Daarnaast een opmerking die wat mij betreft mag worden opgenomen in de FOK!-wiki:quote:Ik word zo langzamerhand gek van mijn ouders zeg.....
Vandaag was het weer die heerlijke dag, de laatste zaterdag van de maand, de dag dat mijn portomonnee gespekt zal worden...maar het ging iets anders..
Gewoonlijk geeft mijn vader s'morgens mijn zakgeld, maar vandaag kwam ik laat uit bed, dus ik vroeg hem vanavond om mijn zakgeld.....,,Je gaat maar werken voor je centen, je geeft je geld veels te makkelijk uit, op jouw leeftijd werkte ik al blablabla" kreeg ik naar mijn hoofd gesmeten....echt, om ziek van te worden. Nu zit ik dus zonder geld, en met dat ,,ga werken" op mijn kamer, pissig
Misschien heeft één van jullie hier ook ervaring mee? Of misschien een argument om mijn vader mee te verpletteren?
Inmiddels heeft Met-Yvana een klein baantje gevonden. Nouja, niet gevonden, maar aangedragen gekregen. Door haar vader. We wachten af hoe ze dit zal doorstaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef Met-Yvana het volgende:
Studeren doe ik natuurlijk voor de status, om een leuke tijd te hebben, en het is altijd handig...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tuurlijk geef ik niets ! Zie ik eruit als een filantropische instelling?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook redelijk multifunctioneel.......
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik schilder, teken, boetseer, ik lees, ik ben vermakelijk, en zie er nog leuk uit ook !![]()
En op de vraag waarom ze al zoveel posts heeft gedaan in deze topicreeks:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[Welke baan is de ultieme baan volgens jou?]
Och , Kunstenares, Directrice van een goed lopend bedrijf,Hersen chirurg, dat soort baantjes
Hieronder nog wat leuke vergelijkingen van Nawienquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Om het plebs te laten zien dat ik uit beter hout gesneden ben.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:07 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zelfs Maxima is niet zo verwaand, en das wel een echte prinses![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:58 schreef Nawien het volgende:
[..]
Echt, jij bent het wandelende exemplaar van: Naiviteit, arrogantie, en luiheid. Zelfs van dale kan dat niet beter omschrijven![]()
En waar iedereen het mee eens is:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij lijkt op Oom Dagobert, net zo gierig, maar dies wel rijk en werkt wel hard !![]()
Leuke verhalen van Yannicke:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij bent echt het eerste wijf waar ik moe van wordt zonder dat ze eerst haar benen spreidt![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Y a n n i i C k e _* zegt:
dit is wel grappig yvana had een keer haar benen met pindakaas ingesmeerd want ze had gelezen dat het werkte als ontharingsmiddel.
Yvana's schorriemorrie top 10 !quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:49 schreef YanniiCke het volgende:
Nou ik weet niet of het serieus is ofzomaar Yvana wilde eerst een haar borsten laten vergroten en toen mocht dat niet van haar stiefmoeder en toen hadden ze echt heel lang ruzie en wilde yvana weglopen toen had ze nog naar mij en mijn ouders opgebeld om te vragen of ze hier mocht logeren
Deze OP en instructies voor nieuw topic: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Met-Yvanaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
10 Furia: Die schept op met niks, zooo not done![]()
9 Arendbarend: niet boeiend, niet slim![]()
8 Optifree: Anorexia -Nervosa patient, en ook nog eens wannabe-chique
7Twetwe: Weet niet wat proletariër is - dom![]()
6Xalopalyps: Walgelijk vulgair, en weet niets van manieren![]()
5 Appelsap: Die pretendeert ook vanalles te zijn, maar is gewoon laag bij de grond![]()
4 unclefunk: Denkt dat hij slim is, maar is het nietOok nog eens ordinairig
3zarGon: Plebejer pur sang, ook nog eens wannabe-slim, en zijn spelling is dieptriest
2 Silentchaos: Ook weer zo'n nep intellectueel, heeft waarschijnlijk maar nèt VWO kunnen halen
1 Nawien: Geen VWO, geen klasse, geen stijl, wel stoned, en heeft een![]()
![]()
![]()
X-BOX
![]()
![]()
Ze wil zeker tussen al de populaire mensen horen.. en hoort daar ook natuurlijk bij..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:55 schreef YanniiCke het volgende:
Nou het was nog niet zo heel lang geleden. Maarja je weet wel populair proberen te lijken door rare dingen te doen enzo, en zo fout typen enzo. En daarom vond ze het ook niet leuk toen ik zei dat ik lesbisch was enzo.
yep, bi..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:03 schreef VoreG het volgende:
Is Yannicke lesbisch?
Wel geil, maar toch
Ja toen zei ze dat je rozen naar jezelf moest sturenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze wil zeker tussen al de populaire mensen horen.. en hoort daar ook natuurlijk bij..
Vindt het wel zwak van haar om minder te praten omdat je bi bent.. heb je nog leuke verhalen daarover?.
Is ze nou wel of niet bekend in haar stad als een goedkope50 euro pijpslet?
en even op fixen
Als ik eerlijk ben dan verdient YanniiCke een geheel eigen topic waar in ze aangeprezen wordtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:07 schreef Boeman het volgende:
Wat zeg je/jullie nou eigenlijk zelf: is het niet gewoon stom geouwehoer aan het worden?
Aaaaach laat het toch open schatquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:07 schreef Boeman het volgende:
Wat zeg je/jullie nou eigenlijk zelf: is het niet gewoon stom geouwehoer aan het worden?
tot morgen nadat ze gewerkt heeft.. lukt dat nogquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:07 schreef Boeman het volgende:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:09 schreef Met-Yvana het volgende:
Yvana has entered the building.
Vind je het trouwens niet vervelend dat je nichtje zo ontzettend populair is hier, terwijl jij word aangezien voor een arrogante slet?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Aaaaach laat het toch open schat, ik vermaak me vreselijk met het plebs hier.
Pas je door de deur?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:09 schreef Met-Yvana het volgende:
Yvana has entered the building.
Moet jij niet werken?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Yvana, je bent nu wel echt belachelijk idioot aan het lullen hoor
Ze krijgt volgens mij bijna een naamtopicquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:12 schreef optifree het volgende:
[..]
Vind je het trouwens niet vervelend dat je nichtje zo ontzettend populair is hier, terwijl jij word aangezien voor een arrogante slet?
Mijn nichtje praat veels te veel, ze moet nu zwijgen !quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:12 schreef optifree het volgende:
[..]
Vind je het trouwens niet vervelend dat je nichtje zo ontzettend populair is hier, terwijl jij word aangezien voor een arrogante slet?
Nee, ik zit op doktersadvies thuis. Maar ik heb vandaag de metaalfabriek opgebeld en ik kon maandag direct weer aan de slag. En ik begin maandag ook weer met mijn krantenwijkquote:
Als ik wil afvallen, regel ik dat wel, voorlopig ben ik tevreden, en mijn vriendinnen ook.quote:
Duidelijk, je vind het vervelendquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn nichtje praat veels te veel, ze moet nu zwijgen !
Ook al stopt ze nu met verhalen vertellen, ze blijft tofquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:14 schreef optifree het volgende:
[..]
Duidelijk, je vind het vervelend. Aangezien ze waarschijnlijk minder populair zal worden op het moment dat ze stopt met praten.
Aha, een ex-uitkeringtrekker hier !quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, ik zit op doktersadvies thuis. Maar ik heb vandaag de metaalfabriek opgebeld en ik kon maandag direct weer aan de slag. En ik begin maandag ook weer met mijn krantenwijk
Maar daar heb je toch geen sex mee....want dat zou een schande zijn!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Als ik wil afvallen, regel ik dat wel, voorlopig ben ik tevreden, en mijn vriendinnen ook.
Ga je dan je vader vragen of hij voor je wil hardlopen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Als ik wil afvallen, regel ik dat wel, voorlopig ben ik tevreden, en mijn vriendinnen ook.
En je vader?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Uitkering?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Aha, een ex-uitkeringtrekker hier !
Tuurlijk ! Je koopt toch ook geen topje zonder eerst aan je vriendinnen te vragen of hij je goed staat?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
En je vader?
Jij laat zeker je vriendje ook door je vriendinnen goedkeuren?
Een vrouw met een gezondverstand kan dat bij zichzelf wel zienquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tuurlijk ! Je koopt toch ook geen topje zonder eerst aan je vriendinnen te vragen of hij je goed staat?
Ooooh , en nu projecteer je je eigen frustratie , veroorzaakt door armoede, op mij?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Uitkering?Daar heb ik niet eens recht op wereldvreemd mens
Gewoon 2 weken thuisgebleven. Zonder geld te ontvangen![]()
Whhehehehehequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:16 schreef VoreG het volgende:
Ik heb dit gezeik weer even niet gevolgd (alleen de 1e 3 topics waren leuk). Is Yvana te dik dan? Zo dik is ze toch niet?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[Yvana-modus]quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tuurlijk ! Je koopt toch ook geen topje zonder eerst aan je vriendinnen te vragen of hij je goed staat?
Komt in de OP van #14!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:19 schreef optifree het volgende:
[..]
[Yvana-modus]
Ooooh , en nu projecteer je je eigen onzekerheid , veroorzaakt door een dikke kont, op mij?
[/Yvana-modus]
Armoede valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooh , en nu projecteer je je eigen frustratie , veroorzaakt door armoede, op mij?
Oooooch nee, die turk lult maar wat, volgens het voedingscentrum zit ik op keurig gewicht, en ben ik niet te dik, ik weet niet hoe hij aan 13 kg komt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:19 schreef VoreG het volgende:
13 kilo te zwaar? Hoe oud zijn die foto's dan? Of heb ik een vertekend wereldbeeld als dat al 13kg te zwaar is
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:19 schreef optifree het volgende:
[..]
[Yvana-modus]
Ooooh , en nu projecteer je je eigen onzekerheid , veroorzaakt door een dikke kont, op mij?
[/Yvana-modus]
Een BMI van wel 24!! En nee dat komt niet door haar tieten..die kwamen op maximaal 2 kilo van de 65quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooch nee, die turk lult maar wat, volgens het voedingscentrum zit ik op keurig gewicht, en ben ik niet te dik, ik weet niet hoe hij aan 13 kg komt.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
WhheheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvana is echt niet dik, echt waar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
't is niet zo leuk als dat tegen je gezegd wordt. Jongens op school zeiden dat ook tegen mij terwijl ik mezelf toch echt nooit als dik gezien had volgens de dokter had ik zelfs ondergewicht.Love all my friends!
Furia (je weet wel, lekker wijf, met tieten, 2 autos met een baan), zei dat je volgens de vrouwenregels (of je het ook wilt noemen...) jij te zwaar was.. (weet je wel, dat je stilletotjes droeg en daaarna pijn deed)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:20 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooch nee, die turk lult maar wat, volgens het voedingscentrum zit ik op keurig gewicht, en ben ik niet te dik, ik weet niet hoe hij aan 13 kg komt.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:22 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Yvana is echt niet dik, echt waar niet![]()
't is niet zo leuk als dat tegen je gezegd wordt. Jongens op school zeiden dat ook tegen mij terwijl ik mezelf toch echt nooit als dik gezien had volgens de dokter had ik zelfs ondergewicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |