quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:51 schreef Boeman het volgende:
Hou het graag normaal hier.
Geen gescheld, doodwensen of wat dan ook.
Uitkijken...
update die lijst dan.. dan vernieuwen we het wel.. (maar de oude blijft toch ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
kan iemand hem van mijn schorriemorrie top 10 schrappen....hij is best leuk
Haha, een vuile opportunistquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Thnx!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb het wat geschoond, maargoedm het is wel duidelijk denk ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
![]()
![]()
en aan doodwensen doen we niet toch? (frets... zo ga ik yvana vanaf nu noemen!)
Dus je erkent dat gulheid een goede eigenschap is?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn pappa is slim, gul, en lief![]()
Zolang het tot mij gericht is welquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:55 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Dus je erkent dat gulheid een goede eigenschap is?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:55 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik heb het wat geschoond, maargoedm het is wel duidelijk denk ik.
Haha, meisje toch, je bent zooooo primitiefquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zolang het tot mij gericht is wel
Nee, we zitten gezellig te kletsen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zit zeker op dit moment fotos te ruilen via msn? pedo..
maar wel rijk.. en dat telt!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Haha, meisje toch, je bent zooooo primitief![]()
Vooral serieus op ingaanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, we zitten gezellig te kletsen.
En dan noem je mij viesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
over welke opleidingen mensen hebben? hoe kansloos zo'n opleiding is?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Precies, en wat privé-gekletsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
over welke opleidingen mensen hebben? hoe kansloos zo'n opleiding is?![]()
Haha, geld is een schrale troost voor de mensen die echte rijkdom missenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat gezegde is een schrale troost voor de armen
Je bent saai, ga wegquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:59 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Haha, geld is een schrale troost voor de mensen die echte rijkdom missen![]()
Geld maakt echt wel gelukkig, niet voor 100% maar ach dat laatste beetje kun je altijd nog kopen als het moetquote:
T is maar net wat je jezelf wijs wilt makenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:01 schreef optifree het volgende:
[..]
Geld maakt echt wel gelukkig, niet voor 100% maar ach dat laatste beetje kun je altijd nog kopen als het moet![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:03 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
T is maar net wat je jezelf wijs wilt maken![]()
Of het is maar net bij wie je wilt slijmen![]()
Precies !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:01 schreef optifree het volgende:
[..]
Geld maakt echt wel gelukkig, niet voor 100% maar ach dat laatste beetje kun je altijd nog kopen als het moet![]()
je hebt geld inderdaad nodig, maar als je er te veel van hebt krijg je allemaal frets zoals Yvana...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:01 schreef optifree het volgende:
[..]
Mensen beginnen in te zien dat ik gelijk heb !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
je hebt geld inderdaad nodig, maar als je er te veel van hebt krijg je allemaal frets zoals Yvana...
ach fuck it.. na 13 topics is het een beetje uitgemolken.. en is er een overgelopen
Je spreekt in meervoud, maar daar is volgens mij geen sprake vanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mensen beginnen in te zien dat ik gelijk heb !![]()
Jij hebt niet gelijk, optifree heeft gelijk...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mensen beginnen in te zien dat ik gelijk heb !![]()
Slijmen is niet nodig...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:03 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
T is maar net wat je jezelf wijs wilt maken![]()
Of het is maar net bij wie je wilt slijmen![]()
Dat laat je niet echt merkenquote:
Waarin heb ik gelijk??quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij hebt niet gelijk, optifree heeft gelijk...
en praat niet met meervouden
Ach laat hem toch , hij heeft op zn moeder na voor het eerst contact met een meisjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:09 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Dat laat je niet echt merkenof ben je werkelijk zo kortzichtig? (materialistisch)
Jullie mogen een voorbeeld aan hem nemen, hij is pas een echte ,,man"quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:10 schreef Lijpo het volgende:
[..]
Ach laat hem toch , hij heeft op zn moeder na voor het eerst contact met een meisje
Ja, en jij bent een echte damequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jullie mogen een voorbeeld aan hem nemen, hij is pas een echte ,,man"
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Whehe , en dan met een meisje contact hebben zoals jij?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je bent saai. Ga wegquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:13 schreef Lijpo het volgende:
[..]
Whehe , en dan met een meisje contact hebben zoals jij?![]()
Hihi, en jij bent vervelend, maar we zeggen toch ook niet dat jij weg moetquote:
Omdat dit MIJN topic is, hier ben ik keizerin !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:14 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Hihi, en jij bent vervelend, maar we zeggen toch ook niet dat jij weg moet![]()
Hihi, not in your wildest dreamsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Omdat dit MIJN topic is, hier ben ik keizerin !
Eerder het slachtofferquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Omdat dit MIJN topic is, hier ben ik keizerin !
hihiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:14 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Hihi, en jij bent vervelend, maar we zeggen toch ook niet dat jij weg moet![]()
whehehehihi, wie is hier nou de kortzichtige?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:16 schreef optifree het volgende:
Mensen moeten we nu allemaal zo kortzichtig blijven en steenvast bij je verouderde mening blijven?
Zelfreflectie?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:16 schreef optifree het volgende:
Mensen moeten we nu allemaal zo kortzichtig blijven en steenvast bij je verouderde mening blijven?
Hihi, jij kan zeker geen meiden van je eigen leeftijd versieren?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:16 schreef optifree het volgende:
Jij bent gewoon jaloers, omdat je te min bent voor mij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:17 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Hihi, jij kan zeker geen meiden van je eigen leeftijd versieren?![]()
Nee, toch niet, hahaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers, omdat je te min bent voor mij.
!D:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers, omdat je te min bent voor mij.
hihi, ik ben te dom om dat te lezenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:21 schreef ArendBarend het volgende:
Hihi, spiegelbeeld roeleert
Ga slapen, anders ben je niet fit voor je baan morgen, en ik verwacht VERSE tomaten bij de groentenman.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
hihi, ik ben te dom om dat te lezen
hihi
Haalt je pappie die niet voor je?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ga slapen, anders ben je niet fit voor je baan morgen, en ik verwacht VERSE tomaten bij de groentenman.
Hihi, en ik verwacht morgen lekkere koffiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ga slapen, anders ben je niet fit voor je baan morgen, en ik verwacht VERSE tomaten bij de groentenman.
hihi, pwntquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:26 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Hihi, en ik verwacht morgen lekkere koffie![]()
hihi, weekend = vrijquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
hihi, pwntquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:27 schreef ArendBarend het volgende:
das met een d
Moccachino, of een cortadoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:26 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Hihi, en ik verwacht morgen lekkere koffie![]()
hihi, pwnt of pwnedquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:27 schreef ArendBarend het volgende:
das met een d
Haha, ik lust geeneens koffiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |