ahaha wat een internet hooligan ben jij toch, de tering ga lekker opscheppen over dat je vwo doet met zo'n instelling belandt je toch in de gootquote:Op maandag 7 augustus 2006 03:01 schreef Met-Yvana het volgende:
Yvana is nu moe aan het worden, en ze is het ook zat, tot morgen, hbo-ers, havo-ers en ander gespuis![]()
![]()
!
Stay perfect, stay Yvana
!
Je past er precies in schat. Schrijf je in, is mijn advies.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Oh wat grappig, vermakelijk...werkelijk![]()
Anyway, ik las op showbizz en sterren iets over het programma ,,de gouden kooi" en het lijkt me wel wat ! Denken jullie dat ik er geschikt voor ben?
Het gaat om een gigantische villa, waar 10 mensen ingaan, de voordeur is altijd open, maar je mag er niet uit ! Diegene die er het laatst inzit krijgt de villa, en een flinke spaarpot. Het gaat er dus om dat je de anderen wegpest, of dat je zelf sterk genoeg bent om je niets van pesterijtjes aan te trekkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ken het programma niet en als types als jij erin kunnen passen heb ik er al helemaal geen zin mer in....Talpa zeker?
Ik denk dat jij niemand kan wegpesten met je domme ideeën...Bovendien heb je nooit argumenten en zonder argumenten kan je mensen niet wegpesten. Ik denk dat je het ook niet lang volhoudt omdat je sowieso niet de persoon bent die je op dit forum speelt. Ik denk dat je zwaar ongelukkig gaat worden daar, mijn advies: DOE MEE!quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het gaat om een gigantische villa, waar 10 mensen ingaan, de voordeur is altijd open, maar je mag er niet uit ! Diegene die er het laatst inzit krijgt de villa, en een flinke spaarpot. Het gaat er dus om dat je de anderen wegpest, of dat je zelf sterk genoeg bent om je niets van pesterijtjes aan te trekken
Aantrekkelijke laatste zin, zijn de kandidaten al bekend?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het gaat om een gigantische villa, waar 10 mensen ingaan, de voordeur is altijd open, maar je mag er niet uit ! Diegene die er het laatst inzit krijgt de villa, en een flinke spaarpot. Het gaat er dus om dat je de anderen wegpest, of dat je zelf sterk genoeg bent om je niets van pesterijtjes aan te trekken
Domme ideeën ? Met mijn VWO kennis kan ik die paupers gemakkelijk aan! Het gaat om listig zijn, en mensen tegen elkaar opzetten, dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niemand kan wegpesten met je domme ideeën...Bovendien heb je nooit argumenten en zonder argumenten kan je mensen niet wegpesten. Ik denk dat je het ook niet lang volhoudt omdat je sowieso niet de persoon bent die je op dit forum speelt. Ik denk dat je zwaar ongelukkig gaat worden daar, mijn advies: DOE MEE!![]()
Bovendien zijn dat soort programma's toch behoorlijk voor paupervolk en je hebt het geld niet nodig lijkt me...
Voelt als werken hoor zoiets...
Nee ! Je kan je nog opgeven !quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Aantrekkelijke laatste zin, zijn de kandidaten al bekend?
Je kan er niet uitgestuurd worden ! Je kan alleen zelf wegvluchten als de pesterijen je teveel worden !quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:45 schreef Zuen het volgende:
Ik denk dat jij er binnen 1 minuut uitgestuurd wordt. Ze ruiken vast nep-verwaande meisjes, die doen alsof ze wat zijn maar eigenlijk gepest worden.
Ik vraag me alleen af of ik er geschikt voor zou zijn, waarschijnlijk kan ik hun domme pesterijtjes wel aan...maar ik ben zelf niet zo'n pestkop..quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:51 schreef Zuen het volgende:
Ok ga dan ook echt meedoen, dan heb ik respect voor je. Nu heb je alleen maar praatjes.
mwa...daar red je het niet mee, die anderen willen waarschijnlijk ook winnen....quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:52 schreef Zuen het volgende:
Je kan toch zo goed mensen tegen elkaar opzetten?
Mensen direct pesten heeft vaak geen zin. Het gaat erom om mensen op een zeer achterbakse manier keihard te raken, zonder dat je het recht in hun gezicht doet. Kortom, gewoon kleine dingetjes zoals kleren kapotscheuren, bed ondersteboven gooien, in hun tandpasta spugen etc.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of ik er geschikt voor zou zijn, waarschijnlijk kan ik hun domme pesterijtjes wel aan...maar ik ben zelf niet zo'n pestkop..
Domme schoolkennis heeft niks met te maken met mensen makkelijk aankunnen. Listig zijn, mensen tegen elkaar opzetten heb je mensenkennis nodig, dat is iets wat je niet leert op school in de vorm van een vak. Bovendien kunnen (om met jouw woorden te spreken) "paupers" dit ook en soms nog veel beter (kijk naar maffia figuren e.d.).quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Domme ideeën ? Met mijn VWO kennis kan ik die paupers gemakkelijk aan! Het gaat om listig zijn, en mensen tegen elkaar opzetten, dat is toch niet zo moeilijk?
Zou je denkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
mwa...daar red je het niet mee, die anderen willen waarschijnlijk ook winnen....
De pauper die mij aankan moet nog geboren wordenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Domme schoolkennis heeft niks met te maken met mensen makkelijk aankunnen. Listig zijn, mensen tegen elkaar opzetten heb je mensenkennis nodig, dat is iets wat je niet leert op school in de vorm van een vak. Bovendien kunnen (om met jouw woorden te spreken) "paupers" dit ook en soms nog veel beter (kijk naar maffia figuren e.d.).
Schat, bewijs dan op TV.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
De pauper die mij aankan moet nog geboren worden! Mijn elitaire charmes zijn onweerstaanbaar
![]()
De pauper misschien, maar door de HAVO'ers/HBO'ers ben je tog flink op je plek gezet hierquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
De pauper die mij aankan moet nog geboren worden! Mijn elitaire charmes zijn onweerstaanbaar
![]()
Ik weet niet wat jij in je schattige zwarte hoofdje haalt, maar mijn troontje wankelde geen moment !quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:09 schreef Nawien het volgende:
[..]
De pauper misschien, maar door de HAVO'ers/HBO'ers ben je tog flink op je plek gezet hier![]()
Troontje van hondenkots.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij in je schattige zwarte hoofdje haalt, maar mijn troontje wankelde geen moment !
Zoals al eerder gezegt ben ik naar HAVO gegaan om andere redenen, niet omdat ik zogenaamd dom ben. En of ik lelijk ben weet je geeneens, maar dat weten wij van jou wel.quote:
Is VWO met CKV geen pretpakket?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Oooch die reden zal wel één of ander havo-achtig smoesje zijn, daar twijfel ik niet aan.
Heb ik al eerder uitgelegd en ik was gewoon over op VWO, maar ik ben naar HAVO gegaan omdat ik mijn dingen die ik later wou gaan doen al voor geld uitoefende...quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Oooch die reden zal wel één of ander havo-achtig smoesje zijn, daar twijfel ik niet aan.
Kunsttroep is een pretpakket, evenals de niet-natuurprofielen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
CKV krijgt iedere VWO-er , zit erbij inbegrepen schat![]()
Havo, weggaan, rememberquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Kunsttroep is een pretpakket, evenals de niet-natuurprofielen.
natuurprofielen krijgen ook CKV heur...havo-erquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Kunsttroep is een pretpakket, evenals de niet-natuurprofielen.
Ik meende te herrinneren dat je het als keuze vak had? Achja, het verandert ieder jaar. Ben ik even blij dat ik studeer.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik bedoelde het zo niet, domme koe.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
natuurprofielen krijgen ook CKV heur...havo-er![]()
Puik plan, maar of we nog een hopelozere vinden is te betwijfelen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:51 schreef Ixnay het volgende:
Zullen we stoppen met Yvana te pesten?
Dan zoeken we een moeilijkere.
Ik bedoel een moeilijkere! Geen Yvana-achtige.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:52 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Puik plan, maar of we nog een hopelozere vinden is te betwijfelen.
Ik denk dat hij het had over CKV2, schoonheidquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
natuurprofielen krijgen ook CKV heur...havo-er![]()
Desalniettemin doe jij pretpakket, en blijf je alsnog zittenquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Bwhehequote:Op maandag 7 augustus 2006 18:13 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Desalniettemin doe jij pretpakket, en blijf je alsnog zitten
Chew on that for a whilequote:Op maandag 7 augustus 2006 18:13 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ach lul niet zo dom. Ik heb op vwo(3 en 4 vwo, daarna havo afgerond) gezeten en dr was dr niet een die over havo-ers minderwaardig sprak. Jij bent ook dom. Jij leert alleen veel en kunt de zinnetjes uit je franse boeken netjes overschrijven, maar inzicht heb je niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Op het VWO noemen wij die ,,havo-ers of minder"![]()
Je bent saai, ga wegquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:13 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Voor geschiedenis heb je anders een geordende geest nodig heurquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:41 schreef twetwe het volgende:
Ik zou je nog maar ff uit je droom halen yvana:
[..]
Ach lul niet zo dom. Ik heb op vwo(3 en 4 vwo, daarna havo afgerond) gezeten en dr was dr niet een die over havo-ers minderwaardig sprak. Jij bent ook dom. Jij leert alleen veel en kunt de zinnetjes uit je franse boeken netjes overschrijven, maar inzicht heb je niet.
No way. Het is gewoon dom dingen doorlezen, en dat heeft niks met ' slimheid' te maken. Later bij werken heb je ook inzicht nodig. Dat is waar het bij jou nog wel eens aan ontbreekt, getuige je uitspraken in de afgelopen topics.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:44 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Voor geschiedenis heb je anders een geordende geest nodig heur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |