Klopt voor 100 percentosquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:05 schreef JohanTop het volgende:
Ach, Met-Yvana zou alle bèta hbo-studies en zelfs mbo-studies niet halen.
Met C&M Wiskunde A1 ben je niks griet..
Ja je kunt schildertje worden voor een bedrag van ¤20.000,- per jaar ofzo. Daarnaast telefoniste of secretaresse omdat je redelijk goed bent in verschillende talen.
Verder zie ik geen toekomst voor C&M mensen
Rechter....hallo?quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:05 schreef JohanTop het volgende:
Ach, Met-Yvana zou alle bèta hbo-studies en zelfs mbo-studies niet halen.
Met C&M Wiskunde A1 ben je niks griet..
Ja je kunt schildertje worden voor een bedrag van ¤20.000,- per jaar ofzo. Daarnaast telefoniste of secretaresse omdat je redelijk goed bent in verschillende talen.
Verder zie ik geen toekomst voor C&M mensen
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, zoiets heet bekakt woordgebruik, vanuit huis meegekregen
Ik heb het daar sub rosa al eens met mijn decaan over gehad, en hij denkt dat ik er uitermate geschikt voor ben.quote:
Je leeft op complimentjes, get to the real side with your chickenpoxquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb het daar sub rosa al eens met mijn decaan over gehad, en hij denkt dat ik er uitermate geschikt voor ben.
Spirit? dan ken jij me niet. Als ik me ergens in vastbijt, laat ik nooit meer los.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:09 schreef JohanTop het volgende:
Het probleem is als je rechter wilt worden, dat je enig benul moet hebben van Economie, en daarnaast moet groep-3 rekenkennis wel aanwezig zijn.
Daarnaast ontbreekt bij jou gewoon de spirit om het echt te kunnen halen
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:09 schreef P0rt0 het volgende:
15 topics al
Assembleer gewoon een knokploeg van negers met 30cm lange piemels, en ga haar eens opzoeken.
Moet je eerst mensen vinden die dat willen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:09 schreef P0rt0 het volgende:
15 topics al
Assembleer gewoon een knokploeg van negers met 30cm lange piemels, en ga haar eens opzoeken.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Spirit? dan ken jij me niet. Als ik me ergens in vastbijt, laat ik nooit meer los.
De reden, dat hij het zogenaamd met je eens is, is omdat hij geen zin heeft in een discussie zoals die hier al een tijdje aan de gang is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb het daar sub rosa al eens met mijn decaan over gehad, en hij denkt dat ik er uitermate geschikt voor ben.
Ik zit in vwo 6, ik denk dat ik er heus wel intelligent voor genoeg benquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:09 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Je leeft op complimentjes, get to the real side with your chickenpox
Informatica HBO ? Wat weet jij dan van gecompliceerde universitaire studies als rechtenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:10 schreef JohanTop het volgende:
[..]
De reden, dat hij het zogenaamd met je eens is, is omdat hij geen zin heeft in een discussie zoals die hier al een tijdje aan de gang is.![]()
*proest*quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik zit in vwo 6, ik denk dat ik er heus wel intelligent voor genoeg ben![]()
Ik denk meer dan jou op het moment, naïef kutje.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Informatica HBO ? Wat weet jij dan van gecompliceerde universitaire studies als rechten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nimmerquote:
Zakgeld kleding? Pardon, ik krijg een royaal kledingbudgetquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:12 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ochja, als ze eens afvalt en die zakgeld-kleding van haar eens inwisselt. Wie weet.
Hout waar honden over pissen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
NimmerJe weet toch dat ik uit veel beter hout gesneden ben dan havo-ers?
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zakgeld kleding? Pardon, ik krijg een royaal kledingbudget![]()
Die worden uit levenshout gesneden, die hebben tenminste nog een leven.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wat maakt dat havo-ers dan welniet?
Zal ik jou even uitlachenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Informatica HBO ? Wat weet jij dan van gecompliceerde universitaire studies als rechten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Havo-ers die een leven hebben? Ik spreek uit ervaring wanneer ik zeg dat havo-ers de meest banale levensvorm vormen die op deze aardbol aanwezig is, met gesprekken over ,,scooters" ,, stoned/lam zijn" etc. etc. Verder vermoed ik ook dat ze niet in het bezit zijn van abstactievermogen, en ze hebben ook vaak last van een slecht werkend geheugen, zowel kort als lange termijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:14 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Die worden uit levenshout gesneden, die hebben tenminste nog een leven.
Trouwens, weet je zeker dat je dat wijf van hai2u.com niet bent?
Daar is niks gecompliceerds aan. Ik ken mensen die technische HBO studie geprobeerd hebben en terug zijn gegaan naar WO-rechten en dat met minder inzet en met gemak gehaald hebben.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Informatica HBO ? Wat weet jij dan van gecompliceerde universitaire studies als rechten
Niet te erg generaliseren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:14 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Die worden uit levenshout gesneden, die hebben tenminste nog een leven.
Trouwens, weet je zeker dat je dat wijf van hai2u.com niet bent?
Het is anders wel de studie met de meeste afhakers, mocht je dat niet weten, omdat het te taai is voor de meeste mensenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:17 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Daar is niks gecompliceerds aan. Ik ken mensen die technische HBO studie geprobeerd hebben en terug zijn gegaan naar WO-rechten en dat met minder inzet en met gemak gehaald hebben.
Rechten ga je doen als je voor niks anders geschikt bent.
Zeker een leven, ik kom zelf net thuis van enkele vriendinnen, terwijl jij hier een beetje Fok!kers aan het lachen probeerd te maken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Havo-ers die een leven hebben? Ik spreek uit ervaring wanneer ik zeg dat havo-ers de meest banale levensvorm vormen die op deze aardbol aanwezig is, met gesprekken over ,,scooters" ,, stoned/lam zijn" etc. etc. Verder vermoed ik ook dat ze niet in het bezit zijn abstactievermogen, en ze hebben ook vaak last van een slecht werkend geheugen, zowel kort als lange termijn.![]()
Dat was mijn bedoeling ook zeker niet, ik heb ook op VWO gezeten en ik ken er nog veel mensen van, maar ik richtte meer op deze hopeloze gevallen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:17 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Niet te erg generaliseren.Genoeg vwo'ers hebben ook nog wel een leven
Oooh nu komt de aap uit den mouw, je bent gewoon verbitterd jegens VWO-ers, omdat deze wel goed genoeg zijn, en jij faaldequote:Op maandag 7 augustus 2006 02:20 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Dat was mijn bedoeling ook zeker niet, ik heb ook op VWO gezeten en ik ken er nog veel mensen van, maar ik richtte meer op deze hopeloze gevallen.
Gebruik geen woorden die je niet kan spellen, alfa-er.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Havo-ers die een leven hebben? Ik spreek uit ervaring wanneer ik zeg dat havo-ers de meest banale levensvorm vormen die op deze aardbol aanwezig is, met gesprekken over ,,scooters" ,, stoned/lam zijn" etc. etc. Verder vermoed ik ook dat ze niet in het bezit zijn van abstactievermogen, en ze hebben ook vaak last van een slecht werkend geheugen, zowel kort als lange termijn.![]()
Dit heb ik wel vaker gehoord.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het is anders wel de studie met de meeste afhakers, mocht je dat niet weten, omdat het te
taai saai is voor de meeste mensen![]()
Ik weet dankzij geschiedenis profiel ( ja daar was jij te stom voor ) dat het 1 van de primaire verschillen is tussen de geest van de mens en de geest van een dier.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:22 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Gebruik geen woorden die je niet kan spellen, alfa-er.
Voor het abstracte denkwerk moet je trouwens bij de bèta-afdeling zijn, wat weet jij daar nou van?
Neen, je hebt het compleet verkeerd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooh nu komt de aap uit den mouw, je bent gewoon verbitterd jegens VWO-ers, omdat deze wel goed genoeg zijn, en jij faalde![]()
Ik wou d'r toenstraks ook zo quoten.quote:
Geschiedenis is saaie schitquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:25 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik weet dankzij geschiedenis profiel ( ja daar was jij te stom voor ) dat het 1 van de primaire verschillen is tussen de geest van de mens en de geest van een dier.
En in mijn woordenboekje staat trouwens Abstractievermogen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:22 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Gebruik geen woorden die je niet kan spellen, alfa-er.
Voor het abstracte denkwerk moet je trouwens bij de bèta-afdeling zijn, wat weet jij daar nou van?
Ja, en jij zei abstactievermogen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:28 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En in mijn woordenboekje staat trouwens Abstractievermogen.
Dat zei ik helemaal niet......quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja, en jij zei abstactievermogen.
Dat je er ook nog een woordenboek voor pakt overtreft alles.![]()
Anders edit dat kakwijf het dalijk nogquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Havo-ers die een leven hebben? Ik spreek uit ervaring wanneer ik zeg dat havo-ers de meest banale levensvorm vormen die op deze aardbol aanwezig is, met gesprekken over ,,scooters" ,, stoned/lam zijn" etc. etc. Verder vermoed ik ook dat ze niet in het bezit zijn van abstactievermogen, en ze hebben ook vaak last van een slecht werkend geheugen, zowel kort als lange termijn.![]()
HAHAH~!IENiNESiNEiSNeisneisneinzweipolizei~!11quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oh god....wat een blamage....maarja het is ookal laat he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |