mooi toch...ik heb zo een lekkere goedkope keeper, die mij puntjes gaat bezorgen in de 1ste wedstrijd tegen Feyenooitquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik sommige prijzen weer bizar vind? Bas Roorda van Groningen is zowat de goedkoopste keeper en goedkoper dan Brian van Loo die volgens mij toch de tweede keeper bij Grunn wordt
Aantal leuke koopjes gevonden nu, precies 8 miljoen uitgegeven, voor m'n gevoel een erg leuk teamquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:05 schreef BVO het volgende:
Het is wel weer heel lastig zo. Heb een team staan, 3.000 over, zonder echte toppers. Heb het zoveel mogelijk evenwichtig verspreid. Weet niet of dat slim is, maar dat zien we dan wel.
Geleerd uit de manager van vorig jaar....toe spreidde ik mijn kansen ook, met als gevolg...gemiddeld team, met gemiddelde kansen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:05 schreef BVO het volgende:
Het is wel weer heel lastig zo. Heb een team staan, 3.000 over, zonder echte toppers. Heb het zoveel mogelijk evenwichtig verspreid. Weet niet of dat slim is, maar dat zien we dan wel.
weet ik, maar, ik bedoel met evenwichtig, niet veel spelers uit het zelfde team.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:12 schreef BVO het volgende:
Ik had het over het budget he. Dat ik niet iemand van 1,3 miljoen heb en de rest heel goedkoop, de meesten zijn ongeveer even duur.
Je kunt tot 't begint toch nog tegen 0% spelers wisselen? Helemaal overnieuw beginnen kan juist niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:56 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Wat een drama, dat samenstellen. Je kan niet eens individuele spelers weghalen of tovoegen. Als je iets wil veranderen moet je helemaal opnieuw beginnen.
Wel zolang je nog geen 11 spelers hebt geselecteerdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je kunt tot 't begint toch nog tegen 0% spelers wisselen? Helemaal overnieuw beginnen kan juist niet.
Ja, maar je kunt dus beter gewoon wel een heel team selecteren. Daarna is 't makkelijker schuiven. Je zit nog niet vast aan je team, welke indruk wel gewekt wordt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wel zolang je nog geen 11 spelers hebt geselecteerdJe moet eerst 11 spelers hebben geselecteerd alvorens je individueel kunt wisselen.., daarvoor kun je slechts je gehele team resetten (vraag me niet waarom dit zo is..).
Vriendquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:18 schreef BliksemSchigt het volgende:Nee CM
En als ik dan toch help, Braafheid is nog niet fit
Omdat?? Hij wordt dan echt niet ineens meer waard hoor. Hij blijft de waarde houden die hij nu heeft. Het enige is dat hij er bij Feyenoord 'misschien' meer inschiet. Als hij dat uberhaupt al gaat doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:34 schreef MutedFaith het volgende:
En nu maar hopen dat Nevland naar Feyenoord gaat..
ikhoop van niet...want Groningen moet tegen Feyenoord...en ik heb heel groningen in mijn teamquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:05 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Omdat?? Hij wordt dan echt niet ineens meer waard hoor. Hij blijft de waarde houden die hij nu heeft. Het enige is dat hij er bij Feyenoord 'misschien' meer inschiet. Als hij dat uberhaupt al gaat doen.
Misschien gaat hij er vanuit dat Feyenoord vaker zal winnen dan Groningen? Daar krijg je ook punten voor, hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:05 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Omdat?? Hij wordt dan echt niet ineens meer waard hoor. Hij blijft de waarde houden die hij nu heeft. Het enige is dat hij er bij Feyenoord 'misschien' meer inschiet. Als hij dat uberhaupt al gaat doen.
Niet als je een goed team hebtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed team, alleen jammer van die aanval. Als ik hier ook kijk naar de teams met Huntelaar; en wat ik zelf heb geprobeerd met Huntelaar, dan ben ik blij dat ik dat niet heb gedaan.
De minpunten van de tegendoelpunten tellen uiteindelijk zwaarder dan die goals van Huntelaar.
Zondag wordt het een voorzichtige 0-1, dus dat valt mee dan met Roorda. Vanaf dan wint Groningen 4 keer op rij mét de nulquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekker slim met een keeper van Groningen dan
Toch twee uit 5 CMquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:38 schreef Cart_man het volgende:
Heb het weer aangepast.
Harald Wapenaar Vitesse 877.000 Keeper
Purrel Fränkel Vitesse 675.000 Verdediger
Paul Verhaegh Vitesse 670.000 Verdediger
Gill Swerts Vitesse 680.000 Verdediger
Michael Jansen Vitesse 630.000 Verdediger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |