Mag ook wel, 't is een belangrijk onderwerpquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:17 schreef Nuongirl het volgende:
We zijn momenteel de laatste puntjes op de I aan het zetten. Het duurt in ieder geval niet lang meer![]()
Ter compensatie heb ik nu drie uur gewacht met weer reagerenquote:
Dat komt me bekend voorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:49 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ter compensatie heb ik nu drie uur gewacht met weer reageren
Nog steeds ja.. (die van vorig jaar..)quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:17 schreef 9christensen het volgende:
hij doet 't
Maar 't mag van mij zo langzamerhand ook wel weer eens..quote:Aangaande de FOK!voetbalmanager
Gezien de reacties in de feedback zitten velen van jullie te trappelen om weer een team samen te stellen voor de manager. Wij vragen echter nog even geduld.
Reden is dat de Sport-admins geen toegang hebben tot het online zetten van de manager. Hiervoor is een IT-Admin nodig, en die zijn op dit moment even niet bereikbaar. Zodra dit wel het geval is zal de voetbalmanager 2006/2007 online gezet worden en kunnen jullie een team samenstellen. De verwachting is dat dit over enkele uren al mogelijk is, hoewel het ook morgen zou kunnen worden.
Bedankt voor het begrip.
De Sportcrew.
quote:
Beginnen met b of misschien zelfs c spelers is inderdaad een must. Leuk toch?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
8 miljoen is wel erg weinigEen topspits als Huntelaar of een dure verdediger als Alex is zo haast onmogelijk te kiezen... ik denk dat bijna elk team gaat bestaan uit bankzitters op deze manier
Gelul. Huntelaar heb ik al! En daarnaast nog een aardig team ook nog!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
8 miljoen is wel erg weinigEen topspits als Huntelaar of een dure verdediger als Alex is zo haast onmogelijk te kiezen... ik denk dat bijna elk team gaat bestaan uit bankzitters op deze manier
Bosschaart in je team hebben en dan zeggen dat je een topteam hebtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:53 schreef Cart_man het volgende:
Topteam
Joey Didulica AZ
Gill Swerts Vitesse
Günther Vanaudenaerde N.E.C.
Luke Wilkshire FC Twente
Pascal Bosschaart Feyenoord
Dominque Kivuvu N.E.C. Nijmegen
Luigi Bruins Sc Excelsior
Tininho ADO Den Haag
Daniel Guijo-Velasco Sc Excelsior
Danko Lazovic Vitesse
Eljero Elia ADO Den Haag
mooi toch...ik heb zo een lekkere goedkope keeper, die mij puntjes gaat bezorgen in de 1ste wedstrijd tegen Feyenooitquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik sommige prijzen weer bizar vind? Bas Roorda van Groningen is zowat de goedkoopste keeper en goedkoper dan Brian van Loo die volgens mij toch de tweede keeper bij Grunn wordt
Aantal leuke koopjes gevonden nu, precies 8 miljoen uitgegeven, voor m'n gevoel een erg leuk teamquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:05 schreef BVO het volgende:
Het is wel weer heel lastig zo. Heb een team staan, 3.000 over, zonder echte toppers. Heb het zoveel mogelijk evenwichtig verspreid. Weet niet of dat slim is, maar dat zien we dan wel.
Geleerd uit de manager van vorig jaar....toe spreidde ik mijn kansen ook, met als gevolg...gemiddeld team, met gemiddelde kansen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:05 schreef BVO het volgende:
Het is wel weer heel lastig zo. Heb een team staan, 3.000 over, zonder echte toppers. Heb het zoveel mogelijk evenwichtig verspreid. Weet niet of dat slim is, maar dat zien we dan wel.
weet ik, maar, ik bedoel met evenwichtig, niet veel spelers uit het zelfde team.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:12 schreef BVO het volgende:
Ik had het over het budget he. Dat ik niet iemand van 1,3 miljoen heb en de rest heel goedkoop, de meesten zijn ongeveer even duur.
Je kunt tot 't begint toch nog tegen 0% spelers wisselen? Helemaal overnieuw beginnen kan juist niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:56 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Wat een drama, dat samenstellen. Je kan niet eens individuele spelers weghalen of tovoegen. Als je iets wil veranderen moet je helemaal opnieuw beginnen.
Wel zolang je nog geen 11 spelers hebt geselecteerdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je kunt tot 't begint toch nog tegen 0% spelers wisselen? Helemaal overnieuw beginnen kan juist niet.
Ja, maar je kunt dus beter gewoon wel een heel team selecteren. Daarna is 't makkelijker schuiven. Je zit nog niet vast aan je team, welke indruk wel gewekt wordt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wel zolang je nog geen 11 spelers hebt geselecteerdJe moet eerst 11 spelers hebben geselecteerd alvorens je individueel kunt wisselen.., daarvoor kun je slechts je gehele team resetten (vraag me niet waarom dit zo is..).
Vriendquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:18 schreef BliksemSchigt het volgende:Nee CM
En als ik dan toch help, Braafheid is nog niet fit
Omdat?? Hij wordt dan echt niet ineens meer waard hoor. Hij blijft de waarde houden die hij nu heeft. Het enige is dat hij er bij Feyenoord 'misschien' meer inschiet. Als hij dat uberhaupt al gaat doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:34 schreef MutedFaith het volgende:
En nu maar hopen dat Nevland naar Feyenoord gaat..
ikhoop van niet...want Groningen moet tegen Feyenoord...en ik heb heel groningen in mijn teamquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:05 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Omdat?? Hij wordt dan echt niet ineens meer waard hoor. Hij blijft de waarde houden die hij nu heeft. Het enige is dat hij er bij Feyenoord 'misschien' meer inschiet. Als hij dat uberhaupt al gaat doen.
Misschien gaat hij er vanuit dat Feyenoord vaker zal winnen dan Groningen? Daar krijg je ook punten voor, hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:05 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Omdat?? Hij wordt dan echt niet ineens meer waard hoor. Hij blijft de waarde houden die hij nu heeft. Het enige is dat hij er bij Feyenoord 'misschien' meer inschiet. Als hij dat uberhaupt al gaat doen.
Niet als je een goed team hebtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed team, alleen jammer van die aanval. Als ik hier ook kijk naar de teams met Huntelaar; en wat ik zelf heb geprobeerd met Huntelaar, dan ben ik blij dat ik dat niet heb gedaan.
De minpunten van de tegendoelpunten tellen uiteindelijk zwaarder dan die goals van Huntelaar.
Zondag wordt het een voorzichtige 0-1, dus dat valt mee dan met Roorda. Vanaf dan wint Groningen 4 keer op rij mét de nulquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekker slim met een keeper van Groningen dan
Toch twee uit 5 CMquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:38 schreef Cart_man het volgende:
Heb het weer aangepast.
Harald Wapenaar Vitesse 877.000 Keeper
Purrel Fränkel Vitesse 675.000 Verdediger
Paul Verhaegh Vitesse 670.000 Verdediger
Gill Swerts Vitesse 680.000 Verdediger
Michael Jansen Vitesse 630.000 Verdediger
en niet alleen dat, Floren is ook geen basisspelert en Hertog heeft een gebroken kuitbeen!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:19 schreef SnuggLe het volgende:
4 van mijn 5 vit-ass-se spelers doen niet mee![]()
Je moest dacht ik nu twee speelrondes met je team doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:55 schreef TimmyAsd het volgende:
Als ik nu nog wissel, wanneer gaat dat dan in? Ik kan nu nog wisselen namelijk..
wissels gaan pas over twee weken in, weinig nut om nu al te gaan wisselenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:55 schreef TimmyAsd het volgende:
Als ik nu nog wissel, wanneer gaat dat dan in? Ik kan nu nog wisselen namelijk..
Dankje.. en nee, ik heb niet gespiekt.. Kwestie van speelschema, oefenwedstrijden en transferprijzen bestuderen (hetgeen jij kennelijk ook hebt gedaan) en dan zijn Roorda, Luirink, Salcido en Van der Laak spelers die je niet kunt laten lopen..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:54 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
en niet alleen dat, Floren is ook geen basisspelert en Hertog heeft een gebroken kuitbeen!![]()
vind dat proudtobediepfries een goed team heeft, je hebt toevallig toch niet bij mij zitten spieken, zie veel overeenkomsten![]()
Tsja, i'm a slow starterquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
.... Met zo ongeveer als toppunt 't team van Snuggle, ....
Dat was wel mijn insteek ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:57 schreef Flem het volgende:
[..]
Misschien gaat hij er vanuit dat Feyenoord vaker zal winnen dan Groningen? Daar krijg je ook punten voor, hoor.
Gescoord.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:56 schreef Arcee het volgende:
Je budget is 75.000
Aleksandar Rankovic ADO Den Haag 700.000 Middenvelder
Simon Cziommer AZ 922.000 Middenvelder
3x zelfs.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:35 schreef SnuggLe het volgende:
Die Cziommer 2x zelfs.
4 punten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Luirink haalt in ieder geval z'n punten binnen
Ik wel.quote:Beetje jammer van Cziommer die net z'n derde maakt, die had ik willen/kunnen kopen, maar had niet verwacht dat 'ie 't zó goed zou doen![]()
je vergeet zn gele kaart dus 15 puntenquote:
Ik kwam net weer hierheen om dat te gaan editen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:58 schreef MSNMGH het volgende:
je vergeet zn gele kaart dus 15 punten
en ik zat nog te twijfelen aan cziommer maar aangezien hij de laatste wedstrijd niet in de basis begon zag ik er maar van af![]()
Voor mij ook nog, 4 gehad, nog 7 te gaan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:31 schreef RayMania het volgende:
Arcee. Lekker bezig.
Voor mij komt het overgrote deel morgen in actie.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Voor mij ook nog, 4 gehad, nog 7 te gaan.
Ik doe m'n best.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:34 schreef RayMania het volgende:. Stop eens met jouw deelnames aan FOK! managers
.
Inderdaadquote:
En dan zeggen dat je een baggerteam hebt.quote:
+15 voor Cziommer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hehe.. ik ken iemand die zowel Cziommer als Zoetebier in zijn selectie heeftdat is -8 voor Zoetebier en +12 voor Cziommer
Of misschien maak ik maar een grapquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef RayMania het volgende:
Je kan nu toch alsnog besluiten om niet verder mee te doen aan een spel wat door vrijwilligers wordt georganiseerd, met prijzen en wat ook nog eens gratis is? Misschien ben je wel teveel eisend?
Misschien wel, misschien ook niet. Gebruik dan andere smilies die de indruk geven dat het om een grap gaat. Bijquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Of misschien maak ik maar een grap![]()
Dan is de grap weer helemaal niet leuk, als je weet dat het een grap isquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien ook niet. Gebruik dan andere smilies die de indruk geven dat het om een grap gaat. Bijen
denk ik niet aan een grap.
www.voetbalpoules.nlquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Goddomme het is maandagochtend, en ik verveel me...![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
www.voetbalpoules.nl
www.profcoach.nl
De FOK! VBL-Toto 2006-2007 Deel 1
Jupiler-toto deel 1 2006-2007 (1e div NL)
Vul maar in, ben je even zoet.
2 assists van Buijs erbij = 61 punten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:24 schreef Arcee het volgende:
36 punten vandaag, 21 gisteren, 57 in totaal dit weekend.
Afgezien van assists.
Krijg je voor assists nu wel punten ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
2 assists van Buijs erbij = 61 punten.
50 punten is toch redelijk?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:51 schreef DeVinger het volgende:
Rond de 50pt, niet bijzonder, maar een degelijk begin.
Er zullen veel mensen zijn die er veeel meer hebben (cziommer, alles niets grunn etc)
De mensen die kozen voor KJH en de rest bagger zullen balen
Ik heb KJH en de rest chill en ik baal absoluut niet?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:51 schreef DeVinger het volgende:
De mensen die kozen voor KJH en de rest bagger zullen balen
Waarschijnlijk zijn de punten wel ingevoerd, maar is het wachten op een devver die de punten kan doorvoeren zodat Olga een puntenpost kan maken. Het komt allemaal heus welquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:07 schreef Arcee het volgende:
Jammer dat er nog geen stand komt na 1 speelronde.
Ownee, maar er zijn er ook zat die moeten KJH hebben en de rest kijken ze niet naar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:21 schreef Flem het volgende:
[..]
Ik heb KJH en de rest chill en ik baal absoluut niet?
Een speelronde duurt twee weken hoor.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn de punten wel ingevoerd, maar is het wachten op een devver die de punten kan doorvoeren zodat Olga een puntenpost kan maken. Het komt allemaal heus wel.
Je kan om de twee weken wisselen, dat wist ik wel, maar de punten komen dus pas volgende week bij elkaarquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:30 schreef Flem het volgende:
[..]
Een speelronde duurt twee weken hoor.
Is dat tegenwoordig ook nieuw?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:30 schreef Flem het volgende:
[..]
Een speelronde duurt twee weken hoor.
Weet ik, maar ik ben benieuwd hoe hoog ik nu zou staan met 61 punten. Kan volgende ronde al weer heel anders zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:21 schreef Svensational het volgende:
Waarschijnlijk zijn de punten wel ingevoerd, maar is het wachten op een devver die de punten kan doorvoeren zodat Olga een puntenpost kan maken. Het komt allemaal heus wel.
Veul punten zegquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben benieuwd hoe hoog ik nu zou staan met 61 punten. Kan volgende ronde al weer heel anders zijn.
Yupquote:
Okquote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:05 schreef DeVinger het volgende:
Wel een essentieel punt bij het opstellen van je team X-fi
Ja, want ik heb er dus veel van Vitesse die dus nu tegen Ajax moetenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:10 schreef DeVinger het volgende:
Nou dat je niet wekelijks kan wisselen, maar eens in de twee weken.
Je neemt niet 11x RKC als ze thuis tegen RBC moeten en de week erop uit bij KJH
(i know, rbc speelt niet meer in de eredivisie, maar als voorbeeld)
Goed nieuwsquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, want ik heb er dus veel van Vitesse die dus nu tegen Ajax moeten. Heb daar idd geen rekening mee gehouden
.
Is dat zo moeilijk dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:22 schreef X-fi het volgende:
Kan iemand aub mijn punten van deze week even tellen?
Oh wacht, ik zat dus bij Speelronde 2 te kijken, maar dat was dus de tweede speelronde van de manager, niet van de eredivisiequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:22 schreef X-fi het volgende:
[..]
Goed nieuws
Zondag is het Ajax - NAC
Info van assists is kut op VI.nl. Ze kunnen beter eredivisie.nl kijken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is dat zo moeilijk dan?
Ik heb 't niet geteld, maar ik denk een kleine 25.
Kan ik 't helpen dat de defaults niet leeg zijn?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:39 schreef X-fi het volgende:
Arcee toch
Voorspelde winnaar: ADO Den Haag
Voorspelde degradant: ADO Den Haag
Voorspelde nacompetitie 1: ADO Den Haag
Voorspelde nacompetitie 2: ADO Den Haag
quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kan ik 't helpen dat de defaults niet leeg zijn?
Ik vind het chill dat je chillt met Purrel, maar hij heeft helemaal geen basisplek. Overigens dunkt het me dat Huntelaar aardig wat punten heeft binnengesprokkeld, gezien z'n twee assists?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:24 schreef SnuggLe het volgende:
Snel geteld 33 ofzo, met Huntelaar
Buijs, Janssen, Frankel, en Roorda haalde voor mij de punten. De rest speelde niet eens![]()
Welke site moet ik aanhouden voor doelpunten, assists en kaarten. Voetbal International is echt klote vergeleken met Eredivisie.nl.quote:
Veelquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:50 schreef DeVinger het volgende:
Wat is er mis met VI.nl?
Gewoon één site aanhouden (dus eredivisie.nl) en je hoeft niet meer te twijfelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:55 schreef DeVinger het volgende:
Ligt dat aan Eredivisie.nl of aan VI.nl?
Assists is vaak discutabel, dat is ook de reden waarom sommige managers er niet mee werk(ten).
Ik eredivisie.nlquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:10 schreef DeVinger het volgende:
Daar geef je al antwoord op je vraag hierboven (welke site je moet aanhouden). Ik VI.nl
Klopt, nog een minpuntje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:45 schreef Flem het volgende:
[..]
Ik vind het chill dat je chillt met Purrel, maar hij heeft helemaal geen basisplek. Overigens dunkt het me dat Huntelaar aardig wat punten heeft binnengesprokkeld, gezien z'n twee assists?
Elke twee weken. Zie alle posts hierboven?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:16 schreef DarkShine het volgende:
Wanneer worden de punten bijgewerkt?
Thx, had gister geen zin om te zoeken in het topic.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Elke twee weken. Zie alle posts hierboven?
Volgens mij kom ik uit Limburg, en niet aan de Belgische kant...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:39 schreef DeVinger het volgende:
Tis een belg hè
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Elke twee weken. Zie alle posts hierboven?
Luisteren we naar de users is het ook niet goedquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:19 schreef popolon het volgende:
[..]Echt?
Sorry hoor maar wat een waardeloze manager dan.
Dan wissel je dus door de week een keer, net als vorig jaar met kerst.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is er als er straks ook doordeweeks gespeeld wordt? Doe je dan 4 wedstrijden met 1 team?
yupsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:40 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dan wissel je dus door de week een keer, net als vorig jaar met kerst.
een speelronde = 2 wedstrijden toch?
En dat is inderdaad kut.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is er als er straks ook doordeweeks gespeeld wordt? Doe je dan 4 wedstrijden met 1 team?
Verander het dan nu. Zolang het nog kanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:42 schreef Nuongirl het volgende:
En mja we hebben geluisterd naar het merendeel van de users. Mocht dit toch niet gaan werken, dan zal het waarschijnlijk weer worden veranderd. Maar goed, we zijn nog maar net begonnen..
Tja. maar het is gewoon kut dat je na 2 wedstrijden weer kan wisselenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:45 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch niet, lees dan ff
Ik weet het niet. Als je meerdere keren kan wisselen is er ook kans dat er meerdere malen fouten worden gemaakt. Dus meer kans om iemand daarmee in te halen in de ranking. ook is het zo dat je moet concentreren op twee weekenden. Dus je moet kijken tegen wie wie speelt. Dat was vorig jaar niet, daar concentreerde je alleen maar op één weekend. daarna kon je weer wisselen voor de andere speelrondequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:53 schreef DeVinger het volgende:
Maar vind je niet dat het daardoor wel spannender wordt dan?
Wekelijks is toch te makkelijk eigenlijk... Elke week vol inzetten op de tegenstander van RBC en op ten duur heb je zoveel geld dat je 11x PSV kon kopen. Kon je vervolgens een half jaar zien dat je geen zak opschoot op de ranglijst, want iedereen hanteerde die tacktiek.
Lekker overdreven, maar met een kern van waarheid.
Hier komt veel meer bij kijken, staat een speler op scherp? Wie is in vorm? Kies ik voor op safe (twee keer tegen een degradatiekandidaat), of ga ik voor een verrassing/stunt en kan ik mij daarbij onderscheiden van de rest blabla etc.
Ik persoonlijk vind dit leuker, spannender.
Ze hebben naar mijn wens geluisterdquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:22 schreef Svensational het volgende:
Voor al die pijpzeikers: Als je nou volgend jaar dit soort berichten leest: Evaluatie/vooruitblik FOK!voetbalmanager kun je van tevoren aangeven dat je het er niet mee eens bent, ipv achteraf.
Dat eerste ok, maar dat tweede geef ik juist aan dat ik dat positief vindquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:22 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Als je meerdere keren kan wisselen is er ook kans dat er meerdere malen fouten worden gemaakt. Dus meer kans om iemand daarmee in te halen in de ranking. ook is het zo dat je moet concentreren op twee weekenden. Dus je moet kijken tegen wie wie speelt. Dat was vorig jaar niet, daar concentreerde je alleen maar op één weekend. daarna kon je weer wisselen voor de andere speelronde
Sorryquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:26 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat eerste ok, maar dat tweede geef ik juist aan dat ik dat positief vind![]()
Ja, dan dat ik iig 1 keer hoog gestaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:23 schreef BVO het volgende:
Waarom niet om de 2 wedstrijden wisselen, maar een nieuwe stand elke wedstrijdronde?
Ja, dan dat ik dat ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dan dat ik iig 1 keer hoog gestaan.
Netjes hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een keeper die een penalty stopt en twee spitsen die scoren
Ik neem aan twee weekenden?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens eigen berekeningen zou ik op 88 punten moeten zitten.
Dat zou dus ok zijn!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:23 schreef BVO het volgende:
Waarom niet om de 2 wedstrijden wisselen, maar een nieuwe stand elke wedstrijdronde?
Volgens mij moet daarvoor de hele manager worden omgegooid.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:23 schreef BVO het volgende:
8 punten erbij; 96 in totaal dus als het goed isquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup
Klavan en Fledderus zouden er nog wat bij kunnen scoren.
juistemquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij moet daarvoor de hele manager worden omgegooid.
Twee basisplaatsen, drie assists en twee overwinningen? Lang niet slecht dunkt me.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
8 punten erbij; 96 in totaal dus als het goed is
Die mensen met Huntelaar hebben geen goede rondes![]()
Het lijkt me niet waar men opgehoopt had. 0 goals en een gemiste pingelquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:39 schreef Flem het volgende:
[..]
Twee basisplaatsen, drie assists en twee overwinningen? Lang niet slecht dunkt me.
Asisst is maar 1 punt minder dan een goal, een penalty is maar 1 punt. Zie 'm liever drie assists geven dan een veldgoal maken en een penalty binnenschieten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het lijkt me niet waar men opgehoopt had. 0 goals en een gemiste pingel![]()
Nou, die wissels tellen pas over twee weken mee.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:38 schreef ruudbackus het volgende:
Ik ben beniwued, Ik heb tussen eht eerste en tweede weekend enkele spelers gewissled omdat ik nog budget had; hoe wordt hiermee omgegaan?
Ja, of mijn 6 spelers die WEL spelen breken allemaal hun nek.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:06 schreef DeVinger het volgende:
En dan verdraaid Lazovic komende twee weken zijn knie meerdere malen zodat hij enkele jaren buitenspel staat, en Cziommer krijgt een auto-ongeluk zodat hij helemaal nooit meer kan voetballen. Zonde van die 6%
Heb nu ook wat veranderd. Best cute nuquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:07 schreef VoreG het volgende:
Heb nu een goed team staan. Heerlijk
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:17 schreef Flem het volgende:
Ik bivakkeer in goed gezelschap op plek 17 :>.
Omdat ik nu ook maar 24 punten heb gehaald. En als ik nu niet wissel, dan vergeet ik het weer.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:33 schreef DeVinger het volgende:
Waarom nu wisselen, in twee weken kennen er veel mensen geblesseerd raken
Mooie score. ik had niet eens de helftquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
87 punten en ik had na de eerste wedstrijden al 61.
Nu maar 'es even de transfermarkt op.
Denk het niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:33 schreef DeVinger het volgende:
Wisselen is leuk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:33 schreef DeVinger het volgende:
Dacht ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:22 schreef SnuggLe het volgende:
Goed team Arcee. Zeer net middenveld.
Deze user wil zijn team niet laten zien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:45 schreef DarkShine het volgende:
22ste en onze subleague (Roda JC) genoemd in het nieuwstopic.
We are Roda, who are you?
Heb een wissel in de verdediging gemaakt, de enige speler die geen punten pakte voor mijn elftal (zat zelfs in de -) heb ik eruit gehaald.
Wie?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:39 schreef X-fi het volgende:
Ken Ilso Larsen SC Heerenveen
Ben toch kansloos in het gebied van VBLquote:
Had dat al aangevinkt bij het aanmelden, kon het naderhand schijnbaar niet meer veranderenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Deze user wil zijn team niet laten zien.![]()
http://sport.fok.nl/voetbal algemeen - profiel - hokje aanvinkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Had dat al aangevinkt bij het aanmelden, kon het naderhand schijnbaar niet meer veranderen
Dat kan heul ni! Dat sta ik alquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:01 schreef RayMania het volgende:
24e.
Thx, ik was in de manager aan 't zoekenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:54 schreef DeVinger het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/voetbal algemeen - profiel - hokje aanvinken
Huntelaar heeft maar 2 assists volgens VI.nl (geen assist tegen NAC Breda)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:25 schreef Flem het volgende:
Volgens mij moet Huntelaar er nog twee punten bij krijgen. Twee x basis + twee x winnen + drie assists = 4 + 6 + 6 = 16.
Volgens http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/28602 gaf hij de assist bij de 1-1 van Sneijder. Nou vond ik dat totaal geen assist (balletje breed, Sneijder loopt meters verder en trapt 'm erin), maar het lijkt me vreemd als je je niet aan je eigen 'stats' houdt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Huntelaar heeft maar 2 assists volgens VI.nl (geen assist tegen NAC Breda)
Heb ik gezien inderdaad, ik vermoed echter dat VI die assist eerst ook heeft gemeld en daarna gecorrigeerd, hetgeen later niet is overgenomen door de sportcrew.. Zou een logische verklaring zijn..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:48 schreef Flem het volgende:
[..]
Volgens http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/28602 gaf hij de assist bij de 1-1 van Sneijder. Nou vond ik dat totaal geen assist (balletje breed, Sneijder loopt meters verder en trapt 'm erin), maar het lijkt me vreemd als je je niet aan je eigen 'stats' houdt.
Ja, je eigen spelers per ronde (mits ze gespeeld hadden) stonden daar vermeld. Op de één of andere manier is dat er nu dus niet (meer).. Of is dat alleen bij mij zo (lijkt me sterk)?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:55 schreef Flem het volgende:
Dat kon je vroeger toch zien bij je persoonlijke pagina?
quote:Je huidige team:
Bas Roorda FC Groningen 620.000 Keeper
Davy Fauw, de Roda JC 830.000 Verdediger
Marnix Smit Heracles Almelo 625.000 Verdediger
Petter Hansson SC Heerenveen 890.000 Verdediger
Bjorn Daelemans Heracles Almelo 634.000 Verdediger
Kaj Michalke Heracles Almelo 600.000 Middenvelder
Aleksandar Rankovic ADO Den Haag 700.000 Middenvelder
Marcel Meeuwis Roda JC 790.000 Middenvelder
Simon Cziommer AZ 922.000 Middenvelder
Danko Lazovic Vitesse 845.000 Aanvaller
Jamaïque Vandamme Roda JC 860.000 Aanvaller