Mag ook wel, 't is een belangrijk onderwerpquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:17 schreef Nuongirl het volgende:
We zijn momenteel de laatste puntjes op de I aan het zetten. Het duurt in ieder geval niet lang meer![]()
Ter compensatie heb ik nu drie uur gewacht met weer reagerenquote:
Dat komt me bekend voorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:49 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ter compensatie heb ik nu drie uur gewacht met weer reageren
Nog steeds ja.. (die van vorig jaar..)quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:17 schreef 9christensen het volgende:
hij doet 't
Maar 't mag van mij zo langzamerhand ook wel weer eens..quote:Aangaande de FOK!voetbalmanager
Gezien de reacties in de feedback zitten velen van jullie te trappelen om weer een team samen te stellen voor de manager. Wij vragen echter nog even geduld.
Reden is dat de Sport-admins geen toegang hebben tot het online zetten van de manager. Hiervoor is een IT-Admin nodig, en die zijn op dit moment even niet bereikbaar. Zodra dit wel het geval is zal de voetbalmanager 2006/2007 online gezet worden en kunnen jullie een team samenstellen. De verwachting is dat dit over enkele uren al mogelijk is, hoewel het ook morgen zou kunnen worden.
Bedankt voor het begrip.
De Sportcrew.
quote:
Beginnen met b of misschien zelfs c spelers is inderdaad een must. Leuk toch?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
8 miljoen is wel erg weinigEen topspits als Huntelaar of een dure verdediger als Alex is zo haast onmogelijk te kiezen... ik denk dat bijna elk team gaat bestaan uit bankzitters op deze manier
Gelul. Huntelaar heb ik al! En daarnaast nog een aardig team ook nog!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
8 miljoen is wel erg weinigEen topspits als Huntelaar of een dure verdediger als Alex is zo haast onmogelijk te kiezen... ik denk dat bijna elk team gaat bestaan uit bankzitters op deze manier
Bosschaart in je team hebben en dan zeggen dat je een topteam hebtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:53 schreef Cart_man het volgende:
Topteam
Joey Didulica AZ
Gill Swerts Vitesse
Günther Vanaudenaerde N.E.C.
Luke Wilkshire FC Twente
Pascal Bosschaart Feyenoord
Dominque Kivuvu N.E.C. Nijmegen
Luigi Bruins Sc Excelsior
Tininho ADO Den Haag
Daniel Guijo-Velasco Sc Excelsior
Danko Lazovic Vitesse
Eljero Elia ADO Den Haag