Ik eredivisie.nlquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:10 schreef DeVinger het volgende:
Daar geef je al antwoord op je vraag hierboven (welke site je moet aanhouden). Ik VI.nl
Klopt, nog een minpuntje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:45 schreef Flem het volgende:
[..]
Ik vind het chill dat je chillt met Purrel, maar hij heeft helemaal geen basisplek. Overigens dunkt het me dat Huntelaar aardig wat punten heeft binnengesprokkeld, gezien z'n twee assists?
Elke twee weken. Zie alle posts hierboven?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:16 schreef DarkShine het volgende:
Wanneer worden de punten bijgewerkt?
Thx, had gister geen zin om te zoeken in het topic.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Elke twee weken. Zie alle posts hierboven?
Volgens mij kom ik uit Limburg, en niet aan de Belgische kant...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:39 schreef DeVinger het volgende:
Tis een belg hè
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Elke twee weken. Zie alle posts hierboven?
Luisteren we naar de users is het ook niet goedquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:19 schreef popolon het volgende:
[..]Echt?
Sorry hoor maar wat een waardeloze manager dan.
Dan wissel je dus door de week een keer, net als vorig jaar met kerst.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is er als er straks ook doordeweeks gespeeld wordt? Doe je dan 4 wedstrijden met 1 team?
yupsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:40 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dan wissel je dus door de week een keer, net als vorig jaar met kerst.
een speelronde = 2 wedstrijden toch?
En dat is inderdaad kut.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is er als er straks ook doordeweeks gespeeld wordt? Doe je dan 4 wedstrijden met 1 team?
Verander het dan nu. Zolang het nog kanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:42 schreef Nuongirl het volgende:
En mja we hebben geluisterd naar het merendeel van de users. Mocht dit toch niet gaan werken, dan zal het waarschijnlijk weer worden veranderd. Maar goed, we zijn nog maar net begonnen..
Tja. maar het is gewoon kut dat je na 2 wedstrijden weer kan wisselenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:45 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch niet, lees dan ff
Ik weet het niet. Als je meerdere keren kan wisselen is er ook kans dat er meerdere malen fouten worden gemaakt. Dus meer kans om iemand daarmee in te halen in de ranking. ook is het zo dat je moet concentreren op twee weekenden. Dus je moet kijken tegen wie wie speelt. Dat was vorig jaar niet, daar concentreerde je alleen maar op één weekend. daarna kon je weer wisselen voor de andere speelrondequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:53 schreef DeVinger het volgende:
Maar vind je niet dat het daardoor wel spannender wordt dan?
Wekelijks is toch te makkelijk eigenlijk... Elke week vol inzetten op de tegenstander van RBC en op ten duur heb je zoveel geld dat je 11x PSV kon kopen. Kon je vervolgens een half jaar zien dat je geen zak opschoot op de ranglijst, want iedereen hanteerde die tacktiek.
Lekker overdreven, maar met een kern van waarheid.
Hier komt veel meer bij kijken, staat een speler op scherp? Wie is in vorm? Kies ik voor op safe (twee keer tegen een degradatiekandidaat), of ga ik voor een verrassing/stunt en kan ik mij daarbij onderscheiden van de rest blabla etc.
Ik persoonlijk vind dit leuker, spannender.
Ze hebben naar mijn wens geluisterdquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:22 schreef Svensational het volgende:
Voor al die pijpzeikers: Als je nou volgend jaar dit soort berichten leest: Evaluatie/vooruitblik FOK!voetbalmanager kun je van tevoren aangeven dat je het er niet mee eens bent, ipv achteraf.
Dat eerste ok, maar dat tweede geef ik juist aan dat ik dat positief vindquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:22 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Als je meerdere keren kan wisselen is er ook kans dat er meerdere malen fouten worden gemaakt. Dus meer kans om iemand daarmee in te halen in de ranking. ook is het zo dat je moet concentreren op twee weekenden. Dus je moet kijken tegen wie wie speelt. Dat was vorig jaar niet, daar concentreerde je alleen maar op één weekend. daarna kon je weer wisselen voor de andere speelronde
Sorryquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:26 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat eerste ok, maar dat tweede geef ik juist aan dat ik dat positief vind![]()
Ja, dan dat ik iig 1 keer hoog gestaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:23 schreef BVO het volgende:
Waarom niet om de 2 wedstrijden wisselen, maar een nieuwe stand elke wedstrijdronde?
Ja, dan dat ik dat ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dan dat ik iig 1 keer hoog gestaan.
Netjes hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een keeper die een penalty stopt en twee spitsen die scoren
Ik neem aan twee weekenden?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens eigen berekeningen zou ik op 88 punten moeten zitten.
Dat zou dus ok zijn!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:23 schreef BVO het volgende:
Waarom niet om de 2 wedstrijden wisselen, maar een nieuwe stand elke wedstrijdronde?
Volgens mij moet daarvoor de hele manager worden omgegooid.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:23 schreef BVO het volgende:
8 punten erbij; 96 in totaal dus als het goed isquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup
Klavan en Fledderus zouden er nog wat bij kunnen scoren.
juistemquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij moet daarvoor de hele manager worden omgegooid.
Twee basisplaatsen, drie assists en twee overwinningen? Lang niet slecht dunkt me.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
8 punten erbij; 96 in totaal dus als het goed is
Die mensen met Huntelaar hebben geen goede rondes![]()
Het lijkt me niet waar men opgehoopt had. 0 goals en een gemiste pingelquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:39 schreef Flem het volgende:
[..]
Twee basisplaatsen, drie assists en twee overwinningen? Lang niet slecht dunkt me.
Asisst is maar 1 punt minder dan een goal, een penalty is maar 1 punt. Zie 'm liever drie assists geven dan een veldgoal maken en een penalty binnenschieten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het lijkt me niet waar men opgehoopt had. 0 goals en een gemiste pingel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |