Je hele leven is een blamage.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oh god....wat een blamage....maarja het is ookal laat he![]()
Om me tot jouw niveau te verlagenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:32 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
HAHAH~!IENiNESiNEiSNeisneisneinzweipolizei~!11
Geschiedenis is inderdaad interessant, het was alleen niet te combineren met N+T. Dus ben ik thuis heel veel dingen gaan onderzoeken wat geschiedenis betreft.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:25 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik weet dankzij geschiedenis profiel ( ja daar was jij te stom voor ) dat het 1 van de primaire verschillen is tussen de geest van de mens en de geest van een dier.
Als je vader zo goed is als dat jij hier proclameert, hoe kan het dan dat hij zoiets als jou produceert.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Die opmerking is zo blasé , dat alleen jij hem kon maken.![]()
And another one bites the dustquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:37 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Als je vader zo goed is als dat jij hier proclameert, hoe kan het dan dat hij zoiets als jou produceert.
Ik hoop voor hem dat ie op zijn werk beter is.
HAHAHAHAH!~!!~JIJ COPY+PASTE~!ÕENOENEO LOSRER!~11quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Om me tot jouw niveau te verlagen
JE DOET HAVO
HAHAH~!IENiNESiNEiSNeisneisneinzweipolizei~!11
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:36 schreef JohanTop het volgende:
[..]
djakfjkldsajlkjsdlkajfljkadslkjsfdlkjasjdklasd
Een advocaat of een rechter bekijkt de tieten, legt ze naast elkaar, en komt tot een conclusie. Simple as that
Ben je gek? Hij amuseerd me op hetzelfde niveau als een dansende aapquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:41 schreef JohanTop het volgende:
Pff.. doe even rustig man.. Dit is gewoon kinderlijk gejammer imho. Je moet haar gewoon met deugdelijke dingen duidelijk maken, dat hbo niet zo laag is als zij denkt.
De manier die jij nu toepast Xalopalyps, helpen niet echt dit idee te versterken
De wereld zit op zulke idioten als jou te wachten wil je zeggenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:42 schreef Xalopalyps het volgende:
Het is toch al een hopeloos gevalDe wereld heeft haar niet nodig, laat haar los
Jep, de wereld zit vol met "idioten"quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
De wereld zit op zulke idioten als jou te wachten wil je zeggen?
Op het VWO noemen wij die ,,havo-ers of minder"quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:43 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Jep, de wereld zit vol met "idioten"
Coole benaming!quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Op het VWO noemen wij die ,,havo-ers of minder"![]()
Ik noem ze loonslaven zonder bedrijf die voor een baasje moeten werken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Grappig als je bedenkt dat een relatief groot deel van de topmanagers in eerste instantie laaggeschoold is en nu op posities zit waar jij van kunt blijven dromenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:49 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik noem ze loonslaven zonder bedrijf die voor een baasje moeten werken.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig als je bedenkt dat een relatief groot aandeel topmanagers in eerste instantie laaggeschoold is en nu op posities zit waar jij van kunt blijven dromen
Hetzelfde geldt voor jouquote:
Komt ook omdat niet iedereen school kon betalen vroeger. Ze waren bv wel zo slim dat ze WO konden doen, maar zij of hun oduers hadden dat geld er niet voor.. En dan moesten ze een goedkopere opleiding doenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig als je bedenkt dat een relatief groot deel van de topmanagers in eerste instantie laaggeschoold is en nu op posities zit waar jij van kunt blijven dromen
Maar.....maar.....ik doe VWO....mijn pappie is rijk verdomme !quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor jou
ps: neuken?
Das mooi..dan kan ik me mooi in dat fortuin neukenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar.....maar.....ik doe VWO....mijn pappie is rijk verdomme !![]()
vooruit dan maar![]()
Ik ben laaggeschoold, volgens Yvana. Dus bij mij klopt het.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig als je bedenkt dat een relatief groot deel van de topmanagers in eerste instantie laaggeschoold is en nu op posities zit waar jij van kunt blijven dromen
Wat dus aantoond dat handelsgeest erg belangrijk is en een papiertje niet altijd alles.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:54 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Komt ook omdat niet iedereen school kon betalen vroeger. Ze waren bv wel zo slim dat ze WO konden doen, maar zij of hun oduers hadden dat geld er niet voor.. En dan moesten ze een goedkopere opleiding doen
Hierna groeiden ze door hun slimheid wel stevig door in het bedrijfsleven
Dacht het niet...jij komt uit Heerlenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik ben laaggeschoold, volgens Yvana. Dus bij mij klopt het.
Doei lieve schat van mequote:Op maandag 7 augustus 2006 03:01 schreef Met-Yvana het volgende:
Yvana is nu moe aan het worden, en ze is het ook zat, tot morgen, hbo-ers, havo-ers en ander gespuis![]()
![]()
!
Stay perfect, stay Yvana
!
Ik durf met grote zekerheid te beweren dat ik meer in mijn leven zal bereiken dan jij. en bovendien:quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:01 schreef Met-Yvana het volgende:
Yvana is nu moe aan het worden, en ze is het ook zat, tot morgen, hbo-ers, havo-ers en ander gespuis![]()
![]()
!
Stay perfect, stay Yvana
!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ben je gek? Hij amuseerdT me op hetzelfde niveau als een dansende aap
Zelfs op de MAVO (oh wacht dat ken jij niet, VMBO heet dat tegenwoordig) leer je dat: Hij amuseert, met een T is!quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ben je gek? Hij amuseerd me op hetzelfde niveau als een dansende aap
Om 3 uur ben ik niet op mijn best.......duuuuuuhquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zelfs op de MAVO (oh wacht dat ken jij niet, VMBO heet dat tegenwoordig) leer je dat: Hij amuseert, met een T is!
Wat doet zo'n elitair meisje als jij nog op, op zo'n onchristelijk tijdstip?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Om 3 uur ben ik niet op mijn best.......duuuuuuh![]()
een woord: insomniaquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat doet zo'n elitair meisje als jij nog op, op zo'n onchristelijk tijdstip?
Ziekelijke Slapeloosheid, ja ik doe VWOquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
Weet je uberhaupt wel wat dat betekend
En nou niet weer met een Wikipedia link aankomen...
Ik heb vwo gedaan dus ik ben beterquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ziekelijke Slapeloosheid, ja ik doe VWO.
Ach lul niet zo dom. Ik heb op vwo gezeten en dr was dr niet een die over havo-ers minderwaardig sprak. Jij bent ook dom. Jij leert alleen veel en kunt de zinnetjes uit je franse boeken netjes overschrijven, maar inzicht heb je niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Inzicht ontbreekt sowieso bij veel vrouwen. Heeft ook met de hersenen te maken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:02 schreef twetwe het volgende:
[..]
Ach lul niet zo dom. Ik heb op vwo gezeten en dr was dr niet een die over havo-ers minderwaardig sprak. Jij bent ook dom. Jij leert alleen veel en kunt de zinnetjes uit je franse boeken netjes overschrijven, maar inzicht heb je niet.
Klopt, ze kan ook geen wiskundequote:Op maandag 7 augustus 2006 13:02 schreef twetwe het volgende:
[..]
Ach lul niet zo dom. Ik heb op vwo gezeten en dr was dr niet een die over havo-ers minderwaardig sprak. Jij bent ook dom. Jij leert alleen veel en kunt de zinnetjes uit je franse boeken netjes overschrijven, maar inzicht heb je niet.
Die werden bij ons vaak voor Satan uitgescholden. Best hard eigenlijk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:06 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Inzicht ontbreekt sowieso bij veel vrouwen. Heeft ook met de hersenen te maken.
Geen inzicht == geen bèta
alfa == leren, leren, leren
Ze moeten veel kennen, maar niks kunnen.![]()
Op mijn school werd er ook niet minderwaardig gesproken over anderen. Behalve over alto's en gothics...![]()
Jij bent wel veel van plan he, maar feit is dat je voorlopig nog nix hebtquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och , geld is geld, al is het een klein deel van mijn inkomsten, ik wil het wel graag ontvangen. Pauperfunctie? Ik ga rechten studerenDat heeft veel meer klasse dan het bezitten van een goedkopige eenmanszaak
![]()
Maar om even een samenvatting te geven( lezen is iets wat veel HBO-ertjes niet goed kunnen)
Yvana= Femme Savante
Ixnay= obscuur directeurtje
Dit is nog nooit gezegd in die 15 topics, maar het zou zomaar kunnenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:10 schreef JohanTop het volgende:
[..]
De reden, dat hij het zogenaamd met je eens is, is omdat hij geen zin heeft in een discussie zoals die hier al een tijdje aan de gang is.![]()
Een budget bezit je, dat krijg je nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zakgeld kleding? Pardon, ik krijg een royaal kledingbudget![]()
Jij faalde zeker niet toen je bleef zitten?quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooh nu komt de aap uit den mouw, je bent gewoon verbitterd jegens VWO-ers, omdat deze wel goed genoeg zijn, en jij faalde![]()
En jij op jouw beurt weer op het niveau van een dikke domme koequote:Op maandag 7 augustus 2006 02:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ben je gek? Hij amuseerd me op hetzelfde niveau als een dansende aap
Haha, maar je bleef wel zittenquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ziekelijke Slapeloosheid, ja ik doe VWO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |