Dan is de grap weer helemaal niet leuk, als je weet dat het een grap isquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien ook niet. Gebruik dan andere smilies die de indruk geven dat het om een grap gaat. Bijen
denk ik niet aan een grap.
www.voetbalpoules.nlquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Goddomme het is maandagochtend, en ik verveel me...![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
www.voetbalpoules.nl
www.profcoach.nl
De FOK! VBL-Toto 2006-2007 Deel 1
Jupiler-toto deel 1 2006-2007 (1e div NL)
Vul maar in, ben je even zoet.
2 assists van Buijs erbij = 61 punten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:24 schreef Arcee het volgende:
36 punten vandaag, 21 gisteren, 57 in totaal dit weekend.
Afgezien van assists.
Krijg je voor assists nu wel punten ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
2 assists van Buijs erbij = 61 punten.
50 punten is toch redelijk?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:51 schreef DeVinger het volgende:
Rond de 50pt, niet bijzonder, maar een degelijk begin.
Er zullen veel mensen zijn die er veeel meer hebben (cziommer, alles niets grunn etc)
De mensen die kozen voor KJH en de rest bagger zullen balen
Ik heb KJH en de rest chill en ik baal absoluut niet?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:51 schreef DeVinger het volgende:
De mensen die kozen voor KJH en de rest bagger zullen balen
Waarschijnlijk zijn de punten wel ingevoerd, maar is het wachten op een devver die de punten kan doorvoeren zodat Olga een puntenpost kan maken. Het komt allemaal heus welquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:07 schreef Arcee het volgende:
Jammer dat er nog geen stand komt na 1 speelronde.
Ownee, maar er zijn er ook zat die moeten KJH hebben en de rest kijken ze niet naar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:21 schreef Flem het volgende:
[..]
Ik heb KJH en de rest chill en ik baal absoluut niet?
Een speelronde duurt twee weken hoor.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn de punten wel ingevoerd, maar is het wachten op een devver die de punten kan doorvoeren zodat Olga een puntenpost kan maken. Het komt allemaal heus wel.
Je kan om de twee weken wisselen, dat wist ik wel, maar de punten komen dus pas volgende week bij elkaarquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:30 schreef Flem het volgende:
[..]
Een speelronde duurt twee weken hoor.
Is dat tegenwoordig ook nieuw?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:30 schreef Flem het volgende:
[..]
Een speelronde duurt twee weken hoor.
Weet ik, maar ik ben benieuwd hoe hoog ik nu zou staan met 61 punten. Kan volgende ronde al weer heel anders zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:21 schreef Svensational het volgende:
Waarschijnlijk zijn de punten wel ingevoerd, maar is het wachten op een devver die de punten kan doorvoeren zodat Olga een puntenpost kan maken. Het komt allemaal heus wel.
Veul punten zegquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben benieuwd hoe hoog ik nu zou staan met 61 punten. Kan volgende ronde al weer heel anders zijn.
Yupquote:
Okquote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:05 schreef DeVinger het volgende:
Wel een essentieel punt bij het opstellen van je team X-fi
Ja, want ik heb er dus veel van Vitesse die dus nu tegen Ajax moetenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:10 schreef DeVinger het volgende:
Nou dat je niet wekelijks kan wisselen, maar eens in de twee weken.
Je neemt niet 11x RKC als ze thuis tegen RBC moeten en de week erop uit bij KJH
(i know, rbc speelt niet meer in de eredivisie, maar als voorbeeld)
Goed nieuwsquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, want ik heb er dus veel van Vitesse die dus nu tegen Ajax moeten. Heb daar idd geen rekening mee gehouden
.
Is dat zo moeilijk dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:22 schreef X-fi het volgende:
Kan iemand aub mijn punten van deze week even tellen?
Oh wacht, ik zat dus bij Speelronde 2 te kijken, maar dat was dus de tweede speelronde van de manager, niet van de eredivisiequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:22 schreef X-fi het volgende:
[..]
Goed nieuws
Zondag is het Ajax - NAC
Info van assists is kut op VI.nl. Ze kunnen beter eredivisie.nl kijken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is dat zo moeilijk dan?
Ik heb 't niet geteld, maar ik denk een kleine 25.
Kan ik 't helpen dat de defaults niet leeg zijn?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:39 schreef X-fi het volgende:
Arcee toch
Voorspelde winnaar: ADO Den Haag
Voorspelde degradant: ADO Den Haag
Voorspelde nacompetitie 1: ADO Den Haag
Voorspelde nacompetitie 2: ADO Den Haag
quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kan ik 't helpen dat de defaults niet leeg zijn?
Ik vind het chill dat je chillt met Purrel, maar hij heeft helemaal geen basisplek. Overigens dunkt het me dat Huntelaar aardig wat punten heeft binnengesprokkeld, gezien z'n twee assists?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:24 schreef SnuggLe het volgende:
Snel geteld 33 ofzo, met Huntelaar
Buijs, Janssen, Frankel, en Roorda haalde voor mij de punten. De rest speelde niet eens![]()
Welke site moet ik aanhouden voor doelpunten, assists en kaarten. Voetbal International is echt klote vergeleken met Eredivisie.nl.quote:
Veelquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:50 schreef DeVinger het volgende:
Wat is er mis met VI.nl?
Gewoon één site aanhouden (dus eredivisie.nl) en je hoeft niet meer te twijfelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:55 schreef DeVinger het volgende:
Ligt dat aan Eredivisie.nl of aan VI.nl?
Assists is vaak discutabel, dat is ook de reden waarom sommige managers er niet mee werk(ten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |