mooi toch...ik heb zo een lekkere goedkope keeper, die mij puntjes gaat bezorgen in de 1ste wedstrijd tegen Feyenooitquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik sommige prijzen weer bizar vind? Bas Roorda van Groningen is zowat de goedkoopste keeper en goedkoper dan Brian van Loo die volgens mij toch de tweede keeper bij Grunn wordt
Aantal leuke koopjes gevonden nu, precies 8 miljoen uitgegeven, voor m'n gevoel een erg leuk teamquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:05 schreef BVO het volgende:
Het is wel weer heel lastig zo. Heb een team staan, 3.000 over, zonder echte toppers. Heb het zoveel mogelijk evenwichtig verspreid. Weet niet of dat slim is, maar dat zien we dan wel.
Geleerd uit de manager van vorig jaar....toe spreidde ik mijn kansen ook, met als gevolg...gemiddeld team, met gemiddelde kansen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:05 schreef BVO het volgende:
Het is wel weer heel lastig zo. Heb een team staan, 3.000 over, zonder echte toppers. Heb het zoveel mogelijk evenwichtig verspreid. Weet niet of dat slim is, maar dat zien we dan wel.
weet ik, maar, ik bedoel met evenwichtig, niet veel spelers uit het zelfde team.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:12 schreef BVO het volgende:
Ik had het over het budget he. Dat ik niet iemand van 1,3 miljoen heb en de rest heel goedkoop, de meesten zijn ongeveer even duur.
Je kunt tot 't begint toch nog tegen 0% spelers wisselen? Helemaal overnieuw beginnen kan juist niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:56 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Wat een drama, dat samenstellen. Je kan niet eens individuele spelers weghalen of tovoegen. Als je iets wil veranderen moet je helemaal opnieuw beginnen.
Wel zolang je nog geen 11 spelers hebt geselecteerdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je kunt tot 't begint toch nog tegen 0% spelers wisselen? Helemaal overnieuw beginnen kan juist niet.
Ja, maar je kunt dus beter gewoon wel een heel team selecteren. Daarna is 't makkelijker schuiven. Je zit nog niet vast aan je team, welke indruk wel gewekt wordt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wel zolang je nog geen 11 spelers hebt geselecteerdJe moet eerst 11 spelers hebben geselecteerd alvorens je individueel kunt wisselen.., daarvoor kun je slechts je gehele team resetten (vraag me niet waarom dit zo is..).
Vriendquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:18 schreef BliksemSchigt het volgende:Nee CM
En als ik dan toch help, Braafheid is nog niet fit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |