en niet alleen dat, Floren is ook geen basisspelert en Hertog heeft een gebroken kuitbeen!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:19 schreef SnuggLe het volgende:
4 van mijn 5 vit-ass-se spelers doen niet mee![]()
Je moest dacht ik nu twee speelrondes met je team doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:55 schreef TimmyAsd het volgende:
Als ik nu nog wissel, wanneer gaat dat dan in? Ik kan nu nog wisselen namelijk..
wissels gaan pas over twee weken in, weinig nut om nu al te gaan wisselenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:55 schreef TimmyAsd het volgende:
Als ik nu nog wissel, wanneer gaat dat dan in? Ik kan nu nog wisselen namelijk..
Dankje.. en nee, ik heb niet gespiekt.. Kwestie van speelschema, oefenwedstrijden en transferprijzen bestuderen (hetgeen jij kennelijk ook hebt gedaan) en dan zijn Roorda, Luirink, Salcido en Van der Laak spelers die je niet kunt laten lopen..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:54 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
en niet alleen dat, Floren is ook geen basisspelert en Hertog heeft een gebroken kuitbeen!![]()
vind dat proudtobediepfries een goed team heeft, je hebt toevallig toch niet bij mij zitten spieken, zie veel overeenkomsten![]()
Tsja, i'm a slow starterquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
.... Met zo ongeveer als toppunt 't team van Snuggle, ....
Dat was wel mijn insteek ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:57 schreef Flem het volgende:
[..]
Misschien gaat hij er vanuit dat Feyenoord vaker zal winnen dan Groningen? Daar krijg je ook punten voor, hoor.
Gescoord.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:56 schreef Arcee het volgende:
Je budget is 75.000
Aleksandar Rankovic ADO Den Haag 700.000 Middenvelder
Simon Cziommer AZ 922.000 Middenvelder
3x zelfs.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:35 schreef SnuggLe het volgende:
Die Cziommer 2x zelfs.
4 punten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Luirink haalt in ieder geval z'n punten binnen
Ik wel.quote:Beetje jammer van Cziommer die net z'n derde maakt, die had ik willen/kunnen kopen, maar had niet verwacht dat 'ie 't zó goed zou doen![]()
je vergeet zn gele kaart dus 15 puntenquote:
Ik kwam net weer hierheen om dat te gaan editen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:58 schreef MSNMGH het volgende:
je vergeet zn gele kaart dus 15 punten
en ik zat nog te twijfelen aan cziommer maar aangezien hij de laatste wedstrijd niet in de basis begon zag ik er maar van af![]()
Voor mij ook nog, 4 gehad, nog 7 te gaan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:31 schreef RayMania het volgende:
Arcee. Lekker bezig.
Voor mij komt het overgrote deel morgen in actie.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Voor mij ook nog, 4 gehad, nog 7 te gaan.
Ik doe m'n best.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:34 schreef RayMania het volgende:. Stop eens met jouw deelnames aan FOK! managers
.
Inderdaadquote:
En dan zeggen dat je een baggerteam hebt.quote:
+15 voor Cziommer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hehe.. ik ken iemand die zowel Cziommer als Zoetebier in zijn selectie heeftdat is -8 voor Zoetebier en +12 voor Cziommer
Of misschien maak ik maar een grapquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef RayMania het volgende:
Je kan nu toch alsnog besluiten om niet verder mee te doen aan een spel wat door vrijwilligers wordt georganiseerd, met prijzen en wat ook nog eens gratis is? Misschien ben je wel teveel eisend?
Misschien wel, misschien ook niet. Gebruik dan andere smilies die de indruk geven dat het om een grap gaat. Bijquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Of misschien maak ik maar een grap![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |