We zitten maar te dollen... Ik zou nooit tegen iemand zeggen dat ie te dik is...(whehe, nee sirieus)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:22 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Yvana is echt niet dik, echt waar niet![]()
't is niet zo leuk als dat tegen je gezegd wordt. Jongens op school zeiden dat ook tegen mij terwijl ik mezelf toch echt nooit als dik gezien had volgens de dokter had ik zelfs ondergewicht.
Idd ik weet ook niet hoe hij er aan komt , want borsten kan ik niet vinden bij je.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooch nee, die turk lult maar wat, volgens het voedingscentrum zit ik op keurig gewicht, en ben ik niet te dik, ik weet niet hoe hij aan 13 kg komt.
Yannicke, heb ik je al uitgenodigd op mijn soiree ter ere van mijn verjaardagquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:22 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Yvana is echt niet dik, echt waar niet![]()
't is niet zo leuk als dat tegen je gezegd wordt. Jongens op school zeiden dat ook tegen mij terwijl ik mezelf toch echt nooit als dik gezien had volgens de dokter had ik zelfs ondergewicht.
Ik welquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
We zitten maar te dollen... Ik zou nooit tegen iemand zeggen dat ie te dik is...(whehe, nee sirieus)
verkapt-kijk-mij-is-speciaal-doen-met-mijn-soiree-ter-ere-van-mijn-verjaardag postquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:25 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Yannicke, heb ik je al uitgenodigd op mijn soiree ter ere van mijn verjaardag? Zonee, je bent het.
Idd erg belangrijk...ben ik gestegen of gedaaltquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:25 schreef JohanTop het volgende:
wanneer wordt die schorriemorrie top10 nou eens aangepast..
YanniiCke is cool![]()
![]()
![]()
Oke leukquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:25 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Yannicke, heb ik je al uitgenodigd op mijn soiree ter ere van mijn verjaardag? Zonee, je bent het.
t gewicht van der 2 kilo wegende tieten!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:28 schreef JohanTop het volgende:
uit deel 12 kon je al opmaken dat we erg aant dollen waren wat dat betreft
t gewicht dus
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
We zitten maar te dollen... Ik zou nooit tegen iemand zeggen dat ie te dik is...(whehe, nee sirieus)
per stuk?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
t gewicht van der 2 kilo wegende tieten!!![]()
Die is iets te jong denk ik....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:30 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Oke leukKomt Bianca ook of is het alleen voor oudere familieleden?
Erg merkwaardigquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:33 schreef Lijpo het volgende:
Je doet C&M, maakt elke dag je huiswerk, en toch flik je het om te blijven zitten
Sommige mensen voldoen gewoon niet aan de eisen die er gesteld worden aan het hoge niveau van het laagste niveau van het vwo he.quote:
Iedereen van een beetje standing heeft tegenwoordig een schandaaltjequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:39 schreef optifree het volgende:
[..]
Sommige mensen voldoen gewoon niet aan de eisen die er gesteld worden aan het hoge niveau van het laagste niveau van het vwo he.
Kloptquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Iedereen van een beetje standing heeft tegenwoordig een schandaaltje![]()
Hoevaak heb ik je dat al horen zeggen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Iedereen van een beetje standing heeft tegenwoordig een schandaaltje![]()
En je kan er zeker geen genoeg van krijgen, aangezien je blijft meeposten in mijn topics.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:55 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Hoevaak heb ik je dat al horen zeggen?
Ik iig niet , heerlijk zo een dom wijf.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En je kan er zeker geen genoeg van krijgen, aangezien je blijft meeposten in mijn topics.
Ooooch maak jij je daar maar niet druk over, onwetende plebejerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:03 schreef BazzieK het volgende:
Je snapt natuurlijk ook wel dat je je als een verwende kankerhoer blijft gedragen je kan studeren wat je wilt maar je nooit een baan kan krijgen op de weener groep na.
Nee inderdaad, van je achterlijkheid niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En je kan er zeker geen genoeg van krijgen, aangezien je blijft meeposten in mijn topics.
Onwetendquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooch maak jij je daar maar niet druk over, onwetende plebejer
Wat doe jij als student thuis bij je ouders om ze om zakgeld te vragen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooch maak jij je daar maar niet druk over, onwetende plebejer
Dus dan kan je niet aan zelfreflectie doen? Dus dan ben je niet dom? Een LWO'er kan ook op VWO zitten.quote:
quote:
Misschien hoorde je daar gewoon niet thuis dan, ik bedoel, plebs bij plebs zeg ik altijd maar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heldin, mijn vwo tijd heeft me minder moeite gekost dan mijn WC bezoek vanochtend. Enige jammere was dat er veel kaksnollen zoals jij op dezelfde school zaten
![]()
Je geilt wel heel erg op plebs he?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Misschien hoorde je daar gewoon niet thuis dan, ik bedoel, plebs bij plebs zeg ik altijd maar.
Ze zijn vermakelijk, net als geestelijk gehandicapten en FOK!-ers, voorzover die nog niet lid zijn van de plebs-vereniging.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:11 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Je geilt wel heel erg op plebs he?
Sinds wanneer leren ze je op het atheneum moeilijke woorden als plebejerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Misschien hoorde je daar gewoon niet thuis dan, ik bedoel, plebs bij plebs zeg ik altijd maar.
Nee willen ze ook niet zolang jij daar lid van bent.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ze zijn vermakelijk, net als geestelijk gehandicapten en FOK!-ers, voorzover die nog niet lid zijn van de plebs-vereniging.
Ja joh, ik ga een lager niveau dan ik makkelijk aankan studeren omdat ik anders mijn vriendjes misquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ohnee, dat woord gebruiken we thuis veel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:12 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Sinds wanneer leren ze je op het atheneum moeilijke woorden als plebejer
Kan ik me voorstellen met zo'n slechte vader..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ohnee, dat woord gebruiken we thuis veel.
Mijn pappa is slim, gul, en liefquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:14 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen met zo'n slechte vader..
En hij heeft honing aan z'n reetquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn pappa is slim, gul, en lief![]()
Jaloers?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:15 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
En hij heeft honing aan z'n reet
Allevier die dingen moet jij nog even van hem aanlerenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn pappa is slim, gul, en lief![]()
Ik tel er driequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Allevier die dingen moet jij nog even van hem aanleren![]()
![]()
Dat is niet iets wat je aan moet leren, dat is monkey see, monkey do, dus het past meer in jouw straatjequote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef optifree het volgende:
Mensen! Ik vraag u aandacht!!
Yvana is geen pijpslet!!!! Dat is een grote leugen!
mvg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |