Nee inderdaad, van je achterlijkheid niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En je kan er zeker geen genoeg van krijgen, aangezien je blijft meeposten in mijn topics.
Onwetendquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooch maak jij je daar maar niet druk over, onwetende plebejer
Wat doe jij als student thuis bij je ouders om ze om zakgeld te vragen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooch maak jij je daar maar niet druk over, onwetende plebejer
Dus dan kan je niet aan zelfreflectie doen? Dus dan ben je niet dom? Een LWO'er kan ook op VWO zitten.quote:
quote:
Misschien hoorde je daar gewoon niet thuis dan, ik bedoel, plebs bij plebs zeg ik altijd maar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heldin, mijn vwo tijd heeft me minder moeite gekost dan mijn WC bezoek vanochtend. Enige jammere was dat er veel kaksnollen zoals jij op dezelfde school zaten
![]()
Je geilt wel heel erg op plebs he?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Misschien hoorde je daar gewoon niet thuis dan, ik bedoel, plebs bij plebs zeg ik altijd maar.
Ze zijn vermakelijk, net als geestelijk gehandicapten en FOK!-ers, voorzover die nog niet lid zijn van de plebs-vereniging.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:11 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Je geilt wel heel erg op plebs he?
Sinds wanneer leren ze je op het atheneum moeilijke woorden als plebejerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Misschien hoorde je daar gewoon niet thuis dan, ik bedoel, plebs bij plebs zeg ik altijd maar.
Nee willen ze ook niet zolang jij daar lid van bent.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ze zijn vermakelijk, net als geestelijk gehandicapten en FOK!-ers, voorzover die nog niet lid zijn van de plebs-vereniging.
Ja joh, ik ga een lager niveau dan ik makkelijk aankan studeren omdat ik anders mijn vriendjes misquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ohnee, dat woord gebruiken we thuis veel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:12 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Sinds wanneer leren ze je op het atheneum moeilijke woorden als plebejer
Kan ik me voorstellen met zo'n slechte vader..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ohnee, dat woord gebruiken we thuis veel.
Mijn pappa is slim, gul, en liefquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:14 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen met zo'n slechte vader..
En hij heeft honing aan z'n reetquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn pappa is slim, gul, en lief![]()
Jaloers?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:15 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
En hij heeft honing aan z'n reet
Allevier die dingen moet jij nog even van hem aanlerenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn pappa is slim, gul, en lief![]()
Ik tel er driequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Allevier die dingen moet jij nog even van hem aanleren![]()
![]()
Dat is niet iets wat je aan moet leren, dat is monkey see, monkey do, dus het past meer in jouw straatjequote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef optifree het volgende:
Mensen! Ik vraag u aandacht!!
Yvana is geen pijpslet!!!! Dat is een grote leugen!
mvg
Your welcome, it's on the house.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:22 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En er bijt er wéér 1 in het stof !![]()
kutkloon van mijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:23 schreef optifree het volgende:
[..]
Mensen geloven maar al te graag sappige verhalen![]()
Dan jijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:27 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
Met Yvana
![]()
: Niet te breken !
Gevaarlijk
intelligent
Charmant
en vooral :
Beter dan jou !![]()
Leer je nicknaam goed spellenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:27 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
Met Yvana
![]()
: Niet te breken !
Gevaarlijk
intelligent
Charmant
en vooral :
Beter dan jou !![]()
Och daar hebben we die idioot die de moeite nam zich te verdiepen in een taal die toch uit zal sterven.quote:
Sukkel, dat geldt voor alle talenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:28 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och daar hebben we die idioot die de moeite nam zich te verdiepen in een taal die toch uit zal sterven.
Ik zit hier nog steeds lachendquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:27 schreef Xalopalyps het volgende:
Lacht iedereen zich nou kapot om mijn waardevolle verlies? Of zijn jullie gewoon dood?
Vertelquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:29 schreef optifree het volgende:
[..]
Ik zit hier nog steeds lachendMaar dat is ook omdat mij net iets is opgevallen
![]()
Ja~!! einseinsines die van mij is gereanimeerdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:30 schreef ArendBarend het volgende:
Hihi, zal ik mn F5 er ook uit trekken?
Watskeburt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:29 schreef optifree het volgende:
[..]
Ik zit hier nog steeds lachendMaar dat is ook omdat mij net iets is opgevallen
![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:30 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Ja~!! einseinsines die van mij is gereanimeerd
Voeg mij eens toe op msn ! anders kunnen we niet kletsen zonder Yannie!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:32 schreef optifree het volgende:
[..]
Nop, ik mag misschien een klootviool zijn, maar dit zeg ik niet![]()
post dan niet, nerdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:32 schreef optifree het volgende:
[..]
Nop, ik mag misschien een klootviool zijn, maar dit zeg ik niet![]()
Koop een betere computer, armoedzaaierquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:38 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
*mompelt iets over 6 min laden en nog niks zien
zo beter:quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:38 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
*mompelt iets over 6 min laden en nog niks zien
whgehehhe, server connectiequote:
Ik ook, zijn we nou fraudeurs?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:42 schreef ArendBarend het volgende:
ik deed het zelfhet ging per ongeluk
Neequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:43 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Ik ook, zijn we nou fraudeurs?
Jij gaat rechten doen, en gaat dan thuis zitten... sinds wanneer is het een criterium wat je er mee kunt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:46 schreef Met-Yvana het volgende:
Zargon, ik hoor net via msn dat jij 1 van de meest trieste mbo opleidingen doet, waar je niets mee kunt, is dit waar?
Och, ik vind het zielig, hij zal waarschijnlijk zijn hele leven voor zijn centjes moeten werken,......... en dan een rotopleiding hebben....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:47 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Jij gaat rechten doen, en gaat dan thuis zitten... sinds wanneer is het een criterium wat je er mee kunt?![]()
checkt profiell...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:46 schreef Met-Yvana het volgende:
Zargon, ik hoor net via msn dat jij 1 van de meest trieste mbo opleidingen doet, waar je niets mee kunt, is dit waar?
Volgens optifree dan
Denk maar niet dat rechten een leuke studie is, hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och, ik vind het zielig, hij zou waarschijnlijk zijn hele leven voor zijn centjes moeten werken, en dan een rotopleiding hebben....
whhehehe, dat vind ik niet ergquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och, ik vind het zielig, hij zal waarschijnlijk zijn hele leven voor zijn centjes moeten werken,......... en dan een rotopleiding hebben....
Och , ik sla me er wel doorheen, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:48 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Denk maar niet dat rechten een leuke studie is, hoor![]()
Daar zou ik niet wakker van liggen, hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och , ik sla me er wel doorheen, maak je geen zorgen.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:48 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Denk maar niet dat rechten een leuke studie is, hoor![]()
Ik kies voor de kant die mij het beste bevaltquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
checkt profiell...
klopt, doe mbo ict
optifree tochoverloper
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:51 schreef optifree het volgende:
[..]
Ik kies voor de kant die mij het beste bevalt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |