *understatement* of jij het geld ervoor kan op hoesten. Ik bedoel, toen je 50 euro misliep barstte de hel al los![]()
Yvana.rarquote:
Ik denk aan dingen als aanslagplannen, en pedofilie posten met jouw account, en dan deze informatie aan de overheid overdragenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
Yvana.rar![]()
Maargoed, van mij heb je wel genoeg aandacht gekregen. Ik ga ff douchen en dan richting cafe !
Dat staat nu ook prachtig gelogd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:27 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik denk aan dingen als aanslagplannen, en pedofilie posten met jouw account, en dan deze informatie aan de overheid overdragen![]()
![]()
Ik kan het niet laten om hierop te reagerenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:27 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik denk aan dingen als aanslagplannen, en pedofilie posten met jouw account, en dan deze informatie aan de overheid overdragen![]()
![]()
Dan moet je wel de koffie terugsturen en zeggen dat ze nieuwe moet halen. én rapido!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:52 schreef Ixnay het volgende:
* Ixnay voelt een meeting aankomen.
Yvana moet werken en wij gaan haar opzoeken en uitlachen hoe ze werkt.
Hoe ze het knechtje is van iemand die hooguit LTS heeft.
Gelukkig weet ik dat jij alleen maar onzin uitkraamt. Dat is al 15 topics lang te merken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och schei uit met die steken onder water, ik zie er tenminste leuk uit, jij als een vaal, bevlekt vaatdoekje wat 2 weken op de vuilnishoop in gambia heeft gelegen
Volgens mij wel, een soort van bash-en-chat-Met-Yvana.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:09 schreef Blaxje het volgende:
Hoi. Is dit een slowchat?
Yvana is gewoon knap.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:43 schreef Zuen het volgende:
Met-Yvana denkt dat ze heel wat is, maar eigenlijk is ze gewoon lelijk en zogenaamd rijk![]()
![]()
. Maar op fok! kan je iedereen natuurlijk wel van alles wijs maken
Je gaat me nu zeggen dat het de linkse is?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:48 schreef Zuen het volgende:
[afbeelding]
Hier ziet ze er niet zo zelfverzekerd uit als dat ze zich op Fok! voordoet
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:51 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je gaat me nu zeggen dat het de linkse is?![]()
Erg hequote:Op zondag 6 augustus 2006 14:51 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je gaat me nu zeggen dat het de linkse is?![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:39 schreef Met-Yvana het volgende:
Yvana has entered the building !
oooh wat jammer , net nu ik een foto van een dronken yannicke op oma's nieuwjaarsfeestje heb gevondenquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Weinig. Ik denk dat iedereen het opgegeven heeft, vanavond/vannacht wellicht meer.
Plaatsen van nieuw, onbekend materiaal mag altijd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
oooh wat jammer , net nu ik een foto van een dronken yannicke op oma's nieuwjaarsfeestje heb gevonden![]()
Mwoch, niet echt schokkend. Opzich.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:59 schreef Met-Yvana het volgende:
I present to you....een dronken Yannicke![]()
![]()
[afbeelding]
sorry Yannie, je had erom gevraagd met al die beschamende verhalen van je
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:48 schreef Met-Yvana het volgende:
Tja je hebt het wel over OVERGAAN he? Ik zou mn verstand op nul zetten en met hem meegaan![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:59 schreef Met-Yvana het volgende:
I present to you....een dronken Yannicke![]()
![]()
[afbeelding]
sorry Yannie, je had erom gevraagd met al die beschamende verhalen van je
Lijkt me gewoon een ongelukkige fotoquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:31 schreef P0rt0 het volgende:
[..], daar zou ik zelfs mijn goudvis, hond en broertje vanaf trappen.
hoi !quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:07 schreef ArendBarend het volgende:
hoi
Pfff! Het meisje is 15 hoor. Ik vind deze foto lang niet zo schokkend/mongolide als Yvana's fobo/presentatie hierquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:31 schreef P0rt0 het volgende:
[..], daar zou ik zelfs mijn goudvis, hond en broertje vanaf trappen.
Je avatar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:27 schreef Furia het volgende:
[..]
Pfff! Het meisje is 15 hoor. Ik vind deze foto lang niet zo schokkend/mongolide als Yvana's fobo/presentatie hier![]()
quote:
Ben je een trotse Apple bezitster?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:45 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
Iemand zat de Apple bij jou steeds terug te veranderen, dus ik dacht, dan neem ik er zelf maar een
![]()
![]()
Wat heb je nu dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:00 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
Hell yeah! Vanaf mijn 10e of 11e: ik wil nooooooit meer anders!
![]()
Leuk, maar had je niet hoeven doen. Ik ben bang dat niemand het leest.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:06 schreef SyClooS het volgende:
Ik las net even het eerste topic en wil toch nog even mijn zakgeld geschiedenis met jullie, lieve kijkbuiskinderen, delen.
Ik kreeg tot mijn 16de zakgeld, (op mijn 15de (omgerekend?) 10 gulden p/w ofzo). Van mijn ouders hoefde ik daar niet bij te werken om de simpele reden dat ik door de weeks genoeg dingen te doen had en zij het ook simpelweg niet nodig vonden. En het was heus niet zo, dat als ik wat nodig had ik het zo maar kreeg. Als het dringend was, was het vaak geen probleem, maar een mp3 speler o.i.d. moest ik zelf maar voor gaan sparen. Vanaf mijn 16de kreeg ik ¤75 in de maand. Dat was kleedgeld en zakgeld. Daar moest ik dus elke maand mijn kleren van betalen en ook de kosten van het uitgaan van betalen.
Pas vanaf mijn 16de werk ik alléén in de zomervakantie bij een slager. En weer om de simpele reden, ¤75 p/m was voor mij genoeg en mijn ouders vonden het ook nog niet nodig. Zij vonden dat mijn school voor alles stond en ze wisten dat ik daar hetzelfde over dacht. Ik voetbalde toen nog op zaterdag dus op zaterdag kon ik sowieso al niet werken, maar als ik het druk had met school belde ik voetbal gewoon af. Vanaf mijn 17,5-de levensjaar kreeg ik ¤100 p/m.
Nu ik sinds een paar maand kennis heb gemaakt met de IBG krijg ik de tegemoetkoming scholieren. Dat is ¤96 p/m. Kan ik weer van rond komen en nog steeds werk ik er niet bij. Dat is ook omdat ik daar op dit moment gewoon geen zin in heb. Hiermee bedoel ik doordeweeks.
Ik heb deze vakantie weer werk bij de slager en heb deze vakantie ook al via Randstad gewerkt. Via Randstad heb ik bij drie fabrieken gewerkt. Dat was wel zwaar werk, maar het verdiende wel redelijk goed. Bij één fabriek kreeg ik ¤4,95. Ook heb ik daar gezegd, ik weet nu heel goed waarom ik volgend jaar naar de TU ga. Hier zou ik never nooit 5 dagen p/w willen werken omdat ik het gewoon k*t werk is.
Vanaf volgend jaar betalen mijn ouders mijn kosten voor school. Het leergeld, de boeken en de huisvesting (ik ga naar de TU). Dat kost mijn ouders, aangezien mijn zus ook nog één jaar tegelijk met mij aan het studeren is, wel behoorlijk wat geld, maar daar staat ook een afspraak tegenover. Je studeert zo snel mogelijk af. Je mag er best wat besturen o.i.d. bij naast doen, maar zorg dat die studie wel doorgaat anders draaien wij de sponsorkraan dicht. Ik moet er wel bij zeggen, dat ik vanaf volgend jaar wel van plan ben om ook doordeweeks, dus naast mijn studie, te gaan werken.
Het enige wat ik hiermee wil duidelijk maken, is dat als dat gezeur van "ik werk al vanaf mijn xx jaar" alleen maar zeikerig vind doen over komen. Ieder huishouden heeft daar andere afspraken over.
En nee, mijn ouders rijden niet in een dikke BMW of Mercedes rond, maar in een Mazda 626. En mijn vader is ook geen directeur o.i.d. maar een agrariër, ook wel boer genoemd en mijn moeder is lerares op een basisschool.
Ik heb het gelezen, maar ik heb 1 vraagje, hoe kun je van 75 euro per maand.....kleding kopen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Leuk, maar had je niet hoeven doen. Ik ben bang dat niemand het leest.![]()
Misschien ben ik dan te lui om te werken, maar jij te lui om te lezen? (Ervan uitgaande dat jij het niet gelezen hebt en dat mensen dat over mij denken...)quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Leuk, maar had je niet hoeven doen. Ik ben bang dat niemand het leest.![]()
Hoewel ik zijn voorgangers uiteraard ook bewaard heb werk ik nu het meeste op mijn mini 1.5 met 23" CDquote:
Ik heb het wel gelezen, maar jij komt heel anders over als Yvana. Hoewel ik er zelf wel altijd bij heb gewerkt, betalen mijn ouders ook mijn studiekosten (wat ik terug moet betalen als ik het verkloot, tot op het laatste potlood!) en ook bij mij is mijn kleedgeld destijds omgezet in de stufi. MAAR ik lees in jouw verhaal NERGENS dat je bedelt om geld of wat dan ook, je krijgt iets en daar doe je het mee. Dat vind je genoeg, dus daar ben je tevreden mee. Die houding is echter nergens te bekennen bij onze lieve Met-Yvana, anders zou ze denk ik nog best wat medeleven krijgen. Toch zou ze dan natuurlijk weer niet zo'n topic geopend hebben..quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:06 schreef SyClooS het volgende:
*knip*
Maar ik kan me lastig voorstellen dat je voor 75 euro per maand kleding moet kopen EN uitgaan...ik bedoel....dan moet je minstens 4-5 maanden sparen voor een winterjas....quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:15 schreef SyClooS het volgende:
Ik hoef echt niet elke maand iets nieuws te kopen. Dat noem ik planning.
Morgen worden mijn 20" iMac en witte MacBook besteld.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:19 schreef Furia het volgende:
[..]
Hoewel ik zijn voorgangers uiteraard ook bewaard heb werk ik nu het meeste op mijn mini 1.5 met 23" CD. In de collectie staan echter ook nog de LC (mijn eerste
), Quadra, een oudere PPC, G3 en G4 Sawtooth
![]()
![]()
Die laatste gebruik ik overigens ook nog wel.
Apple
![]()
Klopt, jassen hoefde ik niet zelf te kopen. Net zoals sportkleren en schoolspullen. Mijn vaud.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar ik kan me lastig voorstellen dat je voor 75 euro per maand kleding moet kopen EN uitgaan...ik bedoel....dan moet je minstens 4-5 maanden sparen voor een winterjas....
En schoenen ook niet neem ik aan ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:26 schreef SyClooS het volgende:
[..]
Klopt, jassen hoefde ik niet zelf te kopen. Net zoals sportkleren en schoolspullen. Mijn vaud.
hoe deed je dat dan? Misschien moet je me maar eens een keer shoptips geven.....als ik voor 75 euro per maand klaar ben, houd ik een boel centjes over.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:29 schreef SyClooS het volgende:
Schoenen wel.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:25 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Morgen worden mijn 20" iMac en witte MacBook besteld.![]()
![]()
![]()
Ach ja, onderhandelen kan altijd, dure tijden enzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:25 schreef SyClooS het volgende:
@Furia
Tuurlijk heb en had ik ook wel eens gezeik met mijn ouders over de hoogte van mijn kleedgeld. Maar dat heeft iedereen toch?
In je profiel staat HBO-ict...quote:
VWO is minder dan HBO.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
In je profiel staat HBO-ict...wil je alsjeblieft niet meer mijn kostbare topic verzieken met je minderwaardigheid
![]()
HBO....![]()
Ben je soms gek geworden? HBO is die treurige vervolgopleiding voor Havo mensjes...quote:
Nou ik kan je vertellen dat het niveau van mijn HBO opleiding hoger is dan wat ik op Atheneum kreeg.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ben je soms gek geworden? HBO is die treurige vervolgopleiding voor Havo mensjes...![]()
Het is trouwens een GROVE schande dat hbo mensjes zich ,,studenten" mogen noemen![]()
Atheneum gedaan hebben en dan naar het HBO gaanquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:06 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nou ik kan je vertellen dat het niveau van mijn HBO opleiding hoger is dan wat ik op Atheneum kreeg.
Toen ik jouw leeftijd had, had ik al een eigen bedrijf. Hoefde geen zakgeld te vragen dus.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Atheneum gedaan hebben en dan naar het HBO gaanDat is hetzelfde als onder je stand trouwen
een schande ! ....Maarja, natuurlijk kan niet iedere atheneumer de universiteit aan..misschien is het wel goed zo.
Directeur....wahhaquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:11 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Toen ik jouw leeftijd had, had ik al een eigen bedrijf. Hoefde geen zakgeld te vragen.
Alles wat je voor mijn vak nodig hebt krijg je op HBO. Ik zal nooit een baas boven me krijgen, dus een universitair papiertje heb ik niet nodig. Voor het geld hoef ik het ook niet te doen, want ik ben al directeur, hoger kan niet.
Daarbij komt dat het niveau van mijn bèta HBO opleidingen moeilijker is dan het grootste deel van de alfa-"opleidingen". Dat zijn niet eens opleidingen. Voor het niveau ben ik geen HBO gaan doen.
Jij wordt gecommandeerd door iemand die de LTS heeft gedaan. "Geef me eens een baco aan."quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Directeur....wahhavan één of ander armetierig rotbedrijfje zeker?
Och, die monteurs hebben wel een beetje ontzag voor mij hoor, mede door mijn pappa, en attitude.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:18 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Jij wordt gecommandeerd door iemand die de LTS heeft gedaan. "Geef me eens een baco aan."
Daarnaast doe ik naast mijn HBO nog cursussen zelfstandig ondernemen en managementvaardigheden.
Ik ben als klein bedrijfje begonnen. Inmiddels mag ik me multinational noemen. Heb in meerdere landen opdrachtgevers en partners.
En nu heb ik vakantie, terwijl jij pauperwerk moet doen.
Ik heb bij mijn klanten en partners meer attitude dan jij en je pa samen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:25 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och, die monteurs hebben wel een beetje ontzag voor mij hoor, mede door mijn pappa, en attitude.
Ik heb ook M&O gehad op atheneum, en dat was zo simpel dat zels een MBO-er er om zou lachen.quote:Cursusjes zelfstandig ondernemen en managementvaardigheden...@ de volksuniversiteit neem ik aan?
Ik heb zelf M&O in mijn pakket, dus in feite zou ik geschikter zijn voor jouw ,,multinational" , en als ik het wil, zou ik vast wel leiding kunnen geven aan een bedrijf
Ik neem vakantie wanneer ik dat zelf wil. Ga maar werken en naar school.quote:En guess what? Ik werk 1 dag in de week, en de rest ben ik vrij....ik twijfel er niet aan dat mijn vakantie vele malen langer is dan de jouwe.
Ik ben niet zo lethargisch als de meeste FOK!-ers denken heurquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:39 schreef ArendBarend het volgende:
Ga naar bed!
Wat kan mij dat nou schelen, het is verdomme midden in de nacht, je hoort nu geen kutdiscussies te voeren over je fucking schoolquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ben niet zo lethargisch als de meeste FOK!-ers denken heur![]()
Ik heb in Duitsland gewoond. Mijn Duits is beter dan jouw VWO-Duits. Verder moet ik bijna wekelijks Frans spreken, veel opdrachtgevers zijn Franstalig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:36 schreef Met-Yvana het volgende:
Je bent gewoon een jaloers hbo-ertje, probeer jij maar eens frans en duits 2Misschien wel handig, als je vloeiend met je buitenlandse contacten kan overleggen
![]()
Dat is te merken aan je valse arrogantiequote:Op maandag 7 augustus 2006 01:42 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb in Duitsland gewoond. Mijn Duits is beter dan jouw VWO-Duits. Verder moet ik bijna wekelijks Frans spreken, veel opdrachtgevers zijn Franstalig.
Is trouwens niet nodig. Voor internationale communicatie heb ik al extrerne contacten.
potquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat is te merken aan je valse arrogantie
Nee, jij bent helemaal niet arrogant ga je ons nu vertellen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat is te merken aan je valse arrogantie
Het gaat over valse arrogantie hier, dat is erger dan gewone arrogantie !quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee, jij bent helemaal niet arrogant ga je ons nu vertellen.
Valse arrogantie? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Net doen alsof je arrogant bent ofzo?quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het gaat over valse arrogantie hier, dat is erger dan gewone arrogantie !Wel bij de les blijven
![]()
Arrogant doen terwijl daar geen enkele reden voor is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:46 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Valse arrogantie? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Net doen alsof je arrogant bent ofzo?![]()
Dus? Valse arrogantie is ook arrogantie.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het gaat over valse arrogantie hier, dat is erger dan gewone arrogantie !Wel bij de les blijven
![]()
Er bestaan geen redenen om arrogant te doenquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Arrogant doen terwijl daar geen enkele reden voor is.
Is er voor jou wel een reden om arrogant te doen dan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Arrogant doen terwijl daar geen enkele reden voor is.
Och , geld is geld, al is het een klein deel van mijn inkomsten, ik wil het wel graag ontvangen. Pauperfunctie? Ik ga rechten studerenquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:48 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dus? Valse arrogantie is ook arrogantie.
Ik heb jouw les niet nodig btw. Dalijk krijg ik nog dezelfde papuerfunctie als die jij nu bezet.
50 euro vragen aan je pa.
Niets om arrogant over te doen? Ik kom van een uitstekende familie, ik woon in een mooi huis, ik kan goed overweg met de etiquette, ik doe atheneum, ik ben talentvol.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:49 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Is er voor jou wel een reden om arrogant te doen dan?
Je hebt niet eens iets om arrogant over te kunnen doen. Je hebt niet eens atheneum.
Ik verdiep me niet in de verschillende soorten moersleutels nee, dat laat ik aan het plebs overquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:58 schreef Ixnay het volgende:
Ik praat trouwens normaal nooit over mijn bedrijfje. Ook eigenlijk nooit tegen vrienden en kennissen.
Maar als ik hier zo'n ambitieloos alfa-ertje zie rondhuppelen, wordt de neiging wel ff groot.
Zeker wanneer ze aangeeft geschikt zou zijn voor mijn bedrijf, zonder technische kennis. Ze weet niet eens wat een baco-sleutel is.
Hey hoer met een kutquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik verdiep me niet in de verschillende soorten moersleutels nee, dat laat ik aan het plebs over![]()
Ik hou ook van jou schatje, moet je niet naar je satijnen dekentjes op zoek gaan vriendloze?quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Havo 4![]()
![]()
![]()
![]()
Ga weg, voor ik me doodlach om je inferieure domheid
Ik ben niet lethargischquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:02 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou schatje, moet je niet naar je satijnen dekentjes op zoek gaan vriendloze?
Klopt voor 100 percentosquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:05 schreef JohanTop het volgende:
Ach, Met-Yvana zou alle bèta hbo-studies en zelfs mbo-studies niet halen.
Met C&M Wiskunde A1 ben je niks griet..
Ja je kunt schildertje worden voor een bedrag van ¤20.000,- per jaar ofzo. Daarnaast telefoniste of secretaresse omdat je redelijk goed bent in verschillende talen.
Verder zie ik geen toekomst voor C&M mensen
Rechter....hallo?quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:05 schreef JohanTop het volgende:
Ach, Met-Yvana zou alle bèta hbo-studies en zelfs mbo-studies niet halen.
Met C&M Wiskunde A1 ben je niks griet..
Ja je kunt schildertje worden voor een bedrag van ¤20.000,- per jaar ofzo. Daarnaast telefoniste of secretaresse omdat je redelijk goed bent in verschillende talen.
Verder zie ik geen toekomst voor C&M mensen
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, zoiets heet bekakt woordgebruik, vanuit huis meegekregen
Ik heb het daar sub rosa al eens met mijn decaan over gehad, en hij denkt dat ik er uitermate geschikt voor ben.quote:
Je leeft op complimentjes, get to the real side with your chickenpoxquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb het daar sub rosa al eens met mijn decaan over gehad, en hij denkt dat ik er uitermate geschikt voor ben.
Spirit? dan ken jij me niet. Als ik me ergens in vastbijt, laat ik nooit meer los.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:09 schreef JohanTop het volgende:
Het probleem is als je rechter wilt worden, dat je enig benul moet hebben van Economie, en daarnaast moet groep-3 rekenkennis wel aanwezig zijn.
Daarnaast ontbreekt bij jou gewoon de spirit om het echt te kunnen halen
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:09 schreef P0rt0 het volgende:
15 topics al
Assembleer gewoon een knokploeg van negers met 30cm lange piemels, en ga haar eens opzoeken.
Moet je eerst mensen vinden die dat willen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:09 schreef P0rt0 het volgende:
15 topics al
Assembleer gewoon een knokploeg van negers met 30cm lange piemels, en ga haar eens opzoeken.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Spirit? dan ken jij me niet. Als ik me ergens in vastbijt, laat ik nooit meer los.
De reden, dat hij het zogenaamd met je eens is, is omdat hij geen zin heeft in een discussie zoals die hier al een tijdje aan de gang is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb het daar sub rosa al eens met mijn decaan over gehad, en hij denkt dat ik er uitermate geschikt voor ben.
Ik zit in vwo 6, ik denk dat ik er heus wel intelligent voor genoeg benquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:09 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Je leeft op complimentjes, get to the real side with your chickenpox
Informatica HBO ? Wat weet jij dan van gecompliceerde universitaire studies als rechtenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:10 schreef JohanTop het volgende:
[..]
De reden, dat hij het zogenaamd met je eens is, is omdat hij geen zin heeft in een discussie zoals die hier al een tijdje aan de gang is.![]()
*proest*quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik zit in vwo 6, ik denk dat ik er heus wel intelligent voor genoeg ben![]()
Ik denk meer dan jou op het moment, naïef kutje.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Informatica HBO ? Wat weet jij dan van gecompliceerde universitaire studies als rechten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nimmerquote:
Zakgeld kleding? Pardon, ik krijg een royaal kledingbudgetquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:12 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ochja, als ze eens afvalt en die zakgeld-kleding van haar eens inwisselt. Wie weet.
Hout waar honden over pissen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
NimmerJe weet toch dat ik uit veel beter hout gesneden ben dan havo-ers?
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zakgeld kleding? Pardon, ik krijg een royaal kledingbudget![]()
Die worden uit levenshout gesneden, die hebben tenminste nog een leven.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wat maakt dat havo-ers dan welniet?
Zal ik jou even uitlachenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Informatica HBO ? Wat weet jij dan van gecompliceerde universitaire studies als rechten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Havo-ers die een leven hebben? Ik spreek uit ervaring wanneer ik zeg dat havo-ers de meest banale levensvorm vormen die op deze aardbol aanwezig is, met gesprekken over ,,scooters" ,, stoned/lam zijn" etc. etc. Verder vermoed ik ook dat ze niet in het bezit zijn van abstactievermogen, en ze hebben ook vaak last van een slecht werkend geheugen, zowel kort als lange termijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:14 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Die worden uit levenshout gesneden, die hebben tenminste nog een leven.
Trouwens, weet je zeker dat je dat wijf van hai2u.com niet bent?
Daar is niks gecompliceerds aan. Ik ken mensen die technische HBO studie geprobeerd hebben en terug zijn gegaan naar WO-rechten en dat met minder inzet en met gemak gehaald hebben.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Informatica HBO ? Wat weet jij dan van gecompliceerde universitaire studies als rechten
Niet te erg generaliseren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:14 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Die worden uit levenshout gesneden, die hebben tenminste nog een leven.
Trouwens, weet je zeker dat je dat wijf van hai2u.com niet bent?
Het is anders wel de studie met de meeste afhakers, mocht je dat niet weten, omdat het te taai is voor de meeste mensenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:17 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Daar is niks gecompliceerds aan. Ik ken mensen die technische HBO studie geprobeerd hebben en terug zijn gegaan naar WO-rechten en dat met minder inzet en met gemak gehaald hebben.
Rechten ga je doen als je voor niks anders geschikt bent.
Zeker een leven, ik kom zelf net thuis van enkele vriendinnen, terwijl jij hier een beetje Fok!kers aan het lachen probeerd te maken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Havo-ers die een leven hebben? Ik spreek uit ervaring wanneer ik zeg dat havo-ers de meest banale levensvorm vormen die op deze aardbol aanwezig is, met gesprekken over ,,scooters" ,, stoned/lam zijn" etc. etc. Verder vermoed ik ook dat ze niet in het bezit zijn abstactievermogen, en ze hebben ook vaak last van een slecht werkend geheugen, zowel kort als lange termijn.![]()
Dat was mijn bedoeling ook zeker niet, ik heb ook op VWO gezeten en ik ken er nog veel mensen van, maar ik richtte meer op deze hopeloze gevallen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:17 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Niet te erg generaliseren.Genoeg vwo'ers hebben ook nog wel een leven
Oooh nu komt de aap uit den mouw, je bent gewoon verbitterd jegens VWO-ers, omdat deze wel goed genoeg zijn, en jij faaldequote:Op maandag 7 augustus 2006 02:20 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Dat was mijn bedoeling ook zeker niet, ik heb ook op VWO gezeten en ik ken er nog veel mensen van, maar ik richtte meer op deze hopeloze gevallen.
Gebruik geen woorden die je niet kan spellen, alfa-er.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Havo-ers die een leven hebben? Ik spreek uit ervaring wanneer ik zeg dat havo-ers de meest banale levensvorm vormen die op deze aardbol aanwezig is, met gesprekken over ,,scooters" ,, stoned/lam zijn" etc. etc. Verder vermoed ik ook dat ze niet in het bezit zijn van abstactievermogen, en ze hebben ook vaak last van een slecht werkend geheugen, zowel kort als lange termijn.![]()
Dit heb ik wel vaker gehoord.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het is anders wel de studie met de meeste afhakers, mocht je dat niet weten, omdat het te
taai saai is voor de meeste mensen![]()
Ik weet dankzij geschiedenis profiel ( ja daar was jij te stom voor ) dat het 1 van de primaire verschillen is tussen de geest van de mens en de geest van een dier.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:22 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Gebruik geen woorden die je niet kan spellen, alfa-er.
Voor het abstracte denkwerk moet je trouwens bij de bèta-afdeling zijn, wat weet jij daar nou van?
Neen, je hebt het compleet verkeerd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooh nu komt de aap uit den mouw, je bent gewoon verbitterd jegens VWO-ers, omdat deze wel goed genoeg zijn, en jij faalde![]()
Ik wou d'r toenstraks ook zo quoten.quote:
Geschiedenis is saaie schitquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:25 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik weet dankzij geschiedenis profiel ( ja daar was jij te stom voor ) dat het 1 van de primaire verschillen is tussen de geest van de mens en de geest van een dier.
En in mijn woordenboekje staat trouwens Abstractievermogen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:22 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Gebruik geen woorden die je niet kan spellen, alfa-er.
Voor het abstracte denkwerk moet je trouwens bij de bèta-afdeling zijn, wat weet jij daar nou van?
Ja, en jij zei abstactievermogen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:28 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En in mijn woordenboekje staat trouwens Abstractievermogen.
Dat zei ik helemaal niet......quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja, en jij zei abstactievermogen.
Dat je er ook nog een woordenboek voor pakt overtreft alles.![]()
Anders edit dat kakwijf het dalijk nogquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Havo-ers die een leven hebben? Ik spreek uit ervaring wanneer ik zeg dat havo-ers de meest banale levensvorm vormen die op deze aardbol aanwezig is, met gesprekken over ,,scooters" ,, stoned/lam zijn" etc. etc. Verder vermoed ik ook dat ze niet in het bezit zijn van abstactievermogen, en ze hebben ook vaak last van een slecht werkend geheugen, zowel kort als lange termijn.![]()
HAHAH~!IENiNESiNEiSNeisneisneinzweipolizei~!11quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oh god....wat een blamage....maarja het is ookal laat he![]()
Je hele leven is een blamage.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oh god....wat een blamage....maarja het is ookal laat he![]()
Om me tot jouw niveau te verlagenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:32 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
HAHAH~!IENiNESiNEiSNeisneisneinzweipolizei~!11
Geschiedenis is inderdaad interessant, het was alleen niet te combineren met N+T. Dus ben ik thuis heel veel dingen gaan onderzoeken wat geschiedenis betreft.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:25 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik weet dankzij geschiedenis profiel ( ja daar was jij te stom voor ) dat het 1 van de primaire verschillen is tussen de geest van de mens en de geest van een dier.
Als je vader zo goed is als dat jij hier proclameert, hoe kan het dan dat hij zoiets als jou produceert.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Die opmerking is zo blasé , dat alleen jij hem kon maken.![]()
And another one bites the dustquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:37 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Als je vader zo goed is als dat jij hier proclameert, hoe kan het dan dat hij zoiets als jou produceert.
Ik hoop voor hem dat ie op zijn werk beter is.
HAHAHAHAH!~!!~JIJ COPY+PASTE~!ÕENOENEO LOSRER!~11quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Om me tot jouw niveau te verlagen
JE DOET HAVO
HAHAH~!IENiNESiNEiSNeisneisneinzweipolizei~!11
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:36 schreef JohanTop het volgende:
[..]
djakfjkldsajlkjsdlkajfljkadslkjsfdlkjasjdklasd
Een advocaat of een rechter bekijkt de tieten, legt ze naast elkaar, en komt tot een conclusie. Simple as that
Ben je gek? Hij amuseerd me op hetzelfde niveau als een dansende aapquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:41 schreef JohanTop het volgende:
Pff.. doe even rustig man.. Dit is gewoon kinderlijk gejammer imho. Je moet haar gewoon met deugdelijke dingen duidelijk maken, dat hbo niet zo laag is als zij denkt.
De manier die jij nu toepast Xalopalyps, helpen niet echt dit idee te versterken
De wereld zit op zulke idioten als jou te wachten wil je zeggenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:42 schreef Xalopalyps het volgende:
Het is toch al een hopeloos gevalDe wereld heeft haar niet nodig, laat haar los
Jep, de wereld zit vol met "idioten"quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
De wereld zit op zulke idioten als jou te wachten wil je zeggen?
Op het VWO noemen wij die ,,havo-ers of minder"quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:43 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Jep, de wereld zit vol met "idioten"
Coole benaming!quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Op het VWO noemen wij die ,,havo-ers of minder"![]()
Ik noem ze loonslaven zonder bedrijf die voor een baasje moeten werken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Grappig als je bedenkt dat een relatief groot deel van de topmanagers in eerste instantie laaggeschoold is en nu op posities zit waar jij van kunt blijven dromenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:49 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik noem ze loonslaven zonder bedrijf die voor een baasje moeten werken.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig als je bedenkt dat een relatief groot aandeel topmanagers in eerste instantie laaggeschoold is en nu op posities zit waar jij van kunt blijven dromen
Hetzelfde geldt voor jouquote:
Komt ook omdat niet iedereen school kon betalen vroeger. Ze waren bv wel zo slim dat ze WO konden doen, maar zij of hun oduers hadden dat geld er niet voor.. En dan moesten ze een goedkopere opleiding doenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig als je bedenkt dat een relatief groot deel van de topmanagers in eerste instantie laaggeschoold is en nu op posities zit waar jij van kunt blijven dromen
Maar.....maar.....ik doe VWO....mijn pappie is rijk verdomme !quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor jou
ps: neuken?
Das mooi..dan kan ik me mooi in dat fortuin neukenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar.....maar.....ik doe VWO....mijn pappie is rijk verdomme !![]()
vooruit dan maar![]()
Ik ben laaggeschoold, volgens Yvana. Dus bij mij klopt het.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig als je bedenkt dat een relatief groot deel van de topmanagers in eerste instantie laaggeschoold is en nu op posities zit waar jij van kunt blijven dromen
Wat dus aantoond dat handelsgeest erg belangrijk is en een papiertje niet altijd alles.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:54 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Komt ook omdat niet iedereen school kon betalen vroeger. Ze waren bv wel zo slim dat ze WO konden doen, maar zij of hun oduers hadden dat geld er niet voor.. En dan moesten ze een goedkopere opleiding doen
Hierna groeiden ze door hun slimheid wel stevig door in het bedrijfsleven
Dacht het niet...jij komt uit Heerlenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik ben laaggeschoold, volgens Yvana. Dus bij mij klopt het.
Doei lieve schat van mequote:Op maandag 7 augustus 2006 03:01 schreef Met-Yvana het volgende:
Yvana is nu moe aan het worden, en ze is het ook zat, tot morgen, hbo-ers, havo-ers en ander gespuis![]()
![]()
!
Stay perfect, stay Yvana
!
Ik durf met grote zekerheid te beweren dat ik meer in mijn leven zal bereiken dan jij. en bovendien:quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:01 schreef Met-Yvana het volgende:
Yvana is nu moe aan het worden, en ze is het ook zat, tot morgen, hbo-ers, havo-ers en ander gespuis![]()
![]()
!
Stay perfect, stay Yvana
!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ben je gek? Hij amuseerdT me op hetzelfde niveau als een dansende aap
Zelfs op de MAVO (oh wacht dat ken jij niet, VMBO heet dat tegenwoordig) leer je dat: Hij amuseert, met een T is!quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ben je gek? Hij amuseerd me op hetzelfde niveau als een dansende aap
Om 3 uur ben ik niet op mijn best.......duuuuuuhquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zelfs op de MAVO (oh wacht dat ken jij niet, VMBO heet dat tegenwoordig) leer je dat: Hij amuseert, met een T is!
Wat doet zo'n elitair meisje als jij nog op, op zo'n onchristelijk tijdstip?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Om 3 uur ben ik niet op mijn best.......duuuuuuh![]()
een woord: insomniaquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat doet zo'n elitair meisje als jij nog op, op zo'n onchristelijk tijdstip?
Ziekelijke Slapeloosheid, ja ik doe VWOquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
Weet je uberhaupt wel wat dat betekend
En nou niet weer met een Wikipedia link aankomen...
Ik heb vwo gedaan dus ik ben beterquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ziekelijke Slapeloosheid, ja ik doe VWO.
Ach lul niet zo dom. Ik heb op vwo gezeten en dr was dr niet een die over havo-ers minderwaardig sprak. Jij bent ook dom. Jij leert alleen veel en kunt de zinnetjes uit je franse boeken netjes overschrijven, maar inzicht heb je niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Inzicht ontbreekt sowieso bij veel vrouwen. Heeft ook met de hersenen te maken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:02 schreef twetwe het volgende:
[..]
Ach lul niet zo dom. Ik heb op vwo gezeten en dr was dr niet een die over havo-ers minderwaardig sprak. Jij bent ook dom. Jij leert alleen veel en kunt de zinnetjes uit je franse boeken netjes overschrijven, maar inzicht heb je niet.
Klopt, ze kan ook geen wiskundequote:Op maandag 7 augustus 2006 13:02 schreef twetwe het volgende:
[..]
Ach lul niet zo dom. Ik heb op vwo gezeten en dr was dr niet een die over havo-ers minderwaardig sprak. Jij bent ook dom. Jij leert alleen veel en kunt de zinnetjes uit je franse boeken netjes overschrijven, maar inzicht heb je niet.
Die werden bij ons vaak voor Satan uitgescholden. Best hard eigenlijk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:06 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Inzicht ontbreekt sowieso bij veel vrouwen. Heeft ook met de hersenen te maken.
Geen inzicht == geen bèta
alfa == leren, leren, leren
Ze moeten veel kennen, maar niks kunnen.![]()
Op mijn school werd er ook niet minderwaardig gesproken over anderen. Behalve over alto's en gothics...![]()
Jij bent wel veel van plan he, maar feit is dat je voorlopig nog nix hebtquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och , geld is geld, al is het een klein deel van mijn inkomsten, ik wil het wel graag ontvangen. Pauperfunctie? Ik ga rechten studerenDat heeft veel meer klasse dan het bezitten van een goedkopige eenmanszaak
![]()
Maar om even een samenvatting te geven( lezen is iets wat veel HBO-ertjes niet goed kunnen)
Yvana= Femme Savante
Ixnay= obscuur directeurtje
Dit is nog nooit gezegd in die 15 topics, maar het zou zomaar kunnenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:10 schreef JohanTop het volgende:
[..]
De reden, dat hij het zogenaamd met je eens is, is omdat hij geen zin heeft in een discussie zoals die hier al een tijdje aan de gang is.![]()
Een budget bezit je, dat krijg je nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zakgeld kleding? Pardon, ik krijg een royaal kledingbudget![]()
Jij faalde zeker niet toen je bleef zitten?quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooh nu komt de aap uit den mouw, je bent gewoon verbitterd jegens VWO-ers, omdat deze wel goed genoeg zijn, en jij faalde![]()
En jij op jouw beurt weer op het niveau van een dikke domme koequote:Op maandag 7 augustus 2006 02:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ben je gek? Hij amuseerd me op hetzelfde niveau als een dansende aap
Haha, maar je bleef wel zittenquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ziekelijke Slapeloosheid, ja ik doe VWO.
ahaha wat een internet hooligan ben jij toch, de tering ga lekker opscheppen over dat je vwo doet met zo'n instelling belandt je toch in de gootquote:Op maandag 7 augustus 2006 03:01 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
!
Stay perfect, stay Yvana
!
Je past er precies in schat. Schrijf je in, is mijn advies.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Oh wat grappig, vermakelijk...werkelijk![]()
Anyway, ik las op showbizz en sterren iets over het programma ,,de gouden kooi" en het lijkt me wel wat ! Denken jullie dat ik er geschikt voor ben?
Het gaat om een gigantische villa, waar 10 mensen ingaan, de voordeur is altijd open, maar je mag er niet uit ! Diegene die er het laatst inzit krijgt de villa, en een flinke spaarpot. Het gaat er dus om dat je de anderen wegpest, of dat je zelf sterk genoeg bent om je niets van pesterijtjes aan te trekkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ken het programma niet en als types als jij erin kunnen passen heb ik er al helemaal geen zin mer in....Talpa zeker?
Ik denk dat jij niemand kan wegpesten met je domme ideeën...Bovendien heb je nooit argumenten en zonder argumenten kan je mensen niet wegpesten. Ik denk dat je het ook niet lang volhoudt omdat je sowieso niet de persoon bent die je op dit forum speelt. Ik denk dat je zwaar ongelukkig gaat worden daar, mijn advies: DOE MEE!quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het gaat om een gigantische villa, waar 10 mensen ingaan, de voordeur is altijd open, maar je mag er niet uit ! Diegene die er het laatst inzit krijgt de villa, en een flinke spaarpot. Het gaat er dus om dat je de anderen wegpest, of dat je zelf sterk genoeg bent om je niets van pesterijtjes aan te trekken
Aantrekkelijke laatste zin, zijn de kandidaten al bekend?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het gaat om een gigantische villa, waar 10 mensen ingaan, de voordeur is altijd open, maar je mag er niet uit ! Diegene die er het laatst inzit krijgt de villa, en een flinke spaarpot. Het gaat er dus om dat je de anderen wegpest, of dat je zelf sterk genoeg bent om je niets van pesterijtjes aan te trekken
Domme ideeën ? Met mijn VWO kennis kan ik die paupers gemakkelijk aan! Het gaat om listig zijn, en mensen tegen elkaar opzetten, dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niemand kan wegpesten met je domme ideeën...Bovendien heb je nooit argumenten en zonder argumenten kan je mensen niet wegpesten. Ik denk dat je het ook niet lang volhoudt omdat je sowieso niet de persoon bent die je op dit forum speelt. Ik denk dat je zwaar ongelukkig gaat worden daar, mijn advies: DOE MEE!![]()
Bovendien zijn dat soort programma's toch behoorlijk voor paupervolk en je hebt het geld niet nodig lijkt me...
Voelt als werken hoor zoiets...
Nee ! Je kan je nog opgeven !quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Aantrekkelijke laatste zin, zijn de kandidaten al bekend?
Je kan er niet uitgestuurd worden ! Je kan alleen zelf wegvluchten als de pesterijen je teveel worden !quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:45 schreef Zuen het volgende:
Ik denk dat jij er binnen 1 minuut uitgestuurd wordt. Ze ruiken vast nep-verwaande meisjes, die doen alsof ze wat zijn maar eigenlijk gepest worden.
Ik vraag me alleen af of ik er geschikt voor zou zijn, waarschijnlijk kan ik hun domme pesterijtjes wel aan...maar ik ben zelf niet zo'n pestkop..quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:51 schreef Zuen het volgende:
Ok ga dan ook echt meedoen, dan heb ik respect voor je. Nu heb je alleen maar praatjes.
mwa...daar red je het niet mee, die anderen willen waarschijnlijk ook winnen....quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:52 schreef Zuen het volgende:
Je kan toch zo goed mensen tegen elkaar opzetten?
Mensen direct pesten heeft vaak geen zin. Het gaat erom om mensen op een zeer achterbakse manier keihard te raken, zonder dat je het recht in hun gezicht doet. Kortom, gewoon kleine dingetjes zoals kleren kapotscheuren, bed ondersteboven gooien, in hun tandpasta spugen etc.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of ik er geschikt voor zou zijn, waarschijnlijk kan ik hun domme pesterijtjes wel aan...maar ik ben zelf niet zo'n pestkop..
Domme schoolkennis heeft niks met te maken met mensen makkelijk aankunnen. Listig zijn, mensen tegen elkaar opzetten heb je mensenkennis nodig, dat is iets wat je niet leert op school in de vorm van een vak. Bovendien kunnen (om met jouw woorden te spreken) "paupers" dit ook en soms nog veel beter (kijk naar maffia figuren e.d.).quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Domme ideeën ? Met mijn VWO kennis kan ik die paupers gemakkelijk aan! Het gaat om listig zijn, en mensen tegen elkaar opzetten, dat is toch niet zo moeilijk?
Zou je denkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
mwa...daar red je het niet mee, die anderen willen waarschijnlijk ook winnen....
De pauper die mij aankan moet nog geboren wordenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Domme schoolkennis heeft niks met te maken met mensen makkelijk aankunnen. Listig zijn, mensen tegen elkaar opzetten heb je mensenkennis nodig, dat is iets wat je niet leert op school in de vorm van een vak. Bovendien kunnen (om met jouw woorden te spreken) "paupers" dit ook en soms nog veel beter (kijk naar maffia figuren e.d.).
Schat, bewijs dan op TV.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
De pauper die mij aankan moet nog geboren worden! Mijn elitaire charmes zijn onweerstaanbaar
![]()
De pauper misschien, maar door de HAVO'ers/HBO'ers ben je tog flink op je plek gezet hierquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
De pauper die mij aankan moet nog geboren worden! Mijn elitaire charmes zijn onweerstaanbaar
![]()
Ik weet niet wat jij in je schattige zwarte hoofdje haalt, maar mijn troontje wankelde geen moment !quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:09 schreef Nawien het volgende:
[..]
De pauper misschien, maar door de HAVO'ers/HBO'ers ben je tog flink op je plek gezet hier![]()
Troontje van hondenkots.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij in je schattige zwarte hoofdje haalt, maar mijn troontje wankelde geen moment !
Zoals al eerder gezegt ben ik naar HAVO gegaan om andere redenen, niet omdat ik zogenaamd dom ben. En of ik lelijk ben weet je geeneens, maar dat weten wij van jou wel.quote:
Is VWO met CKV geen pretpakket?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Oooch die reden zal wel één of ander havo-achtig smoesje zijn, daar twijfel ik niet aan.
Heb ik al eerder uitgelegd en ik was gewoon over op VWO, maar ik ben naar HAVO gegaan omdat ik mijn dingen die ik later wou gaan doen al voor geld uitoefende...quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Oooch die reden zal wel één of ander havo-achtig smoesje zijn, daar twijfel ik niet aan.
Kunsttroep is een pretpakket, evenals de niet-natuurprofielen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
CKV krijgt iedere VWO-er , zit erbij inbegrepen schat![]()
Havo, weggaan, rememberquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Kunsttroep is een pretpakket, evenals de niet-natuurprofielen.
natuurprofielen krijgen ook CKV heur...havo-erquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Kunsttroep is een pretpakket, evenals de niet-natuurprofielen.
Ik meende te herrinneren dat je het als keuze vak had? Achja, het verandert ieder jaar. Ben ik even blij dat ik studeer.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik bedoelde het zo niet, domme koe.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
natuurprofielen krijgen ook CKV heur...havo-er![]()
Puik plan, maar of we nog een hopelozere vinden is te betwijfelen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:51 schreef Ixnay het volgende:
Zullen we stoppen met Yvana te pesten?
Dan zoeken we een moeilijkere.
Ik bedoel een moeilijkere! Geen Yvana-achtige.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:52 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Puik plan, maar of we nog een hopelozere vinden is te betwijfelen.
Ik denk dat hij het had over CKV2, schoonheidquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
natuurprofielen krijgen ook CKV heur...havo-er![]()
Desalniettemin doe jij pretpakket, en blijf je alsnog zittenquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Bwhehequote:Op maandag 7 augustus 2006 18:13 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Desalniettemin doe jij pretpakket, en blijf je alsnog zitten
Chew on that for a whilequote:Op maandag 7 augustus 2006 18:13 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ach lul niet zo dom. Ik heb op vwo(3 en 4 vwo, daarna havo afgerond) gezeten en dr was dr niet een die over havo-ers minderwaardig sprak. Jij bent ook dom. Jij leert alleen veel en kunt de zinnetjes uit je franse boeken netjes overschrijven, maar inzicht heb je niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je bent saai, ga wegquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:13 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Voor geschiedenis heb je anders een geordende geest nodig heurquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:41 schreef twetwe het volgende:
Ik zou je nog maar ff uit je droom halen yvana:
[..]
Ach lul niet zo dom. Ik heb op vwo(3 en 4 vwo, daarna havo afgerond) gezeten en dr was dr niet een die over havo-ers minderwaardig sprak. Jij bent ook dom. Jij leert alleen veel en kunt de zinnetjes uit je franse boeken netjes overschrijven, maar inzicht heb je niet.
No way. Het is gewoon dom dingen doorlezen, en dat heeft niks met ' slimheid' te maken. Later bij werken heb je ook inzicht nodig. Dat is waar het bij jou nog wel eens aan ontbreekt, getuige je uitspraken in de afgelopen topics.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:44 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Voor geschiedenis heb je anders een geordende geest nodig heur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |