Dan is de grap weer helemaal niet leuk, als je weet dat het een grap isquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien ook niet. Gebruik dan andere smilies die de indruk geven dat het om een grap gaat. Bijen
denk ik niet aan een grap.
www.voetbalpoules.nlquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Goddomme het is maandagochtend, en ik verveel me...![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
www.voetbalpoules.nl
www.profcoach.nl
De FOK! VBL-Toto 2006-2007 Deel 1
Jupiler-toto deel 1 2006-2007 (1e div NL)
Vul maar in, ben je even zoet.
2 assists van Buijs erbij = 61 punten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:24 schreef Arcee het volgende:
36 punten vandaag, 21 gisteren, 57 in totaal dit weekend.
Afgezien van assists.
Krijg je voor assists nu wel punten ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
2 assists van Buijs erbij = 61 punten.
50 punten is toch redelijk?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:51 schreef DeVinger het volgende:
Rond de 50pt, niet bijzonder, maar een degelijk begin.
Er zullen veel mensen zijn die er veeel meer hebben (cziommer, alles niets grunn etc)
De mensen die kozen voor KJH en de rest bagger zullen balen
Ik heb KJH en de rest chill en ik baal absoluut niet?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:51 schreef DeVinger het volgende:
De mensen die kozen voor KJH en de rest bagger zullen balen
Waarschijnlijk zijn de punten wel ingevoerd, maar is het wachten op een devver die de punten kan doorvoeren zodat Olga een puntenpost kan maken. Het komt allemaal heus welquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:07 schreef Arcee het volgende:
Jammer dat er nog geen stand komt na 1 speelronde.
Ownee, maar er zijn er ook zat die moeten KJH hebben en de rest kijken ze niet naar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:21 schreef Flem het volgende:
[..]
Ik heb KJH en de rest chill en ik baal absoluut niet?
Een speelronde duurt twee weken hoor.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn de punten wel ingevoerd, maar is het wachten op een devver die de punten kan doorvoeren zodat Olga een puntenpost kan maken. Het komt allemaal heus wel.
Je kan om de twee weken wisselen, dat wist ik wel, maar de punten komen dus pas volgende week bij elkaarquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:30 schreef Flem het volgende:
[..]
Een speelronde duurt twee weken hoor.
Is dat tegenwoordig ook nieuw?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:30 schreef Flem het volgende:
[..]
Een speelronde duurt twee weken hoor.
Weet ik, maar ik ben benieuwd hoe hoog ik nu zou staan met 61 punten. Kan volgende ronde al weer heel anders zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:21 schreef Svensational het volgende:
Waarschijnlijk zijn de punten wel ingevoerd, maar is het wachten op een devver die de punten kan doorvoeren zodat Olga een puntenpost kan maken. Het komt allemaal heus wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |