Daarnaast een opmerking die wat mij betreft mag worden opgenomen in de FOK!-wiki:quote:Ik word zo langzamerhand gek van mijn ouders zeg.....
Vandaag was het weer die heerlijke dag, de laatste zaterdag van de maand, de dag dat mijn portomonnee gespekt zal worden...maar het ging iets anders..
Gewoonlijk geeft mijn vader s'morgens mijn zakgeld, maar vandaag kwam ik laat uit bed, dus ik vroeg hem vanavond om mijn zakgeld.....,,Je gaat maar werken voor je centen, je geeft je geld veels te makkelijk uit, op jouw leeftijd werkte ik al blablabla" kreeg ik naar mijn hoofd gesmeten....echt, om ziek van te worden. Nu zit ik dus zonder geld, en met dat ,,ga werken" op mijn kamer, pissig
Misschien heeft één van jullie hier ook ervaring mee? Of misschien een argument om mijn vader mee te verpletteren?
Inmiddels heeft Met-Yvana een klein baantje gevonden. Nouja, niet gevonden, maar aangedragen gekregen. Door haar vader. We wachten af hoe ze dit zal doorstaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef Met-Yvana het volgende:
Studeren doe ik natuurlijk voor de status, om een leuke tijd te hebben, en het is altijd handig...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tuurlijk geef ik niets ! Zie ik eruit als een filantropische instelling?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook redelijk multifunctioneel.......
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik schilder, teken, boetseer, ik lees, ik ben vermakelijk, en zie er nog leuk uit ook !![]()
En op de vraag waarom ze al zoveel posts heeft gedaan in deze topicreeks:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[Welke baan is de ultieme baan volgens jou?]
Och , Kunstenares, Directrice van een goed lopend bedrijf,Hersen chirurg, dat soort baantjes
Hieronder nog wat leuke vergelijkingen van Nawienquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Om het plebs te laten zien dat ik uit beter hout gesneden ben.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:07 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zelfs Maxima is niet zo verwaand, en das wel een echte prinses![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:58 schreef Nawien het volgende:
[..]
Echt, jij bent het wandelende exemplaar van: Naiviteit, arrogantie, en luiheid. Zelfs van dale kan dat niet beter omschrijven![]()
En waar iedereen het mee eens is:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij lijkt op Oom Dagobert, net zo gierig, maar dies wel rijk en werkt wel hard !![]()
Leuke verhalen van Yannicke:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij bent echt het eerste wijf waar ik moe van wordt zonder dat ze eerst haar benen spreidt![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Y a n n i i C k e _* zegt:
dit is wel grappig yvana had een keer haar benen met pindakaas ingesmeerd want ze had gelezen dat het werkte als ontharingsmiddel.
Yvana's schorriemorrie top 10 !quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:49 schreef YanniiCke het volgende:
Nou ik weet niet of het serieus is ofzomaar Yvana wilde eerst een haar borsten laten vergroten en toen mocht dat niet van haar stiefmoeder en toen hadden ze echt heel lang ruzie en wilde yvana weglopen toen had ze nog naar mij en mijn ouders opgebeld om te vragen of ze hier mocht logeren
Deze OP en instructies voor nieuw topic: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Met-Yvanaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
10 Furia: Die schept op met niks, zooo not done![]()
9 Arendbarend: niet boeiend, niet slim![]()
8 Optifree: Anorexia -Nervosa patient, en ook nog eens wannabe-chique
7Twetwe: Weet niet wat proletariër is - dom![]()
6Xalopalyps: Walgelijk vulgair, en weet niets van manieren![]()
5 Appelsap: Die pretendeert ook vanalles te zijn, maar is gewoon laag bij de grond![]()
4 unclefunk: Denkt dat hij slim is, maar is het nietOok nog eens ordinairig
3zarGon: Plebejer pur sang, ook nog eens wannabe-slim, en zijn spelling is dieptriest
2 Silentchaos: Ook weer zo'n nep intellectueel, heeft waarschijnlijk maar nèt VWO kunnen halen
1 Nawien: Geen VWO, geen klasse, geen stijl, wel stoned, en heeft een![]()
![]()
![]()
X-BOX
![]()
![]()
Ze wil zeker tussen al de populaire mensen horen.. en hoort daar ook natuurlijk bij..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:55 schreef YanniiCke het volgende:
Nou het was nog niet zo heel lang geleden. Maarja je weet wel populair proberen te lijken door rare dingen te doen enzo, en zo fout typen enzo. En daarom vond ze het ook niet leuk toen ik zei dat ik lesbisch was enzo.
yep, bi..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:03 schreef VoreG het volgende:
Is Yannicke lesbisch?
Wel geil, maar toch
Ja toen zei ze dat je rozen naar jezelf moest sturenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze wil zeker tussen al de populaire mensen horen.. en hoort daar ook natuurlijk bij..
Vindt het wel zwak van haar om minder te praten omdat je bi bent.. heb je nog leuke verhalen daarover?.
Is ze nou wel of niet bekend in haar stad als een goedkope50 euro pijpslet?
en even op fixen
Als ik eerlijk ben dan verdient YanniiCke een geheel eigen topic waar in ze aangeprezen wordtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:07 schreef Boeman het volgende:
Wat zeg je/jullie nou eigenlijk zelf: is het niet gewoon stom geouwehoer aan het worden?
Aaaaach laat het toch open schatquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:07 schreef Boeman het volgende:
Wat zeg je/jullie nou eigenlijk zelf: is het niet gewoon stom geouwehoer aan het worden?
tot morgen nadat ze gewerkt heeft.. lukt dat nogquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:07 schreef Boeman het volgende:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:09 schreef Met-Yvana het volgende:
Yvana has entered the building.
Vind je het trouwens niet vervelend dat je nichtje zo ontzettend populair is hier, terwijl jij word aangezien voor een arrogante slet?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Aaaaach laat het toch open schat, ik vermaak me vreselijk met het plebs hier.
Pas je door de deur?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:09 schreef Met-Yvana het volgende:
Yvana has entered the building.
Moet jij niet werken?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Yvana, je bent nu wel echt belachelijk idioot aan het lullen hoor
Ze krijgt volgens mij bijna een naamtopicquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:12 schreef optifree het volgende:
[..]
Vind je het trouwens niet vervelend dat je nichtje zo ontzettend populair is hier, terwijl jij word aangezien voor een arrogante slet?
Mijn nichtje praat veels te veel, ze moet nu zwijgen !quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:12 schreef optifree het volgende:
[..]
Vind je het trouwens niet vervelend dat je nichtje zo ontzettend populair is hier, terwijl jij word aangezien voor een arrogante slet?
Nee, ik zit op doktersadvies thuis. Maar ik heb vandaag de metaalfabriek opgebeld en ik kon maandag direct weer aan de slag. En ik begin maandag ook weer met mijn krantenwijkquote:
Als ik wil afvallen, regel ik dat wel, voorlopig ben ik tevreden, en mijn vriendinnen ook.quote:
Duidelijk, je vind het vervelendquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn nichtje praat veels te veel, ze moet nu zwijgen !
Ook al stopt ze nu met verhalen vertellen, ze blijft tofquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:14 schreef optifree het volgende:
[..]
Duidelijk, je vind het vervelend. Aangezien ze waarschijnlijk minder populair zal worden op het moment dat ze stopt met praten.
Aha, een ex-uitkeringtrekker hier !quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, ik zit op doktersadvies thuis. Maar ik heb vandaag de metaalfabriek opgebeld en ik kon maandag direct weer aan de slag. En ik begin maandag ook weer met mijn krantenwijk
Maar daar heb je toch geen sex mee....want dat zou een schande zijn!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Als ik wil afvallen, regel ik dat wel, voorlopig ben ik tevreden, en mijn vriendinnen ook.
Ga je dan je vader vragen of hij voor je wil hardlopen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Als ik wil afvallen, regel ik dat wel, voorlopig ben ik tevreden, en mijn vriendinnen ook.
En je vader?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Uitkering?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Aha, een ex-uitkeringtrekker hier !
Tuurlijk ! Je koopt toch ook geen topje zonder eerst aan je vriendinnen te vragen of hij je goed staat?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
En je vader?
Jij laat zeker je vriendje ook door je vriendinnen goedkeuren?
Een vrouw met een gezondverstand kan dat bij zichzelf wel zienquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tuurlijk ! Je koopt toch ook geen topje zonder eerst aan je vriendinnen te vragen of hij je goed staat?
Ooooh , en nu projecteer je je eigen frustratie , veroorzaakt door armoede, op mij?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Uitkering?Daar heb ik niet eens recht op wereldvreemd mens
Gewoon 2 weken thuisgebleven. Zonder geld te ontvangen![]()
Whhehehehehequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:16 schreef VoreG het volgende:
Ik heb dit gezeik weer even niet gevolgd (alleen de 1e 3 topics waren leuk). Is Yvana te dik dan? Zo dik is ze toch niet?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[Yvana-modus]quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tuurlijk ! Je koopt toch ook geen topje zonder eerst aan je vriendinnen te vragen of hij je goed staat?
Komt in de OP van #14!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:19 schreef optifree het volgende:
[..]
[Yvana-modus]
Ooooh , en nu projecteer je je eigen onzekerheid , veroorzaakt door een dikke kont, op mij?
[/Yvana-modus]
Armoede valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooh , en nu projecteer je je eigen frustratie , veroorzaakt door armoede, op mij?
Oooooch nee, die turk lult maar wat, volgens het voedingscentrum zit ik op keurig gewicht, en ben ik niet te dik, ik weet niet hoe hij aan 13 kg komt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:19 schreef VoreG het volgende:
13 kilo te zwaar? Hoe oud zijn die foto's dan? Of heb ik een vertekend wereldbeeld als dat al 13kg te zwaar is
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:19 schreef optifree het volgende:
[..]
[Yvana-modus]
Ooooh , en nu projecteer je je eigen onzekerheid , veroorzaakt door een dikke kont, op mij?
[/Yvana-modus]
Een BMI van wel 24!! En nee dat komt niet door haar tieten..die kwamen op maximaal 2 kilo van de 65quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooch nee, die turk lult maar wat, volgens het voedingscentrum zit ik op keurig gewicht, en ben ik niet te dik, ik weet niet hoe hij aan 13 kg komt.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
WhheheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvana is echt niet dik, echt waar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
't is niet zo leuk als dat tegen je gezegd wordt. Jongens op school zeiden dat ook tegen mij terwijl ik mezelf toch echt nooit als dik gezien had volgens de dokter had ik zelfs ondergewicht.Love all my friends!
Furia (je weet wel, lekker wijf, met tieten, 2 autos met een baan), zei dat je volgens de vrouwenregels (of je het ook wilt noemen...) jij te zwaar was.. (weet je wel, dat je stilletotjes droeg en daaarna pijn deed)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooch nee, die turk lult maar wat, volgens het voedingscentrum zit ik op keurig gewicht, en ben ik niet te dik, ik weet niet hoe hij aan 13 kg komt.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:22 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Yvana is echt niet dik, echt waar niet![]()
't is niet zo leuk als dat tegen je gezegd wordt. Jongens op school zeiden dat ook tegen mij terwijl ik mezelf toch echt nooit als dik gezien had volgens de dokter had ik zelfs ondergewicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zitten maar te dollen... Ik zou nooit tegen iemand zeggen dat ie te dik is...(whehe, nee sirieus)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:22 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
't is niet zo leuk als dat tegen je gezegd wordt. Jongens op school zeiden dat ook tegen mij terwijl ik mezelf toch echt nooit als dik gezien had volgens de dokter had ik zelfs ondergewicht.
Idd ik weet ook niet hoe hij er aan komt , want borsten kan ik niet vinden bij je.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Yannicke, heb ik je al uitgenodigd op mijn soiree ter ere van mijn verjaardagquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:22 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Ik welquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
We zitten maar te dollen... Ik zou nooit tegen iemand zeggen dat ie te dik is...(whehe, nee sirieus)
verkapt-kijk-mij-is-speciaal-doen-met-mijn-soiree-ter-ere-van-mijn-verjaardag postquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:25 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Yannicke, heb ik je al uitgenodigd op mijn soiree ter ere van mijn verjaardag? Zonee, je bent het.
Idd erg belangrijk...ben ik gestegen of gedaaltquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:25 schreef JohanTop het volgende:
wanneer wordt die schorriemorrie top10 nou eens aangepast..
YanniiCke is cool![]()
![]()
![]()
Oke leukquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:25 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Yannicke, heb ik je al uitgenodigd op mijn soiree ter ere van mijn verjaardag? Zonee, je bent het.
t gewicht van der 2 kilo wegende tieten!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:28 schreef JohanTop het volgende:
uit deel 12 kon je al opmaken dat we erg aant dollen waren wat dat betreft
t gewicht dus
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
We zitten maar te dollen... Ik zou nooit tegen iemand zeggen dat ie te dik is...(whehe, nee sirieus)
per stuk?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
t gewicht van der 2 kilo wegende tieten!!![]()
Die is iets te jong denk ik....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:30 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Oke leukKomt Bianca ook of is het alleen voor oudere familieleden?
Erg merkwaardigquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:33 schreef Lijpo het volgende:
Je doet C&M, maakt elke dag je huiswerk, en toch flik je het om te blijven zitten
Sommige mensen voldoen gewoon niet aan de eisen die er gesteld worden aan het hoge niveau van het laagste niveau van het vwo he.quote:
Iedereen van een beetje standing heeft tegenwoordig een schandaaltjequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:39 schreef optifree het volgende:
[..]
Sommige mensen voldoen gewoon niet aan de eisen die er gesteld worden aan het hoge niveau van het laagste niveau van het vwo he.
Kloptquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Iedereen van een beetje standing heeft tegenwoordig een schandaaltje![]()
Hoevaak heb ik je dat al horen zeggen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Iedereen van een beetje standing heeft tegenwoordig een schandaaltje![]()
En je kan er zeker geen genoeg van krijgen, aangezien je blijft meeposten in mijn topics.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:55 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Hoevaak heb ik je dat al horen zeggen?
Ik iig niet , heerlijk zo een dom wijf.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En je kan er zeker geen genoeg van krijgen, aangezien je blijft meeposten in mijn topics.
Ooooch maak jij je daar maar niet druk over, onwetende plebejerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:03 schreef BazzieK het volgende:
Je snapt natuurlijk ook wel dat je je als een verwende kankerhoer blijft gedragen je kan studeren wat je wilt maar je nooit een baan kan krijgen op de weener groep na.
Nee inderdaad, van je achterlijkheid niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En je kan er zeker geen genoeg van krijgen, aangezien je blijft meeposten in mijn topics.
Onwetendquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooch maak jij je daar maar niet druk over, onwetende plebejer
Wat doe jij als student thuis bij je ouders om ze om zakgeld te vragen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooch maak jij je daar maar niet druk over, onwetende plebejer
Dus dan kan je niet aan zelfreflectie doen? Dus dan ben je niet dom? Een LWO'er kan ook op VWO zitten.quote:
quote:
Misschien hoorde je daar gewoon niet thuis dan, ik bedoel, plebs bij plebs zeg ik altijd maar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heldin, mijn vwo tijd heeft me minder moeite gekost dan mijn WC bezoek vanochtend. Enige jammere was dat er veel kaksnollen zoals jij op dezelfde school zaten
![]()
Je geilt wel heel erg op plebs he?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Misschien hoorde je daar gewoon niet thuis dan, ik bedoel, plebs bij plebs zeg ik altijd maar.
Ze zijn vermakelijk, net als geestelijk gehandicapten en FOK!-ers, voorzover die nog niet lid zijn van de plebs-vereniging.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:11 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Je geilt wel heel erg op plebs he?
Sinds wanneer leren ze je op het atheneum moeilijke woorden als plebejerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Misschien hoorde je daar gewoon niet thuis dan, ik bedoel, plebs bij plebs zeg ik altijd maar.
Nee willen ze ook niet zolang jij daar lid van bent.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ze zijn vermakelijk, net als geestelijk gehandicapten en FOK!-ers, voorzover die nog niet lid zijn van de plebs-vereniging.
Ja joh, ik ga een lager niveau dan ik makkelijk aankan studeren omdat ik anders mijn vriendjes misquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ohnee, dat woord gebruiken we thuis veel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:12 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Sinds wanneer leren ze je op het atheneum moeilijke woorden als plebejer
Kan ik me voorstellen met zo'n slechte vader..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ohnee, dat woord gebruiken we thuis veel.
Mijn pappa is slim, gul, en liefquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:14 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen met zo'n slechte vader..
En hij heeft honing aan z'n reetquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn pappa is slim, gul, en lief![]()
Jaloers?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:15 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
En hij heeft honing aan z'n reet
Allevier die dingen moet jij nog even van hem aanlerenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik tel er driequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Allevier die dingen moet jij nog even van hem aanleren![]()
![]()
Dat is niet iets wat je aan moet leren, dat is monkey see, monkey do, dus het past meer in jouw straatjequote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef optifree het volgende:
Mensen! Ik vraag u aandacht!!
Yvana is geen pijpslet!!!! Dat is een grote leugen!
mvg
Your welcome, it's on the house.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:22 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En er bijt er wéér 1 in het stof !![]()
kutkloon van mijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:23 schreef optifree het volgende:
[..]
Mensen geloven maar al te graag sappige verhalen![]()
Dan jijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:27 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
Met Yvana
![]()
: Niet te breken !
Gevaarlijk
intelligent
Charmant
en vooral :
Beter dan jou !![]()
Leer je nicknaam goed spellenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:27 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
Met Yvana
![]()
: Niet te breken !
Gevaarlijk
intelligent
Charmant
en vooral :
Beter dan jou !![]()
Och daar hebben we die idioot die de moeite nam zich te verdiepen in een taal die toch uit zal sterven.quote:
Sukkel, dat geldt voor alle talenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:28 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och daar hebben we die idioot die de moeite nam zich te verdiepen in een taal die toch uit zal sterven.
Ik zit hier nog steeds lachendquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:27 schreef Xalopalyps het volgende:
Lacht iedereen zich nou kapot om mijn waardevolle verlies? Of zijn jullie gewoon dood?
Vertelquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:29 schreef optifree het volgende:
[..]
Ik zit hier nog steeds lachendMaar dat is ook omdat mij net iets is opgevallen
![]()
Ja~!! einseinsines die van mij is gereanimeerdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:30 schreef ArendBarend het volgende:
Hihi, zal ik mn F5 er ook uit trekken?
Watskeburt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:29 schreef optifree het volgende:
[..]
Ik zit hier nog steeds lachendMaar dat is ook omdat mij net iets is opgevallen
![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:30 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Ja~!! einseinsines die van mij is gereanimeerd
Voeg mij eens toe op msn ! anders kunnen we niet kletsen zonder Yannie!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:32 schreef optifree het volgende:
[..]
Nop, ik mag misschien een klootviool zijn, maar dit zeg ik niet![]()
post dan niet, nerdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:32 schreef optifree het volgende:
[..]
Nop, ik mag misschien een klootviool zijn, maar dit zeg ik niet![]()
Koop een betere computer, armoedzaaierquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:38 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
*mompelt iets over 6 min laden en nog niks zien
zo beter:quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:38 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
*mompelt iets over 6 min laden en nog niks zien
whgehehhe, server connectiequote:
Ik ook, zijn we nou fraudeurs?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:42 schreef ArendBarend het volgende:
ik deed het zelfhet ging per ongeluk
Neequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:43 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Ik ook, zijn we nou fraudeurs?
Jij gaat rechten doen, en gaat dan thuis zitten... sinds wanneer is het een criterium wat je er mee kunt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:46 schreef Met-Yvana het volgende:
Zargon, ik hoor net via msn dat jij 1 van de meest trieste mbo opleidingen doet, waar je niets mee kunt, is dit waar?
Och, ik vind het zielig, hij zal waarschijnlijk zijn hele leven voor zijn centjes moeten werken,......... en dan een rotopleiding hebben....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:47 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Jij gaat rechten doen, en gaat dan thuis zitten... sinds wanneer is het een criterium wat je er mee kunt?![]()
checkt profiell...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:46 schreef Met-Yvana het volgende:
Zargon, ik hoor net via msn dat jij 1 van de meest trieste mbo opleidingen doet, waar je niets mee kunt, is dit waar?
Volgens optifree dan
Denk maar niet dat rechten een leuke studie is, hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och, ik vind het zielig, hij zou waarschijnlijk zijn hele leven voor zijn centjes moeten werken, en dan een rotopleiding hebben....
whhehehe, dat vind ik niet ergquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och, ik vind het zielig, hij zal waarschijnlijk zijn hele leven voor zijn centjes moeten werken,......... en dan een rotopleiding hebben....
Och , ik sla me er wel doorheen, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:48 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Denk maar niet dat rechten een leuke studie is, hoor![]()
Daar zou ik niet wakker van liggen, hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och , ik sla me er wel doorheen, maak je geen zorgen.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:48 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Denk maar niet dat rechten een leuke studie is, hoor![]()
Ik kies voor de kant die mij het beste bevaltquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
checkt profiell...
klopt, doe mbo ict
optifree tochoverloper
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:51 schreef optifree het volgende:
[..]
Ik kies voor de kant die mij het beste bevalt![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:51 schreef Boeman het volgende:
Hou het graag normaal hier.
Geen gescheld, doodwensen of wat dan ook.
Uitkijken...
update die lijst dan.. dan vernieuwen we het wel.. (maar de oude blijft toch ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
kan iemand hem van mijn schorriemorrie top 10 schrappen....hij is best leuk
Haha, een vuile opportunistquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Thnx!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb het wat geschoond, maargoedm het is wel duidelijk denk ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
![]()
![]()
en aan doodwensen doen we niet toch? (frets... zo ga ik yvana vanaf nu noemen!)
Dus je erkent dat gulheid een goede eigenschap is?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zolang het tot mij gericht is welquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:55 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Dus je erkent dat gulheid een goede eigenschap is?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:55 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik heb het wat geschoond, maargoedm het is wel duidelijk denk ik.
Haha, meisje toch, je bent zooooo primitiefquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zolang het tot mij gericht is wel
Nee, we zitten gezellig te kletsen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zit zeker op dit moment fotos te ruilen via msn? pedo..
maar wel rijk.. en dat telt!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Haha, meisje toch, je bent zooooo primitief![]()
Vooral serieus op ingaanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, we zitten gezellig te kletsen.
En dan noem je mij viesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
over welke opleidingen mensen hebben? hoe kansloos zo'n opleiding is?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies, en wat privé-gekletsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
over welke opleidingen mensen hebben? hoe kansloos zo'n opleiding is?![]()
Haha, geld is een schrale troost voor de mensen die echte rijkdom missenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat gezegde is een schrale troost voor de armen
Je bent saai, ga wegquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:59 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Haha, geld is een schrale troost voor de mensen die echte rijkdom missen![]()
Geld maakt echt wel gelukkig, niet voor 100% maar ach dat laatste beetje kun je altijd nog kopen als het moetquote:
T is maar net wat je jezelf wijs wilt makenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:01 schreef optifree het volgende:
[..]
Geld maakt echt wel gelukkig, niet voor 100% maar ach dat laatste beetje kun je altijd nog kopen als het moet![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:03 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
T is maar net wat je jezelf wijs wilt maken![]()
Of het is maar net bij wie je wilt slijmen![]()
Precies !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:01 schreef optifree het volgende:
[..]
Geld maakt echt wel gelukkig, niet voor 100% maar ach dat laatste beetje kun je altijd nog kopen als het moet![]()
je hebt geld inderdaad nodig, maar als je er te veel van hebt krijg je allemaal frets zoals Yvana...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:01 schreef optifree het volgende:
[..]
Mensen beginnen in te zien dat ik gelijk heb !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
je hebt geld inderdaad nodig, maar als je er te veel van hebt krijg je allemaal frets zoals Yvana...
ach fuck it.. na 13 topics is het een beetje uitgemolken.. en is er een overgelopen
Je spreekt in meervoud, maar daar is volgens mij geen sprake vanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mensen beginnen in te zien dat ik gelijk heb !![]()
Jij hebt niet gelijk, optifree heeft gelijk...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mensen beginnen in te zien dat ik gelijk heb !![]()
Slijmen is niet nodig...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:03 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
T is maar net wat je jezelf wijs wilt maken![]()
Of het is maar net bij wie je wilt slijmen![]()
Dat laat je niet echt merkenquote:
Waarin heb ik gelijk??quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij hebt niet gelijk, optifree heeft gelijk...
en praat niet met meervouden
Ach laat hem toch , hij heeft op zn moeder na voor het eerst contact met een meisjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:09 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Dat laat je niet echt merkenof ben je werkelijk zo kortzichtig? (materialistisch)
Jullie mogen een voorbeeld aan hem nemen, hij is pas een echte ,,man"quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:10 schreef Lijpo het volgende:
[..]
Ach laat hem toch , hij heeft op zn moeder na voor het eerst contact met een meisje
Ja, en jij bent een echte damequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jullie mogen een voorbeeld aan hem nemen, hij is pas een echte ,,man"
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Whehe , en dan met een meisje contact hebben zoals jij?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je bent saai. Ga wegquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:13 schreef Lijpo het volgende:
[..]
Whehe , en dan met een meisje contact hebben zoals jij?![]()
Hihi, en jij bent vervelend, maar we zeggen toch ook niet dat jij weg moetquote:
Omdat dit MIJN topic is, hier ben ik keizerin !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:14 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Hihi, en jij bent vervelend, maar we zeggen toch ook niet dat jij weg moet![]()
Hihi, not in your wildest dreamsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Omdat dit MIJN topic is, hier ben ik keizerin !
Eerder het slachtofferquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Omdat dit MIJN topic is, hier ben ik keizerin !
hihiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:14 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Hihi, en jij bent vervelend, maar we zeggen toch ook niet dat jij weg moet![]()
whehehehihi, wie is hier nou de kortzichtige?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:16 schreef optifree het volgende:
Mensen moeten we nu allemaal zo kortzichtig blijven en steenvast bij je verouderde mening blijven?
Zelfreflectie?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:16 schreef optifree het volgende:
Mensen moeten we nu allemaal zo kortzichtig blijven en steenvast bij je verouderde mening blijven?
Hihi, jij kan zeker geen meiden van je eigen leeftijd versieren?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:16 schreef optifree het volgende:
Jij bent gewoon jaloers, omdat je te min bent voor mij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:17 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Hihi, jij kan zeker geen meiden van je eigen leeftijd versieren?![]()
Nee, toch niet, hahaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers, omdat je te min bent voor mij.
!D:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers, omdat je te min bent voor mij.
hihi, ik ben te dom om dat te lezenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:21 schreef ArendBarend het volgende:
Hihi, spiegelbeeld roeleert
Ga slapen, anders ben je niet fit voor je baan morgen, en ik verwacht VERSE tomaten bij de groentenman.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
hihi, ik ben te dom om dat te lezen
hihi
Haalt je pappie die niet voor je?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ga slapen, anders ben je niet fit voor je baan morgen, en ik verwacht VERSE tomaten bij de groentenman.
Hihi, en ik verwacht morgen lekkere koffiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ga slapen, anders ben je niet fit voor je baan morgen, en ik verwacht VERSE tomaten bij de groentenman.
hihi, pwntquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:26 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Hihi, en ik verwacht morgen lekkere koffie![]()
hihi, weekend = vrijquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
hihi, pwntquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:27 schreef ArendBarend het volgende:
das met een d
Moccachino, of een cortadoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:26 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Hihi, en ik verwacht morgen lekkere koffie![]()
hihi, pwnt of pwnedquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:27 schreef ArendBarend het volgende:
das met een d
Haha, ik lust geeneens koffiequote:
Ga in bikiniquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:30 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben er trouwens nogsteeds niet uit wat ik aan moet doen !
Whehequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:30 schreef Xalopalyps het volgende:
HOIIII MET-YVANA!!! BreeZaH Foto-Topique #61. jEwEeToGsGat.
Ik denk dat ik mn witte muiltjes aandoe, mn zwarte rokje, en mijn zwarte toga-topje, die is echt schattig bestikt met pareltjes.quote:
Doe es een foto danquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mn witte muiltjes aandoe, mn zwarte rokje, en mijn zwarte toga-topje, die is echt schattig bestikt met pareltjes.
hihi, naakt!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:30 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben er trouwens nogsteeds niet uit wat ik aan moet doen !
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:30 schreef Xalopalyps het volgende:
HOIIII MET-YVANA!!! BreeZaH Foto-Topique #61. jEwEeToGsGat.
Telt mn porno collectie ook?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
hihi, nee naakt is elitair.. hoeveel mensen zie jij naakt lopen
Correctie: Als Yvana heerlijk wakker wordt in haar hemelbedje, krijgt ze een lekker ontbijtje, wordt ze naar haar werk gereden, en na een paar uurtjes zit ze weer op de italiaanse sofa in de salon.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
hihi.. als ze wakker wordt, moet ze werken.. hihi
Je werktquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Correctie: Als Yvana heerlijk wakker wordt in haar hemelbedje, krijgt ze een lekker ontbijtje, wordt ze naar haar werk gereden, en na een paar uurtjes zit ze weer op de italiaanse sofa in de salon.![]()
hihi... klopt.. hihiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Correctie: Als Yvana heerlijk wakker wordt in haar hemelbedje, krijgt ze een lekker ontbijtje, wordt ze naar haar werk gereden, en na een paar uurtjes zit ze weer op de italiaanse sofa in de salon.![]()
ik hoorde wat toepasselijks over jou zarGon:quote:
hihi.. patsen met optifree.. hihiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
ik hoorde wat toepasselijks over jou zarGon:
¥vana zegt:
zarGon
¥vana zegt:
wat een .....ontzettende loser is die arbeider.
Optifree zegt:
het schorem dat de grappen nadat ze 100 keer verteld zijn nog leuk vind
Optifree zegt:
Van die mensen die in hen voortuin bier zitten te drinken met frans bauer en hazes door de buurt blerend
En gelijk heeft hij![]()
stijg ik wel in je lijst?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
hihi.. patsen met optifree.. hihi
hihi hij heeft geen muziek smaak hihi
En jij dan wel? Laat me raden? Ali B, Yes-r en zijn allochtonenbende.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
hihi.. patsen met optifree.. hihi
hihi hij heeft geen muziek smaak hihi
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Correctie: Als Yvana heerlijk wakker wordt in haar hemelbedje, krijgt ze een lekker ontbijtje, wordt ze op haar werk bereden, en na een paar uurtjes staat ze achter het glas....![]()
Amen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
ik hoorde wat toepasselijks over jou zarGon:
¥vana zegt:
zarGon
¥vana zegt:
wat een .....ontzettende loser is die arbeider.
Optifree zegt:
het schorem dat de grappen nadat ze 100 keer verteld zijn nog leuk vind
Optifree zegt:
Van die mensen die in hen voortuin bier zitten te drinken met frans bauer en hazes door de buurt blerend
En gelijk heeft hij![]()
hihi kutmarokkaan(en)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En jij dan wel? Laat me raden? Ali B, Yes-r en zijn allochtonenbende.
hihiquote:
Moeilijk he nederlandsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies, marrokanen, turken, algerijnen, één pot nat !
Nee, ali b en yas-r zijn kutmarokkanen... hihiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies, marrokanen, turken, algerijnen, één pot nat !
ik luister liever naar Tsjaikovski.. hihiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, ali b en yas-r zijn kutmarokkanen... hihi
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
hihi wiij hebben dan ook klasse hihi
hihi nee, ze pijpt niet.. leugens zeg ik je.. hihiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:55 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook de Nederlands leraar gepijpt om toch over te kunnen![]()
hihi vulgair.. hihiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:59 schreef JohanTop het volgende:
Ik luister atm de Dikke lul band..
Maar gewoonlijk, luister ik meer trance en dance
Ik niet echt, maar op feesten is alles goed, behalve klassiekquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:59 schreef JohanTop het volgende:
Ik luister atm de Dikke lul band..
Maar gewoonlijk, luister ik meer trance en dance
quote:
hihi, amen! hihiquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:16 schreef optifree het volgende:
[..]
Ik gok dat die kans heel erg klein is gezien waar ik woonDus als ik jou was zou ik maar eens m'n grote bek dichthouden en leren wat werkelijk van belang is, inplaats van de arrogante puberende slet uit te hangen die denkt dat ze alles weet, maar ondertussen onzekeris over haar (over)gewicht.
Schei uit, optifree is een lieve, ontwikkelde jongen, hij zag gewoon de ware Yvana, en yannicke vind hem ook lief !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:02 schreef JohanTop het volgende:
Opgezwolle komt uit zwolle
[..]
Idd hoezo overloper
Problemen mee? Ik doe wat ik zelf wil en hou er graag mijn eigen mening op na, die ik indien ik het nodig vind aanpas aan wat ik bijleer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:02 schreef JohanTop het volgende:
Opgezwolle komt uit zwolle
[..]
Idd hoezo overloper
hihi... hij played je schat hihiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Schei uit, optifree is een lieve, ontwikkelde jongen, hij zag gewoon de ware Yvana, en yannicke vind hem ook lief !![]()
hihi, deel 13 al..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
@zarGon
Jij met je "hihi" ....
Aan je avater te zien ben je een Turk. En je zegt "hihi"
Ben je geen moslim dan? Want homo's mogen toch niet in jullie geloof?
Of ben je een islamietje ?
Welke vent typt nu "hihi" ?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
@zarGon
Jij met je "hihi" ....
Aan je avater te zien ben je een Turk. En je zegt "hihi"
Ben je geen moslim dan? Want homo's mogen toch niet in jullie geloof?
Of ben je een islamietje ?
Welke vent typt nu "hihi" ?
hihi niet huilend bij ons terugkomen als je geen geld meer hebtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:06 schreef optifree het volgende:
[..]
Problemen mee? Ik doe wat ik zelf wil en hou er graag mijn eigen mening op na, die ik indien ik het nodig vind aanpas aan wat ik bijleer.
Ben je in voor een schandaaltje?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:06 schreef optifree het volgende:
[..]
Problemen mee? Ik doe wat ik zelf wil en hou er graag mijn eigen mening op na, die ik indien ik het nodig vind aanpas aan wat ik bijleer.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
hihi, deel 13 al..
ik ben er al vanaf 1..
dus, hihi
Wie heb je nog meer gepijpt?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ben je in voor een schandaaltje?![]()
Eindelijk iemand die zich aansluit bij mijn mening betreffende ZarGon !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En in al die delen hebben ze je handtasje niet gestolen?
![]()
Ik welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ben je in voor een schandaaltje?![]()
hihi pas dit deel homo geworden hihiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En in al die delen hebben ze je handtasje niet gestolen?
![]()
hihi vergeet je niet dat je zusje nu uitgewoond word door je vrienden en dat je nog geld daarvoor kreeg hihiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
hihi niet huilend bij ons terugkomen als je geen geld meer hebthihi
Sooooooo true !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:12 schreef optifree het volgende:
[..]
hihi vergeet je niet dat je zusje nu uitgewoond word door je vrienden en dat je nog geld daarvoor kreeg hihi
hihi geen zusje hihiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:12 schreef optifree het volgende:
[..]
hihi vergeet je niet dat je zusje nu uitgewoond word door je vrienden en dat je nog geld daarvoor kreeg hihi
Ook al is het je broer die je moeder bevlekt heeft, het blijft dan toch je zusje ipv van je nichtje.quote:
ZarGon bijt in het stof ! Met-Yvana wint wederom !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:14 schreef zarGon het volgende:
hihi dit is de laatste deel waar ik ga reageren..
hihi schandaal![]()
![]()
![]()
![]()
hihi geen broertje hihiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:15 schreef optifree het volgende:
[..]
Ook al is het je broer die je moeder bevlekt heeft, het blijft dan toch je zusje ipv van je nichtje.
kansloosquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
ZarGon bijt in het stof ! Met-Yvana wint wederom !![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |