Nou, die wissels tellen pas over twee weken mee.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:38 schreef ruudbackus het volgende:
Ik ben beniwued, Ik heb tussen eht eerste en tweede weekend enkele spelers gewissled omdat ik nog budget had; hoe wordt hiermee omgegaan?
Ja, of mijn 6 spelers die WEL spelen breken allemaal hun nek.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:06 schreef DeVinger het volgende:
En dan verdraaid Lazovic komende twee weken zijn knie meerdere malen zodat hij enkele jaren buitenspel staat, en Cziommer krijgt een auto-ongeluk zodat hij helemaal nooit meer kan voetballen. Zonde van die 6%
Heb nu ook wat veranderd. Best cute nuquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:07 schreef VoreG het volgende:
Heb nu een goed team staan. Heerlijk
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:17 schreef Flem het volgende:
Ik bivakkeer in goed gezelschap op plek 17 :>.
Omdat ik nu ook maar 24 punten heb gehaald. En als ik nu niet wissel, dan vergeet ik het weer.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:33 schreef DeVinger het volgende:
Waarom nu wisselen, in twee weken kennen er veel mensen geblesseerd raken
Mooie score. ik had niet eens de helftquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
87 punten en ik had na de eerste wedstrijden al 61.
Nu maar 'es even de transfermarkt op.
Denk het niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:33 schreef DeVinger het volgende:
Wisselen is leuk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:33 schreef DeVinger het volgende:
Dacht ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:22 schreef SnuggLe het volgende:
Goed team Arcee. Zeer net middenveld.
Deze user wil zijn team niet laten zien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:45 schreef DarkShine het volgende:
22ste en onze subleague (Roda JC) genoemd in het nieuwstopic.
We are Roda, who are you?
Heb een wissel in de verdediging gemaakt, de enige speler die geen punten pakte voor mijn elftal (zat zelfs in de -) heb ik eruit gehaald.
Wie?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:39 schreef X-fi het volgende:
Ken Ilso Larsen SC Heerenveen
Ben toch kansloos in het gebied van VBLquote:
Had dat al aangevinkt bij het aanmelden, kon het naderhand schijnbaar niet meer veranderenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Deze user wil zijn team niet laten zien.![]()
http://sport.fok.nl/voetbal algemeen - profiel - hokje aanvinkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Had dat al aangevinkt bij het aanmelden, kon het naderhand schijnbaar niet meer veranderen
Dat kan heul ni! Dat sta ik alquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:01 schreef RayMania het volgende:
24e.
Thx, ik was in de manager aan 't zoekenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:54 schreef DeVinger het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/voetbal algemeen - profiel - hokje aanvinken
Huntelaar heeft maar 2 assists volgens VI.nl (geen assist tegen NAC Breda)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:25 schreef Flem het volgende:
Volgens mij moet Huntelaar er nog twee punten bij krijgen. Twee x basis + twee x winnen + drie assists = 4 + 6 + 6 = 16.
Volgens http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/28602 gaf hij de assist bij de 1-1 van Sneijder. Nou vond ik dat totaal geen assist (balletje breed, Sneijder loopt meters verder en trapt 'm erin), maar het lijkt me vreemd als je je niet aan je eigen 'stats' houdt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Huntelaar heeft maar 2 assists volgens VI.nl (geen assist tegen NAC Breda)
Heb ik gezien inderdaad, ik vermoed echter dat VI die assist eerst ook heeft gemeld en daarna gecorrigeerd, hetgeen later niet is overgenomen door de sportcrew.. Zou een logische verklaring zijn..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:48 schreef Flem het volgende:
[..]
Volgens http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/28602 gaf hij de assist bij de 1-1 van Sneijder. Nou vond ik dat totaal geen assist (balletje breed, Sneijder loopt meters verder en trapt 'm erin), maar het lijkt me vreemd als je je niet aan je eigen 'stats' houdt.
Ja, je eigen spelers per ronde (mits ze gespeeld hadden) stonden daar vermeld. Op de één of andere manier is dat er nu dus niet (meer).. Of is dat alleen bij mij zo (lijkt me sterk)?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:55 schreef Flem het volgende:
Dat kon je vroeger toch zien bij je persoonlijke pagina?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |